denk ik welquote:
Friis vs. Ledecky, mooi.quote:
Ja, en? Dat is ook niet mijn punt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:32 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Kromo heeft nog geen titel dit toernooi.
Ja und? Kromo heeft nog geen WR. Is alleen 2x olympisch kampioen geweest, nog geen wereldkampioen individueel.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:32 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Kromo heeft nog geen titel dit toernooi.
ditquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:39 schreef De_Fietser het volgende:
Ledecky snapt het: je moet als eerste aantikken, niet als snelste beginnen.
Je mag alles zwemmen bij vrijeslag. Maar borstcrawl is het snelstquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:40 schreef Sylvana het volgende:
Vraagje van mijn vriend:
Iedereen zwemt tijdens de "vrije slag" borstcrawl. Maar stel dat je nou sneller bent met schoolslag, is het dan verboden om die slag te zwemmen? Want het heet "vrije" slag?
Mag wel. Knap als je dan sneller bent.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:40 schreef Sylvana het volgende:
Vraagje van mijn vriend:
Iedereen zwemt tijdens de "vrije slag" borstcrawl. Maar stel dat je nou sneller bent met schoolslag, is het dan verboden om die slag te zwemmen? Want het heet "vrije" slag?
Oké dus het mag wel? Gewoon rugcrawl of schoolslag zwemmen? Is dat wel eens gebeurd?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:41 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Je mag alles zwemmen bij vrijeslag. Maar borstcrawl is het snelst
als je op dit niveau mee kan is borstcrawl gewoon het snelst.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:42 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Oké dus het mag wel? Gewoon rugcrawl of schoolslag zwemmen? Is dat wel eens gebeurd?
Oh ja hoor, bij de minioren gebeurt het regelmatig. Maar het is niet echt nuttigquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:42 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Oké dus het mag wel? Gewoon rugcrawl of schoolslag zwemmen? Is dat wel eens gebeurd?
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:43 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
als je op dit niveau mee kan is borstcrawl gewoon het snelst.
Oké dankjulliewelquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:43 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Oh ja hoor, bij de minioren gebeurt het regelmatig. Maar het is niet echt nuttig
Overigens mag dat bij estafettes volgens mij nietquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mag wel. Knap als je dan sneller bent.
geen rugslag iig, dan zou je al in het water liggen namelijk.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Overigens mag dat bij estafettes volgens mij niet
Bij de estafette's mag je op de vrijeslag alleen niet een van de voorgaande slagen. Spaanse slag is bijvoorbeeld gewoon toegestaan.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Overigens mag dat bij estafettes volgens mij niet
Oh ja, dat was hetquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Bij de estafette's mag je op de vrijeslag alleen niet een van de voorgaande slagen. Spaanse slag is bijvoorbeeld gewoon toegestaan.
Geen flauw ideequote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh ja, dat was het
Overigens heb ik geen idee wat de Spaanse slag is, net zoiets als de Franse?![]()
Extra biefstukje tijdens het diner.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh ja, dat was het
Overigens heb ik geen idee wat de Spaanse slag is, net zoiets als de Franse?![]()
Borstcrawlarmslag en schoolslagbeenslag.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh ja, dat was het
Niet want er is hier een stand met antidopinginfo en er zijn antidopingspotjes op tv.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Extra biefstukje tijdens het diner.
Oh dat doe ik altijd als ik aan het zwemmen benquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:52 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Borstcrawlarmslag en schoolslagbeenslag.
Dat lijkt me echt lastig, raak je toch van in de war lijkt me?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:52 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Borstcrawlarmslag en schoolslagbeenslag.
volgens mij is dat niet erg effectief als topzwemmer zijnde i.v.m. een steeds veranderende ligging in het water.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh dat doe ik altijd als ik aan het zwemmen ben
Ik ookquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh dat doe ik altijd als ik aan het zwemmen ben
Ah ja, dan wordt er inderdaad niet gebruiktquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niet want er is hier een stand met antidopinginfo en er zijn antidopingspotjes op tv.
Haha dat lijkt mij ook wel wat jaquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:54 schreef Redefine het volgende:
Ik zou de wisselslag weleens willen zien, waarin iedereen de slagen in willekeurige volgorde doet. Dat lijkt mij een geweldige chaos![]()
Wat zou de ideale startslag zijn?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:54 schreef Redefine het volgende:
Ik zou de wisselslag weleens willen zien, waarin iedereen de slagen in willekeurige volgorde doet. Dat lijkt mij een geweldige chaos![]()
Waarop is de volgorde van die slag eigenlijk gebaseerd? (buiten dat bij de medley relay de rugslag als eerst vrij nuttig is)quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:54 schreef Redefine het volgende:
Dat ligt net aan de kwaliteiten van de zwemmer.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:56 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Wat zou de ideale startslag zijn?
Nee, in het water springen met een halve draai om de lengteas, dat is spectaculair!quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarop is de volgorde van die slag eigenlijk gebaseerd? (buiten dat bij de medley relay de rugslag als eerst vrij nuttig is)
Dat ligt denk ik erg aan de krachtsverhouding/startvoordeel van elke zwemmer met het oog op de rugslag.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat ligt net aan de kwaliteiten van de zwemmer.
Geen idee.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarop is de volgorde van die slag eigenlijk gebaseerd? (buiten dat bij de medley relay de rugslag als eerst vrij nuttig is)
Plus welke tactiek je aanhoudt. Beginnen met je zwakste of juist sterkste slag. Een voorsprong nemen en verdedigen of juist willen terugkomen etc.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:58 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Dat ligt denk ik erg aan de krachtsverhouding/startvoordeel van elke zwemmer met het oog op de rugslag.
Ik durf te wedden dat als ik de schoolslag en rugcrawl om zou wisselen ik dan sneller zou zijnquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:54 schreef Redefine het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |