kotsende meisjes?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 15:15 schreef drakin het volgende:
En we hadden net zo'n reuze interessant onderwerp.
mew.. er zijn maar weinig onderwerpen die zó zijn uitgekauwd als het onderwerpquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 15:15 schreef drakin het volgende:
En we hadden net zo'n reuze interessant onderwerp.
Zal eens spelen op mn werk... Ik heb daar een Amerikaans ip-adresquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
mew.. er zijn maar weinig onderwerpen die zó zijn uitgekauwd als het onderwerp
''kort pittig kapsel''![]()
Dit is dan wel weer interessant![]()
NWS / Inval na googlen 'Snelkookpan'
Uitkijken met googelen dus!
Zou je dat wel doen?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Zal eens spelen op mn werk... Ik heb daar een Amerikaans ip-adres
Iets opzoeken op Google, ja waarom nietquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zou je dat wel doen?
Ik doe niet andersquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Iets opzoeken op Google, ja waarom niet
Jij googelt van een Nederlands ip-addres, dus van de NSA zul jij niets te vrezen hebben, maar die vragen dan wel weer aan de AIVD om een tap op je ip-adres te zettenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik doe niet andersIk zie wel wanneer ze mij komen halen
Lekker dan...quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij googelt van een Nederlands ip-addres, dus van de NSA zul jij niets te vrezen hebben, maar die vragen dan wel weer aan de AIVD om een tap op je ip-adres te zetten
Ja, dat had ik wel gelezen in dat topic, maar ik googel ook wel eens naar dingen waar ikquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:58 schreef sasquatsch het volgende:
Had het gisteren met een collega erover. Blijkt meteen dat van de bewering dat de NSA in eigen land niet controleert niet waar te zijn.![]()
Maar dat wisten we al.
Maar alleen zoeken op snelkookpan en rugzak zal niet zo snel de NSA op je dak brengen. Het zou juist de combinatie van zoeken op snelkookpan en rugzak zijn met het feit dat de man eerder op zijn werk gegoogled heeft naar de Boston bombings door de man.
Nee daar ben je te licht voor bevondenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, dat had ik wel gelezen in dat topic, maar ik googel ook wel eens naar dingen waar ik
gewoon nieuwsgierig naar ben, dus zitten misschien best wel rare dingen tussen![]()
Nou ja, ik zal wel niet zo snel verdacht worden van terrorisme neem ik aan
De nertsfokkerijen worden sinds vandaag extra zwaar bewaakt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, dat had ik wel gelezen in dat topic, maar ik googel ook wel eens naar dingen waar ik
gewoon nieuwsgierig naar ben, dus zitten misschien best wel rare dingen tussen![]()
Ik zoek elke dag standaard op duizend bommen en granaten.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
mew.. er zijn maar weinig onderwerpen die zó zijn uitgekauwd als het onderwerp
''kort pittig kapsel''![]()
Dit is dan wel weer interessant![]()
NWS / Inval na googlen 'Snelkookpan'
Uitkijken met googelen dus!
Dat dacht die familie ook. En toch vielen ze daar binnen. Dus als je geen inval wilt hebben zou ik niet meer op het Internet (en dus ook Fok!) komen en anders zou ik me er maar niet zo druk om maken en gewoon doen wat je altijd doet. Zie je vanzelf wel of ze langskomen of niet.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De nertsfokkerijen worden sinds vandaag extra zwaar bewaakt.
Natuurlijk maak ik mij niet druk, zal wel meevallen, zulke rare dingen googel ik nu ook weer nietquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:17 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat dacht die familie ook. En toch vielen ze daar binnen. Dus als je geen inval wilt hebben zou ik niet meer op het Internet (en dus ook Fok!) komen en anders zou ik me er maar niet zo druk om maken en gewoon doen wat je altijd doet. Zie je vanzelf wel of ze langskomen of niet.
Dan mag jij wel uitkijken!quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee daar ben je te licht voor bevonden
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:17 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik zoek elke dag standaard op duizend bommen en granaten.
Op mijn huidige werk FoK! ik nietquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dan mag jij wel uitkijken!
Te druk idd, company laptopquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Oké, geen tijd zeker, of geen eigen PC?
Deed ik ook niet, lezen welquote:
Ik dacht dat jij vanavond naar de Adam-Meet zou gaan? Kroketten posten enzo.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou, als ik vanavond niet meer online ben hebben ze mij opgehaald
Neh... ik zei toch al al ik niet zou gaanquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij vanavond naar de Adam-Meet zou gaan? Kroketten posten enzo.
Ik had de tijd, maar de laatste avond van DGK zat ik ook op mijn werk. Toen kon ik het echt niet latenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee ook zelfs dat niet... Op mn vorige werk wel de hele tijd door
Je foto stond er toch alquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Neh... ik zei toch al al ik niet zou gaan
Oud, das waarquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat was toch oud nieuwsdie hebben de meeste al gezien.
Dus boeien.
Ik ben ook nog thuis...quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Neh... ik zei toch al al ik niet zou gaan
Ik zat zelfs te DGK te streamen op mn werk... Wel in mini en zonder geluid,,,,quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had de tijd, maar de laatste avond van DGK zat ik ook op mijn werk. Toen kon ik het echt niet laten
Niet dat ik weet of het moet wel heel boring zijn, maar dan excuseer ik mezelf en ga naar huisquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]dat had ik al begrepen, of ben je zo iemand die op een meet gaat zitten FOKken?
Lijkt mij ook een beter idee, in dat geval.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet dat ik weet of het moet wel heel boring zijn, maar dan excuseer ik mezelf en ga naar huis
Same, soms kon ik niet wachten om naar huis te gaan en mijn gal te spuwenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zat zelfs te DGK te streamen op mn werk... Wel in mini en zonder geluid,,,,
Waarom denk je dat ik hiet postquote:
Ik wel.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat vraag je niet aan een vrouw ...
Nog geen 50 iigquote:
Het komt vanzelf, beter tochquote:
De tijd gaat zo snel,quote:
Daar spuug ik nooit inquote:
Als alternatief voor de Toppers 2012 ... Een top-alternatief idd...quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:21 schreef Kingstown het volgende:
Voor Soul-funk-discoliefhebbers is er nu een leuk programma op arte.
Wat wil je op een zinkend eiland...quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:49 schreef sacha het volgende:
gaten, bijstorten, het lijkt mijn tuin wel
Mijn tuin is erg bescheiden dit jaar.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:49 schreef sacha het volgende:
gaten, bijstorten, het lijkt mijn tuin wel
Heb je een flexibele tuin ?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:57 schreef sig000 het volgende:
[..]
Mijn tuin is erg bescheiden dit jaar.
APK komt normaliter around deze tijd wel online .. Maar het is saturdaynight ...quote:
we wachten afquote:Op zondag 4 augustus 2013 01:45 schreef chufi het volgende:
[..]
APK komt normaliter around deze tijd wel online .. Maar het is saturdaynight ...
Daar ben je zelf bijquote:Op zondag 4 augustus 2013 10:42 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben bewust kinderloos en wil dat graag zo houden...
Ik ook....daarom sprak ik ook de papa's en mama's hier aan.quote:Op zondag 4 augustus 2013 10:42 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben bewust kinderloos en wil dat graag zo houden...
Zou er sowieso niet bij willen zijn als mijn kinderen aan het fokken zouden slaan...quote:Op zondag 4 augustus 2013 10:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar ben je zelf bij, heb er zelf 2 maar voor zover ik weet Fokken die niet
Dat is wederzijds meestalquote:Op zondag 4 augustus 2013 10:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zou er sowieso niet bij willen zijn als mijn kinderen aan het fokken zouden slaan...
Jij bent ook van alles op de hoogtequote:Op zondag 4 augustus 2013 10:37 schreef Kingstown het volgende:
De SC in JNG is gesloten, omdat het daar een (verbaal) slagveld is.
Een mooie taak voor alle mama's en papa's uit 40+ om hun (virtuele) kinderen even toe te spreken en ze weer op het rechte pad te brengen.
Een zevende zintuig.quote:Op zondag 4 augustus 2013 11:12 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Jij bent ook van alles op de hoogte![]()
Mijne komen niet op Fok! dus wat dat betreft ben ik snel klaar met toespreken
Juist dat dus... Alhoewel ik denk dat mijn dochter niet Fokt vanuit Spanje....quote:Op zondag 4 augustus 2013 11:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een zevende zintuig.![]()
Al die ouders hier die denken dat hun kinderen niet FOK!-en....dat denken die kinderen daar ook van hun ouders.
Spanje is een derde wereldland wat nog geen internet heeft?quote:Op zondag 4 augustus 2013 11:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Juist dat dus... Alhoewel ik denk dat mijn dochter niet Fokt vanuit Spanje....
Nee die zitten te whatsappen, twitteren en weet ik veel, me oudste zit altijd beneden en kan zo op mijn scherm kijken dus die weet wel wat ik doe, oke oke ik zal zeggen voor zover ik weet komen ze op geen enkel forumquote:Op zondag 4 augustus 2013 11:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een zevende zintuig.![]()
Al die ouders hier die denken dat hun kinderen niet FOK!-en....dat denken die kinderen daar ook van hun ouders.
same herequote:Op zondag 4 augustus 2013 11:23 schreef drakin het volgende:
ik weet heel zeker dat die van mij hier niet komt.
Nee dat niet, maar veel Nederlands zal ze niet surfen ...quote:Op zondag 4 augustus 2013 11:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Spanje is een derde wereldland wat nog geen internet heeft?
quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:08 schreef EugeneKrabs het volgende:
noem het anders JNGENOUD
dan houden de ouders de rellen onder controle
Zag dat Opa Sig zich ook had gemeld.quote:
Die FB had ik nog niet in mijn AT.quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zag dat Opa Sig zich ook had gemeld.![]()
Heb je niet zo'n leuke samenvatting? Daar ben je best goed inquote:Op zondag 4 augustus 2013 14:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zag dat Opa Sig zich ook had gemeld.![]()
Heb nu een topic onder de knop zitten, waarvan ik nog even na ga denken of ik het plaats, want ik vrees dat het me wat probleempjes op gaat leveren.![]()
Is wel erg flauw dat ze een heel subforum willen sluiten, omdat er een paar keer ruzie is....dan had 40+ allang dicht moeten zijn.
Het is erg gezellig daar.quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Nah, die laat ik gaan ... ik heb hier geen kids rondhangen.
Waarvan wil je precies een samenvatting hebben?quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heb je niet zo'n leuke samenvatting? Daar ben je best goed in
tl; drquote:Op zondag 4 augustus 2013 20:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Waarvan wil je precies een samenvatting hebben?
Overigens liggen mijn kwaliteiten meer op het vlak van eindeloze zwetsverhalen schrijven (die niemand leest), hoewel de tl dr's voor Soury natuurlijk wel weer legendarisch goed zijn.![]()
Voor jou maak ik natuurlijk graag een samenvatting, dus roept u maar!
Nu niet meer....alles is dicht.quote:
En dan gaan we naar de kinder discoquote:Op zondag 4 augustus 2013 20:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nu niet meer....alles is dicht.
Ik stel voor dat we als 40+ asiel gaan verlenen aan dakloze jongeren.
Die Stuart hebben we met een dag of 2 wel weg.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:33 schreef Kingstown het volgende:
Ik stel voor dat we als 40+ asiel gaan verlenen aan dakloze jongeren.
Ik help wel met de restquote:Op zondag 4 augustus 2013 20:36 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die Stuart hebben we met een dag of 2 wel weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |