quote:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:24 schreef iamredleader het volgende:
Persoonlijk boeit het me domweg niet. Als een van de jongens thuis zou komen met een vent zou ik vooral blij zijn als ze samen gelukkig zijn
Ik heb geen zin om naar boven te lopen.quote:
EXTERMINATE! EXTERMINATE!quote:
quote:
Zo had ik je ook helemaal niet ingeschat.quote:Op zondag 4 augustus 2013 04:46 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Soemp, terecht puntmaar inderdaad niet zo bedoeld. Het idee dat E goedkeuring zou moeten vragen...
Zo'n ouder wil ik zéker niet zijn
Feestquote:Op zondag 4 augustus 2013 07:47 schreef Soempie het volgende:
Hier slapen de heren nog. Heb ik een jongetje dat lekker doortukt, kan ik zelf niet slapen.
maandag is de laatste dagquote:Op zondag 4 augustus 2013 01:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hee, hoe lang duurt Campzone eigenlijk?
Mja, na 20 weken zwangerschap denkt m'n lichaam wel voldoende te hebben aan 4 uur per nacht. Was vorige zwangerschap ook zo.quote:
Wat het weer betreft was het wel bizar he. Snikheet, maar ook die regen.quote:
TOF!quote:Op zondag 4 augustus 2013 08:51 schreef Etcetera het volgende:
ja
![]()
Ik had gisteren geen tijd om toen online te zijn jammer genoeg.
Vannacht hebben we Capture the Flag gespeeld, en 3 vlaggen veroverd. We wachten nu op mensen die wakker worden zodat we ze kunnen uithangen en we de eigenaars kunnen verblijden
ook goedemorgenquote:Op zondag 4 augustus 2013 08:53 schreef Nielsch het volgende:
Anders komen jullie ook weer eens posten in AKQ zelf.
Nee, dat bedacht ik me ook net.quote:Op zondag 4 augustus 2013 08:55 schreef Etcetera het volgende:
Alleen wisten onze tegenstanders niet dat ze meededen
alsof we een vlag van een tent kunnen halen terwijl ze nog niet slapenquote:Op zondag 4 augustus 2013 08:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, dat bedacht ik me ook net.![]()
Maar dan is er toch geen uitdaging aan?!
Wel veel anti-Poetin boten gisteren. En terecht wat mij betreft...quote:Op zondag 4 augustus 2013 08:33 schreef Soempie het volgende:
Geen boze spandoeken aan Rusland gericht?
Ik vind de foto's allemaal wel grappig. Google+ maakt er gifjes van, maar ik weet niet of en hoe ik die kan posten.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 08:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel veel anti-Poetin boten gisteren. En terecht wat mij betreft...
De sfeer tussen NL en Rusland?quote:Op zondag 4 augustus 2013 09:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik vroeg me af of de sfeer daar niet wat grimmiger door wordt, maar dat kan ik me eigenlijk ook niet voorstellen.
Nee, de sfeer tijdens de parade bedoelde ik.quote:Op zondag 4 augustus 2013 09:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De sfeer tussen NL en Rusland?
Is die er dan?
Geen probleem hier, alles is ludiek met soms een scherp randje.quote:Op zondag 4 augustus 2013 09:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, de sfeer tijdens de parade bedoelde ik.
Jij ook hoi, stel je je even voor?quote:Op zondag 4 augustus 2013 08:53 schreef Nielsch het volgende:
Anders komen jullie ook weer eens posten in AKQ zelf.
Ja, en nog hč. Ik twijfel of ik in elk geval de grote wakker moet maken.quote:
Niet wakker maken. Slaap is echt belangrijk. Plannen kunnen altijd over 5 minuten nogquote:Op zondag 4 augustus 2013 09:28 schreef Soempie het volgende:
Ja, en nog hč. Ik twijfel of ik in elk geval de grote wakker moet maken.We hebben wel plannen voor vandaag, namelijk.
Ik wil gewoon heel graag de Strongmanrun uitlopen. Al is het op m'n tandvlees als allerlaatstequote:
't Is niet dat we een slaapgebrek oplopen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 09:30 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Niet wakker maken. Slaap is echt belangrijk. Plannen kunnen altijd over 5 minuten nog
Dat laatste klinkt toch wel als een spannend jongensboek, als je bedenkt wat het vervolg kan zijn.quote:Op zondag 4 augustus 2013 10:44 schreef Wiebelkont het volgende:
Wij gaan straks op bezoek bij een gepensioneerd stel dat ons het eerste weekje verblijf aangeboden heeft in Zweden, om alle details door te spreken. Daarna komt mijn zusje logeren en gaan we film kijken.
Het is allemaal niet zo spannend.
(maar over 2 weken wel, want dan zitten we in de auto op weg naar de Finnlines, bestemming Trelleborg, Sverige).
Lekker Soempie. Ik wenstedat mijn kleine mannen zo uitsliepen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 07:47 schreef Soempie het volgende:
Hier slapen de heren nog. Heb ik een jongetje dat lekker doortukt, kan ik zelf niet slapen.
De moeder van Paul de Leeuw heeft toch wel leuke kleinkinderen...quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:02 schreef Tinuviel het volgende:
LB, ik begrijp wel wat je bedoelt. Ik zou het voor mezelf er een beetje moeilijk mee hebben als mijn zoon(s) voor mannen kiezen vanwege de kleinkinderen.
uhm adoptie? draagmoederschap? klonen?quote:Op zondag 4 augustus 2013 07:26 schreef iamredleader het volgende:
Mjah, bij jongetjes kun je inderdaad geen kleinkinderen meer verwachten, bij twee meisjes en een donor wel. Maar het is gewoon geen overweging in mijn hoofd. Ik wil gewoon dat ze gelukkig zijn
I LOVE THISquote:
you go girl!!!!quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb besloten om binnen twee weken naar Chicago te verhuizen, baan of geen baan. Daar heb ik al een auto geregeld, en vanaf daar zie ik het wel. Het is wel weer eens tijd voor een risico aan mijn kant. Hier kwijn ik weg, ben ik eenzaam en ongelukkig, en is het veel te verleidelijk om voor me te laten zorgen door mijn gast grootouders. Als ik die foto baan niet krijg print ik een stapel cv's, wurm me in mijn toekomstige autootje, en ga gewoon van bedrijf naar bedrijf met papieren en persoonlijkheid. Het is eng, maar nu ik het besloten heb voel ik me er heel goed over. Avontuur!
Zo. Dat moest er uit en dat voelt goed
Goed bezig!!quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb besloten om binnen twee weken naar Chicago te verhuizen, baan of geen baan. Daar heb ik al een auto geregeld, en vanaf daar zie ik het wel. Het is wel weer eens tijd voor een risico aan mijn kant. Hier kwijn ik weg, ben ik eenzaam en ongelukkig, en is het veel te verleidelijk om voor me te laten zorgen door mijn gast grootouders. Als ik die foto baan niet krijg print ik een stapel cv's, wurm me in mijn toekomstige autootje, en ga gewoon van bedrijf naar bedrijf met papieren en persoonlijkheid. Het is eng, maar nu ik het besloten heb voel ik me er heel goed over. Avontuur!
nope, ofwel vrienden, ofwel (tijdelijk) appartementjequote:Op zondag 4 augustus 2013 19:04 schreef LadyBlack het volgende:
Tof PS! Waar ga je dan wonen? Hostel oid of heb je vrienden daar?
Go PSquote:Op zondag 4 augustus 2013 18:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wat is dat ineens met al die over-de-grens-gelukzoekers?quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb besloten om binnen twee weken naar Chicago te verhuizen, baan of geen baan.
ik ben al een poosje over de grens hequote:Op zondag 4 augustus 2013 19:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat is dat ineens met al die over-de-grens-gelukzoekers?
Succes in ieder geval, spannend ook!
Ik ben waarschijnlijk de enige die weet wat je bedoelt, de rest interesseert het niet of zijn het niet met je eens...quote:
Ja, relatief veilig een studie volgen vanaf een campus.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik ben al een poosje over de grens he
Op die manierquote:Op zondag 4 augustus 2013 19:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, relatief veilig een studie volgen vanaf een campus.
Nu begint het echte avontuur pas...
Daar zou jij best wel eens gelijk in kunnen hebben!!quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben waarschijnlijk de enige die weet wat je bedoelt, de rest interesseert het niet of zijn het niet met je eens...
Niet zo vaguebooken!quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Daar zou jij best wel eens gelijk in kunnen hebben!!
Maar dat is maar een klein gedeelte (stiekem best groot gedeelte) van mijn blijheid!!
Ah, op die manier.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar zou jij best wel eens gelijk in kunnen hebben!!
Maar dat is maar een klein gedeelte (stiekem best groot gedeelte) van mijn blijheid!!
Ik zit nu vooral in spanning te wachten tot Lotusss en ER thuis zijn, gisteren als verrassing voor ze de nieuw gekochte gordijnen opgehangen. Ben benieuwd hoe ER gaat reageren.
eerste jaquote:
Ajax won vrijdag en Feyenoord heeft vanmiddag verloren.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Niet zo vaguebooken!
Eerste recept, B.
Ik had het idee dat het nog heel lang kon gaan duren als Lotusss op ER moest wachtenquote:Op zondag 4 augustus 2013 19:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, op die manier.
Je bent goed bezig voor ze...
Je weet wat voor oorlogen er ontstaan zijn wegens het stelen van een vlag?quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:39 schreef Etcetera het volgende:
We hebben nog steeds 2 vlaggen hangen van ons capture the flag avontuurtje, en nu zijn onze FA's even uit eten en vroegen of wij als sub-FA konden dienen. Dikke prima.
En meteen hun banner meegenomen en in onze luifel opgehangen. Té mooi om niet te doenCampzone
Ze zijn nu net thuis, ik zit te wachten tot ER mij beltquote:Op zondag 4 augustus 2013 19:44 schreef Tinuviel het volgende:
Het tweede recept, daar zit meer chocola in, maar ik zou hetdan zonder noten maken.
Ps best eng en ook spannend. Leuk avontuur!
Huppelmuts, goed bezig. Ze zullen er blij mee zijn.
We hebben de Sonnema vlag eerst gehaald en nu afgesproken dat ze die terugkrijgen als ze ons vanavond van berenburg af komen helpenquote:Op zondag 4 augustus 2013 19:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je weet wat voor oorlogen er ontstaan zijn wegens het stelen van een vlag?
Ik heb het nu over Field Adminsquote:
Ik dacht dat je met de Forum Admins op pad wasquote:Op zondag 4 augustus 2013 19:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
We hebben de Sonnema vlag eerst gehaald en nu afgesproken dat ze die terugkrijgen als ze ons vanavond van berenburg af komen helpen
[..]
Ik heb het nu over Field Admins
O, jullie roken meteen al de vredespijp...quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
We hebben de Sonnema vlag eerst gehaald en nu afgesproken dat ze die terugkrijgen als ze ons vanavond van berenburg af komen helpen
[..]
Ik heb het nu over Field Admins
Tof, PS, en spannend. Succes!quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
nee ik ben op vakantiequote:Op zondag 4 augustus 2013 19:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik dacht dat je met de Forum Admins op pad was
Tuurlijk!quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O, jullie roken meteen al de vredespijp...
Als er net met deo gespoten isquote:Dat je niet de frisse geur van limoenen bedoelde, kon ik me wel voorstellen.
Denk dat die op veel plekken op Campzone ook ver te zoeken is...
Ik snap het echt niet hoor!!quote:
Kijk even wáár ik zit en dan snap je het misschien wel. Niet te snel oordelenquote:Op zondag 4 augustus 2013 20:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik snap het echt niet hoor!!
Al die FOK!kende vakantiegangers
Mjah, smaken verschillen zullen we maar zeggen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Kijk even wáár ik zit en dan snap je het misschien wel. Niet te snel oordelenwww.campzone.nl
quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah, smaken verschillen zullen we maar zeggen.
Ik denk dat vakantie iets is waarbij je even ontsnapt uit de dagelijkse sleur.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hiha, ik moet er ook niet aan denken, Campzone, maar van wat ik er van zag hebben Etcie en haar blote buik erg veel pret
Dat zeg ik toch!! Geen reden tot emo.giffen!quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
Campzone is álles behalve dagelijkse sleur. Je moet er van houden, het is een unieke vakantie en toevallig vermaak ik me hier uitstekend. Meer dan dat zelfs.
[..]![]()
Dat is een aannamequote:Op zondag 4 augustus 2013 21:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Je gaat op vakantie om uit die dagelijkse sleur te gaan. FOK! is onderdeel van je dagelijkse sleur
Ik heb álle reden om te 'emo.giffen'quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch!! Geen reden tot emo.giffen!![]()
Je gebruikt een overkill aan uitroeptekens. Doe normaal en schreeuw niet zo. Jij snapt het niet, maar mijn computer neem ik mee op vakantie. En is daardoor een integraal onderdeel van mijn vakantie. En dat vind ik prettig. Je hoeft het niet te snappen maar je kunt ook iets minder belachelijk reageren dan dat je nu doet.quote:Je gaat op vakantie om uit die dagelijkse sleur te gaan. FOK! is onderdeel van je dagelijkse sleur, jij doet FOK!ken op vakantie. Dat gedeelte snap ik gewoon niet!!
Een andere FOK!ster zat in Tenerife te FOK!ken, weer een ander is op motorvakantie in Italië en die is nu meer online dan toen hij thuis was.
Ik snap het gewoon echt niet. Als ik op vakantie ga dan heb ik echt geen behoefte aan al mijn online vriendjes hoor.
Wat ga je bakken?quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:58 schreef LadyBlack het volgende:
Ander onderwerp: B. werkt op mn bakzenuwen met al die lekkere recepten!Misschien ga ik morgen ook wel weer wat bakken
Gewoon iets simpels, wat ik in elkaar kan mixen terwijl E even in de box ligt
Ik denk een brownie of een cake; in elk geval iets dat ik kan mixen, in een bakvorm kan storten en in de oven zetten. Geen koekjes of eleborate taarten any time soon denk ikquote:
Brownies?quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:58 schreef LadyBlack het volgende:
Ander onderwerp: B. werkt op mn bakzenuwen met al die lekkere recepten!Misschien ga ik morgen ook wel weer wat bakken
Gewoon iets simpels, wat ik in elkaar kan mixen terwijl E even in de box ligt
Citroencake.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:01 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik denk een brownie of een cake; in elk geval iets dat ik kan mixen, in een bakvorm kan storten en in de oven zetten. Geen koekjes of eleborate taarten any time soon denk ik
Dus omdat iemand een andere mening over vakantie heeft kan je diegene belachelijk maken?quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb álle reden om te 'emo.giffen'je oordeelt over mijn vakantie en mijn bezigheden terwijl je absoluut niet weet wat ik doe. En dat vind ik
[..]
Je gebruikt een overkill aan uitroeptekens. Doe normaal en schreeuw niet zo. Jij snapt het niet, maar mijn computer neem ik mee op vakantie. En is daardoor een integraal onderdeel van mijn vakantie. En dat vind ik prettig. Je hoeft het niet te snappen maar je kunt ook iets minder belachelijk reageren dan dat je nu doet.
Klopt.quote:
Prima meid!! Geniet ervan en zo te lezen doe je dat ook zeker!!quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:15 schreef Etcetera het volgende:
Overkill aan uitroeptekens is echt een pet-peeve. En ja, ik voel mij snel aangevallen om mijn vakantie. Want na 9 jaar uitleggen waar ik heen ga, wat ik daar doe en waarom ik dat zo leuk vind, ben ik er echt heel erg klaar mee.
En prima dat je iets niet snapt maar door je uitroeptekens!! lees ik het als een oordeel. Ik snap het niet!! Waarom doe je dat!!
Omdat ik het wil, toevallig. Daarom doe ik iets. En dat is toch echt niets wat jou aangaat
En nu ga ik maffen.quote:
Dat heb ik teruggetrokkenquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Net zoals jij kletste toen je zei dat je er zo oncharmant op stond?
Jij hebt toch een oven? Daar stond je bakblik in!quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:59 schreef Etcetera het volgende:
Dat is eigenlijk het enige dat ik een beetje mis: een fatsoenlijke oven. We hebben wel kwarktaart gemaakt, maar da's toch anders
Plakt dat misschien minder dan een houten lepel?quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:58 schreef wyccie het volgende:
Recept opgeslagen.
Waarom wordt er vaak aangeraden om met een metalen lepel te roeren?
Ik Fok all over the world.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben best wel een FOK!addict maar voor mij is daar de grens. Prima dat anderen daar anders over denken
In zeer beperkte mate doe je dat zelf ook hequote:Op zondag 4 augustus 2013 22:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus omdat iemand een andere mening over vakantie heeft kan je diegene belachelijk maken?
Uitstekend ideequote:
Ik veroordeel het ook niet, ik snap het gewoon niet. Zit een verschil tussen hoorquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik Fok all over the world.
Verblijfadressen elders moeten WiFi hebben, zover ben ik inmiddels wel.
Iets als Campzone is voor mij een brug te ver (ben eerlijk gezegd wel nieuwsgierig naar het reilen en zeilen bij iets dergelijks), maar als iemand dat leuk vindt, wie ben ik dan om daarover te oordelen?
De hele dag op een badlaken liggen bakken vind ik ook niks, maar dat doen ook miljoenen mensen. Moeten ze ook lekker blijven doen...
Ik maak haar niet belachelijk, ik begin niet met emo.giffen. Ik geef aan dat ik het niet snap. Dat mijn gebruik van dubbele uitroeptekens overkomt als scheldend kan ik ook niets aan doen, dat doe ik al jaren en ik ga het niet veranderen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 00:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
In zeer beperkte mate doe je dat zelf ook he. Ets en jij hebben verschillende meningen over vakanties, en daar is niks mis mee
. Ik snap het bij de vakantie van Ets wel beter dat ze af en toe op Fok zit dan wanneer ze bijvoorbeeld de Apalachen over zou hiken
[..]
Uitstekend idee
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 5 augustus 2013 00:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Kan ik hier nu en dan om feedback vragen?
Hey nou, hou het blond zijn hier buitenquote:Op maandag 5 augustus 2013 01:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik veroordeel het ook niet, ik snap het gewoon niet. Zit een verschil tussen hoor![]()
Zo'n badlaken vakantie is ook niks voor mij, ook dat snap ik niet
[..]
Ik maak haar niet belachelijk, ik begin niet met emo.giffen. Ik geef aan dat ik het niet snap. Dat mijn gebruik van dubbele uitroeptekens overkomt als scheldend kan ik ook niets aan doen, dat doe ik al jaren en ik ga het niet veranderen.![]()
Ik ben gewoon blond en sommige dingen snap ik niet, wil ik niet snappen en mag ik niet snappen. En meer zeg ik niet meer over dit onderwerp!!
quote:
Hm, ik vrees toch echt dat we pics nodig hebben om te oordelen of het bijzonder wasquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:38 schreef Etcetera het volgende:
Weinig bijzonders hoorvetrolletjes enzo
Ja.quote:Op maandag 5 augustus 2013 07:48 schreef LadyBlack het volgende:
Mogge! Heeft er al iemand koffie klaar?![]()
Astu.quote:Op maandag 5 augustus 2013 07:53 schreef LadyBlack het volgende:
Mag ik een kopje bietsen?
Of... doe maar een infuusje
Bij mijn vriend hebben ze een pas met een chipsysteem. Er staat automagisch een soort tegoed op (denk dus dat dat wordt ingehouden op je salaris) en als je daar overheen gaat moet je betalen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 08:12 schreef Bart het volgende:
Zijn er in NL bedrijven waar je moet betalen voor je koffie?
verkeerde zuinigheid zoiets. Kost het bedrijf uiteindelijk meer gok ik zo...quote:Op maandag 5 augustus 2013 08:16 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Bij mijn vriend hebben ze een pas met een chipsysteem. Er staat automagisch een soort tegoed op (denk dus dat dat wordt ingehouden op je salaris) en als je daar overheen gaat moet je betalen.
Maar er waren 4 koppen per dag gratis geloof ik.
Twee wekenquote:Op maandag 5 augustus 2013 04:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Hey nou, hou het blond zijn hier buiten![]()
van een vakantie valt verder weinig te snappen; ieder diertje z'n pleziertje. Ik hou bijvoorbeeld niet echt van kamperen, of vakantie in Nederland. Ugh wat ben ik ook een verwend decadent nest.
[..]
ik ben echt begonnen jongens, besluit is definitief genomen en ik hoop over twee weken daar te zitten
Ik ben wel vaker hier, maar dan in lurkstandquote:
Nou, dat is ook echt noodzakelijk hierquote:Op maandag 5 augustus 2013 08:42 schreef B.ertha het volgende:
Modjes mogen dat. Iemand moet ons toch in het gareel houden?
Iedere week een nieuwe permban. Wat zeg ik, iedere dag!quote:Op maandag 5 augustus 2013 08:44 schreef Bart het volgende:
[..]
Nou, dat is ook echt noodzakelijk hier. Tuig van de richel in dit topic!
Campzone, ik wil er eigenlijk ook nog steeds wel een keer heen. Gewoon om het mee te makenquote:Op maandag 5 augustus 2013 08:44 schreef Wiebelkont het volgende:
@ Etcie: Respect dat je in deze zon in een tentje gaat liggen. Ik ben toch een redelijke rouwdouwer wat warm weer betreft en ben altijd fanatiek gamer geweest, jammer dat ik nooit naar Campzone ben geweest maar ik denk dat ik het nerdgehalte nu niet meer waarmaak.
Ik ga er gelijk een paar regelen! Lekker rustig hier straksquote:Op maandag 5 augustus 2013 08:46 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Iedere week een nieuwe permban. Wat zeg ik, iedere dag!
Klopt maar dan is het net als carnaval. Ik kan niet lang en veel zuipen (staat me gewoon tegen) dus tegen de tijd dat ik ontnuchter ga ik me aan de meute ergeren en dat is voor de anderen gewoon niet leukquote:Op maandag 5 augustus 2013 08:47 schreef Bart het volgende:
[..]
Campzone, ik wil er eigenlijk ook nog steeds wel een keer heen. Gewoon om het mee te maken. Lekker belangrijk wat je nerdgehalte is, beetje zuipen en gamen en bbq'en is toch altijd leuk
.
Prima, haal ze maar weg. Kom ik misschien eens aan mijn werk toequote:Op maandag 5 augustus 2013 08:47 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik ga er gelijk een paar regelen! Lekker rustig hier straks.
Als je je gaat ergeren ga je gewoon gamen met je koptelefoon opquote:Op maandag 5 augustus 2013 08:48 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Klopt maar dan is het net als carnaval. Ik kan niet lang en veel zuipen (staat me gewoon tegen) dus tegen de tijd dat ik ontnuchter ga ik me aan de meute ergeren en dat is voor de anderen gewoon niet leuk.
Oh ja, dan moet ik dus zelf ook wat gaan doen, laat maar zitten dan.quote:Op maandag 5 augustus 2013 08:48 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Prima, haal ze maar weg. Kom ik misschien eens aan mijn werk toe
iedereen mag dat, want "openbaar"quote:Op maandag 5 augustus 2013 08:42 schreef B.ertha het volgende:
Modjes mogen dat. Iemand moet ons toch in het gareel houden?
Vroeger was er een tooltje (pre-Glowgate) waarmee je kon zien hoeveel mensen een topic volgden in MyAT zonder dat ze in het topic gepost hadden. Was af en toe best veelquote:Op maandag 5 augustus 2013 08:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
iedereen mag dat, want "openbaar"
Je zal verbaasd staan hoeveel mensen hier meelurken, al dan niet heel regelmatig
* Puala is een van deze usersquote:Op maandag 5 augustus 2013 08:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
iedereen mag dat, want "openbaar"
Je zal verbaasd staan hoeveel mensen hier meelurken, al dan niet heel regelmatig
quote:
quote:
Tja, zo blijkt maar weer dat je in ieder geval niet de illusie moet hebben dat je 'veilig' wat privé-dingen hier kan plaatsen omdat er toch niemand anders meeleest buiten de bekende mensen...quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:23 schreef B.ertha het volgende:
Ik zou verwachten dat lurkers een of andere link hebben met de sc
Ik ben bij de BBQ meet van Tinu en Red geweest en daar heb ik Nico (?) en MM ontmoet. En sindsdien lurk ik mee, dus ergens toch een linkquote:Op maandag 5 augustus 2013 09:23 schreef B.ertha het volgende:
Ik zou verwachten dat lurkers een of andere link hebben met de sc
Ja dat moet inderdaad! Ik heb alleen net een vakantie aangevraagd in sept en ik wacht even af of die goedgekeurd word ja of neequote:Op maandag 5 augustus 2013 09:23 schreef Bart het volgende:
Paula we moeten nog ff een datum prikken in september voor de Efteling!
Hallo dan!quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:24 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ben bij de BBQ meet van Tinu en Red geweest en daar heb ik Nico (?) en MM ontmoet. En sindsdien lurk ik mee, dus ergens toch een link
Dat was muis006quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hallo dan!
Was jij van die chocolade koekjes?
Nee ik was de dame die met mevrouw Bart de hele tijd op die lounge stoel zatquote:Op maandag 5 augustus 2013 09:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hallo dan!
Was jij van die chocolade koekjes?
Wat heeft dat ermee te maken?quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:25 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja dat moet inderdaad! Ik heb alleen net een vakantie aangevraagd in sept en ik wacht even af of die goedgekeurd word ja of nee
En met wie ik op het eind heb zitten OH'en.quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:26 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee ik was de dame die met mevrouw Bart de hele tijd op die lounge stoel zat
Dat ik dan weet wanneer ik wel kan en wanneer niet?quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:26 schreef Bart het volgende:
[..]
Wat heeft dat ermee te maken?
We gaan toch gewoon op een doordeweekse dag?
Da's waar. Ga je naar de spelletjesmeet?quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:27 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat ik dan weet wanneer ik wel kan en wanneer niet?
Uiteraardquote:Op maandag 5 augustus 2013 09:28 schreef Bart het volgende:
[..]
Da's waar. Ga je naar de spelletjesmeet?
Prikken we dan wel een dag, of weet je dan de uitslag van je verlofaanvraag nog niet?quote:
Dat heb ik sowieso niet. Ook zonder die lurkers is het een openbaar forum. Ik meld hier best veel maar niets wat ik niet bekend wil hebben. Daarbij houd ik mijn naam en andere herkenningspunten hier weg, ook al weten diverse users die wel.quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:24 schreef Bart het volgende:
[..]
Tja, zo blijkt maar weer dat je in ieder geval niet de illusie moet hebben dat je 'veilig' wat privé-dingen hier kan plaatsen omdat er toch niemand anders meeleest buiten de bekende mensen...
net op. Met een chocoladebroodje en een stokbroodje oude kaasquote:Op maandag 5 augustus 2013 07:48 schreef LadyBlack het volgende:
Mogge! Heeft er al iemand koffie klaar?![]()
Mijn naam heb ik niet zo'n probleem mee, maar ik slinger ook niet mijn hele privé-leven op FOK! neequote:Op maandag 5 augustus 2013 09:29 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat heb ik sowieso niet. Ook zonder die lurkers is het een openbaar forum. Ik meld hier best veel maar niets wat ik niet bekend wil hebben. Daarbij houd ik mijn naam en andere herkenningspunten hier weg, ook al weten diverse users die wel.
Ik ga er van uit van wel, maar dan prikken we wel een dagquote:Op maandag 5 augustus 2013 09:28 schreef Bart het volgende:
[..]
Prikken we dan wel een dag, of weet je dan de uitslag van je verlofaanvraag nog niet?
Dankjewelquote:
Dat is heel verstandig. Je zou niet de eerste zijn die er gezeur mee krijgtquote:Op maandag 5 augustus 2013 09:29 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat heb ik sowieso niet. Ook zonder die lurkers is het een openbaar forum. Ik meld hier best veel maar niets wat ik niet bekend wil hebben. Daarbij houd ik mijn naam en andere herkenningspunten hier weg, ook al weten diverse users die wel.
Nu ben ik nieuwsgierigquote:Op maandag 5 augustus 2013 09:34 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb wel een minstens zo ouwelijke naam
Datquote:Op maandag 5 augustus 2013 09:29 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Die van jou is hip vergeleken bij de mijnequote:Op maandag 5 augustus 2013 09:34 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb wel een minstens zo ouwelijke naam
Steek dat mes in z'n rug!quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:58 schreef Etcetera het volgende:
roert er iemand met de achterkant van een mes z'n koffie en legt die vrolijk weer naast de boter. Brand ik verdomme zo ongeveer m'n vingers. En dan ook nog raar kijken als ik aan het tieren ben.
Ik háát afbouw
Moet jij bezichtigen of wordt er bij jou bezichtigd?quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:28 schreef B.ertha het volgende:
Zo, morgen en overmorgen een bezichtigingVanavond eigenlijk ook maar die heb ik afgezegd.
Dat gaat goed!quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:28 schreef B.ertha het volgende:
Zo, morgen en overmorgen een bezichtigingVanavond eigenlijk ook maar die heb ik afgezegd.
Maar die ene 'open deur' is het dus niet geworden, begrijp ik hieruit...quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:35 schreef B.ertha het volgende:
Ik moet bezichtigen. En ik ga idd richting het midden van het land, als het lukt tenminste.
Als het niet goed voelt, dan inderdaad niet doen...quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:50 schreef B.ertha het volgende:
Klopt, heb ik zelf afgezegd. Geen goed gevoel bij, enkele minpunten die ik niet over het hoofd kon zien en ik was er nog niet klaar voor.
Zo spannend en tof!!quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:37 schreef Soempie het volgende:
Wij kregen mail terug van die mensen die een huisje hebben in Zweden. Gister was een erg leuke kennismaking (Wiebelsoempie is helemaal gek op die mevrouw en we hebben veel besproken). En dus een mailtje: dat ze het leuk vonden dat we zo positief zijn ingesteld en dat we 2 weken mogen blijven.Een week langer dan de planning.
succes, hopelijk is het watquote:Op maandag 5 augustus 2013 11:28 schreef B.ertha het volgende:
Echt genieten wordt lastig, omdat ik dan de hele tijd in mijn achterhoofd heb dat ik niet moet vergeten op tijd weer ergens te zijn. Ik vind het altijd wel prettig als je op het moment zelf nog kan bepalen wat je nog gaat doen, omdat je voorlopig niets hoeftquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:31 schreef LadyBlack het volgende:
Wel lekker toch, vandaag van het mooie weer genieten en vanavond als het afgekoeld is ben je weer vrij![]()
waar werk je nu?quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb vandaag een dienst van 16:30 tot 21:00. Nu heb ik nooit zo'n bezwaar tegen avonddiensten, maar ergens is het wel suf op deze manier.
We willen wel fotos zien!quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:31 schreef LadyBlack het volgende:
Wel lekker toch, vandaag van het mooie weer genieten en vanavond als het afgekoeld is ben je weer vrij![]()
Wij gaan zo het tweede huis van vandaag bezichtigeninteressant hoor! Vanochtend was een huis waar de eerste bewoner uit was vertrokken, dus schrootjes en enkel glas alom
Zometeen een huis uit dezelfde bouwperiode (jaren '60), maar dan opgeknapt (en 20.000 euro duurder
).
Hoeveel zou het kosten om een vaste trap naar de zolder te laten maken? Want er zit nu een vlizotrap.
Welcome to life. Buckle your seatbelt and hang on, it's going to be a bumpy ridequote:Op maandag 5 augustus 2013 20:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Alles gaat sneller en beter dan gepland
ik ga morgen al een appartement/huisgenoot bezichtigenquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:01 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Welcome to life. Buckle your seatbelt and hang on, it's going to be a bumpy ride
quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik ga morgen al een appartement/huisgenoot bezichtigen
schoon... dat is het belangrijkstequote:Op maandag 5 augustus 2013 21:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]![]()
Welke eisen stel je aan het huis en de huisgenoot?
Je gaat in Canada wonen?quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
schoon... dat is het belangrijkste
quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nog steeds geen baan zekerheidquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:43 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]![]()
![]()
Hangt een goede vibe hier inderdaad!
Ook al! Spannend, succes!quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
en waarom geen van beiden dan? Nog niet klaar om te verhuizen?quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:26 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
We hebben deze en deze bekeken. Geen van beiden gaat t worden, maar het was even om een beeld te krijgen hoe zo'n huis nou in het echt is. En om het contrast tussen een aftandse en een moderne woning te zienDie eerste zou je werkelijk helemaal aan moeten pakken, de tweede zou je zo in kunnen
en waarom geen van beiden dan? Nog niet klaar om te verhuizen?quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
en deze bekeken. Geen van beiden gaat t worden, maar het was even om een beeld te krijgen hoe zo'n huis nou in het echt is. En om het contrast tussen een aftandse en een moderne woning te zienDie eerste zou je werkelijk helemaal aan moeten pakken, de tweede zou je zo in kunnen
Hier onweert het alleen op het moment, net wel wat regen gehad. En het bizarre, Noa is freaked out door alles in de wereld maar met het onweer gaat ze lekker over het balkon lopenquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:13 schreef Nembrionic het volgende:
Hier is ondertussen het onweer aardig losgebroken. En het regent heerlijk grote druppels.
Ik kreeg vandaag een mailtje dat ik later in de week meer hoor... Spannend allemaalquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:13 schreef MaJo het volgende:
Oeh B PM met waar de bezichtigingen zijn? Kan ik zeggen of het leuke plekken zijn
PS wat tof dat je naar Chicago gaat verhuizen![]()
Wat is nu de status met de job offer?
En LB ook al huizen aan het kijken, goed bezig
Ik hoop zo weer op 3fm te zijn, we blijven het proberen
Wat voor eisen heb je neergelegd? Erg spannend inderdaadquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag een mailtje dat ik later in de week meer hoor... Spannend allemaal
geenquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat voor eisen heb je neergelegd? Erg spannend inderdaad
Huh maar dan heb je het toch in de pocket? Of volg ik het niet helemaalquote:
nee zij zijn opeens moeilijk gaan doen. Ik wacht maar rustig af.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Huh maar dan heb je het toch in de pocket? Of volg ik het niet helemaal
Ah ok. Dan duim ik met je meequote:Op maandag 5 augustus 2013 23:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nee zij zijn opeens moeilijk gaan doen. Ik wacht maar rustig af.
Kan nu ff niet, ik probeer er morgen aan te denken!quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:13 schreef MaJo het volgende:
Oeh B PM met waar de bezichtigingen zijn? Kan ik zeggen of het leuke plekken zijn
PS wat tof dat je naar Chicago gaat verhuizen![]()
Wat is nu de status met de job offer?
En LB ook al huizen aan het kijken, goed bezig
Ik hoop zo weer op 3fm te zijn, we blijven het proberen
Ok top, ben benieuwd!quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:33 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Kan nu ff niet, ik probeer er morgen aan te denken!
Waaaaah word echt gek nuquote:
Mee eensquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:36 schreef B.ertha het volgende:
Moet er wel snel iets gebeuren, het is bedtijd
Misschien had je juist wel eisen moeten stellen en willen ze niet iemand zonder eisenquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nee zij zijn opeens moeilijk gaan doen. Ik wacht maar rustig af.
en waarom geen van beiden dan? Nog niet klaar om te verhuizen?quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:13 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
bekeken. Geen van beiden gaat t worden, maar het was even om een beeld te krijgen hoe zo'n huis nou in het echt is. En om het contrast tussen een aftandse en een moderne woning te zienDie eerste zou je werkelijk helemaal aan moeten pakken, de tweede zou je zo in kunnen
quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:45 schreef B.ertha het volgende:
En wat heeft dit je nu gekost? Aan beltegoed dus
Zeker! Zit nog helemaal te stuiterenquote:
Ja precies! Zegt al genoeg toch?quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dat oude huis: 1 binnenfoto![]()
dat nieuwe huis: bovenmatig creatief geweest met de groothoeklens
Kaartjes voor Lowlands begreep ikquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 05:20 schreef LadyBlack het volgende:
Ohhh helaas MaJo gemistmaar gefeliciteerd! Wat heb je gewonnen?
Ah, toch nog gelukt dus!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 05:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Kaartjes voor Lowlands begreep ik
Misschien wel. Maar ik heb niks gemerkt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 05:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ah, toch nog gelukt dus!
Mogge Cobraheeft het daar ook zo ontzettend geregend en geonweerd?!
Net even terug geluisterd. Feli!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zeker! Zit nog helemaal te stuiterenWas echt zo zenuwachtig, mijn stem trilde enorm
dat laatste blijft een beetje aan het land kleven ja, helaas. En mijn beheersing van de Franse taal laat te wensen over, hun beheersing van elke andere taal dan Frans ook, dus dat is soms best onhandigquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
een schande, 4 uur regen![]()
Bevalt het een beetje in het Franse, of is het nog steeds jammer dat er Fransen wonen?
http://www.3fm.nl/a/ug/246270 bij 1 uur 41. Misschien kan MM het weer knippen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 05:20 schreef LadyBlack het volgende:
Ohhh helaas MaJo gemistmaar gefeliciteerd! Wat heb je gewonnen?
Ik heb het nu ook geluisterd, klonk best okquote:
Zomervakantie en 's avonds, dan luisteren er niet zoveel mensenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 07:38 schreef MadMaster het volgende:
MaJo, gefeliciteerd!
Kennelijk reageren er niet zo veel mensen op die 3FM oproepen als jij er zo vaak doorheen komt....
I know, te bizarquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 08:02 schreef Soempie het volgende:
MaJo, je flikt het gewoon weer.![]()
Hier was het onweer ook maar van korte duur.
Thanks! Wilde inderdaad graag met hem samenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:09 schreef TradeMarkie het volgende:
En MaJo gefeliciteerdmet vriendje naar lowlands is natuurlijk net ff leuker!
Je vriend heet toch G.? En die op de radio heette A.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
http://www.3fm.nl/a/ug/246270 bij 1 uur 41. Misschien kan MM het weer knippen?En Lowlandskaartje dus, was niet geheel duidelijk
[..]
Ik heb het nu ook geluisterd, klonk best ok
[..]
Zomervakantie en 's avonds, dan luisteren er niet zoveel mensen
[..]
I know, te bizar
[..]
Thanks! Wilde inderdaad graag met hem samen
Ik zal van de week even kijken, ben vandaag en morgen niet of nauwelijks thuis...quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
http://www.3fm.nl/a/ug/246270 bij 1 uur 41. Misschien kan MM het weer knippen?En Lowlandskaartje dus, was niet geheel duidelijk
Sssttttt.....quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:22 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Je vriend heet toch G.? En die op de radio heette A.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |