kotsende meisjes?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 15:15 schreef drakin het volgende:
En we hadden net zo'n reuze interessant onderwerp.
mew.. er zijn maar weinig onderwerpen die zó zijn uitgekauwd als het onderwerpquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 15:15 schreef drakin het volgende:
En we hadden net zo'n reuze interessant onderwerp.
Zal eens spelen op mn werk... Ik heb daar een Amerikaans ip-adresquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
mew.. er zijn maar weinig onderwerpen die zó zijn uitgekauwd als het onderwerp
''kort pittig kapsel''![]()
Dit is dan wel weer interessant![]()
NWS / Inval na googlen 'Snelkookpan'
Uitkijken met googelen dus!
Zou je dat wel doen?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Zal eens spelen op mn werk... Ik heb daar een Amerikaans ip-adres
Iets opzoeken op Google, ja waarom nietquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zou je dat wel doen?
Ik doe niet andersquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Iets opzoeken op Google, ja waarom niet
Jij googelt van een Nederlands ip-addres, dus van de NSA zul jij niets te vrezen hebben, maar die vragen dan wel weer aan de AIVD om een tap op je ip-adres te zettenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik doe niet andersIk zie wel wanneer ze mij komen halen
Lekker dan...quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij googelt van een Nederlands ip-addres, dus van de NSA zul jij niets te vrezen hebben, maar die vragen dan wel weer aan de AIVD om een tap op je ip-adres te zetten
Ja, dat had ik wel gelezen in dat topic, maar ik googel ook wel eens naar dingen waar ikquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:58 schreef sasquatsch het volgende:
Had het gisteren met een collega erover. Blijkt meteen dat van de bewering dat de NSA in eigen land niet controleert niet waar te zijn.![]()
Maar dat wisten we al.
Maar alleen zoeken op snelkookpan en rugzak zal niet zo snel de NSA op je dak brengen. Het zou juist de combinatie van zoeken op snelkookpan en rugzak zijn met het feit dat de man eerder op zijn werk gegoogled heeft naar de Boston bombings door de man.
Nee daar ben je te licht voor bevondenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, dat had ik wel gelezen in dat topic, maar ik googel ook wel eens naar dingen waar ik
gewoon nieuwsgierig naar ben, dus zitten misschien best wel rare dingen tussen![]()
Nou ja, ik zal wel niet zo snel verdacht worden van terrorisme neem ik aan
De nertsfokkerijen worden sinds vandaag extra zwaar bewaakt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, dat had ik wel gelezen in dat topic, maar ik googel ook wel eens naar dingen waar ik
gewoon nieuwsgierig naar ben, dus zitten misschien best wel rare dingen tussen![]()
Ik zoek elke dag standaard op duizend bommen en granaten.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
mew.. er zijn maar weinig onderwerpen die zó zijn uitgekauwd als het onderwerp
''kort pittig kapsel''![]()
Dit is dan wel weer interessant![]()
NWS / Inval na googlen 'Snelkookpan'
Uitkijken met googelen dus!
Dat dacht die familie ook. En toch vielen ze daar binnen. Dus als je geen inval wilt hebben zou ik niet meer op het Internet (en dus ook Fok!) komen en anders zou ik me er maar niet zo druk om maken en gewoon doen wat je altijd doet. Zie je vanzelf wel of ze langskomen of niet.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De nertsfokkerijen worden sinds vandaag extra zwaar bewaakt.
Natuurlijk maak ik mij niet druk, zal wel meevallen, zulke rare dingen googel ik nu ook weer nietquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:17 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat dacht die familie ook. En toch vielen ze daar binnen. Dus als je geen inval wilt hebben zou ik niet meer op het Internet (en dus ook Fok!) komen en anders zou ik me er maar niet zo druk om maken en gewoon doen wat je altijd doet. Zie je vanzelf wel of ze langskomen of niet.
Dan mag jij wel uitkijken!quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee daar ben je te licht voor bevonden
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:17 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik zoek elke dag standaard op duizend bommen en granaten.
Op mijn huidige werk FoK! ik nietquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dan mag jij wel uitkijken!
Te druk idd, company laptopquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Oké, geen tijd zeker, of geen eigen PC?
Deed ik ook niet, lezen welquote:
Ik dacht dat jij vanavond naar de Adam-Meet zou gaan? Kroketten posten enzo.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou, als ik vanavond niet meer online ben hebben ze mij opgehaald
Neh... ik zei toch al al ik niet zou gaanquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij vanavond naar de Adam-Meet zou gaan? Kroketten posten enzo.
Ik had de tijd, maar de laatste avond van DGK zat ik ook op mijn werk. Toen kon ik het echt niet latenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee ook zelfs dat niet... Op mn vorige werk wel de hele tijd door
Je foto stond er toch alquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Neh... ik zei toch al al ik niet zou gaan
Oud, das waarquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat was toch oud nieuwsdie hebben de meeste al gezien.
Dus boeien.
Ik ben ook nog thuis...quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Neh... ik zei toch al al ik niet zou gaan
Ik zat zelfs te DGK te streamen op mn werk... Wel in mini en zonder geluid,,,,quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had de tijd, maar de laatste avond van DGK zat ik ook op mijn werk. Toen kon ik het echt niet laten
Niet dat ik weet of het moet wel heel boring zijn, maar dan excuseer ik mezelf en ga naar huisquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]dat had ik al begrepen, of ben je zo iemand die op een meet gaat zitten FOKken?
Lijkt mij ook een beter idee, in dat geval.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet dat ik weet of het moet wel heel boring zijn, maar dan excuseer ik mezelf en ga naar huis
Same, soms kon ik niet wachten om naar huis te gaan en mijn gal te spuwenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zat zelfs te DGK te streamen op mn werk... Wel in mini en zonder geluid,,,,
Waarom denk je dat ik hiet postquote:
Ik wel.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat vraag je niet aan een vrouw ...
Nog geen 50 iigquote:
Het komt vanzelf, beter tochquote:
De tijd gaat zo snel,quote:
Daar spuug ik nooit inquote:
Als alternatief voor de Toppers 2012 ... Een top-alternatief idd...quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:21 schreef Kingstown het volgende:
Voor Soul-funk-discoliefhebbers is er nu een leuk programma op arte.
Wat wil je op een zinkend eiland...quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:49 schreef sacha het volgende:
gaten, bijstorten, het lijkt mijn tuin wel
Mijn tuin is erg bescheiden dit jaar.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:49 schreef sacha het volgende:
gaten, bijstorten, het lijkt mijn tuin wel
Heb je een flexibele tuin ?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:57 schreef sig000 het volgende:
[..]
Mijn tuin is erg bescheiden dit jaar.
APK komt normaliter around deze tijd wel online .. Maar het is saturdaynight ...quote:
we wachten afquote:Op zondag 4 augustus 2013 01:45 schreef chufi het volgende:
[..]
APK komt normaliter around deze tijd wel online .. Maar het is saturdaynight ...
Daar ben je zelf bijquote:Op zondag 4 augustus 2013 10:42 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben bewust kinderloos en wil dat graag zo houden...
Ik ook....daarom sprak ik ook de papa's en mama's hier aan.quote:Op zondag 4 augustus 2013 10:42 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben bewust kinderloos en wil dat graag zo houden...
Zou er sowieso niet bij willen zijn als mijn kinderen aan het fokken zouden slaan...quote:Op zondag 4 augustus 2013 10:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar ben je zelf bij, heb er zelf 2 maar voor zover ik weet Fokken die niet
Dat is wederzijds meestalquote:Op zondag 4 augustus 2013 10:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zou er sowieso niet bij willen zijn als mijn kinderen aan het fokken zouden slaan...
Jij bent ook van alles op de hoogtequote:Op zondag 4 augustus 2013 10:37 schreef Kingstown het volgende:
De SC in JNG is gesloten, omdat het daar een (verbaal) slagveld is.
Een mooie taak voor alle mama's en papa's uit 40+ om hun (virtuele) kinderen even toe te spreken en ze weer op het rechte pad te brengen.
Een zevende zintuig.quote:Op zondag 4 augustus 2013 11:12 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Jij bent ook van alles op de hoogte![]()
Mijne komen niet op Fok! dus wat dat betreft ben ik snel klaar met toespreken
Juist dat dus... Alhoewel ik denk dat mijn dochter niet Fokt vanuit Spanje....quote:Op zondag 4 augustus 2013 11:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een zevende zintuig.![]()
Al die ouders hier die denken dat hun kinderen niet FOK!-en....dat denken die kinderen daar ook van hun ouders.
Spanje is een derde wereldland wat nog geen internet heeft?quote:Op zondag 4 augustus 2013 11:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Juist dat dus... Alhoewel ik denk dat mijn dochter niet Fokt vanuit Spanje....
Nee die zitten te whatsappen, twitteren en weet ik veel, me oudste zit altijd beneden en kan zo op mijn scherm kijken dus die weet wel wat ik doe, oke oke ik zal zeggen voor zover ik weet komen ze op geen enkel forumquote:Op zondag 4 augustus 2013 11:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een zevende zintuig.![]()
Al die ouders hier die denken dat hun kinderen niet FOK!-en....dat denken die kinderen daar ook van hun ouders.
same herequote:Op zondag 4 augustus 2013 11:23 schreef drakin het volgende:
ik weet heel zeker dat die van mij hier niet komt.
Nee dat niet, maar veel Nederlands zal ze niet surfen ...quote:Op zondag 4 augustus 2013 11:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Spanje is een derde wereldland wat nog geen internet heeft?
quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:08 schreef EugeneKrabs het volgende:
noem het anders JNGENOUD
dan houden de ouders de rellen onder controle
Zag dat Opa Sig zich ook had gemeld.quote:
Die FB had ik nog niet in mijn AT.quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zag dat Opa Sig zich ook had gemeld.![]()
Heb je niet zo'n leuke samenvatting? Daar ben je best goed inquote:Op zondag 4 augustus 2013 14:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zag dat Opa Sig zich ook had gemeld.![]()
Heb nu een topic onder de knop zitten, waarvan ik nog even na ga denken of ik het plaats, want ik vrees dat het me wat probleempjes op gaat leveren.![]()
Is wel erg flauw dat ze een heel subforum willen sluiten, omdat er een paar keer ruzie is....dan had 40+ allang dicht moeten zijn.
Het is erg gezellig daar.quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Nah, die laat ik gaan ... ik heb hier geen kids rondhangen.
Waarvan wil je precies een samenvatting hebben?quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heb je niet zo'n leuke samenvatting? Daar ben je best goed in
tl; drquote:Op zondag 4 augustus 2013 20:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Waarvan wil je precies een samenvatting hebben?
Overigens liggen mijn kwaliteiten meer op het vlak van eindeloze zwetsverhalen schrijven (die niemand leest), hoewel de tl dr's voor Soury natuurlijk wel weer legendarisch goed zijn.![]()
Voor jou maak ik natuurlijk graag een samenvatting, dus roept u maar!
Nu niet meer....alles is dicht.quote:
En dan gaan we naar de kinder discoquote:Op zondag 4 augustus 2013 20:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nu niet meer....alles is dicht.
Ik stel voor dat we als 40+ asiel gaan verlenen aan dakloze jongeren.
Die Stuart hebben we met een dag of 2 wel weg.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:33 schreef Kingstown het volgende:
Ik stel voor dat we als 40+ asiel gaan verlenen aan dakloze jongeren.
Ik help wel met de restquote:Op zondag 4 augustus 2013 20:36 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die Stuart hebben we met een dag of 2 wel weg.
Wat die kids niet snappen is dat je alles mag doen, maar nooit....en dan ook echt nooit een TR indienen. Dat bijt je altijd in de kont, hoezeer je ook gelijk denkt te hebben.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:36 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die Stuart hebben we met een dag of 2 wel weg.
Ik heb één keer een TR gedaan. Wat is daar mis mee. btw Daar is het toch voorquote:Op zondag 4 augustus 2013 20:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat die kids niet snappen is dat je alles mag doen, maar nooit....en dan ook echt nooit een TR indienen. Dat bijt je altijd in de kont, hoezeer je ook gelijk denkt te hebben.
Zolang er geen mod/admin langs komt (hoi APK) is er niets aan de hand.
Dan verhoog je de kans dat je SC dichtgegooid wordt, dat er bans vallen, eindeloze discussies over gedrag en meer van dat soort onzin. Onder de radar blijven en de rotzooi die we zelf maken ook zelf oplossen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb één keer een TR gedaan. Wat is daar mis mee. btw Daar is het toch voor
Wat een slap gelul zeg. Alsof elke tr serieus genomen word.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dan verhoog je de kans dat je SC dichtgegooid wordt, dat er bans vallen, eindeloze discussies over gedrag en meer van dat soort onzin. Onder de radar blijven en de rotzooi die we zelf maken ook zelf oplossen.
Als veel mensen TR's gaan maken over een subforum, dan heb je extra aandacht en controle....daar wordt je uiteindelijk echt niet vrolijk van.
Wat denk je waarom ik die jongeren asiel onderdak aan wil bieden op 40+?quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:56 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zo krijg je natuurlijk nooit een rel.
Ik geef toe ze zijn snel getemd hier, uren wachten op een reactie doet wonderen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat denk je waarom ik die jongeren asiel onderdak aan wil bieden op 40+?
Van die rel die maar niet wil lukken.quote:
Bovendien is bijna iedereen hier na een half uur toch alweer vergeten wat ze gepost hebben.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:03 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik geef toe ze zijn snel getemd hier, uren wachten op een reactie doet wonderen.
Het was te warm.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:06 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Van die rel die maar niet wil lukken.
Inderdaad en geen social media omdat mailen en bellen naast wat posten op een forum meer dan voldoende is.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Bovendien is bijna iedereen hier na een half uur toch alweer vergeten wat ze gepost hebben.
Och....als je echt wil lukt het hier ook wel....er zijn maar een paar woorden voor nodig om bepaalde mensen te triggeren. Wat dat betreft is het hier niet veel anders dan in JNG.quote:
Of zijn vooropgezet om de rest te jennen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:12 schreef sig000 het volgende:
[..]
De mooiste rellen ontstaan altijd spontaan.
Zogenaamd kittens verzuipen en topic met foto ervan in F&F posten, zoiets bedoel je?quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:16 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Of zijn vooropgezet om de rest te jennen.
Niet die ik bedoel.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:20 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zogenaamd kittens verzuipen en topic met foto ervan in F&F posten, zoiets bedoel je?
Die ken ik niet, wel de KLB meet waar Lamon als enige aanwezig was.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:23 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Niet die ik bedoel.
Eerder een meet waarbij wordt afgesproken om te doen alsof het op de meet uit de hand is gelopen en dat voort te zetten op het forum.
Lamonquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:24 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die ken ik niet, wel de KLB meet waar Lamon als enige aanwezig was.
Irl was het prima gastvrije gozer, heb een keer PC gekocht van 'm.quote:
Ik zal het even uitleggen dan, via een vaag internetforum, irc kanaal en Direct Connect hub was er elk jaar een LAN party, Ik ging er vrijdagnacht heen, daarna doorgezopen tot diep in de zaterdag nacht en toen vergiste ik me en zag een witte terrasstoel voor toilet aan.quote:
quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:47 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik zal het even uitleggen dan, via een vaag internetforum, irc kanaal en Direct Connect hub was er elk jaar een LAN party, Ik ging er vrijdagnacht heen, daarna doorgezopen tot diep in de zaterdag nacht en toen vergiste ik me en zag een witte terrasstoel voor toilet aan.
Een fiks buitje erover en er is niets meer aan de hand.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik hoef even geen terrasstoel meer ...
Ga je proppen of vouwen?quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee maar denk dat ik nu ook ff ga schijten
ik heb helemaal geen kartelrand in mijn drollenquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:14 schreef sig000 het volgende:
Zelf vouw ik altijd 3 vellen zodat het niet gaat scheuren op de kartelrand.
Daarna nog een keer extra vouwen voor het hergebruik.
Die zit in het pleepapier.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:21 schreef sacha het volgende:
[..]
ik heb helemaal geen kartelrand in mijn drollen
Je kunt het natuurlijk zo aanpassen dat het nog net op het randje is.quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:39 schreef Kingstown het volgende:
Heb nu een topic onder de knop zitten, waarvan ik nog even na ga denken of ik het plaats, want ik vrees dat het me wat probleempjes op gaat leveren.![]()
Ok dan wacht ik tot ze terug is.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Die zal wel een rondje zijn lopen of zo ...
Meer kunnen we niet doen... Dees is op vakantie ... Soury heeft nu een hond .... Wat blijft er nog over... je eigen vrouw ?quote:
ik met mijn drollenquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Meer kunnen we niet doen... Dees is op vakantie ... Soury heeft nu een hond .... Wat blijft er nog over... je eigen vrouw ?
Die loopt al maanden te zeuren over een eigen PC maar ik zie op tegen alle vragen die gaan volgen.quote:
Geef dr een tablet zou ik zeggenquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:53 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die loopt al maanden te zeuren over een eigen PC maar ik zie op tegen alle vragen die gaan volgen.
verkoop jij je drollen?quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:54 schreef sig000 het volgende:
Ze staan er gewoon alleen verkoop ik ze steeds weer.
Vroeger had ik die nog op ESPN maar die is weer uit het pakket gevallen .... stream zoeken dus ...quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:54 schreef sasquatsch het volgende:
Ik ben er ook nog, als er reclame is tijdens een IndyCar race.
moet je dan niet poepen?quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:54 schreef sasquatsch het volgende:
Ik ben er ook nog, als er reclame is tijdens een IndyCar race.
mooi, wat is het merk tablet van je vrouw?quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:59 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik verkoop gewoon alles als de prijs ok is.
Ik kijk ook via een stream.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Vroeger had ik die nog op ESPN maar die is weer uit het pakket gevallen .... stream zoeken dus ...
1 keer per dag is genoeg.quote:
Ze heeft een HP netbook, een 12" Dell en HTC tablet ding maar toch wil ze nu weer een PC.quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:00 schreef sacha het volgende:
[..]
mooi, wat is het merk tablet van je vrouw?
je moet echt niet altijd op oké klikken als er een woordvoorstel komtquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:34 schreef sig000 het volgende:
*btw, het introduceert mij niets wie er gaat slapen. nog wakker is veel belangrijker.
3 devices ... en nog loopt ze te Z... ?quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:02 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ze heeft een HP netbook, een 12" Dell en HTC tablet ding maar toch wil ze nu weer een PC.
Ze ziet mij dan bezig op groot scherm en denkt dan: "Dat wil ik ook".quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:04 schreef chufi het volgende:
[..]
3 devices ... en nog loopt ze te Z... ?
namen en rugnummers, hoe oud en wat kost die shitload?quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:02 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ze heeft een HP netbook, een 12" Dell en HTC tablet ding maar toch wil ze nu weer een PC.
Geef dr een groot scherm... Alhoewel ik niet weet of er enige compatibility is ....quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:05 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ze ziet mij dan bezig op groot scherm en denkt dan: "Dat wil ik ook".
Je mag me altijd PM sturen wanneer je een nerd zoekt.quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:05 schreef sacha het volgende:
[..]
namen en rugnummers, hoe oud en wat kost die shitload?
Volgens mij is Sas best wel zelf nerdedquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:10 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je mag me altijd PM sturen wanneer je een nerd zoekt.
Mijn vrouw is redelijk uniek, daarom passen we ook zo goed bij elkaar.quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Geef dr een groot scherm... Alhoewel ik niet weet of er enige compatibility is ....
ik ben zelf een nerd, nerdquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:10 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je mag me altijd PM sturen wanneer je een nerd zoekt.
Dan gaan we lange gesprekken hebben over PC's en zo.quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij is Sas best wel zelf nerded
Nee want dat boeit me niet..quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:13 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dan gaan we lange gesprekken hebben over PC's en zo.
Ow, en dan?quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:16 schreef sacha het volgende:
[..]
nu krijg je een minnetje achter je naam
Ik heb een laptop (windows 8), een EeePad, een IPhone, een Desktop windows 7. en nog een linux desktop...quote:
dat hou ik dan bij in een lijstje en dan kijk ik iedere maand wie ik nog lief en aardig vindquote:
Dit initiatief verdient een apart topic!quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:19 schreef sacha het volgende:
[..]
dat hou ik dan bij in een lijstje en dan kijk ik iedere maand wie ik nog lief en aardig vind
Thuis gebruik ik nooit laptop, heb de PC gewoon in de woonkamer staan.quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb een laptop (windows 8), een EeePad, een IPhone, een Desktop windows 7. en nog een linux desktop...
Maar ik gebruik eigenlijk alleen maar mn laptop ....
Stond ik daar al in ? Of moest ik nog ergens een webrequest acken... ?quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:19 schreef sacha het volgende:
[..]
dat hou ik dan bij in een lijstje en dan kijk ik iedere maand wie ik nog lief en aardig vind
Dat is eigenlijk wel goed idee. In plaats van het wie neukt wie topic.quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dit initiatief verdient een apart topic!
is dat er al?quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:22 schreef sig000 het volgende:
[..]
In plaats van het wie neukt wie topic.
Allemaal openbaar je minnetjes en plussen neerplempen in een apart topic....gegarandeerd dat er ruzie van komt.quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:22 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk wel goed idee. In plaats van het wie neukt wie topic.
Ik zie een potentiele topper, het is alleen nog de vraag in welk subforum?quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Allemaal openbaar je minnetjes en plussen neerplempen in een apart topic....gegarandeerd dat er ruzie van komt.
Gewoon hier in 40+ beginnen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:26 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik zie een potentiele topper, het is alleen nog de vraag in welk subforum?
Ontstaan is prima, stranden weer wat minder.quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:31 schreef sig000 het volgende:
Dit forum is soms een bron van relaties die ontstaan en dan weer stranden, het lijkt net op het echte leven.
zolang het strand schoon is vind ik het geen probleemquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:31 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ontstaan is prima, stranden weer wat minder.
Wandelen op het strand vind ik ook geen probleem.quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:32 schreef sacha het volgende:
[..]
zolang het strand schoon is vind ik het geen probleem
In SC dan? Dat fanatieke gevoel heb ik helemaal niet, het is leuk om hier de hangoudere te zijn maar er zijn zoveel andere plekken om dat toe te passen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gewoon hier in 40+ beginnen.
Eigen nest bevuilen eerst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nikky komt toch uit Drenthe?quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:46 schreef sig000 het volgende:
*btw die Boebiedoe had ook een FA muts Nikky van Fok aan de haak geslagen en toen dat jonge poesjes verzuip topic.
Vanwege eerdere hack actie was ie al eens eerder bij Danny gaan beloven om braaf te zijn.![]()
Ergens daar in de buurt ja. Met de stille trom vertrokken alhoewel ze nog wel een kleurtje heeft.quote:
Paars volgens mij. Ik heb haar ooit in een Drenthe topic zien posten dacht ik.quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:54 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ergens daar in de buurt ja. Met de stille trom vertrokken alhoewel ze nog wel een kleurtje heeft.
En iets van milf tag.
Das toch in hun topic... Hier gaan we gewoon doorquote:Op maandag 5 augustus 2013 00:04 schreef sig000 het volgende:
Snel ook, als echte 40+ ga ik nu minimaal een uur doen voordat die arme jongen antwoord krijgt.
Ik kan ook maar zo wat dagen verdwenen zijn.quote:Op maandag 5 augustus 2013 00:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Das toch in hun topic... Hier gaan we gewoon door
Ik heb een keer opdonder van 380 op practicum zeevaartschool gehad en al mijn haar recht overeind in de schuur van mijn schoonvaderquote:
Paar weken terug plaatste ik hier een foto met electroden... bij de fysio.. Heb ik gewoon zon apparaat gekocht...quote:
Ok, effe serieus, werkt dat? Ik merk wel dat ik langzaam maar zeker steeds strammer word.quote:Op maandag 5 augustus 2013 00:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Paar weken terug plaatste ik hier een foto met electroden... bij de fysio.. Heb ik gewoon zon apparaat gekocht...
Ik denk van wel... Maar hangt ook af waarvoor je het gebruikt.quote:Op maandag 5 augustus 2013 00:30 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ok, effe serieus, werkt dat? Ik merk wel dat ik langzaam maar zeker steeds strammer word.
Ik ben dan wel weer zo iemand die alle mogelijkheden van zo'n apparaat dan ineens allemaal tegelijk maximaal gaat uitproberen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 00:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik denk van wel... Maar hangt ook af waarvoor je het gebruikt.
Maar afhankelijk wat het apparaat aan kan natuurlijk,,,
De mijne heeft heel veel programma's
TENS
DeepTens
EMS
Electronic Acupuncture
Daar ben ik mee bezigquote:Op maandag 5 augustus 2013 00:45 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik ben dan wel weer zo iemand die alle mogelijkheden van zo'n apparaat dan ineens allemaal tegelijk maximaal gaat uitproberen.
Je bent nu aan het Fokken met electrodes op je pens?quote:
Mijn dochter ook.quote:Op maandag 5 augustus 2013 00:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb een Fysiotherapie achtergrond....
2 op mn elleboog en 2 op mn schouderquote:Op maandag 5 augustus 2013 00:52 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je bent nu aan het Fokken met electrodes op je pens?
Pics.quote:Op maandag 5 augustus 2013 00:54 schreef chufi het volgende:
[..]
2 op mn elleboog en 2 op mn schouder
Als ik het een dag later teruglees vraag ik me regelmatig af wat ik nu precies wilde vertellen.quote:
Die zijn best wel leuk.quote:Op maandag 5 augustus 2013 01:12 schreef Leandra het volgende:
Ah, ik had een paardenmeisje moeten zijn.
Ik ben een autistische nerd die ook nog peerden fokt.quote:Op maandag 5 augustus 2013 01:18 schreef Leandra het volgende:
Ja, die zolderkamerautisten weten dat ze kansloos zijn bij het gemiddelde paardenmeisje, dus dan is het makkelijker om er op af te geven.
Hou ik je aan sig ...quote:Op maandag 5 augustus 2013 01:06 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hee sjoef je mag wel een keer met me mee dan kun je naar hartenlust hosselen.
Alles gelijkvloers hier, geen zolder meer.quote:Op maandag 5 augustus 2013 01:24 schreef Leandra het volgende:
Met de PC in de woonkamer, en niet op zolder...
Matig voor een zolderkamerautist.
Prima.quote:
Behoefte aan reacties zie ikquote:Op maandag 5 augustus 2013 01:54 schreef sig000 het volgende:
Zit ik hier beetje geniale ideeen te brainstormen, reageert er niemand.
Jazeker, al verblijf ik momenteel in Nederland tot 28 augustus. Heerlijke, zulke lange vakantiesquote:
Al jaren is het plan om eens ergens af te spreken voor een koffie of iets. Of het er ooit van zal komenquote:Op maandag 5 augustus 2013 02:11 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik ben het ondergrondse informatie systeem van Yvonne.
Met Yvonne? Dan ken je toch gewoon naar een zuipmeet gaan?quote:Op maandag 5 augustus 2013 02:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Al jaren is het plan om eens ergens af te spreken voor een koffie of iets. Of het er ooit van zal komen
Ja, met Yvonne in London. Zij komt vrij regelmatig naar Engeland maar vaak erg kort. Nou ja, wie weet.quote:Op maandag 5 augustus 2013 02:16 schreef sig000 het volgende:
[..]
Met Yvonne? Dan ken je toch gewoon naar een zuipmeet gaan?
Ze heeft daar toch zo'n kutblaag rondhangen? Tsja daar ga je niet te lang blijven, dat snap ik wel.quote:Op maandag 5 augustus 2013 02:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, met Yvonne in London. Zij komt vrij regelmatig naar Engeland maar vaak erg kort.
Haar zoon woont net buiten London voor zover ik weet inderdaad. Engeland is best leuk hoorquote:Op maandag 5 augustus 2013 02:19 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ze heeft daar toch zo'n kutblaag rondhangen? Tsja daar ga je niet te lang blijven, dat snap ik wel.
Ik moet eerlijk toegeven dat ik er sinds ergens eind jaren 70 nooit meer geweest ben.quote:Op maandag 5 augustus 2013 02:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Haar zoon woont net buiten London voor zover ik weet inderdaad. Engeland is best leuk hoor
Zo, dat is een paar dagen geledenquote:Op maandag 5 augustus 2013 02:22 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk toegeven dat ik er sinds ergens eind jaren 70 nooit meer geweest ben.
Wow, dat lijkt me wel ongelooflijk gaaf om eens mee te makenquote:Op maandag 5 augustus 2013 02:28 schreef sig000 het volgende:
[..]
Toen was er nog de Hoovercraft.
[ afbeelding ]
Daar dachten de mutsen van de huishoudschool anders over die vol enthousiasme voorin gingen zitten.quote:Op maandag 5 augustus 2013 02:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wow, dat lijkt me wel ongelooflijk gaaf om eens mee te maken![]()
Ik heb werkelijk geen idee hoe het voelt eigenlijk op zo'n ding maar het lijkt me vrij ruigquote:Op maandag 5 augustus 2013 02:33 schreef sig000 het volgende:
[..]
Daar dachten de mutsen van de huishoudschool anders over die vol enthousiasme voorin gingen zitten.
Ze kwamen al vrij snel erg bleek langsrennen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 02:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee hoe het voelt eigenlijk op zo'n ding maar het lijkt me vrij ruig
Ik ben slechts 1x met de boot vanuit Calais gegaan en werd toen al ziek op een 'gewone' boot. Ontzettend jammer eigenlijk want de boot zelf was best cool.quote:Op maandag 5 augustus 2013 02:35 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ze kwamen al vrij snel erg bleek langsrennen.
Ik heb ook geen zeebenen, na dag of 3 de grond onder mijn voeten missen dan gaat mijn maag ook eigen leven leiden.quote:Op maandag 5 augustus 2013 02:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben slechts 1x met de boot vanuit Calais gegaan en werd toen al ziek op een 'gewone' boot. Ontzettend jammer eigenlijk want de boot zelf was best cool.
Dan is 3 dagen ook wel vrij lang te noemen natuurlijk!quote:Op maandag 5 augustus 2013 02:39 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb ook geen zeebenen, na dag of 3 de grond onder mijn voeten missen dan gaat mijn maag ook eigen leven leiden.
Dat heb ik nooit geweten eigenlijk. Maar daar is dus ook nooit iets tegen te doen begrijp ik?quote:Op maandag 5 augustus 2013 02:41 schreef sig000 het volgende:
Heeft te maken met evenwichtsorgaan, als dat te goed werkt dan word je zeeziek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |