Dit restaurantquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:18 schreef bork het volgende:
[..]
Al bij Bayerische Bahnhof geweest voor hun geweldige Gose?
he he een kennerquote:
Daar had Greavy het weken geleden al over, ik kon toen niks vinden, stond vandaag ook bij DB, wilde het morgen posten:quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:55 schreef James1988 het volgende:
Skoda heeft een nieuwe klant: Deutsche Bahn.
Er gaan 6 trek-duw-stammen geleverd worden voor inzet op het Regionalverkehr op Nürnberg - Ingolstadt - München, inclusief inzet op de hogesnelheidslijn. De uitrusting kan opvallend worden genoemd voor het Regionalverkehr: de trein wordt voorzien van stopcontacten en wifi. Inzet wordt verwacht vanaf december 2016.
Bron: Persbericht Skoda
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Het zijn goedkope locs die multisysteem zijn.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 01:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Wel raar, er gaat al jaaaaaaaaaaren het geluid rond dat DB eigenlijk af wil van Lokbespannte Züge (getrokken / geduwd mat). En dan gaan ze, nota bene voor Regionalverkehr, dit bestellen?Does not compute
ik snap jou punt. Het is ook een spagaat waar in je zit. Zo als ik het begrijp is dus de politie de bottel neck in dit verhaal. Het lijkt me misschien handig om die bijl eens scherp te maken, de statistieken er bij te pakken en daar eens publiekelijk korte mette mee te maken. Want ik twijfel aan het nut van een sporen onderzoek midden in het weiland.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:55 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Dat ligt heel erg lastig. Juist omdat er dan wel een dode te betreuren valt, is het moeilijk/onwenselijk om daar met de botte bijl van alles over te vinden. Ik sta bekend om mijn grote bek, maar in dit onderwerp wil ik ook (mede namens mijn club) enige terughoudendheid betrachten.
Het is een spagaat. Enerzijds zou je snel de afgerukte ledematen bijeen moeten vegen en doorrijden met de treinen, anderzijds is het wel van belang om goed sporenonderzoek te doen.
Punt is wel dat autosnelwegen iets minder vaak en iets minder lang gestremd blijven. Wat de treinreiziger maar moet slikken, zou de automobilist nooit pikken.
Even googlen levert me in ieder geval een buslijn (53) op:quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:19 schreef de__vakantieman het volgende:
Hallo allen,
Opnieuw een vraagje over de treintijden. Ik zit in Frankrijk en de websites werken niet mee.
Ik zal in ruil voor een antwoord wat mooie foto's posten:)
Ik moet rond een uur of 2 van st. Raphael naar nice airport. Vorige keer was het een verrekt eindlopen van nice st augustin. Kan ik beter naar nice centraal gaan en de bus pakken? Iemand die me kan helpen met de aansluitingen?
St-Raphael-Valescurequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:19 schreef de__vakantieman het volgende:
Hallo allen,
Opnieuw een vraagje over de treintijden. Ik zit in Frankrijk en de websites werken niet mee.
Ik zal in ruil voor een antwoord wat mooie foto's posten:)
Ik moet rond een uur of 2 van st. Raphael naar nice airport. Vorige keer was het een verrekt eindlopen van nice st augustin. Kan ik beter naar nice centraal gaan en de bus pakken? Iemand die me kan helpen met de aansluitingen?
Google ov werkt ook niet aan de Cote d'Azur dat is toch het handigst om mee te beginnen als je nog niks weet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:53 schreef de__vakantieman het volgende:
Volgens mij is er nog prima markt voor een Europese app met al het ov erin want ik heb gemerkt dat zowel Italië als Frankrijk lang niet zo overzichtelijk zijn als ik in nl kan vinden
Daar heb ik twee jaar geleden een avond doorgebracht, hemels <3quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:18 schreef bork het volgende:
[..]
Al bij Bayerische Bahnhof geweest voor hun geweldige Gose?
De machinist is zo ongeveer de enige die er ZEKER niets aan kon doenquote:Een woordvoerder van de spoorwegmaatschappij legde aan TF1 uit dat het niet noodzakelijk een blunder van de machinist was.
Hij had zijn stuurwiel naar links moeten draaien ipv naar rechtsquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De machinist is zo ongeveer de enige die er ZEKER niets aan kon doen
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:17 schreef bleiblei het volgende:
Zou je die dingen niet voor een schijntje kunnen kopen om er een strandboemeltje mee op te starten a la lovers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |