Zou je niet verwachten in dienst van een Australische ploegquote:Op zondag 4 augustus 2013 10:00 schreef Evertjan het volgende:
[..]
zijn Engels is er wel op vooruitgegaan
twitter:DekkerThomas twitterde op zondag 04-08-2013 om 04:38:12Pieter en ik hebben het licht uit gedaan in krakau!!! Trusten.,. reageer retweet
Ik las Dachauquote:Op zondag 4 augustus 2013 12:39 schreef Chiappucci het volgende:
twitter:DekkerThomas twitterde op zondag 04-08-2013 om 04:38:12Pieter en ik hebben het licht uit gedaan in krakau!!! Trusten.,. reageer retweet
Dekker heeft zich wel vaker uitgeleefd in Polen. Ik herinner me uit z'n boek dat Breukink hem eens betrapte met een naakt meisje in de badkamer van zijn hotelkamer. Hilarisch.quote:
wel over Box Hill zag ikquote:Op zondag 4 augustus 2013 18:59 schreef rubbereend het volgende:
rijden ze hetzelfde parcours als tijdens de Spelen?
In grote lijnen wel maar geen rondjes over Box Hill en ook de terugweg is toch wel behoorlijk anders. Ze gaan bijvoorbeeld niet door het park waar Cancellara het hek opzocht.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:59 schreef rubbereend het volgende:
rijden ze hetzelfde parcours als tijdens de Spelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |