denk ik welquote:
Friis vs. Ledecky, mooi.quote:
Ja, en? Dat is ook niet mijn punt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:32 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Kromo heeft nog geen titel dit toernooi.
Ja und? Kromo heeft nog geen WR. Is alleen 2x olympisch kampioen geweest, nog geen wereldkampioen individueel.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:32 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Kromo heeft nog geen titel dit toernooi.
ditquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:39 schreef De_Fietser het volgende:
Ledecky snapt het: je moet als eerste aantikken, niet als snelste beginnen.
Je mag alles zwemmen bij vrijeslag. Maar borstcrawl is het snelstquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:40 schreef Sylvana het volgende:
Vraagje van mijn vriend:
Iedereen zwemt tijdens de "vrije slag" borstcrawl. Maar stel dat je nou sneller bent met schoolslag, is het dan verboden om die slag te zwemmen? Want het heet "vrije" slag?
Mag wel. Knap als je dan sneller bent.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:40 schreef Sylvana het volgende:
Vraagje van mijn vriend:
Iedereen zwemt tijdens de "vrije slag" borstcrawl. Maar stel dat je nou sneller bent met schoolslag, is het dan verboden om die slag te zwemmen? Want het heet "vrije" slag?
Oké dus het mag wel? Gewoon rugcrawl of schoolslag zwemmen? Is dat wel eens gebeurd?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:41 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Je mag alles zwemmen bij vrijeslag. Maar borstcrawl is het snelst
als je op dit niveau mee kan is borstcrawl gewoon het snelst.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:42 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Oké dus het mag wel? Gewoon rugcrawl of schoolslag zwemmen? Is dat wel eens gebeurd?
Oh ja hoor, bij de minioren gebeurt het regelmatig. Maar het is niet echt nuttigquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:42 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Oké dus het mag wel? Gewoon rugcrawl of schoolslag zwemmen? Is dat wel eens gebeurd?
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:43 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
als je op dit niveau mee kan is borstcrawl gewoon het snelst.
Oké dankjulliewelquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:43 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Oh ja hoor, bij de minioren gebeurt het regelmatig. Maar het is niet echt nuttig
Overigens mag dat bij estafettes volgens mij nietquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mag wel. Knap als je dan sneller bent.
geen rugslag iig, dan zou je al in het water liggen namelijk.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Overigens mag dat bij estafettes volgens mij niet
Bij de estafette's mag je op de vrijeslag alleen niet een van de voorgaande slagen. Spaanse slag is bijvoorbeeld gewoon toegestaan.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Overigens mag dat bij estafettes volgens mij niet
Oh ja, dat was hetquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Bij de estafette's mag je op de vrijeslag alleen niet een van de voorgaande slagen. Spaanse slag is bijvoorbeeld gewoon toegestaan.
Geen flauw ideequote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh ja, dat was het
Overigens heb ik geen idee wat de Spaanse slag is, net zoiets als de Franse?![]()
Extra biefstukje tijdens het diner.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh ja, dat was het
Overigens heb ik geen idee wat de Spaanse slag is, net zoiets als de Franse?![]()
Borstcrawlarmslag en schoolslagbeenslag.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh ja, dat was het
Niet want er is hier een stand met antidopinginfo en er zijn antidopingspotjes op tv.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Extra biefstukje tijdens het diner.
Oh dat doe ik altijd als ik aan het zwemmen benquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:52 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Borstcrawlarmslag en schoolslagbeenslag.
Dat lijkt me echt lastig, raak je toch van in de war lijkt me?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:52 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Borstcrawlarmslag en schoolslagbeenslag.
volgens mij is dat niet erg effectief als topzwemmer zijnde i.v.m. een steeds veranderende ligging in het water.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh dat doe ik altijd als ik aan het zwemmen ben
Ik ookquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh dat doe ik altijd als ik aan het zwemmen ben
Ah ja, dan wordt er inderdaad niet gebruiktquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niet want er is hier een stand met antidopinginfo en er zijn antidopingspotjes op tv.
Haha dat lijkt mij ook wel wat jaquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:54 schreef Redefine het volgende:
Ik zou de wisselslag weleens willen zien, waarin iedereen de slagen in willekeurige volgorde doet. Dat lijkt mij een geweldige chaos![]()
Wat zou de ideale startslag zijn?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:54 schreef Redefine het volgende:
Ik zou de wisselslag weleens willen zien, waarin iedereen de slagen in willekeurige volgorde doet. Dat lijkt mij een geweldige chaos![]()
Waarop is de volgorde van die slag eigenlijk gebaseerd? (buiten dat bij de medley relay de rugslag als eerst vrij nuttig is)quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:54 schreef Redefine het volgende:
Dat ligt net aan de kwaliteiten van de zwemmer.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:56 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Wat zou de ideale startslag zijn?
Nee, in het water springen met een halve draai om de lengteas, dat is spectaculair!quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarop is de volgorde van die slag eigenlijk gebaseerd? (buiten dat bij de medley relay de rugslag als eerst vrij nuttig is)
Dat ligt denk ik erg aan de krachtsverhouding/startvoordeel van elke zwemmer met het oog op de rugslag.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat ligt net aan de kwaliteiten van de zwemmer.
Geen idee.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarop is de volgorde van die slag eigenlijk gebaseerd? (buiten dat bij de medley relay de rugslag als eerst vrij nuttig is)
Plus welke tactiek je aanhoudt. Beginnen met je zwakste of juist sterkste slag. Een voorsprong nemen en verdedigen of juist willen terugkomen etc.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:58 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Dat ligt denk ik erg aan de krachtsverhouding/startvoordeel van elke zwemmer met het oog op de rugslag.
Ik durf te wedden dat als ik de schoolslag en rugcrawl om zou wisselen ik dan sneller zou zijnquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:54 schreef Redefine het volgende:
Vlinderslag het zwaarst, dus als eerst.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
van zwaar naar minder zwaar dus.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:03 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Vlinderslag het zwaarst, dus als eerst.
Nah, borstcrawl het snelst, dus achteraan gok ik. Waarom de school en de rug zo zitten, geen flauw idee. Ik vind het maar naar.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
van zwaar naar minder zwaar dus.
wat zou jij van een duik van het startblok vinden waarbij ze een halve draai om de lengteas doen om daarna meteen te beginnen met de rugslag?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:06 schreef DeLuna het volgende:
Qua keerpunt zou het ook logischer zijn om van vlinder naar school te gaan.
Of een saltoquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:08 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
wat zou jij van een duik van het startblok vinden waarbij ze een halve draai om de lengteas doen om daarna meteen te beginnen met de rugslag?
Dan lever die halve draai in de onder water fase.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:08 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
wat zou jij van een duik van het startblok vinden waarbij ze een halve draai om de lengteas doen om daarna meteen te beginnen met de rugslag?
Dan kom je niet uit in een gunstige ligging.quote:
beetje spektakel is leuk toch?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:09 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dan lever die halve draai in de onder water fase.
Mwoah.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:09 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
beetje spektakel is leuk toch?
Rug gewoon schrappen. Wat een aids is die slag.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:03 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat als ik de schoolslag en rugcrawl om zou wisselen ik dan sneller zou zijn
Nee man, het is alleen kut om rugcrawl te zwemmen na de vlinderslag.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Rug gewoon schrappen. Wat een aids is die slag.
Daar had ik minder moeite mee, maar ik kon de rug gewoon niet snel.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:17 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee man, het is alleen kut om rugcrawl te zwemmen na de vlinderslag.
Jij hebt ook aan wedstrijdzwemmen gedaan?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Daar had ik minder moeite mee, maar ik kon de rug gewoon niet snel.
Geef mij maar school of borst
Als jij in het water ligt, lig je sowieso al een meter voorquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Daar had ik minder moeite mee, maar ik kon de rug gewoon niet snel.
Geef mij maar school of borst
het leuke bij de rugslag is dat je kan zien hoeveel wat je verzet, dat kan motiverend werken.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als jij in het water ligt, lig je sowieso al een meter voorAl kunnen niet alle vogels even goed zwemmen
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij hebt ook aan wedstrijdzwemmen gedaan?
Zeker met m'n 2m jaquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als jij in het water ligt, lig je sowieso al een meter voorAl kunnen niet alle vogels even goed zwemmen
Tof.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]Jaar of 12.
Maar alleen niet zo hoog als Luna, dit was recreatief.
Eén keer trainen in de week enzo.
[..]
Zeker met m'n 2m ja
Kom haten danquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:53 schreef DeLuna het volgende:
Ik zwem met mijn 1,70 gewoon harder dan die 2m lange vogel.
Koigarper.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kom haten dan.
45 minuten trainen vs jouw uur of 6?
Ik voel een zwemrivaliteit opkomenquote:
Luna wint toch wel.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:02 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Ik voel een zwemrivaliteit opkomen
“Our greatest battles are that with our own minds.”quote:
Het lukt me überhaupt amper om mijn benen zo op en neer te bewegen, laat staan als ik dan ook met m'n armen nog een niet-natuurlijke slag moet makenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:54 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt lastig, raak je toch van in de war lijkt me?
True thatquote:
ok zo'n pakhaas.quote:
Santos had nu ook zo maar wereldkampioen kunnen worden en die Barbosa zwom in 2009 ook ineens bizarre tijdenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:17 schreef Redefine het volgende:
Over pakhazen gesproken, ik heb het verhaal rondom Cielo Filho nog maar eens opgezocht, omdat ik vergeten was hoe het nou ook alweer zat. Maar na het lezen wist ik weer hoe lachwekkend het hele verhaal is![]()
Google gaf overigens een van de volgende foto's als optie bij mijn zoektocht (naam+doping), zo keek hij waarschijnlijk toen hij hoorde dat hij was betrapt![]()
[ afbeelding ]
En zoals ik eerder nog vermelden flikten ze het dit jaar weer met een ander. 'Hij kon er zelf heus niets aan doen dat hij is betrapt, dus spreken we hem vrij.'quote:Op zondag 4 augustus 2013 09:48 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Santos had nu ook zo maar wereldkampioen kunnen worden en die Barbosa zwom in 2009 ook ineens bizarre tijden
Boevenbende daar,
Ze is ook gewoon bizar goedquote:Op zondag 4 augustus 2013 10:35 schreef TheArt het volgende:
Hosszu gaat echt vreselijk hard al in de series.
Inderdaad, hoewel het ook nog eens duidelijk werd hoe achterlijk snel de vrije slag van Ye was vorig jaarquote:Op zondag 4 augustus 2013 10:35 schreef TheArt het volgende:
Hosszu gaat echt vreselijk hard al in de series.
1.00,47 is idd een hele matige tijd voor zijn doen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 11:04 schreef heywoodu het volgende:
Ligt het aan mij of was Van der Burgh zo ongeveer de zwakste schakel bij ZA?
Dat klinkt als Bert Sitters, maar die kan vrijwel geen enkele, enigszins niet-Nederlandse, naam uitspreken.quote:Op zondag 4 augustus 2013 11:15 schreef RobertoCarlos het volgende:
Verschrikkelijke commentator op ES..... kan nu nog niet de achternaam van Ranomi uitspreken
Nee, is die oud-zwemmer.....quote:Op zondag 4 augustus 2013 11:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat klinkt als Bert Sitters, maar die kan vrijwel geen enkele, enigszins niet-Nederlandse, naam uitspreken.
Als het inderdaad meervoud wordt mogen we best tevreden zijnquote:Op zondag 4 augustus 2013 12:10 schreef borisz het volgende:
Hopelijk nog wat medailles vandaag. Al kan er er weinig van zien vanavond.
Als je de laatste zin zou wegdenken klopt het wel aardigquote:Op zondag 4 augustus 2013 16:21 schreef alors het volgende:
Ohja gratis tip, steek je energie niet in het reageren op de domme troll posts van Iwanius.
Zoek in de vorige topics even naar een link met omegatiming erin, daar staan de startlijsten met tijdenquote:Op zondag 4 augustus 2013 16:20 schreef alors het volgende:
Heeft iemand toevallig paraat hoelaat Ranomi en Moniek vanavond zwemmen? Dan zet ik een alarm zodat ik het niet voor de 385498354ste keer mis
Henry is wel de grootste baas van de NOSquote:Op zondag 4 augustus 2013 17:21 schreef franklop het volgende:
Nu Dione ipv Henry, die zit natuurlijk bij Langs de Lijn..
quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:24 schreef heywoodu het volgende:
Ik zit in elk geval weer klaar voor de laatste avond, 8 finales, dat moet mooi worden.
Trouwens, als iemand op die omegasite kan kijken en de startlijsten voor de estafettes even kan screenen + posten, heel graag
Cseh die zwom gewoon alle slagen op 1 afstandquote:Op zondag 4 augustus 2013 17:38 schreef heywoodu het volgende:
Stravius heeft uiteindelijk dus alleen geen schoolslag gezwollen dit toernooi, das ook wel een baas hoor
Jonguh, wijsneusquote:Op zondag 4 augustus 2013 17:40 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Cseh die zwom gewoon alle slagen op 1 afstand
Echt wel, hij zwom de 200 wisselquote:Op zondag 4 augustus 2013 17:38 schreef heywoodu het volgende:
Stravius heeft uiteindelijk dus alleen geen schoolslag gezwollen dit toernooi, das ook wel een baas hoor
Lochte, Cseh, Franklin, Hagino en Stravius zijn wel de veelzwemmers jaquote:Op zondag 4 augustus 2013 17:43 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Lochte heeft ook echt veel gezwommen volgens mij
Bij Franklin heb ik altijd het idee dat ze beter zou presteren als ze minder zou zwemmenquote:Op zondag 4 augustus 2013 17:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lochte, Cseh, Franklin, Hagino en Stravius zijn wel de veelzwemmers ja
Dat heb ik bij Coutts vooralquote:Op zondag 4 augustus 2013 17:47 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Bij Franklin heb ik altijd het idee dat ze beter zou presteren als ze minder zou zwemmen
Australia vs. United States, wordt nog een spannende race.quote:
nog beter?quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:47 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Bij Franklin heb ik altijd het idee dat ze beter zou presteren als ze minder zou zwemmen
Ja want ze presteert geen kut nuquote:Op zondag 4 augustus 2013 17:47 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat beweer ik toch niet.quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja want ze presteert geen kut nu
Nou, daar gaan we
wat is beter? Sneller? Meer medailles?quote:
Sneller vooral.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:06 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
wat is beter? Sneller? Meer medailles?
8ste zeg ikquote:Op zondag 4 augustus 2013 18:09 schreef De_Fietser het volgende:
Hoeveelste gaat Nijhuis worden volgens jullie?
ik denk 6e/7e.quote:
Nee hoor, bij de 400 vrij ook niet.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:22 schreef chufi het volgende:
Bij alle lange afstand nummers.. hebben ze 2 dagen tot de finale... Maar bij de 4 x 100 wissel niet dus.. En dat zowel bij de mannem als bij de vrouwen ...
Ineens? Die had in Londen zilver.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:23 schreef DeeBee het volgende:
Weer ineens een Braziliaantje met het brons.
kans op DSQ?quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:22 schreef DeeBee het volgende:
Lekker illegale vlinderbeenslag van Hagino bij de overgang naar de schoolslag, niet te zuinig.
Toch niet zo onverwacht?quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:23 schreef DeeBee het volgende:
Weer ineens een Braziliaantje met het brons.
4x100 wissel sowieso nog.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:28 schreef poker4lifee het volgende:
Moet Franklin nog vandaag of al klaar?
4x100 wissel toch nog?quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:28 schreef poker4lifee het volgende:
Moet Franklin nog vandaag of al klaar?
quote:
ahh oke, thxquote:
Dat is wel de absolute topfavoriete jaquote:
Zilver.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:34 schreef Chiappucci het volgende:
Zeg het maar jongens: goud, zilver of brons?
ik ga voor 4e bronsquote:Op zondag 4 augustus 2013 18:34 schreef Chiappucci het volgende:
Zeg het maar jongens: goud, zilver of brons?
Inderdaadquote:Op zondag 4 augustus 2013 18:35 schreef lakon het volgende:
50 meter vrij is toch ook altijd soort loterij, altijd wel verassingen, zie ook 50 vrij mannen gisteren
quote:
Wat een mooie willekeurige screenshot.quote:
Dan ben ik erg benieuwd naar de tijden die ze zwemt als ze wel in topvorm is. WR is 23,7 ofzo toch?quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:38 schreef TheVulture het volgende:
Hele goeie prestatie hoor... Campbell in topvorm hier kloppen terwijl je zelf niet in allerbeste vorm bent
Thksquote:Op zondag 4 augustus 2013 18:39 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wat een mooie willekeurige screenshot.
Dat is moeilijkquote:Op zondag 4 augustus 2013 18:42 schreef Evertjan het volgende:
Heeft ze nu al meer wereldtitels dan haar vriendje
Ik wist helemaal niet dat VDH nooit wereldkampioen is geworden.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:42 schreef Evertjan het volgende:
Heeft ze nu al meer wereldtitels dan haar vriendje
Vind het nog wel enigszins meevallen. In de breedte toch nog vrij aardig met mannen als Verschuren, Driebergen, Lijesen en Dreesens. Die zijn in ieder geval allemaal nog niet over de top.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:42 schreef Leatherface het volgende:
Hele scherpe race van Kromo. Klasse.
Goede afsluiter van een toernooi wat namens Nederland toch te denken geeft. Te weinig finaleplaatsen. Geen bij de mannen. Kun je niet blij mee zijn.
Driebergen is gestopt. Je bedoelt Verlinden.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:45 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Vind het nog wel enigszins meevallen. In de breedte toch nog vrij aardig met mannen als Verschuren, Driebergen, Lijesen en Dreesens. Die zijn in ieder geval allemaal nog niet over de top.
Jep. Foutje.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:46 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Driebergen is gestopt. Je bedoelt Verlinden.
Zat. Bijvoorbeeld Kyle Stolk (1996) zwemt al onder de 50s op de 100 vrij en onder de 1.50 op de 200 vrij.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:47 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Jep. Foutje.
Weet jij of er nog veel talent is in Nederland?
Gelukkig maar.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:47 schreef TheArt het volgende:
Ranomi geïnterviewd door Pieter. Jammer genoeg geen Casillasje.
Of is het net als met wielrennen dat ze vaak op jonge leeftijd goed zijn en daarna blijven hangen Dquote:Op zondag 4 augustus 2013 18:47 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zat. Bijvoorbeeld Kyle Stolk (1996) zwemt al onder de 50s op de 100 vrij en onder de 1.50 op de 200 vrij.
Gebeurt ook vaak genoeg ja.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:49 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Of is het net als met wielrennen dat ze vaak op jonge leeftijd goed zijn en daarna blijven hangen D
Wat is een Casillasje?quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:47 schreef TheArt het volgende:
Ranomi geïnterviewd door Pieter. Jammer genoeg geen Casillasje.
Die pakte zijn vriendin, die hem interviewde, vol op de bek.quote:
http://nos.nl/nieuws/live/politiek24/quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:54 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Heeft iemand een livestream? De NOS-livestream lijkt ermee op te houden...
Bedankt! Ik zou het er niet zoekenquote:Op zondag 4 augustus 2013 18:55 schreef Evertjan het volgende:
[..]
http://nos.nl/nieuws/live/politiek24/
Maar de echte toppers en absolute toptalenten in Nederland maken wel altijd nog progressie en dat zal bij Stolk ook wel het geval zijn. Die jongen heeft gewoon alles om een wereldtopper te worden.quote:
Ook vaak de leeftijd dat ze of heel goed worden of alleen maar zuipen, roken en vretenquote:Op zondag 4 augustus 2013 18:55 schreef TheArt het volgende:
[..]
Maar de echte toppers en absolute toptalenten in Nederland maken wel altijd nog progressie en dat zal bij Stolk ook wel het geval zijn. Die jongen heeft gewoon alles om een wereldtopper te worden.
Verder wel wat talent, alleen zie je bij sommigen nu al stagnatie. Hopelijk kan dat doorbroken worden.
Zijn techniek is ook ziek goed, hij zwemt bijna de perfecte borstcrawl.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Die man is zo belachelijk veel beter dan de rest
Gyurta, Kitajima en Moller Pedersen staan ook bekend om hun techniek toch?quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zijn techniek is ook ziek goed, hij zwemt bijna de perfecte borstcrawl.
U bedoelt Yang Sun?quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:02 schreef DeLuna het volgende:
Yan Sung, verneder die Cochrane nou niet zo.
ah sorry, beeld is niet scherp.quote:
?quote:
zogenaamd spannend makenquote:
Wilde niet sneller denk ik. Die versnelling van hem is veel te groot daarvoorquote:
dat is gewoon machtsvertoon.quote:
Das toch gaaf, schijt aan wat anderen ervan denken.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:53 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die pakte zijn vriendin, die hem interviewde, vol op de bek.
Ik zou het echt gaaf vinden als er toch een gouden medaille komt voor Spanjequote:Op zondag 4 augustus 2013 19:15 schreef DeLuna het volgende:
Ik gun het Belmonte Garcia ook wel trouwens
en die is veel zwakker?quote:
De huidige recordhoudster zwom een mannentijd op de 100m vrije slagquote:
Ja en Jaquote:Op zondag 4 augustus 2013 19:22 schreef Slobeend het volgende:
Wut, ik heb onder een steen geleefdKromo en Pieter hebben een relatie? Kromo dus niet meer vrijgezel
niet normaal.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:22 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
De huidige recordhoudster zwom een mannentijd op de 100m vrije slag
wist ik ook nietquote:Op zondag 4 augustus 2013 19:22 schreef Slobeend het volgende:
Wut, ik heb onder een steen geleefdKromo en Pieter hebben een relatie? Kromo dus niet meer vrijgezel
Dat niet wetenquote:Op zondag 4 augustus 2013 19:22 schreef Slobeend het volgende:
de menselijke maat is terugquote:
Niet helemaal, ze zwom een mannentijd voor het vrijeslagonderdeel van de wisselslag. Niet voor de gewone 100 meter vrije slag.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:22 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
De huidige recordhoudster zwom een mannentijd op de 100m vrije slag
Wel een noot: Lochte heeft die laatste 100 niet op 100% gezwommen. Maar toch een zieke tijdquote:Op zondag 4 augustus 2013 19:26 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Niet helemaal, ze zwom een mannentijd voor het vrijeslagonderdeel van de wisselslag. Niet voor de gewone 100 meter vrije slag.
En dat terwijl ze voor Londen toch allemaal goed geprepareerd warenquote:Op zondag 4 augustus 2013 19:28 schreef Felagund het volgende:
Pas de eerste Britse medaille op het WK.
Amerikanen kunnen niet vaak genoeg gediskwalificeerd worden. Anders winnen ze toch altijd de estafettenummers.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:39 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Grevers had nog lang niet aangetikt zoals het leek
Mja heemskerk had ook wel groot aandeel in de estafettequote:Op zondag 4 augustus 2013 19:38 schreef chufi het volgende:
Eigenlijk heeft Ranomi alle Nederlandse medailles gewonnen ...
Nog niet iig... of nu wel?quote:
Nee... is dus gedist.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:42 schreef andre77 het volgende:
Grevers tikt 0.21 voor Lacourt aan en de volgende is meer dan een halve sec eerder in het water. Klopt dta wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |