SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door GGMM op 04-08-2013 14:32:51 ]
Wat?quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:25 schreef Dagoduck het volgende:
Je moet bij de links naar die plaatjes in de OP even alles achter .gif weghalen..
In de OP staan links naar teletekst in img tags, in die URL moet je even alles achter .gif weghalen want nu heeft hij een screenshot en niet de actuele pagina.quote:
Hij geeft hier gewoon de actuele pagina.quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
In de OP staan links naar teletekst in img tags, in die URL moet je even alles achter .gif weghalen want nu heeft hij een screenshot en niet de actuele pagina.
Bij mij niet.quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij geeft hier gewoon de actuele pagina.
Nu wel opeens.quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij geeft hier gewoon de actuele pagina.
Raar, had al 4x geF5t en opeens deed hij het welquote:
Als ik .gif weghaal doet de pic het niet meer. Dus ik snap niet wat je bedoelt of het werkt niet.quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:29 schreef Dagoduck het volgende:
Maar als je alsnog die link aanpast is beter denk ik
Alles na '.gif' zei ikquote:Op zondag 4 augustus 2013 14:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ik .gif weghaal doet de pic het niet meer. Dus ik snap niet wat je bedoelt of het werkt niet.
Zwaar levenquote:Op zondag 4 augustus 2013 14:31 schreef Celeritas het volgende:
Nu doen al die streams van Fox het niet meer. Wat een kanjerzooi, moet ik de tv aanzetten...
grap net al gemaaktquote:
3 Georgiërs in de basis. Mooi man.quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:38 schreef Kopsterk het volgende:
Hé, nog een Georgier in de basis bij Vitesse. Qazaishvili ofzo.
Waar kwam die Jordania ook alweer vandaan?quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:39 schreef Slobeend het volgende:
[..]
3 Georgiërs in de basis. Mooi man.
Ze hebben zich vermomd als stoeltje.quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:40 schreef GGMM het volgende:
Wat een fanatiek publiek heeft Vitesse zeg
quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze hebben zich vermomd als stoeltje.
Tadzjikistan, Oezbekistan? O nee, Georgië.quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waar kwam die Jordania ook alweer vandaan?
Ik heb Kevin Spanjaard in mijn team, maar die speelt niet mee zie ik.quote:
JRquote:
Ik ook. Waarom speelt hij niet meequote:Op zondag 4 augustus 2013 14:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb Kevin Spanjaard in mijn team, maar die speelt niet mee zie ik.![]()
Omdat Overgoorquote:Op zondag 4 augustus 2013 14:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook. Waarom speelt hij niet mee
Yepquote:Op zondag 4 augustus 2013 14:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eagles staat achter, neem ik aan?
Uhu, Bulthuis scoorde.quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eagles staat achter, neem ik aan?
Ah, Eagles.quote:
Je hebt dezelfde stream toch?quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:50 schreef sonnyspek het volgende:
GOLAZZOOOOO
sorry mijn stream loopt achter
Ik heb hem niet gezienquote:Op zondag 4 augustus 2013 14:51 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Jaa, Vitesse zenden ze niet uit.Was het mooie goal? Was ontbijten.
Finnbogason?quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:50 schreef sonnyspek het volgende:
GOLAZZOOOOO
sorry mijn stream loopt achter
Waar kijk jij?quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:51 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Eriksen geloof ik.quote:
Nee van Basten 88'.quote:
Waarschijnlijk, ik kijk al met schuin oog naar volgende week.quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb hem niet gezienVolgens mij gewoon zo'n hij zit er in goal.
ik heb een vitesse stream voor jequote:Op zondag 4 augustus 2013 14:51 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Leuke wedstrijd?quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:53 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
ik heb een vitesse stream voor je
Zijn zwaartepunt ligt nou eenmaal wat lager.quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:55 schreef Dagoduck het volgende:
Wat loopt Mulenga raar te klungelen...
DMquote:Op zondag 4 augustus 2013 14:56 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
redelijk, behoorlijk baltempo maar ik heb nog geen echte kansen gezien
Ik heb geen ideequote:Op zondag 4 augustus 2013 14:55 schreef sonnyspek het volgende:
Ik heb een Engelse commentator, maar wie wil dit nou zien in Engeland?
Mensen laten Barcelona wel schieten om naar Go Ahead Eagles te kijken jaquote:Op zondag 4 augustus 2013 14:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb geen ideeAlle wedstrijden worden ook uitgezonden met spaans commentaar kom je ook vaak tegen..
Hé Jan van Brabant.quote:
Jup, naja zal wel ergens goed voor zijn.quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb geen ideeAlle wedstrijden worden ook uitgezonden met spaans commentaar kom je ook vaak tegen..
Geen bal in de buurt..quote:
Ik heb Kashia en Velthuizen ookquote:Op zondag 4 augustus 2013 14:58 schreef AFCNiels het volgende:
BOEM KOEKOEK GOAL ATLETI![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Heb je weer afgekekenquote:Op zondag 4 augustus 2013 15:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb Kashia en Velthuizen ook
O.quote:
Wie dmt sonnyspek dan ookquote:Op zondag 4 augustus 2013 15:03 schreef Frikandelbroodje het volgende:
fuck, dm ik sonnyspek mis ik de 2-0
Ik heb Pedersenquote:Op zondag 4 augustus 2013 15:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb Kashia en Velthuizen ook
En lelijkste stadion.quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:04 schreef GGMM het volgende:
Vitesse heeft toch wel het meest trieste publiek ooit.
Lijkt me sterk want jij zit er niet bij.quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:04 schreef GGMM het volgende:
Wauw, jij bent scherp zeg.quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Lijkt me sterk want jij zit er niet bij.
Komt door de vakantietijd volgens de commentatorquote:Op zondag 4 augustus 2013 15:04 schreef GGMM het volgende:
Oh ja, daarom is het bij de rest wel uitverkocht.quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Komt door de vakantietijd volgens de commentator
quote:
Ik denk dat ik mijn team eerder in mekaar heb geknutseld dan jijquote:
quote:
quote:
*Vitasquote:Op zondag 4 augustus 2013 15:10 schreef remlof het volgende:
Ik ben aangenaam verrast door het scorend vermogen van Vites.
Ik onaangenaam.quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:10 schreef remlof het volgende:
Ik ben aangenaam verrast door het scorend vermogen van Vites.
Ooh jij verstond hem.quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik hoor Jan Smit nog roepen dat ze een goed seizoen gaan spelen.
Ah daar kwam dat geluid dus vandaan. Ik zocht al.quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:12 schreef SuperHarregarre het volgende:
Moffencommentaar op achtergrond van de Utr-GAE stream.
Daarvoor heb ik hem ook opgesteld.quote:
Was Piet duur? Ik heb een Boer in het doel.quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daarvoor heb ik hem ook opgesteld.
Hoe speelt PECcie?quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:21 schreef Cavaliers het volgende:
Feyenoord met Martins Indi ipv Mathijsen, Nelom links en Vormer ipv Vilhena.
Ja, daar staat hij echt om bekend ja.quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Theo "Ik ben jaloers op Strootman" Janssen
Saaaaaiiiii.quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:21 schreef SuperHarregarre het volgende:
Kutwedstrijd in Utrecht zeg. Wandeltempo is nog zacht uitgedrukt.
Watte?quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Theo "Ik ben jaloers op Strootman" Janssen
Graag gedaan!quote:
quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:33 schreef Dagoduck het volgende:
Go Ahead Eagles heeft een nieuw logo!
[ afbeelding ]
en geen Mathijsenquote:
Op m'n Playstation One?quote:
Yesquote:
Is hij geblesseerd?quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:26 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Voorlopig wel, als hij alsnog afhaakt zal Sven van Beek starten.
en pec?quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:24 schreef Cavaliers het volgende:
Mulder; Janmaat, De Vrij, Martins Indi, Nelom; Clasie, Immers, Vormer; Schaken, Pellč, Goossens
Tja, PEC uit, altijd lastig.quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dat zou de grootste aderlating zijn, van Beek ipv Janmaat. Met Vormer in plaats van Vilhena kiest Koeman vooral voor iets meer controle op middenveld, minder risico. Wel jammer maar goed...
Niet 100% fit.quote:
Boer; Van Polen-Van der Werff-Broerse-Achenteh; Mokotjo-Klich-Saymak-Drost; Mokhtar-Bensonquote:
Mokhtarquote:Op zondag 4 augustus 2013 15:30 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Niet 100% fit.
[..]
Boer; Van Polen-Van der Werff-Broerse-Achenteh; Mokotjo-Klich-Saymak-Drost; Mokhtar-Benson
Hangt er een beetje vanaf, in principe moet Clasie wat verder naar voren spelen nu, dat kan ook omdat deze verdedigers wel aansluitenquote:Op zondag 4 augustus 2013 15:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dat zou de grootste aderlating zijn, van Beek ipv Janmaat. Met Vormer in plaats van Vilhena kiest Koeman vooral voor iets meer controle op middenveld, minder risico. Wel jammer maar goed...
Hier ookquote:
Bedanktquote:Op zondag 4 augustus 2013 15:33 schreef Greenpeas het volgende:
Duarte en Amoah erin voor Kangaskolkka en Vujicevic.
Knap gemistquote:
quote:
HELP HELP! Ik ook!quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ga je ff pissen, kom je terug, is het 1-1 bij GAE
Staat nog niet op ELquote:
Aardige goal, wel geklungel achterin bij Utrechtquote:Op zondag 4 augustus 2013 15:44 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ik was ff fifa'en, zag hem ook niet
quote:
quote:
Mooizo.quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Aardige goal, wel geklungel achterin bij Utrecht
quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
Gigantische buitenspelkans Mulenga zeg.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:50 schreef AFCNiels het volgende:
Iemand screentje van de chick naast Jorania, ik keek net 1 seconde niet
Is Koningin van Jordaniëquote:
quote:
Nog geld ookquote:
quote:
Maar ze zat niet naast die ventquote:
Die naast Jordania zat mocht er ook wel wezenquote:Op zondag 4 augustus 2013 15:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
Maar ze zat niet naast die vent
Dat zijn details.quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
Maar ze zat niet naast die vent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |