quote:
Ik heb geen idee eigenlijk. Maar gezien of niet. Veel van de informatie zal voor mij niet nieuw zijn.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je hebt hem natuurlijk al gezien, net als ik.
Weening wordt wereldkampioenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:04 schreef borisz het volgende:
De Belgen mogen maar zeven renners sturen naar het WK Wielrennen
Wij gewoon negen.
Waarom is dat ?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:04 schreef borisz het volgende:
De Belgen mogen maar zeven renners sturen naar het WK Wielrennen
Wij gewoon negen.
Volgens mij heeft ie vandaag de ronde van Polen gewonnen.quote:
Okquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:13 schreef borisz het volgende:
[..]
De Belgen hebben niet voldoende gepresteerd dit jaar.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie vandaag de ronde van Polen gewonnen.
Had ik het toch goed gehoord.quote:
heerlijke vrij rol en met een mooi groepje zien weg te komen voor de grote kanonnen gaan. Dat zou mooi zijn voor hemquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Had ik het toch goed gehoord.
Trouwens een schitterend parcours in Florence. Ligt hem ook.
Ach het hele seizoen eerste staan geeft alleen maar meer druk.quote:
en volgens de trainer waren ze nog helemaal niet klaar voor het nieuwe seizoenquote:
tofquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:06 schreef borisz het volgende:
Morgen biertjes drinken in Haarlem
Jaarlijks bierfestival
https://www.facebook.com/events/314691092000437/quote:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:11 schreef borisz het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/events/314691092000437/
Verder nog info bij Jopen --> http://www.jopen.nl/events/botermarkt-bierfestival-201
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:14 schreef borisz het volgende:
Het is samen met Haarlem Culinair. Dus s'avonds gaan we door met happen op de Grote Markt.
Hij is gewoon tussen 12-18 uur ff voorzien met bier ..quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]klinkt als een zware dag
veel plezier
Nou ik begin iets later met het bierquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij is gewoon tussen 12-18 uur ff voorzien met bier ..
Era bij de opening van het Gelredome, dat zag er best gaaf uit:quote:Op zondag 4 augustus 2013 00:22 schreef borisz het volgende:
[..]
Nou ik begin iets later met het bier
Ondertussen is het een nu YTavondje met Karl Jenkins, Vangelis, Era, Enigma etc
Ik was nog vrij jong toen hij overleed, maar ik kende hem wel een klein beetje (echt zijn grootste hits kende ik nog niet) en ik schrok best wel toen ik hoorde van zijn overlijden.quote:Op zondag 4 augustus 2013 00:28 schreef chufi het volgende:
Nog ff over Nico Haak.. Vriend van me was ten tijde van het overlijden van Nico 1 van de laatste dokters die hem heeft mogen zien op Mallorca (en hij was Fan).. Nog steeds draait ie de gekste Nico Haak plaatjes
Ik heb geen idee eigenlijk wat Nico's grootste hit was ...quote:Op zondag 4 augustus 2013 00:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik was nog vrij jong toen hij overleed, maar ik kende hem wel een klein beetje (echt zijn grootste hits kende ik nog niet) en ik schrok best wel toen ik hoorde van zijn overlijden.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 00:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Era bij de opening van het Gelredome, dat zag er best gaaf uit:
Toen TROSmuziek nog kwaliteit had.quote:
Niet alleen de TROS, gewoon de meeste Nederlandstalige muziek had toen nog kwalitatief enigszins niveauquote:
Enigszins iddquote:Op zondag 4 augustus 2013 00:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet alleen de TROS, gewoon de meeste Nederlandstalige muziek had toen nog kwalitatief enigszins niveau
het was toch op volle toeren.quote:Op zondag 4 augustus 2013 00:45 schreef chufi het volgende:
[..]
De op losse toeren met Chiel Montagne
nou dat valt wel mee, nu moet er alleen veel meer tijd gevuld worden ipv destijds een uurtje in de week. Als je nu maar een uur Nederlandstalig hoeft in te vullen ziet het er ook ineens heel anders uit.quote:Op zondag 4 augustus 2013 00:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet alleen de TROS, gewoon de meeste Nederlandstalige muziek had toen nog kwalitatief enigszins niveau
En op losse groeven.quote:
Vroeger was het net zo bagger. Jaren 80 werd het iets beter met Doe Maar het Goede Doel en Noodweer. Maar de Jantje Smits en Fransje Bauers zijn van alle tijden.quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou dat valt wel mee, nu moet er alleen veel meer tijd gevuld worden ipv destijds een uurtje in de week. Als je nu maar een uur Nederlandstalig hoeft in te vullen ziet het er ook ineens heel anders uit.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
En op losse groeven.
M'n TV is overleden.
KLB / The Horror....Ik heb alleen nog maar geluid op m'n TV
niks mis met Frans Bauerquote:Op zondag 4 augustus 2013 13:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vroeger was het net zo bagger. Jaren 80 werd het iets beter met Doe Maar het Goede Doel en Noodweer. Maar de Jantje Smits en Fransje Bauers zijn van alle tijden.
Heb je gelijk in. Zo bedoelde ik het ook niet.quote:
[DFB Pokal] Bremen en Gladbach blameren zichquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goeie tip.
Zou het bijna vergeten. Zitten altijd leuke verrassingen tussen in Duitsland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |