denk ik welquote:
Friis vs. Ledecky, mooi.quote:
Ja, en? Dat is ook niet mijn punt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:32 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Kromo heeft nog geen titel dit toernooi.
Ja und? Kromo heeft nog geen WR. Is alleen 2x olympisch kampioen geweest, nog geen wereldkampioen individueel.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:32 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Kromo heeft nog geen titel dit toernooi.
ditquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:39 schreef De_Fietser het volgende:
Ledecky snapt het: je moet als eerste aantikken, niet als snelste beginnen.
Je mag alles zwemmen bij vrijeslag. Maar borstcrawl is het snelstquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:40 schreef Sylvana het volgende:
Vraagje van mijn vriend:
Iedereen zwemt tijdens de "vrije slag" borstcrawl. Maar stel dat je nou sneller bent met schoolslag, is het dan verboden om die slag te zwemmen? Want het heet "vrije" slag?
Mag wel. Knap als je dan sneller bent.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:40 schreef Sylvana het volgende:
Vraagje van mijn vriend:
Iedereen zwemt tijdens de "vrije slag" borstcrawl. Maar stel dat je nou sneller bent met schoolslag, is het dan verboden om die slag te zwemmen? Want het heet "vrije" slag?
Oké dus het mag wel? Gewoon rugcrawl of schoolslag zwemmen? Is dat wel eens gebeurd?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:41 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Je mag alles zwemmen bij vrijeslag. Maar borstcrawl is het snelst
als je op dit niveau mee kan is borstcrawl gewoon het snelst.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:42 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Oké dus het mag wel? Gewoon rugcrawl of schoolslag zwemmen? Is dat wel eens gebeurd?
Oh ja hoor, bij de minioren gebeurt het regelmatig. Maar het is niet echt nuttigquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:42 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Oké dus het mag wel? Gewoon rugcrawl of schoolslag zwemmen? Is dat wel eens gebeurd?
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:43 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
als je op dit niveau mee kan is borstcrawl gewoon het snelst.
Oké dankjulliewelquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:43 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Oh ja hoor, bij de minioren gebeurt het regelmatig. Maar het is niet echt nuttig
Overigens mag dat bij estafettes volgens mij nietquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mag wel. Knap als je dan sneller bent.
geen rugslag iig, dan zou je al in het water liggen namelijk.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Overigens mag dat bij estafettes volgens mij niet
Bij de estafette's mag je op de vrijeslag alleen niet een van de voorgaande slagen. Spaanse slag is bijvoorbeeld gewoon toegestaan.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Overigens mag dat bij estafettes volgens mij niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |