SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Idd, daar is een topic voor.quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof mensen niet om een stream mogen vragen
Geen idee.quote:
Het is zijn spel niet meer!!!1quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
FireFox1 heeft nog maar 0 punten in de manager
Idd, omdat niemand op dat gezeik zit te wachten.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar zijn minder mensen aanwezig.
Niemandquote:Op zondag 4 augustus 2013 16:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Idd, omdat niemand op dat gezeik zit te wachten.
Oh dus iedereen die voetbal wil kijken moet het perse in het stadion doen of voor Fox betalen?quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
We zijn er toch om elkaar te helpen. Als iemand nou die wedstrijd wil zien.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die is binnenkort manager af.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
FireFox1 heeft nog maar 0 punten in de manager
Oh, geen voetbal meer voor hem?quote:
Nee hoor, doen vaak zat mensen moeilijk.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niemand
Alleen jij doet moeilijk knul
Dan koopt hij FOX.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We zijn er toch om elkaar te helpen. Als iemand nou die wedstrijd wil zien.
Helemaal niks is dat managerspel meer.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oh, geen voetbal meer voor hem?
quote:
Gast, watquote:
quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee hoor, doen vaak zat mensen moeilijk.
quote:
Zeg ik dat?quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dus iedereen die voetbal wil kijken moet het perse in het stadion doen of voor Fox betalen?
Ja.quote:
Je doet moeilijk. Vragen zoveel mensen hier om een stream.quote:
Dat valt gelukkig reuze mee.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:03 schreef Fok-it het volgende:
Vragen zoveel mensen hier om een stream.
Dit, als hij niks zegt, was er niets gebeurd.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Ondertussen hebben we het al zo'n 43 posts over streams omdat GGMM moest huilebalken.
Of omdat jij het hier moest vragen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Ondertussen hebben we het al zo'n 43 posts over streams omdat GGMM moest huilebalken.
We moeten het ergens over hebbenquote:Op zondag 4 augustus 2013 16:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Betaal er lekker 12 euro voorquote:
Heb ik je al gegevenquote:
Dat boeit ook niks.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
meerdere mensen hebben het al gevraagd wat geen gezeik opleverde.
Er is niet voor niks een topic voor. Die schooiers altijd om hun streamquote:Op zondag 4 augustus 2013 16:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom dit wel dan volgens jou?
Dan moet je PI's gebruikenquote:
Niet iedereen heeft het ruim.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er is niet voor niks een topic voor. Die schooiers altijd om hun stream
quote:
quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar niet iedereen is en je hier meer kans hebt op succes.
Dat is fijn, maar er is toch bepaald dat het in dat topic moet.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Kan je ook normaal zeggen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is fijn, maar er is toch bepaald dat het in dat topic moet.
Als je het nou gewoon lekker laat gaan, maakt het geen reet uit.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is fijn, maar er is toch bepaald dat het in dat topic moet.
Kun jij nu optiefen aub?quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
En ik kan ook zeggen dat hij op moet tiefen.
Draai het maar om ja.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je het nou gewoon lekker laat gaan, maakt het geen reet uit.
Nope.quote:
Nu je mod-af bent zal dat vast een stuk makkelijker gaan ja.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
En ik kan ook zeggen dat hij op moet tiefen.
Uhm, .. oke.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu je mod-af bent zal dat vast een stuk makkelijker gaan ja.
Jammer dat je het niet kan negerenquote:Op zondag 4 augustus 2013 16:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Draai het maar om ja.
Maar helaas, nee.
[..]
Nope.
Ik kijk Kutrechtquote:
Ik denk het niet, ze hebben nog maar een kwartier!quote:
Ibarraquote:
Thanksquote:
Mja, ze kunnen nu beter opgeven ja. Stop er maar mee.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik denk het niet, ze hebben nog maar een kwartier!
Geen van beide?quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:13 schreef sonnyspek het volgende:
Poll: Wie moet er optyfen?
• GGMM
• Stream vrager
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Dit dus.quote:
Niet zo`n beetje ookquote:
Hij raakte de bal in ieder geval!quote:
8-8 denk ik.quote:
Proxies gebruiken om een poll te cheatenquote:Op zondag 4 augustus 2013 16:15 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat ook weer duidelijk.
Voortaan graag gelijk doen wat ik zeg, ipv zo'n lange onnodige discussie aangaan.
Ik weet nauwelijks hoe ik m'n browser moet opstarten.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Proxies gebruiken om een poll te cheaten
Sneu om die poll te hacken.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:15 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat ook weer duidelijk.
Voortaan graag gelijk doen wat ik zeg, ipv zo'n lange onnodige discussie aangaan.
Valse tussenstand! BAN!quote:
2quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
Groningen en Heerenveen 4 goals, PSV, Ajax en Vitesse 3. Hoeveel maakt Feyenoord er?
Eentje.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
Groningen en Heerenveen 4 goals, PSV, Ajax en Vitesse 3. Hoeveel maakt Feyenoord er?
Banaanvraag?quote:
Geen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dat heb je met autistenquote:Op zondag 4 augustus 2013 16:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
Staat inmiddels 18-13. Waarvan 10 van GGMM zelf.
Dus eigenlijk 18-3 voor streamvrager?quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
Die heb ik ook, hij was niet eens zo duur.quote:
Ze gebruiken toch bij elke wedstrijd dezelfde soort ballen? Wat is er zo apart aan die van GAE?quote:
quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ze gebruiken toch bij elke wedstrijd dezelfde soort ballen? Wat is er zo apart aan die van GAE?
Kutquote:
Kashia ja. En Velthuizen op doelquote:Op zondag 4 augustus 2013 16:19 schreef GGMM het volgende:
Haha, drizzt had een verdediger van Vitesse in z'nt eam.
Ik 2 en Piet op doelquote:Op zondag 4 augustus 2013 16:19 schreef GGMM het volgende:
Haha, drizzt had een verdediger van Vitesse in z'nt eam.
5.2/10quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Leert hopelijk van zijn fouten.
Had je mij maar niet moeten tegenspreken in de stream-discussie.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kashia ja. En Velthuizen op doel
Geloof jij in God? Hahaquote:Op zondag 4 augustus 2013 16:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had je mij maar niet moeten tegenspreken in de stream-discussie.
God straft onmiddellijk
quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
God straft onmiddellijk
quote:
Nee ik had het over een slechte pass van een GAE speler.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]![]()
Maar je wilde hetzelfde grap maken ofnie?
Hetzelfde ja.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]![]()
Maar je wilde hetzelfde grap maken ofnie?
Die gecompliceerde formule geef ik niet zomaar prijs.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe kwam je zo tot dit specifieke cijfer?
Zo raakte jij ook je kleurtje kwijt. God straft onmiddelijk.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
God straft onmiddellijk
Dat was al voor deze discussie + m'n eigen keuze.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Zo raakte jij ook je kleurtje kwijt. God straft onmiddelijk.
Ik zocht nog op en zag dat het dezelfde moet zijn. Had gevoel dat ik het gewijzigd had.quote:
quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zocht nog op en zag dat het dezelfde moet zijn. Had gevoel dat ik het gewijzigd had.
Oja, naast die andere 8?quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
Utrecht gaat dit jaar echt moeilijk dichtbij degradatie komen...
Nou nou nou nouquote:Op zondag 4 augustus 2013 16:23 schreef AFCNiels het volgende:
Lekker dat Heracles, ik hoop dat ze degraderen![]()
![]()
Hat gekunt bei 'grapje'quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zocht nog op en zag dat het dezelfde moet zijn. Had gevoel dat ik het gewijzigd had.
Nee, GAE voetbalt best lekker. Utrecht is echt kansloos eigenlijk. Het is dat ze Mulenga hebben.quote:
Ik zie GAE het ook wel ontlopen ja, is het wel echt de ploeg voorquote:Op zondag 4 augustus 2013 16:24 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Nee, GAE voetbalt best lekker. Utrecht is echt kansloos eigenlijk. Het is dat ze Mulenga hebben.
Wat heb jij met Cambuur?quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:24 schreef GGMM het volgende:
Cambuur maakte ook weinig indruk.
Jammer, ik wil dat Cambuur blijft.
Hebben zich ook het minst versterkt ten opzicht van bijvoorbeeld GAE en Zwollequote:Op zondag 4 augustus 2013 16:24 schreef GGMM het volgende:
Cambuur maakte ook weinig indruk.
Jammer, ik wil dat Cambuur blijft.
CL.quote:
In Duitsland werd er een keer een club kampioen gelijk na promotiequote:
Hehe, mooi inderdaad als er een gevecht voor zo'n vrije trap is, iemand boos wordt en de ander 'm dan perfect trapt.quote:
Kaiserslauternquote:Op zondag 4 augustus 2013 16:26 schreef debeterebob het volgende:
[..]
In Duitsland werd er een keer een club kampioen gelijk na promotieJammer genoeg degradeerden ze ook net zo snel weer
Als 'ie perfect was, had 'ie wel gezeten.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Hehe, mooi inderdaad als er een gevecht voor zo'n vrije trap is, iemand boos wordt en de ander 'm dan perfect trapt.
Aha, ga jij ook een keer mee dan. Als ze tegen Ajax moeten ofzo.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk publiek + m'n oom woont in Leeuwarden en die gaat vaak, dus die gun ik het wel.
En FOK! managerspel.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk publiek + m'n oom woont in Leeuwarden en die gaat vaak, dus die gun ik het wel.
Nee hoor, de 2 seizoenen daarna werden ze 5e die daarna 8e, 7, 14, 12, 15, 16.. toen pas degradatiequote:Op zondag 4 augustus 2013 16:26 schreef debeterebob het volgende:
[..]
In Duitsland werd er een keer een club kampioen gelijk na promotieJammer genoeg degradeerden ze ook net zo snel weer
Dag!quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:30 schreef Dagoduck het volgende:
Fijne dag mensen, ik heb andere dingen te doen!
Die halen thuis nog wel wat punten in de Adelaarshorst.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:30 schreef Tarado het volgende:
Kwam dat Utreg nog goed weg zeg, jammer had GAE de 3 punten wel gegund
quote:
quote:
Precies, beetje zoals bij de Arena.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat beton achter die goals blijft lelijk.
Daar is het ook lelijk ja.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Precies, beetje zoals bij de Arena.
Dat in combi met de rode schoenen van Janmaat...quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:40 schreef Tarado het volgende:
Dat groene tenue kijkt toch niet echt prettig op tv
Sowieso een lelijk shirt.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:40 schreef Tarado het volgende:
Dat groene tenue kijkt toch niet echt prettig op tv
quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:44 schreef sonnyspek het volgende:
Feyenoorders die lekker disrespectvol zijn.
dat is geen woord...quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:44 schreef sonnyspek het volgende:
Disrecpectvol? En zij zingen voor Rooie Marck.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:44 schreef sonnyspek het volgende:
Rot op man.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:44 schreef sonnyspek het volgende:
Ik vond hem wel goed verzonnen.quote:
Beetje door YNWA heen zingen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:45 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Rot op man.
Schaken trouwens echt kut tot nu toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |