quote:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:24 schreef iamredleader het volgende:
Persoonlijk boeit het me domweg niet. Als een van de jongens thuis zou komen met een vent zou ik vooral blij zijn als ze samen gelukkig zijn
Ik heb geen zin om naar boven te lopen.quote:
EXTERMINATE! EXTERMINATE!quote:
quote:
Zo had ik je ook helemaal niet ingeschat.quote:Op zondag 4 augustus 2013 04:46 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Soemp, terecht puntmaar inderdaad niet zo bedoeld. Het idee dat E goedkeuring zou moeten vragen...
Zo'n ouder wil ik zéker niet zijn
Feestquote:Op zondag 4 augustus 2013 07:47 schreef Soempie het volgende:
Hier slapen de heren nog. Heb ik een jongetje dat lekker doortukt, kan ik zelf niet slapen.
maandag is de laatste dagquote:Op zondag 4 augustus 2013 01:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hee, hoe lang duurt Campzone eigenlijk?
Mja, na 20 weken zwangerschap denkt m'n lichaam wel voldoende te hebben aan 4 uur per nacht. Was vorige zwangerschap ook zo.quote:
Wat het weer betreft was het wel bizar he. Snikheet, maar ook die regen.quote:
TOF!quote:Op zondag 4 augustus 2013 08:51 schreef Etcetera het volgende:
ja
![]()
Ik had gisteren geen tijd om toen online te zijn jammer genoeg.
Vannacht hebben we Capture the Flag gespeeld, en 3 vlaggen veroverd. We wachten nu op mensen die wakker worden zodat we ze kunnen uithangen en we de eigenaars kunnen verblijden
ook goedemorgenquote:Op zondag 4 augustus 2013 08:53 schreef Nielsch het volgende:
Anders komen jullie ook weer eens posten in AKQ zelf.
Nee, dat bedacht ik me ook net.quote:Op zondag 4 augustus 2013 08:55 schreef Etcetera het volgende:
Alleen wisten onze tegenstanders niet dat ze meededen
alsof we een vlag van een tent kunnen halen terwijl ze nog niet slapenquote:Op zondag 4 augustus 2013 08:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, dat bedacht ik me ook net.![]()
Maar dan is er toch geen uitdaging aan?!
Wel veel anti-Poetin boten gisteren. En terecht wat mij betreft...quote:Op zondag 4 augustus 2013 08:33 schreef Soempie het volgende:
Geen boze spandoeken aan Rusland gericht?
Ik vind de foto's allemaal wel grappig. Google+ maakt er gifjes van, maar ik weet niet of en hoe ik die kan posten.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 08:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel veel anti-Poetin boten gisteren. En terecht wat mij betreft...
De sfeer tussen NL en Rusland?quote:Op zondag 4 augustus 2013 09:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik vroeg me af of de sfeer daar niet wat grimmiger door wordt, maar dat kan ik me eigenlijk ook niet voorstellen.
Nee, de sfeer tijdens de parade bedoelde ik.quote:Op zondag 4 augustus 2013 09:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De sfeer tussen NL en Rusland?
Is die er dan?
Geen probleem hier, alles is ludiek met soms een scherp randje.quote:Op zondag 4 augustus 2013 09:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, de sfeer tijdens de parade bedoelde ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |