Hippel er voor en achter en je kan ze zo heen en weer slepen naar IJmuiden.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:17 schreef bleiblei het volgende:
Zou je die dingen niet voor een schijntje kunnen kopen om er een strandboemeltje mee op te starten a la lovers?
Hoezo heen EN WEER?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Hippel er voor en achter en je kan ze zo heen en weer slepen naar IJmuiden.
Graag gedaanquote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:41 schreef de__vakantieman het volgende:
Darkwing,
THanks voor je advies! Gelukt.
Ik vond dat eigenlijk wel meevallen,quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:19 schreef de__vakantieman het volgende:
Ik moet rond een uur of 2 van st. Raphael naar nice airport. Vorige keer was het een verrekt eindlopen van nice st augustin. Kan ik beter naar nice centraal gaan en de bus pakken? Iemand die me kan helpen met de aansluitingen?
In HAFAS (zoals de DB Navigator) kan je ook erg veel vinden, ook op bus/tram/metro-gebiedquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:56 schreef bork het volgende:
[..]
Google ov werkt ook niet aan de Cote d'Azur dat is toch het handigst om mee te beginnen als je nog niks weet.
Ik maak gebruik van lokale apps, werkt prima!
Dat traject ligt er wel erg vaak uit momenteel inderdaadquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:23 schreef Basekid_NZ het volgende:
Verdorie, ze zijn dit weekend weeeeeeeeer bezig met onderhoud op het traject Maastricht --> Sittard. Dat wordt een stukje met de bus helaas.
alleen Duitsland toch?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:25 schreef greavy het volgende:
[..]
In HAFAS (zoals de DB Navigator) kan je ook erg veel vinden, ook op bus/tram/metro-gebied
Luxemburg staat er ook in voor een groot deel.quote:
Nou nog 1 tariefsysteemquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:54 schreef greavy het volgende:
[..]
Luxemburg staat er ook in voor een groot deel.
En idd, je hebt gelijk, staat minder in dan ik dacht
Zou handig zijn als die vervoerders die met bussen rijden, het ook in HAFAS gaan zetten. Één reisplanner voor "al" het OV.
En chipkaarten die je overal kunt gebruiken. 't is heel leuk dat ik een Oyster Card in mijn bezit heb, maar met die £ 10 die daar op staat kan ik op dit moment niks. Dat geldt ook voor saldo op mijn OV-chipkaart wanneer ik in Frankrijk rondhobbel, en met een Passe Navigo kan ik ook niks bij de MIVB.quote:
Dat gaan wij niet meer meemaken hoorquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:00 schreef James1988 het volgende:
[..]
En chipkaarten die je overal kunt gebruiken. 't is heel leuk dat ik een Oyster Card in mijn bezit heb, maar met die £ 10 die daar op staat kan ik op dit moment niks. Dat geldt ook voor saldo op mijn OV-chipkaart wanneer ik in Frankrijk rondhobbel, en met een Passe Navigo kan ik ook niks bij de MIVB.
Met de pinpas is het ook gelukt... dan zou het met een OV-chipkaart toch ook moeten kunnen?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat gaan wij niet meer meemaken hoorHet lukt voor heel Nederland al niet eens, en ook niet bijna of zo.
Dit is oneindig veel complexerquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:06 schreef James1988 het volgende:
[..]
Met de pinpas is het ook gelukt... dan zou het met een OV-chipkaart toch ook moeten kunnen?
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:19 schreef James1988 het volgende:
Zo moeilijk hoeft het niet eens te zijn....
Doei hequote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Meer partijen die belangen hebben
Uilskuikens aan het roer
Met de pinpas die bij bijvoorbeeld alle Bancontactterminals in België nog altijd niet werkt?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:06 schreef James1988 het volgende:
[..]
Met de pinpas is het ook gelukt... dan zou het met een OV-chipkaart toch ook moeten kunnen?
Deze kwam ik wel tegenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 07:14 schreef daanski82 het volgende:
Station Enschede word compleet verbouwd inc. de sporen. Zo zie ik nu dat de boemel die naar Gronau gaat naar perron 4 is gegaan en dat 5 denk ik word opgeheven. Vandaar dat ik dus elke dag naar Drienerlo moet om op de trein te stappen. Wie weet waar info te vinden is wat er allemaal verbouwd word op station Enschede?
De dienstregeling is volgens mij al ingericht op de nieuwe indeling. De laatste maanden was het in mijn ervaring namelijk regelmatig zo dat een binnenkomende IC vlak voor Enschede echt nog 5 minuten staat te wachten tot de stoptrein vertrokken is en hij er achterlangs kan kruisen. Die kruising is straks niet meer nodig in die situatie.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 07:49 schreef daanski82 het volgende:
[..]
Deze kwam ik wel tegen
[ afbeelding ]
Zo als ik lees verkassen de koplopers van spoor 3 en 4 naar spoor 1 en 2 en gaan de buffels naar spoor 3 en 4 spoor 4 word ingekort ten gunste van het glanerbrug volk en Duitsers. Volgens mij kunnen wij dan sneller met de IC Enschede binnenrijden. Maar wat heeft het voor effect op de dienstregeling?
Kommm naarrrr benedennnn en slaaaa je slagggg.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:04 schreef Monopoly het volgende:
Post Driek hier nog wel eens?
Ik wil hem wat vragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |