abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 13:10:26 #1
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_129644563

Dit is een gezellig clubje Fok!ers die allemaal 1 ding gemeen hebben: motorrijden is onze hobby! We hebben al verschillende meets ...bla bla bla bla... maar weken vooruit plannen is er meestal niet bij. :P

Heb je zin om eens mee te rijden, dan zien we je graag! Ook voor een gezellig praatje over motoren kun je hier terecht ^O^

Agenda:

10 augustus 2013
- Motorrijders newbierit!

In de planning:
- Allroad rit, interessepeiling hier: Klikkerdeklik
- Internationale kampeer-rit

Honda CBR600F '94 - (dribbel79)
Honda Transalp XL600V '90 - (Roderick2085)
Kawasaki ER-6N '06 - (koffiekoekje)
Kawasaki ZR-7 '01 - (ikookhier)
Suzuki GS500e- (Cocktailprikker)
Suzuki GSX750F '03 - (Paxlie)
Suzuki GSX750F '05 - (bwt)
Suzuki Hayabusa GSX-1300R '00 - (stinkie)
Suzuki TL1000R - KTM LC4 400 Super-Motard - pic2- (cageon)
Triumph Street Triple R '09 - (BazzieK)
Yamaha SZR660 - (-XX-)
Yamaha XJ600 '91 - (Geerd)
Yamaha YZF 750 - (-Den_Haag-)

Cagiva V-Raptor 1000 '07 - (JK1982)
Honda Transalp XL600V '94 - (Anne)
Honda Transalp XL600V '99 - (Dekatria)
Honda VFR800Fi '00 - (Maegrim)
Kawasaki Ninja 250R '10 - (Mickeys)
Kawasaki ZX6R 636 '05 - (Danger.Mouse)
Kawasaki ZX10R '05 - (peterzx9r)
Suzuki GS500 '94 - (Vinniiee)
Suzuki GSX600F '97 - (WhiteJoker)
Suzuki GSX600F '98 - (lipjes)
Suzuki SV650S '01 - (Tankiej)
Suzuki SV650S '07 - (mstx)
Yamaha FZ6 Fazer '06 - (Joooo-pi)
Yamaha SRX 600 '86 - (Skv)
Yamaha XJ900 '92 - (whY...)
Yamaha XT660Z Tenere '12 - (Salatrel)

:@ Ik wil best eens een keer meerijden met jullie, hoe geef ik me op?
Gewoon melden in het topic. Iedereen is in principe welkom, maar we willen wel van tevoren wel graag weten wie er allemaal komen.

oO< Ik wil best mee, maar ik rijd nog niet zo lang. Is het tempo niet te hoog?
Er wordt afhankelijk van het seizoen en de weersomstandigheden vrij vlot gereden, maar z�ker niet achterlijk hard.
Als je het te snel vindt gaan meld je dit even aan degene die voorop rijdt. En anders wachten we wel op je. Ga zeker niet proberen de rest bij te houden, dit kan leiden tot ongelukken.

:? Klinkt goed, maar waar wordt er meestal afgesproken?
Door het hele land, de ene keer wordt er in Zeeland gereden en dan weer in Friesland.

):O Hoe ver van te voren hoor je of er wordt gemeet?
Dit varieert. Soms al 2 � 3 weken van te voren, maar het gebeurt ook regelmatig dat we een dag van tevoren afspreken of soms zelfs dezelfde dag nog.

-O- Ik hou niet van mensen met teveel testosteron, moet ik nu thuis blijven?
Nou, de meeste leden houden er wel van om een beetje mooi op de foto te komen, maar er worden zeker geen wedstrijdjes gehouden en aan opnaaierij doen we ook niet. Ons motto is: Op de openbare weg valt niets te winnen, alleen te verliezen.

8-) Wie maakt er eventueel foto's?
Hier is geen vaste persoon voor aangewezen, eigenlijk iedereen die een digitale camera bij zich heeft maakt foto's.

:{ Wordt er zomaar wat gereden of wordt er een route gereden?
Meestal wordt er van tevoren een route gemaakt en voorgereden door een Fok!MC'er. Het kan ook zijn dat iemand al bekend is in de buurt en dan rijdt diegene gewoon voorop.

:? Mag ik nog even de olie verwisselen voor een rit?
Nee, dit is naar aanleiding van eerdere incidenten ten strengste verboden.

*; Waar komen jullie vandaan?
Dat staat meestal in het profiel van de Fok!MC'er. Zo niet, dan wil deze persoon dit graag anoniem houden.

(8> Wie maakt de topics?
Degene die de laatste post heeft geplaatst maakt het nieuwe topic. Dit is in de vorm van "Motorclub topic <deel> + topictitel naar keuze". Indien dit niet binnen 5 minuten wordt gedaan kan een andere FokMC'er dit doen (zie lijstje met motoren hierboven). De OP kan je in deze Wiki vinden :)

B-) Mag ik ook in het lijstje met motoren van Fok!'ers?
Ja dat mag, misschien ooit. Het enige wat je hiervoor moet doen is een foto aanleveren en het merk, model + bouwjaar van je motor en smeken tot je een ons weegt.
Nieuwelingen moeten eerst bewijzen dat ze een jaar lang kunnen posten alvorens er moeite wordt gedaan om de OP aan te passen.

:( NIET KLUSSEN VOOR EEN RIT!
Als er een rit aankomt, ga dan niet meer onnodig onderhoud doen.
Het is al meerdere keren voorgekomen dat hierdoor mensen hun motor mollen en niet mee kunnen rijden!
Degene die dit toch doet zal met skeelers achter de motor moeten halen voor de gehele rit :P

Alles van nul tot ?2.500,00
Occasions
Speurders
Marktplaats
Duitse motoren op Mobile.de
Duitse motoren op Scout24
BPM-Calculator
Tarieven snelheidsovertredingen

Onderdelen, kleding & aftermarket parts
RAD, groot Belgisch verzendhuis in motorkleding en accessories met enorm assortiment
Motowebshop, voordelig Nederlands verzendhuis in motorkleding en accessoires.
Motozoom, groot Nederlands verzendhuis in motorkleding en accessoires met enorm assortiment
Louis, groot Duits verzendhuis in motorkleding en accesoires met enorm assortiment
------------ (moederbedrijf, maar goedkoper dan Motozoom!)

Martijns, Rotterdamse winkel in motorkleding en accessoires
Bikebandit, groot Amerikaans verzendhuis in accessoires
Superpole uitlaten
Japarts, onderdelen Japanse motorfietsen. Vaak 10-15% goedkoper. Nu ook accessoires!
Vortex - bloedmooie goodies voor je motor!
Evotech - bloedmooie goodies voor je motor!
Motorolie te koop
Ontwerp je eigen TankPad
Ontwerp je eigen motorpak
Reflectiestickers
Consolidated Motor Spares - Surplus online shop, met enorm veel hagelnieuwe fabrieksonderdelen
Motosp.gr - Evenzo surplus online shop

Database met alle specificaties van motorfietsen sinds 1970
Bikez

Motorreparatie
Motorcycle repair
Vele Motor gebruiks/service handleidingen

Motorfietsen voor grote mensen
Klik!

Motorfilmpjes!!
Duc and WSBK movies, manuals and more.

Disclaimer:
Niet gesponsorde links. Gebruik maken van de aangeboden diensten is op eigen risico :P
Tevens maakt FOK! meer kapot dan je lief is.

een yamaha start tenminste

[ Bericht 0% gewijzigd door Anne op 06-08-2013 08:27:21 ]
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 13:10:54 #2
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_129644581
Sukkelbeer _O-
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_129644593
Goeie OP :@
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 13:13:34 #4
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_129644643
Hebbie een goeie torx dop? daarmee draai je hem zo los.. kan nooit erg vast zitten, want je hebt hem gisteren nog los gehad ;)

Je kunt ook nog proberen om de juiste maat inbus er tezamen met een doek in te tikken.. wil ook nog wel eens lukken..
pi_129644706

Nummertje 11.
Pisbakken aluminium ;(
Zo'n grote torx heb ik niet helaas dus ik zal het eens proberen met een doek.

Edit: wat een fijne grote afbeelding :') gefixt
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 13:22:20 #6
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_129644862
Ah, zhe big one.. met een scherp beiteltje lukt het ook, alleen issie dan wel helemáál naar de kleaute.

Niet te strak vast zetten.

Pro-tip; je kunt de boel ook verdraaien door hem in de versnelling te zetten en aan het achterwiel te draaien heah. Alleen heb je dan niet de merktekens als referentiepunt.
pi_129644951
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 13:22 schreef Sounddragon het volgende:
Ah, zhe big one.. met een scherp beiteltje lukt het ook, alleen issie dan wel helemáál naar de kleaute.

Niet te strak vast zetten.

Pro-tip; je kunt de boel ook verdraaien door hem in de versnelling te zetten en aan het achterwiel te draaien heah. Alleen heb je dan niet de merktekens als referentiepunt.
Heej de pro-tip ^O^
Die ga ik eerst maar effe doen want het spul ligt nog los. Het ding moet toch besteld worden en daar gaan weer 2 dagen overheen.

Edit: merktekens kan ik wel zien want die zitten onder boutje nummer 10 *)
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 13:27:44 #8
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_129645000
Jeh, en draai effe een pit uit allebei de cilinders, dan hebbie geen gekut met compressie enzo. :)
pi_129645007
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 13:27 schreef Sounddragon het volgende:
Jeh, en draai effe een pit uit allebei de cilinders, dan hebbie geen gekut met compressie enzo. :)
Check, allready done ^O^
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 13:31:37 #10
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_129645084
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 13:28 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Check, allready done ^O^
Mooi, dan ga ik effe boodschappen doen :P
pi_129645093
Zag gister een paar gasten van een motorclub staan. Can't help but think.. :')

zaterdag 3 augustus 2013 @ 13:34:13 #12
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_129645147
Leuk voor je, en nu?
pi_129645189
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 13:31 schreef Craptacular het volgende:

En jij bent ook alweer?
Ik zwaai naar dieren.
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 13:37:55 #14
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_129645219
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 13:36 schreef Geerd het volgende:

[..]

En jij bent ook alweer?
Een fag-troll ^O^
pi_129645357
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 13:31 schreef Craptacular het volgende:

#bragandboost #wheelietime #yoloswag
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_129645439
Ik snap dat ik nu op wat pikjes trap, maar wat vinden jullie zelf van zo'n motorclub? Het heeft toch iets heel kinderachtigs?

Just curious wat de beweegredenen zijn om samen te klitten.
pi_129645504
Samen maak je meer herrie dan alleen. Zo yoedelow kun je nu weer terug onder die steen waar je vandaan kwam
pi_129645523
Ik zwaai naar dieren.
pi_129645576
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 13:47 schreef Craptacular het volgende:
Ik snap dat ik nu op wat pikjes trap, maar wat vinden jullie zelf van zo'n motorclub? Het heeft toch iets heel kinderachtigs?

https://www.google.nl/sea(...)oAQ&biw=1274&bih=658
pi_129645600
Zo zijn we wel een beetje een gesloten clubbje he... :{
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 13:57:32 #21
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_129645638
quote:

Och, wat vind je van een voetbalclub? Of een tennisclub? Dat is toch ook allemaal kinderachtig met balletjes spelen? Ieder z'n ding. Volgens mij is het vrij normaal om groepjes te vormen en mensen te zoeken met dezelfde interesses. Niets mis met die MC's. Bovendien denk ik dat jij zeven kleuren stront uit je motorbroek in je laarzen laat lopen als er een paar om je heen komen staan met de vraag wat je nou te zeiken hebt. Ga niet achter je toetsenbordje lopen zeiken dat ze kinderachtig zijn, ga naar een clubhuis van één van de 1%MC's in Nederland en laat daar je mening weten.
Zeg wel effe welke, dan kom ik filmen en wat foto's maken voor hier in het topic. :)
pi_129645658
Sorry hoor, maar hoe achterlijk is die opmerking.

Op pikjes trappen? nee hoor, ik zit niet bij een motorclub

Kinderachtig? Ik heb niks met satudarah en helse engelen, maar kan me voorstellen dat voor sommige mensen het leuk is in club verband ritten te maken. Als je bijvoorbeeld allemaal bepaald type motor rijd of oldtimers etc.

Misschien moet meneer eerst even goed nadenken wat ie roept in een topic...

Edit: en inderdaad als clubjes zielig zijn, ben je zelf ook wel wat triest dat je op Fok zit, een digitaal clubje waar je niet eens voor de straat op hoeft ;)

Kijk aan als we allemaal zo gaan redeneren dan wordt het nu al een leuk topic ^O^
pi_129645735
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 13:51 schreef Geerd het volgende:
[ afbeelding ]
Dit dus
pi_129645845
ik denk dat ie meer hells angels bedoelde. Correct me if i'm wrong hoor
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 14:16:57 #25
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_129646042
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 14:08 schreef KneusTeun het volgende:
ik denk dat ie meer hells angels bedoelde. Correct me if i'm wrong hoor
Lagaan man.. hij wordt wel érg op zijn wenken bediend zo heah :')
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 14:33:43 #26
4259 JK
pi_129646469
Hij is allang weg joh. :)
pi_129647139
Het is allemaal gelukt met brommert! Geen tikkende kleppen meer dus ik vind het wel goed zo. Nu verder inelkaar zetten en afblijven tot na de rit. :D

Bedankt SD voor de pro-tip!
pi_129647286
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 14:58 schreef Gummiebeer het volgende:
Het is allemaal gelukt met brommert! Geen tikkende kleppen meer dus ik vind het wel goed zo. Nu verder inelkaar zetten en afblijven tot na de rit. :D

je mag wel rijden komende week hoor :+
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 15:25:42 #29
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_129647689
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 14:58 schreef Gummiebeer het volgende:

YW ;)
pi_129647719
pi_129648184
Net paar rondjes flight forum gedaan, moet nog 5 cm en dan heb ik mijn knie ook aan de grond *O*
I are Baboon
pi_129648614
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 15:51 schreef pindaplukker het volgende:
Net paar rondjes flight forum gedaan, moet nog 5 cm en dan heb ik mijn knie ook aan de grond *O*
Dont push it :P
Ik zwaai naar dieren.
pi_129649092
vrieskist kan weer rijden ^O^ was leuk
pi_129649499
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 16:14 schreef Geerd het volgende:

[..]

Dont push it :P
Alles op zn tijd ^O^ Moet alleen ff werken aan mijn houding.
Toch maar een keertje tracktraining op circuit Lelystad gaan boeken
I are Baboon
pi_129649553
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 16:33 schreef Maegrim het volgende:
vrieskist kan weer rijden ^O^ was leuk
En meteen ook gedaan, even lekker uitgewaaid hier in de polder :P
There's a frood who really knows where his towel is.
pi_129649693
dit en dit mist dus :P
pi_129651548
Testritje gedaan en de Alp loopt een stuk rustiger dan voorheen. Gelijk effe de carbs afgesteld uit de losse pols *O*
pi_129651558
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 16:54 schreef Maegrim het volgende:
dit en dit mist dus :P
Hmm, valt nog mee qua kosten :)
There's a frood who really knows where his towel is.
pi_129654035
Vanmiddag voor het eerst proberen te kneedownen met de Z1000, eerste poging meteen raak }:|
Had verwacht en zelfs gehoopt dat het moeilijker was, nu is de lol er ook weer af :')

Wel nog een bijna dood ervaring gehad, een of andere mevrouw (kan niet anders) vond het leuk om op een eenrichtingsweg waar ik m'n knie aan de grond leg in een bocht vanaf de verkeerde kant te komen. Ik kon nog net de motor rechtop zetten en het gras in sturen. Met heel veel mazzel de glimmende kant boven kunnen houden |:(
Moet er niet aan denken dat ik er frontaal op geklapt was :o
pi_129654224
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 19:22 schreef DarkNoize het volgende:
Vanmiddag voor het eerst proberen te kneedownen met de Z1000, eerste poging meteen raak }:|
Had verwacht en zelfs gehoopt dat het moeilijker was, nu is de lol er ook weer af :')

Wel nog een bijna dood ervaring gehad, een of andere mevrouw (kan niet anders) vond het leuk om op een eenrichtingsweg waar ik m'n knie aan de grond leg in een bocht vanaf de verkeerde kant te komen. Ik kon nog net de motor rechtop zetten en het gras in sturen. Met heel veel mazzel de glimmende kant boven kunnen houden |:(
Moet er niet aan denken dat ik er frontaal op geklapt was :o
Hang je der ook als een aap naast, terwijl de motor verticaal de bocht door gaat?
Ik zwaai naar dieren.
pi_129654328
Ja O+
Alleen de MF sticker mist nog.
pi_129655879
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 15:51 schreef pindaplukker het volgende:
Lees dit nu pas.
Ik was vanmiddag ook op FF en daar dus meteen bij de eerste poging m'n knie aan de grond gezet met de Z1000 :')

Op FF reed dus ook die auto in de verkeerde richting door de bocht :X

Hoelaat was jij er? Zag rond 3 uur wel iemand in de 'pits' staan met 2 auto's erbij.
Bij mijn eerste kneedown heeft het veel geholpen door achter iemand aan te rijden. Zat echt een paar dagen te kutten totdat ik opeens achter iemand aan ree en toen lukte het na 2 bochten. Nu is het, zelfs op de nieuwe motor, na 1 poging raak :{w

Kan wel keertje privé les kneedownen geven :+
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 20:14:25 #43
4259 JK
pi_129655891
Wat moet je met een MF-sticker op Fok?

Mooi he, op de openbare weg kom je altijd dingen tegen die je op het circuit niet tegenkomt. Zoals andere domme weggebruikers.
pi_129657265
Houdt het spannend :P
Ik zwaai naar dieren.
pi_129657972
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 20:14 schreef DarkNoize het volgende:

[..]

Lees dit nu pas.
Ik was vanmiddag ook op FF en daar dus meteen bij de eerste poging m'n knie aan de grond gezet met de Z1000 :')

Op FF reed dus ook die auto in de verkeerde richting door de bocht :X

Hoelaat was jij er? Zag rond 3 uur wel iemand in de 'pits' staan met 2 auto's erbij.
Bij mijn eerste kneedown heeft het veel geholpen door achter iemand aan te rijden. Zat echt een paar dagen te kutten totdat ik opeens achter iemand aan ree en toen lukte het na 2 bochten. Nu is het, zelfs op de nieuwe motor, na 1 poging raak :{w

Kan wel keertje privé les kneedownen geven :+
Rond 2 uur geloof ik, reed zelf op een knalrode TL1000 en was met 4 anderen(z750,r6,monster,zx6rr)

Hebben we elkaar net gemist dan :D
I are Baboon
pi_129658517
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 20:14 schreef JK het volgende:
Wat moet je met een MF-sticker op Fok?

Mooi he, op de openbare weg kom je altijd dingen tegen die je op het circuit niet tegenkomt. Zoals andere domme weggebruikers.

Das waar :)
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 21:31:23 #47
4259 JK
pi_129658880
Hahaha, mooie reclame. Nou, gelijk heeft ie toch? Op de openbare weg moet je gewoon niet te gek doen... teveel gevaarlijke zooi. En iets wat er 10 minuten geleden nog niet was, kan er ineens wel zijn. Zelfs als je een weg vooraf verkend of er niets raars is voor je er met 200+ over knalt met eventueel wat kneedowns etc.
pi_129660504
Ik zwaai naar dieren.
  zondag 4 augustus 2013 @ 09:45:19 #49
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_129672460
quote:

Beetje hetzelfde idee als datingsite clubjes, jeweetz :')
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  zondag 4 augustus 2013 @ 10:45:51 #50
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_129673168
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 09:45 schreef stinkie het volgende:

[..]

Beetje hetzelfde idee als datingsite clubjes, jeweetz :')
Ga hem lekker effe lokken met een quote-alert, slimmerd :+
  zondag 4 augustus 2013 @ 10:47:48 #51
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_129673205
Ik ben trouwens al de hele week een beetje bezig om de GTR een beetje op te poetsen met het oog op eventuele verkoop; knapt aardig op, al zeg ik het zelf :s) , alleen de wielen krijg ik niet netjes denk ik, en ik heb weinig trek om ze te gaan stralen :X
pi_129673549
quote:
3s.gif Op zondag 4 augustus 2013 10:47 schreef Sounddragon het volgende:
Ik ben trouwens al de hele week een beetje bezig om de GTR een beetje op te poetsen met het oog op eventuele verkoop; knapt aardig op, al zeg ik het zelf :s) , alleen de wielen krijg ik niet netjes denk ik, en ik heb weinig trek om ze te gaan stralen :X
hoe is het eigenlijk afgelopen met die naked die je op het oog had?
  zondag 4 augustus 2013 @ 11:07:22 #53
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_129673619
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:04 schreef Salatrel het volgende:

[..]

hoe is het eigenlijk afgelopen met die naked die je op het oog had?
IJskast; volgens mij heeft die lambal die me stug zat te overbieden hem gekocht, want adv. is weg.. geeft niks, er is nog zat moois te koop :9
Ik kijk nog wel af en toe, maar alles wat interessant is staat aan de andere kant van NL, as usual :')
  zondag 4 augustus 2013 @ 11:38:35 #54
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_129674244
  zondag 4 augustus 2013 @ 12:47:35 #55
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_129675866
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 19:29 schreef DarkNoize het volgende:
Alleen de MF sticker mist nog.
LOLWHUT?
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
  zondag 4 augustus 2013 @ 12:53:17 #56
19297 stinkie
pi_129675998
quote:
14s.gif Op zondag 4 augustus 2013 10:45 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ga hem lekker effe lokken met een quote-alert, slimmerd :+
O ja, shit. Die krijg ik nooit :@
pi_129676328
Gister in Amsterdam trouwens nog een scrambler (?) gezien met blauwe plaat. Wat een bazending _O_ _O_
  zondag 4 augustus 2013 @ 15:11:43 #58
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_129679434
quote:
Ow, ok, hij is er dus nog wel.. :+ Zal wel pekelschade aan zitten denk ik, gezien de prijs, en het feit dat ze volgens mij standaard geen zwart blok hebben :)
pi_129679942
I.v.m. Vele fietsers op Ijsseldijk te Marle controle gehouden. Een beginnende motorrijder reed 159km gecorr. bij 60 km |
Goh is het weer zondag :')
Ik zwaai naar dieren.
pi_129679977
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 12:47 schreef dribbel79 het volgende:

[..]

LOLWHUT?
Is een grapje :'(
  zondag 4 augustus 2013 @ 16:18:05 #61
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_129681448
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 15:27 schreef Geerd het volgende:
I.v.m. Vele fietsers op Ijsseldijk te Marle controle gehouden. Een beginnende motorrijder reed 159km gecorr. bij 60 km |
beginnend motorrijder nog wel.. Goed bezig :N
  zondag 4 augustus 2013 @ 16:33:04 #62
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_129681928
hoax, 125cc haalt dat niet een berg af :P
pi_129681969
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 16:33 schreef KneusTeun het volgende:
hoax, 125cc haalt dat niet een berg af :P
Misschien is hij ouder dan 24? :P
  zondag 4 augustus 2013 @ 16:36:51 #64
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_129682023
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 16:34 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Misschien is hij ouder dan 24? :P
Snap ik ;)
Ben zelf ook beginnend, en rijd ook een 50,4kw :P

Was grapje :@
pi_129712036
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 15:27 schreef Geerd het volgende:
Moet kunnen
https://maps.google.nl/ma(...)Aak5Xg&cbp=12,0,,0,0
pi_129712080
Eindelijk een nieuwe XXXL helm gevonden _O_ _O_
pi_129712380
Plofkop.
  maandag 5 augustus 2013 @ 13:31:43 #68
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_129712889
Van het weekend 2 oude motoren gezien _O_

Zaterdag een Indian 741-B uit 1943 _O_

En deze staat bij onze dealer _O_

maandag 5 augustus 2013 @ 13:42:07 #69
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_129713305
quote:
7s.gif Op maandag 5 augustus 2013 13:31 schreef lipjes het volgende:
Van het weekend 2 oude motoren gezien _O_

Zaterdag een Indian 741-B uit 1943 _O_

En deze staat bij onze dealer _O_

[ afbeelding ]
Blijft tof!
Zoiets voor op een lekkere lamme zondag ^O^
  maandag 5 augustus 2013 @ 13:44:35 #70
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_129713400
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 13:42 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Blijft tof!
Zoiets voor op een lekkere lamme zondag ^O^
Alleen jammer dat die bmw nog 3700 moet kosten ;(

Maar dat is die wel waard :P
pi_129713509
Net deze vette review gelezen http://www.motorfreaks.nl(...)een-jarig-hoera.html

Dikke KTM Duke 390. Dit lijkt voor mij de ideale motor om mee te beginnen. Zijn hier KTM rijders?
pi_129713644
Natuurlijk, Superduke 990 :)
Hoor ik die Griekse melodie...
  maandag 5 augustus 2013 @ 15:54:22 #73
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_129717725

En nee, ik hoef geen screenshots van 5 minuut 34 :')

En deeltje 2 B-)

[ Bericht 16% gewijzigd door Sounddragon op 05-08-2013 16:00:44 ]
  maandag 5 augustus 2013 @ 16:02:21 #74
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_129718017
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 13:47 schreef stoeltafel het volgende:
Net deze vette review gelezen http://www.motorfreaks.nl(...)een-jarig-hoera.html

Dikke KTM Duke 390. Dit lijkt voor mij de ideale motor om mee te beginnen. Zijn hier KTM rijders?
Had ik maar knaken voor een dikke 950 of 990 :7
pi_129718044
  maandag 5 augustus 2013 @ 16:27:19 #76
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_129719031
echo :{w
pi_129719744
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 13:47 schreef stoeltafel het volgende:

dik ding, alleen wel klein :P
pi_129722336
http://www.motorshopper.n(...)97.html#afbeelding:1

Is nie duur nie voor een superten 8-)
  maandag 5 augustus 2013 @ 18:25:41 #79
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_129723563
die uitlaat!?!? waarom?
pi_129723823
Vandaag mazzel en ook weer pech gehad :{

Blij dat ik het net heb gehaald, jammer dat de garantie van de motor vandaag verlopen is :')

...een Yamaha...
pi_129723940
gesmolten draadjes ofzo?

ooh koppeling zeker :P
pi_129724021
quote:
2s.gif Op maandag 5 augustus 2013 18:38 schreef Maegrim het volgende:
gesmolten draadjes ofzo?

ooh koppeling zeker :P
Ja inderdaad de koppelingskabel. Gelukkig niet helemaal afgebroken :)
  maandag 5 augustus 2013 @ 18:51:14 #83
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_129724313
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 18:41 schreef Bokkepootje het volgende:

[..]

Ja inderdaad de koppelingskabel. Gelukkig niet helemaal afgebroken :)
anders lekker koppelen met de rechterhand onder rechter bil ;)
pi_129725899
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2013 18:51 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

anders lekker koppelen met de rechterhand onder rechter bil ;)
Zo lenig/handig ben ik helaas niet...
pi_129726302
quote:
5s.gif Op maandag 5 augustus 2013 16:27 schreef Sounddragon het volgende:
echo :{w
Waarom staat precies dat in de topic warning? :D
pi_129726395
oh dacht dat het alleen bij mij was _O-
pi_129737264
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 18:34 schreef Bokkepootje het volgende:
Vandaag mazzel en ook weer pech gehad :{

[ afbeelding ]

Blij dat ik het net heb gehaald, jammer dat de garantie van de motor vandaag verlopen is :')

...een Yamaha...
Gewoon mee terug gaan
pi_129738692
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 23:29 schreef Yreal het volgende:

[..]

Gewoon mee terug gaan
Ben ik ook wel van plan, verwacht dat zo'n grote motorzaak toch wel een stukje service mag verlenen
pi_129738881
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 23:59 schreef Bokkepootje het volgende:

[..]

Ben ik ook wel van plan, verwacht dat zo'n grote motorzaak toch wel een stukje service mag verlenen
miss ook een mooi moment om pechhulp af te sluiten
pi_129739251
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 00:03 schreef klawie het volgende:

[..]

miss ook een mooi moment om pechhulp af te sluiten
Ben ik gelukkig al lid van. Hoop het niet nodig te hebben..
pi_129743656
Mijn vader heeft voor heel goeikoop een ER-5 gekocht.

Wat wel grappig is, aangezien dat mijn vroegere lesbrommert was B-).
En deze is van een klein propje geweest en dus (net als mijn lesmotor toentertijd) verlaagd.

Dus.. ik pas er op *O* En ik mag hem lenen als ik wil.
pi_129743676
Goed geregeld ^O^
pi_129743859
Pic van zondag, voordat ik weer huiswaarts ging vanaf Assen. Mag die in de OP ipv die er nu staat? Hier staan tenminste eens de nieuwe uitlaat, ander ruitje en seatcover op :D

pi_129743924
Aangepast :Y.
pi_129745090
quote:
6s.gif Op maandag 5 augustus 2013 16:47 schreef Yreal het volgende:

[..]

dik ding, alleen wel klein :P
Denk ik ook, binnenkort een proefrit maken en dan volgend jaar kopen. Ben benieuwd hoe een 1 cilinder rijdt.
pi_129751694
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 09:48 schreef stoeltafel het volgende:

[..]

Denk ik ook, binnenkort een proefrit maken en dan volgend jaar kopen. Ben benieuwd hoe een 1 cilinder rijdt.
1 cilinder is geweldig leuk, maar echt serieuze afstanden zou ik er niet mee gaan doen. Natuurlijk is dat helemaal persoonlijk.
pi_129752235
quote:
6s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 08:19 schreef Tankiej het volgende:
Pic van zondag, voordat ik weer huiswaarts ging vanaf Assen. Mag die in de OP ipv die er nu staat? Hier staan tenminste eens de nieuwe uitlaat, ander ruitje en seatcover op :D

[ afbeelding ]
Zal een mooi geluidje maken die uitlaat ^O^
I are Baboon
pi_129752520
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 13:37 schreef Yreal het volgende:

[..]

1 cilinder is geweldig leuk, maar echt serieuze afstanden zou ik er niet mee gaan doen. Natuurlijk is dat helemaal persoonlijk.
Dat ga ik sowieso nooit doen dus dat komt goed.
pi_129754080
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 13:51 schreef pindaplukker het volgende:

[..]

Zal een mooi geluidje maken die uitlaat ^O^
Klopt, klinkt wel dik met deze uitlaat :D
pi_129754639
Vrijdag post ik een jaar mee in dit topic. Wie weet mag ik ooit eens in de OP.
pi_129754820
moest even bandenspanning fixen en kettingvet halen... met het oog op de rit zaterdag had ik gelijk de mogelijkheid om eens een nieuw camerapunt te testen... helaas zat er wat speling tussen de cameramount en het bevestigingspunt dus zat zorgde voor wat trillinggeluid en beeld... maar leuk om de motor eens te horen zonder windruis :P

dinsdag 6 augustus 2013 @ 16:35:11 #102
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_129757485
quote:
11s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 15:08 schreef picodealion het volgende:
Vrijdag post ik een jaar mee in dit topic. Wie weet mag ik ooit eens in de OP.
Ik moet nog 3 maand gok ik, maar kan ik dat handig opzoeken?
pi_129758172
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 16:35 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Ik moet nog 3 maand gok ik
maak een foto van jezelf in sexy lingerie en dm die naar SD misschien mag je nu al erin dan
pi_129758209
Vreemde fantasie heb jij.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 17:04:23 #105
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_129758325
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 15:13 schreef Salatrel het volgende:
moest even bandenspanning fixen en kettingvet halen... met het oog op de rit zaterdag had ik gelijk de mogelijkheid om eens een nieuw camerapunt te testen... helaas zat er wat speling tussen de cameramount en het bevestigingspunt dus zat zorgde voor wat trillinggeluid en beeld... maar leuk om de motor eens te horen zonder windruis :P

Effe wat tussen frommelen ;)

Klinkt wel lekkahhh :7
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 17:05:24 #106
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_129758356
Binnenkort wordt de OP gewoon afgeschaft; zijn we meteen van dat gelazer af B-)
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 17:06:15 #107
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_129758382
Bod gedaan op een brommert; de eerste neekut die Anne mooi vindt B-)
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 17:06:30 #108
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_129758385
Waarom heb ik dan zo lang naar dat gelul gekeken :(
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 17:07:14 #109
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_129758408
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:06 schreef KneusTeun het volgende:
Waarom heb ik dan zo lang naar dat gelul gekeken :(
retorische vraag?
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 17:08:11 #110
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_129758438
Is dat zo? >:)
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 17:10:08 #111
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_129758484
Nou show die brommer! (die van dat bod)
pi_129758843
quote:
6s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:06 schreef Sounddragon het volgende:
Bod gedaan op een brommert; de eerste neekut die Anne mooi vindt B-)
Een mooie neekut? Bestaat dat?
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 17:22:50 #113
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_129758868
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:21 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Een mooie neekut? Bestaat dat?
Ja hoor, zijn er zat van :P
pi_129758958
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:22 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ja hoor, zijn er zat van :P
Mss een paar stuckgaties maar veur de rest zijn neekuts niet echt mooi naar mijn bescheiden mening :@
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 17:28:05 #115
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_129759072
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:25 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Mss een paar stuckgaties maar veur de rest zijn neekuts niet echt mooi naar mijn bescheiden mening :@
In theorie.. zou ik er dit mee kunnen, na een jaartje oefenen B-)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 17:29:28 #116
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_129759125
Zeker als je zo'n jas hebt :)
pi_129759134
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:28 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

In theorie.. zou ik er dit mee kunnen, na een jaartje oefenen B-)

Dat zou je ook nog met een 11kw'er kunnen als je zou willen, of met een Alp :+
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 17:31:44 #118
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_129759201
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:29 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Dat zou je ook nog met een 11kw'er kunnen als je zou willen, of met een Alp :+
Nah... nee, denk het njet; relaxed rondjes burnen @ 3Krpm; doe maar effe voor >:) Op asfalt heah :Y)
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 17:32:29 #119
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_129759221
Wel sta ik te kijken van 1300cc en 99pk in verhouding lijkt dat niet zo veel.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 17:32:29 #120
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_129759223
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:29 schreef KneusTeun het volgende:
Zeker als je zo'n jas hebt :)
Watizzer speciaal aan die jas dan? behalve die gaye kleuren? :|W
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 17:33:05 #121
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_129759240
Dat was geintje, dat die kerel die foute jas zo hard rocked ^O^ Stijltje Duitse skivakantie!
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 17:33:49 #122
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_129759264
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:32 schreef KneusTeun het volgende:
Wel sta ik te kijken van 1300cc en 99pk in verhouding lijkt dat niet zo veel.
Nee, maar het draait om het koppel, en dat is vreselijk bij zo'n ding... kijk maar eens een paar filmpjes.

Loopt ook maar 220 ofzo geloof ik, maar da's hard zat..
pi_129759307
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:31 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Nah... nee, denk het njet; relaxed rondjes burnen @ 3Krpm; doe maar effe voor >:) Op asfalt heah :Y)
Speel ik vals ik ik iets olie op de band gooi? ;)
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 17:35:15 #124
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_129759327
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:34 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Speel ik vals ik ik iets olie op de band gooi? ;)
wat denk je zelf? }:|
pi_129759336
Dat wordt dus niet meer samen rijden :+.
pi_129759347
quote:
13s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:35 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

-O-
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 17:35:59 #127
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_129759353
quote:
3s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:35 schreef Anne het volgende:
Dat wordt dus niet meer samen rijden :+.
Wromnie?
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 17:36:19 #128
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_129759368
quote:
13s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:35 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik denk het niet! hij rijd een alp! daar hoort een olie lek bij toch? _O-
pi_129759398
quote:
5s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:35 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Wromnie?
Is niks aan dan.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 17:38:04 #130
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_129759439
quote:
3s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:37 schreef Anne het volgende:

[..]

Is niks aan dan.
Jewew, ik koop wel een sleep elastiek :7
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 17:38:40 #131
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_129759459
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:36 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Ik denk het niet! hij rijd een alp! daar hoort een olie lek bij toch? _O-
HD's en Chevy's lekken.. Honda's niet ..
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 17:39:40 #132
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_129759494
Nou als je er zaterdag bent moet je even de carter kap van Gummie bekijken _O_
pi_129759497
quote:
17s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:38 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Jewew, ik koop wel een sleep elastiek :7
Nee :+.

Bij een volgende aankoop koop ik in ieder geval wel wat ik wil, ongeacht wat jij er van vindt :6.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 17:42:15 #134
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_129759589
quote:
6s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:39 schreef Anne het volgende:

[..]

Nee :+.

Bij een volgende aankoop koop ik in ieder geval wel wat ik wil, ongeacht wat jij er van vindt :6.
Tsss.. heb ik gedwongen om een Alp te kopen of wa? En ik zit helemaal moeilijk te doen om iets te vinden wat jij mooi vindt; terwijl ik erop moet rijden. 8)7

Koop er maar iets vlots bij , dan ga ik op zoek naar een Alp-offroadproject brommert :Y)
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 17:42:57 #135
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_129759606
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:39 schreef KneusTeun het volgende:
tussen het ducttape door of wat? :+
pi_129759640
Dat doe je zelf :D ! Voor mij part koop je een gele banaan. Ik doe wel alsof ik er niet bij hoor.

En ik mocht niks 'snels' van jou kopen :6 terwijl ik dat juist leuk vind.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 17:46:43 #137
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_129759724
quote:
16s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:44 schreef Anne het volgende:
Dat doe je zelf :D ! Voor mij part koop je een gele banaan. Ik doe wel alsof ik er niet bij hoor.

Tsskk :{w

En nee, ik zie jou liever niet op iets snels, want ik vind jóu leuk O+ Als je nog sneller wilt, koop je maar iets met kreukelzones en airbags :*
pi_129759971
quote:
16s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:44 schreef Anne het volgende:

misschien kun je een stukje ruilen met stinkie :D
pi_129759987
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:39 schreef KneusTeun het volgende:
Dat komt door mijn enthousiast gebruik van kettingvet! :+
pi_129760082
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 07:56 schreef Anne het volgende:
Mijn vader heeft voor heel goeikoop een ER-5 gekocht.

Wat wel grappig is, aangezien dat mijn vroegere lesbrommert was B-).
En deze is van een klein propje geweest en dus (net als mijn lesmotor toentertijd) verlaagd.

Dus.. ik pas er op *O* En ik mag hem lenen als ik wil.
fijne motoren spijt dat ik die van mij heb weggedaan maar mocht je ooit nog iet nodig hebben ik heb nog 2 kratten vol onderdelen liggen
pi_129760351
:r :( vloek vloek :(

Foutmelding bij het op naam zetten. Geen motor.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 18:40:49 #142
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_129761257
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 18:06 schreef Piles het volgende:
:r :( vloek vloek :(

Foutmelding bij het op naam zetten. Geen motor.
Als de sodemieter richting postkantoor ging ook niet? of was het bij het postkantoor?
pi_129761373
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:57 schreef klawie het volgende:

[..]

fijne motoren spijt dat ik die van mij heb weggedaan maar mocht je ooit nog iet nodig hebben ik heb nog 2 kratten vol onderdelen liggen
Thanks, ik zal 't doorgeven aan mijn vader :Y.
pi_129761589
quote:
13s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 18:40 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Als de sodemieter richting postkantoor ging ook niet? of was het bij het postkantoor?
Nee, dealer. RDW gaf foutmelding. Dus waarschijnlijk iets mis met kentekenbewijs of rijbewijs.
Maar dat staat natuurlijk niet in de foutmelding :')
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 18:53:41 #145
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_129761680
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 18:51 schreef Piles het volgende:

[..]

Nee, dealer. RDW gaf foutmelding. Dus waarschijnlijk iets mis met kentekenbewijs of rijbewijs.
Maar dat staat natuurlijk niet in de foutmelding :')
'Waarschijnlijk' , dat klinkt niet goed.. ik had meteen bij de RDW aan de foon gehangen...

En nu?
pi_129761967
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 18:53 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

'Waarschijnlijk' , dat klinkt niet goed.. ik had meteen bij de RDW aan de foon gehangen...

En nu?
Om 17.50 is dat wat lastig :P Morgen gaan ze bellen.

Wel grappig dat ie op internet zocht en op FOK! uit kwam :')
pi_129762136
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:04 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Effe wat tussen frommelen ;)

Klinkt wel lekkahhh :7
heb ik dus net gedaan en ff testrondje gereden (nog steeds zweetweer trouwens) zelfde resultaat :P zou ook nog kunnen dat de camera zelf in de behuizing want speling heeft. zit namelijk een ander deurtje in ivm de wifi backpack die erop zit (al is dat officieel gopro accessoire dus mag er toch vanuit gaan dat het goed passend is :P naja ik zie wel wat eruit komt :P tijdens de rit zit mijn eigen gopro toch op mijn helm :')
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 21:55:29 #148
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_129769576

Is dit nou een verschrikkelijk aanstellerig kuthomootje, of is het écht zo'n gek ding?

Ik gok op het eerste :X
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 22:03:06 #149
19297 stinkie
pi_129769952
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:54 schreef Salatrel het volgende:

[..]

misschien kun je een stukje ruilen met stinkie :D
Anne in leren pak op mijn motor :9~ ;)
pi_129773473
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 21:55 schreef Sounddragon het volgende:

Is dit nou een verschrikkelijk aanstellerig kuthomootje, of is het écht zo'n gek ding?

Duidelijk dat eerste, je ziet 'm nou niet echt hard accelereren of zo :P
pi_129775167
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 22:03 schreef stinkie het volgende:

[..]

Anne in leren pak op mijn motor :9~ ;)
Oh yeah. Achterop toch hoop ik dan?
  woensdag 7 augustus 2013 @ 00:11:51 #152
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_129775823
Kan iemand tijdens de rit even aan BL melden dat z'n richtingaanwijzer stuk is, dan kan ik gerust zijn.
pi_129775845
quote:
14s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 00:11 schreef Dekatria het volgende:
Kan iemand tijdens de rit even aan BL melden dat z'n richtingaanwijzer stuk is, dan kan ik gerust zijn.
Ik zal wel even naast hem komen rijden en op zijn schouder tikken. :P
pi_129776973
Vanmiddag eerste powerwheelies 'geoefend' :')
In z'n 1 beetje gas geven en hopla, alleen jammer dat de toerenbegrenzer er bij 12000 inhaakt dus dan kom ik weer neer :P
pi_129777204
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 00:46 schreef DarkNoize het volgende:
Vanmiddag eerste powerwheelies 'geoefend' :')
In z'n 1 beetje gas geven en hopla, alleen jammer dat de toerenbegrenzer er bij 12000 inhaakt dus dan kom ik weer neer :P
Wat voor fiets heb je :P
Ik zwaai naar dieren.
pi_129777302
Kwaak Z1000 uit 2004

woensdag 7 augustus 2013 @ 01:00:05 #157
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_129777342
Geinig ding, alleen dat oranje moet ik effe over nadenken.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 01:00:43 #158
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_129777357
quote:
14s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 00:11 schreef Dekatria het volgende:
Vakantiegangert :W
pi_129777400
quote:
14s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 01:00 schreef Sounddragon het volgende:
Geinig ding, alleen dat oranje moet ik effe over nadenken.
Ieder z'n smaak gelukkig. Ik móést en zal 'm in het oranje hebben 8-)
  woensdag 7 augustus 2013 @ 01:03:52 #160
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_129777441
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 01:02 schreef DarkNoize het volgende:

[..]

Ieder z'n smaak gelukkig. Ik móést en zal 'm in het oranje hebben 8-)
Sja, jij wil oranje, de ander móet hem in het groen, en de volgende vindt alles mooi, zolang het maar zwart is ^O^
  woensdag 7 augustus 2013 @ 01:05:42 #161
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_129777500
Ik heb vandaag geld geboden op een '03 CB1300 :9 Ik hoop dattie nog effe staat want ik heb weinig tijd deze week.. tenmiste; ik wel, maar hij niet :+
pi_129780606
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 00:58 schreef DarkNoize het volgende:
Kwaak Z1000 uit 2004

[ afbeelding ]
Jij moet wel standaard een zonnebril op je motort dragen. Nondeknetters.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 08:01:30 #163
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_129780717
quote:
14s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 01:00 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Vakantiegangert :W
Je moet de groeten uit Noord-Griekenland hebben :Y)
pi_129785255
Ik heb net zitten sleutelen :)
pi_129785670
Niet staand nee?

Wat heb je zitten sleutelen?
pi_129786145
Hij heeft z'n deuren gesleuteld 8-)

spoorgrapje
pi_129786171
quote:
3s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 11:58 schreef Anne het volgende:
Niet staand nee?

Wat heb je zitten sleutelen?
ik heb de voetsteunen die ik poosje terug had gemonteerd er weer afgehaald en opnieuw gemonteerd dit keer met loctite en de veren erin :P want dat had ik niet en kreeg ik er niet tussen de eerste keer :')
pi_129786185
en ja die loctite is wel nodig hehehe
pi_129786204
quote:
10s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 12:14 schreef Maegrim het volgende:
Hij heeft z'n deuren gesleuteld 8-)

spoorgrapje
wel een beetje open deur dit
pi_129786431
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 18:53 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

En nu?
Was gewoon een storing bij RDW dus :')
Vandaag wel gelukt, morgen ophalen denk ik :s)
pi_129792701
Gmrbl, m'n Zumo wil geen connectie maken met mijn laptop }:|

/edit: Eindelijk gelukt.

[ Bericht 10% gewijzigd door Vinniiee op 07-08-2013 15:41:59 ]
pi_129799013
Verkeerde topic :@
  woensdag 7 augustus 2013 @ 18:55:16 #173
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_129800327
quote:
14s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 08:01 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Je moet de groeten uit Noord-Griekenland hebben :Y)
Doe ze de groeten terug :W

quote:
14s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 12:22 schreef Piles het volgende:

[..]

Was gewoon een storing bij RDW dus :')
Vandaag wel gelukt, morgen ophalen denk ik :s)
Kewl, beter weer als vandaag. We mogen eigenlijk niet klagen, maar tis toch weer effe wennen :')

Ik heb voor vrijdag een afspraak om te gaan proefvliegen op een Honda CBveul. :7 8-)
pi_129800743
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 21:55 schreef Sounddragon het volgende:

ik geloof best dat de sensatie van snelheid vrij groot is op zo'n ding
  woensdag 7 augustus 2013 @ 19:58:33 #175
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_129802937
quote:
10s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 19:06 schreef Yreal het volgende:

[..]

ik geloof best dat de sensatie van snelheid vrij groot is op zo'n ding
Gaat niet om de snelheid, ik denk dat het de gekke gewaarwording is dat het lijkt alsof je stuur uit je handen wordt gerukt :) Koppel is het vetste gevoel wat je maar kunt krijgen op/in een gemotoriseerd apparaat, pure power, schop onder je kont :P

Gisteren deze test zitten lezen; precies de 3 motoren waar ik naar zit te kijken :)
pi_129803042
quote:
14s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 19:58 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Gaat niet om de snelheid, ik denk dat het de gekke gewaarwording is dat het lijkt alsof je stuur uit je handen wordt gerukt :) Koppel is het vetste gevoel wat je maar kunt krijgen op/in een gemotoriseerd apparaat, pure power, schop onder je kont :P

Gisteren deze test zitten lezen; precies de 3 motoren waar ik naar zit te kijken :)
Gave fietsen zijn dat. Ik kan vooral de yamaha altijd erg waarderen :Y
  woensdag 7 augustus 2013 @ 20:18:57 #177
19297 stinkie
pi_129803877
Zomaar een lege A12 net :9~

Dat was best leuk :@
pi_129804055
yamaha mt-01 niks voor je SD?
  woensdag 7 augustus 2013 @ 20:37:16 #179
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_129804775
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:00 schreef Yreal het volgende:

[..]

Gave fietsen zijn dat. Ik kan vooral de yamaha altijd erg waarderen :Y
Ja, maar daar vragen ze de dikke vette hoofdprijs voor, en op papier en in de praktijk issie de traagste van het stel. Ik twijfel tussen de Soes en de Honda.. Honda vind ik nét effe strakker; wel wat minder retro, maar ook niet zoveel chroom en poespas.. de Soes is wel úberdik, maar schijnt ook nogal log te zijn, en zo ziet hij er ook wel een beetje uit.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 20:37:33 #180
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_129804788
quote:
2s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:22 schreef Maegrim het volgende:
yamaha mt-01 niks voor je SD?
Nee, lelijk.
pi_129805092
vind em zelf wel mooi :s)
  woensdag 7 augustus 2013 @ 20:53:37 #182
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_129805544
Dan koop jij er toch één..
pi_129805642
puur zonde, dat chroom hou ik nooit schoon _O-
pi_129806198
quote:
2s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:55 schreef Maegrim het volgende:
puur zonde, dat chroom hou ik nooit schoon _O-
koop een allroad. die hoef je niet te poetsen
pi_129806277
zal trouwens wel een dilemma opleveren voor ducati allroadrijders
pi_129806431
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 21:06 schreef Salatrel het volgende:

[..]

koop een allroad. die hoef je niet te poetsen
welke dan, een alp is te sloom :+
pi_129806474
quote:
2s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 21:10 schreef Maegrim het volgende:

[..]

welke dan, een alp is te sloom :+
BMW 1200gs natuurlijk :+ deka is er toch niet
pi_129806480
of een honda crosstourer
pi_129806531
Triumph Tiger :P
pi_129806645
dat kan ook :P een tiger800 heeft ook al 100pk oid
pi_129806774
Zoiets, ik weet het niet precies :P
pi_129806859
heb op een tiger 800 gezeten op de beurs, eerste commentaar was dat het niks voor mij is :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_129806924
Ligt het aan mij of lijkt de motor nu relatief klein of heb jij van die lange benen? :P
pi_129807062
quote:
2s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 21:18 schreef Maegrim het volgende:
heb op een tiger 800 gezeten op de beurs, eerste commentaar was dat het niks voor mij is :+

SPOILER
maar hoe zat het? :P
pi_129807222
hij was wat hoger dan m'n vfr geloof ik, stuk comfortabeler
pi_129807478
quote:
2s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 21:25 schreef Maegrim het volgende:
hij was wat hoger dan m'n vfr geloof ik, stuk comfortabeler
moet je eens op mijn tenere gaan zitten zaterdag _O-

zithoogte van die tiger800xc in de hoogste stand is 865mm.
de xt660z heeft zithoogte 896mm _O-
pi_129807813
quote:
14s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:37 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ja, maar daar vragen ze de dikke vette hoofdprijs voor, en op papier en in de praktijk issie de traagste van het stel. Ik twijfel tussen de Soes en de Honda.. Honda vind ik nét effe strakker; wel wat minder retro, maar ook niet zoveel chroom en poespas.. de Soes is wel úberdik, maar schijnt ook nogal log te zijn, en zo ziet hij er ook wel een beetje uit.
En de kawa dan?
pi_129808053
Gaan of niet?
pi_129808304
quote:
6s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 21:38 schreef Yreal het volgende:
[ afbeelding ]Gaan of niet?
pi_129808427
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 21:42 schreef Salatrel het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dat was ook mijn eerste idee. Het bleek alleen geen keul te zijn maar een loodrechte val van 5 meter een sloot in. :D
  woensdag 7 augustus 2013 @ 22:59:05 #201
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_129812753
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 21:34 schreef Yreal het volgende:

[..]

En de kawa dan?
die gaat weg, ga niet meer in de winter rijden voorlopig. Voor die 30 km ga ik niet meer 'moeilijk' doen. Ik word een mooiweer heaumeau. O-)
pi_129812930
Toch maar vanmiddag gehaald. Nieuwe banden, regen en allereerste motor, dus maar ff rustig aan gedaan :P
Maar wauw, wat een tof ding. Voor zover ik dat kan beoordelen :D
pi_129813345
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 22:59 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

die gaat weg, ga niet meer in de winter rijden voorlopig. Voor die 30 km ga ik niet meer 'moeilijk' doen. Ik word een mooiweer heaumeau. O-)
Kawa heeft ook een 1300 naked doelde ik
  donderdag 8 augustus 2013 @ 01:20:06 #205
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_129818562
quote:
Ja, afschuwelijk ding.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 09:21:52 #206
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_129821739
Iemand hier trouwens ervaring met bike-to-bike communicatie.
Wil toch wel even een oplossing hebben als ik mijn vriendin weer kwijt rij :P
  donderdag 8 augustus 2013 @ 09:30:10 #207
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_129821892
Ik heb een simpele cheap-ass Midland porto van louis.de, werkt als een trein
Please sir. When moon? When Mustang?
  donderdag 8 augustus 2013 @ 09:38:58 #208
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_129822064
quote:
3s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 09:30 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb een simpele cheap-ass Midland porto van louis.de, werkt als een trein
Heb je daar een linkje van?
Zit nu zelf te kijken naar een Scala Rider Q3, maar die zijn aardig aan de prijs.

Aan de andere kant heeft die wel alle functionaliteiten die ik nodig heb, maar als het goedkoper kan altijd :P
pi_129822409
quote:
7s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 09:38 schreef lipjes het volgende:

[..]

Heb je daar een linkje van?
Zit nu zelf te kijken naar een Scala Rider Q3, maar die zijn aardig aan de prijs.

Aan de andere kant heeft die wel alle functionaliteiten die ik nodig heb, maar als het goedkoper kan altijd :P
scala rider en interphone zijn wel de bekendste
  donderdag 8 augustus 2013 @ 10:05:57 #210
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_129822569
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 09:57 schreef Salatrel het volgende:

[..]

scala rider en interphone zijn wel de bekendste
Klopt, alleen de prijs van 360 euro voor 2 is vrij hoog, zit al te kijken of ik hem uit de VS kan krijgen :P
  donderdag 8 augustus 2013 @ 10:06:18 #211
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_129822576
Ik ben dr ook naar op zoek, maar die scala rider en interphone is ronduit belachelijk.

Tegenwoordig hoor je veel positieve dingen over
http://www.ebay.nl/itm/2-(...)1da62e#ht_5553wt_980

En dat soort chinese shit, veel mensen zijn positief.
En ik denk dat ik dus ook maar voor zo'n set ga want 350 euro om te lullen is me net iets te veel.

Edit: ergens in dit topic zijn wel wat gebruikers ervaringen te vinden http://www.motor-forum.nl(...)ooth-Headsets-5.html
pi_129822640
Ik heb een sena smh5fm uit Amerika gehaald voor 120 euro, zeer tevreden over ;)
  donderdag 8 augustus 2013 @ 10:09:46 #213
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_129822649
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 10:06 schreef KneusTeun het volgende:
Ik ben dr ook naar op zoek, maar die scala rider en interphone is ronduit belachelijk.

En ik denk dat ik dus ook maar voor zo'n set ga want 350 euro om te lullen is me net iets te veel.

Edit: ergens in dit topic zijn wel wat gebruikers ervaringen te vinden http://www.motor-forum.nl(...)ooth-Headsets-5.html
Ik kan niet op Ebay, wat moet die kosten ? :P
  donderdag 8 augustus 2013 @ 10:11:53 #214
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_129822698
quote:
7s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 10:09 schreef lipjes het volgende:

[..]

Ik kan niet op Ebay, wat moet die kosten ? :P
2 voor 71 euro.
pi_129822789
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 10:06 schreef KneusTeun het volgende:

tja ik kocht eeneen chinese navi. Deed het opzich best aardig allen was de active mount voor op de motor doa en hield de accu het maar 2 uur uit. Heeft het nog even gedaan door de usb lader via 12v plug te gebruiken maar die connector zat ook los.

Het deed wat hetmoest doen alleen was de bouwkwaliteit om te huilen. Nu heb ik ern zumo en ja die was duur maar het is wel kwaliteit
  donderdag 8 augustus 2013 @ 10:18:01 #216
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_129822868
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 10:15 schreef Salatrel het volgende:

[..]

tja ik kocht eeneen chinese navi. Deed het opzich best aardig allen was de active mount voor op de motor doa en hield de accu het maar 2 uur uit. Heeft het nog even gedaan door de usb lader via 12v plug te gebruiken maar die connector zat ook los.

Het deed wat hetmoest doen alleen was de bouwkwaliteit om te huilen. Nu heb ik ern zumo en ja die was duur maar het is wel kwaliteit
Dat zal best, maar als je beetje doorleest zijn er al genoeg mensen te vinden die al meer dan jaar vrolijk gebruik maken van deze dingen, in weer en wind.
Dan wil ik dat liever proberen voor 30 euro dan 350 euro voor die scala. BEvalt het niet dan bevalt het niet.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 10:19:07 #217
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_129822891
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 10:11 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

2 voor 71 euro.
Das de moeite
*doet poging om te bookmarken
  donderdag 8 augustus 2013 @ 10:20:14 #218
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_129822918
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 10:15 schreef Salatrel het volgende:

[..]

Heb zelf ook eens een tablet uit china besteld, die doet het nog steeds.
Prima ding om eerlijk te zijn, maar met dit soort dingen pas ik toch wel een beetje op.

Vooral omdat ik behalve op ebay het nergens anders kan vinden.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 10:26:38 #219
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_129823097
quote:
7s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 10:20 schreef lipjes het volgende:

[..]

Heb zelf ook eens een tablet uit china besteld, die doet het nog steeds.
Prima ding om eerlijk te zijn, maar met dit soort dingen pas ik toch wel een beetje op.

Vooral omdat ik behalve op ebay het nergens anders kan vinden.
Dan heb je niet goed gezocht. DAMN die dingen zijn overal te vinden.
Soms vraag ik me af of niet iedereen toegang heeft tot google.

Ze worden zelf voor 120 euro verkocht op marktplaats :')
  donderdag 8 augustus 2013 @ 10:36:47 #220
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_129823352
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 10:26 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Dan heb je niet goed gezocht. DAMN die dingen zijn overal te vinden.
Soms vraag ik me af of niet iedereen toegang heeft tot google.

Ze worden zelf voor 120 euro verkocht op marktplaats :')
Marktplaats is nog geen echte shop :P

Gisteren een half uur aan het zoeken geweest namelijk.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 11:10:39 #221
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_129824212
quote:
7s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 10:36 schreef lipjes het volgende:

[..]

Marktplaats is nog geen echte shop :P

Gisteren een half uur aan het zoeken geweest namelijk.
Shop in Nederland verkoopt ze niet, wel veel shops als banggood en dx
  donderdag 8 augustus 2013 @ 11:15:47 #222
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_129824386
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 11:10 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Shop in Nederland verkoopt ze niet, wel veel shops als banggood en dx
Klopt, maar de versie die op ebay verkocht wordt ben ik nog niet tegengekomen op DX
  donderdag 8 augustus 2013 @ 11:19:14 #223
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_129824501
quote:
7s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 11:15 schreef lipjes het volgende:

[..]

Klopt, maar de versie die op ebay verkocht wordt ben ik nog niet tegengekomen op DX
Is daar al uitverkocht.... liep als een tierelier.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 11:21:25 #224
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_129824562
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 11:19 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Is daar al uitverkocht.... liep als een tierelier.
Ja dan maar even 1 op ebay bestellen vanavond.
Wilde met de Q3 wachten tot eind van de maand wegens financien, maar 70 euro kan ik wel missen :P
  donderdag 8 augustus 2013 @ 11:22:06 #225
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_129824594
Ik heb een Scala-set, en dat vind ik ook een kutding.. audio is veel te zacht.. vreemd, want ik kan me herinneren dat hij eerst een stuk harder was, maar Anne heeft hetzelfde. Stand by- en gebruikstijd is wel OK, je kunt hem makkelijk de hele dag intensief gebruiken.

Ik had pas een andere set gevonden voor minder geld, was iets nieuws, hier ook nog gepost volgens mij, alleen reageerde er niemand op...
  donderdag 8 augustus 2013 @ 11:24:04 #226
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_129824650
Je hebt nog cheapere inderdaad, alleen deze is tot 1KM en tot 6 man!
Dus als er veel fokkers dezelfde hebben handig voor de rit ;)
pi_129824981
quote:
14s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 11:22 schreef Sounddragon het volgende:
Ik heb een Scala-set, en dat vind ik ook een kutding.. audio is veel te zacht.. vreemd, want ik kan me herinneren dat hij eerst een stuk harder was, maar Anne heeft hetzelfde. Stand by- en gebruikstijd is wel OK, je kunt hem makkelijk de hele dag intensief gebruiken.

Ik had pas een andere set gevonden voor minder geld, was iets nieuws, hier ook nog gepost volgens mij, alleen reageerde er niemand op...
Mijn geluid is wel goed :Y. Bij mij is ie niet zachter..
  donderdag 8 augustus 2013 @ 11:42:36 #228
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_129825262
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 11:24 schreef KneusTeun het volgende:
Je hebt nog cheapere inderdaad, alleen deze is tot 1KM en tot 6 man!
Dus als er veel fokkers dezelfde hebben handig voor de rit ;)
Scala zou ook 700 meter moeten doen, maar dat doet 'ie mooi niet :N En dat setje wat ik toen vond, werkte volgens mij ook met andere merken samen.. zal eens effe zoeken.. :P

quote:
3s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 11:33 schreef Anne het volgende:

[..]

Mijn geluid is wel goed :Y. Bij mij is ie niet zachter..
Ow, ik dacht dat jij de laatste keer ook klaagde dat hij te zacht was :)
pi_129825604
SD, als je hier de deal/link post zou dat zeker mooi zijn :)
pi_129826043
quote:
14s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 11:42 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Nope, alleen jij. En daardoor moet ik door dat ding gillen. Niet echt ideaal dus :').
Dus ik denk dat alleen de jouwes kapoet is.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 12:12:01 #231
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_129826107
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 11:54 schreef Den_Haag het volgende:
SD, als je hier de deal/link post zou dat zeker mooi zijn :)
Kan hem niet meer vinden, was een website alleen voor die set, was iets nieuws, maar k vind hem niet meer.

quote:
3s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 12:09 schreef Anne het volgende:

[..]

Nope, alleen jij. En daardoor moet ik door dat ding gillen. Niet echt ideaal dus :').
Dus ik denk dat alleen de jouwes kapoet is.
Hmkay.. da's lekker dan -O-
pi_129827133
quote:
15s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 12:12 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Kan hem niet meer vinden, was een website alleen voor die set, was iets nieuws, maar k vind hem niet meer.
Wat hebben we nou aan jou???
  donderdag 8 augustus 2013 @ 12:57:28 #233
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_129827350
Geen reet, daarom ben ik ook mod; om mijn rondhangen hier nog een beetje te kunnen verantwoorden :Y) :+
  donderdag 8 augustus 2013 @ 13:21:10 #234
19297 stinkie
pi_129828131
quote:
14s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 11:42 schreef Sounddragon het volgende:

http://www.google.nl/url?(...)vm=bv.50500085,d.ZWU
  donderdag 8 augustus 2013 @ 13:24:09 #235
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_129828220
quote:
Gelukkig hoover ik altijd effe voor ik klik, josti :+
  donderdag 8 augustus 2013 @ 13:29:28 #236
19297 stinkie
pi_129828404
quote:
10s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 13:24 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Gelukkig hoover ik altijd effe voor ik klik, josti :+
:o
Crap, de google link "N
  donderdag 8 augustus 2013 @ 13:40:31 #237
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_129828766
Kan je met een busa trouwens ook in zijn 5 wegrijden? :P
  donderdag 8 augustus 2013 @ 15:46:05 #238
19297 stinkie
pi_129833396
quote:
5s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 13:40 schreef Sounddragon het volgende:
Kan je met een busa trouwens ook in zijn 5 wegrijden? :P
:Y

Moeilijk, maar het gaat. In z'n 6 denk ik niet meer.
pi_129833411
Waarom zou je dat willen?
  donderdag 8 augustus 2013 @ 15:50:32 #240
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_129833569
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 15:46 schreef stinkie het volgende:

[..]

:Y

Moeilijk, maar het gaat. In z'n 6 denk ik niet meer.
Ok, die CB rijdt zelfs zonder gas te geven weg uit stilstand als ik het zo las van de week in die vergelijkingstest. Lijkt me wel erg vet.. in één keer pleite zonder schakelen _O- Of anders in 3 weg en dan één keertje schakelen als je boven de 180 wilt ofzo :+

quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 15:46 schreef Anne het volgende:
Waarom zou je dat willen?
Gewoon, omdat het kan :P
pi_129833634
quote:
14s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 15:50 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ok, die CB rijdt zelfs zonder gas te geven weg uit stilstand als ik het zo las van de week in die vergelijkingstest. Lijkt me wel erg vet.. in één keer pleite zonder schakelen _O- Of anders in 3 weg en dan één keertje schakelen als je boven de 180 wilt ofzo :+

[..]

Koop dan een automaat :')
pi_129833643
Koop een motorscooter.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 15:53:34 #243
19297 stinkie
pi_129833676
quote:

[..]

[..]

Snelweg op is meestal 1-3-6 bij "normaal" verkeer.
pi_129833764
quote:

[..]

Is dat niet slecht dan voor je motor?
  donderdag 8 augustus 2013 @ 16:39:03 #245
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_129835203
Yikes :X
Moet er niet aan denken

'Auto gebruikt als wapen tegen motorrijder'
pi_129835406
quote:
7s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 16:39 schreef lipjes het volgende:
Yikes :X
Moet er niet aan denken

'Auto gebruikt als wapen tegen motorrijder'
Alleen dit stukje vind ik dan weer zo overbodig.

"De motorrijder is politieagent, maar was op dat moment vrij. Het is volgens het OM aan zijn ervarenheid te danken dat hij zijn motor onder controle hield, ook al vreesde hij voor zijn leven."

Zo belerend en alsof de "normale" motorrijder 1e klas prutser is. :r
  donderdag 8 augustus 2013 @ 17:48:40 #247
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_129837365
  donderdag 8 augustus 2013 @ 17:49:47 #248
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_129837396
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 15:53 schreef stinkie het volgende:

[..]

Snelweg op is meestal 1-3-6 bij "normaal" verkeer.
Klinkt aannemelijk.
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 15:55 schreef Anne het volgende:

[..]

Is dat niet slecht dan voor je motor?
Nee, zolang je je koppeling niet opstookt, en dat doe je niet, want je hebt koppel zat, en die koppeling kan dat aan.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 18:37:59 #249
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_129838590
quote:
7s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 16:44 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Alleen dit stukje vind ik dan weer zo overbodig.

"De motorrijder is politieagent, maar was op dat moment vrij. Het is volgens het OM aan zijn ervarenheid te danken dat hij zijn motor onder controle hield, ook al vreesde hij voor zijn leven."

Zo belerend en alsof de "normale" motorrijder 1e klas prutser is. :r
ik snap sowieso niet dat je een auto in je buurt laat komen op de motor. Als ik niet wil dat jij me raakt, kun je op je kop gaan staan met je blik, maar dan ga je me niet raken.

En die flapdrol lacht zich deaud, helemaal trots met zijn top 60 vermelding in de media, eindelijk erkenning, en in de bajes heb je het ook niet slecht met poging doodslag op een copper.
pi_129839875
pi_129840676
quote:
14s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 17:49 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Nee, zolang je je koppeling niet opstookt, en dat doe je niet, want je hebt koppel zat, en die koppeling kan dat aan.
Maat van me was laatst z'n schakelpook verloren onder 't rijden (ja inderdaad :') )
Heeft nog ruim een halfuur in z'n 5 moeten rijden inclusief aardig wat stoplichten die op rood stonden.
En dat met een Kawasaki ER500 op 25kw en pas 500km rijervaring ofso, dus volgens mij gaat het met elke motor ongeacht het koppel.
pi_129842982
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 19:44 schreef DarkNoize het volgende:

[..]

Maat van me was laatst z'n schakelpook verloren onder 't rijden (ja inderdaad :') )
Heeft nog ruim een halfuur in z'n 5 moeten rijden inclusief aardig wat stoplichten die op rood stonden.
En dat met een Kawasaki ER500 op 25kw en pas 500km rijervaring ofso, dus volgens mij gaat het met elke motor ongeacht het koppel.
niet eens een Yamaha? Dat valt mee
pi_129846744
het was me nog niet eens opgevallen maar ik zie net op de gopro beelden dat mijn stuurrol is gejat :')
pi_129847940
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 22:16 schreef Salatrel het volgende:
het was me nog niet eens opgevallen maar ik zie net op de gopro beelden dat mijn stuurrol is gejat :')
Wat een pauper :')
  donderdag 8 augustus 2013 @ 22:49:35 #255
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_129848217
quote:

[..]

Er zit een wezenlijk verschil tussen of iets gáát, of dat iets kán ;)

Net op deze wezen rijden; my gawd was is dat bruut :9~ _O_ _O_

Morgenochtend een CB1300 :P

[ Bericht 1% gewijzigd door Sounddragon op 08-08-2013 23:32:17 ]
pi_129848355
quote:
14s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 22:49 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Er zit een wezenlijk verschil tussen of iets gáát, of dat iets kán ;)

Net op deze wezen rijden; my gawd was is dat bruut :9~ _O_ _O_

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Morgenochtend een CB1300 :P
Die ziet er wel lekker strak uit _O_
  donderdag 8 augustus 2013 @ 22:56:14 #257
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_129848496
quote:
14s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 22:53 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Die ziet er wel lekker strak uit _O_
En dat klinkt nog strakker, en het rijdt nóg strakker.
pi_129849283
Nou, dan is die CB toch wel 20x mooier. Op de foto's.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 23:31:24 #259
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_129850013
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 23:15 schreef Anne het volgende:
Nou, dan is die CB toch wel 20x mooier. Op de foto's.
Dat ga ik morgen zien. Ik denk dat die wel 'bruikbaarder' is qua poetsen; dat witte is wel erg besmettelijk :Y
pi_129850492
Ik heb een hekel aan poetsen, vooral de velgen, want daar kun je zo moeilijk bij :')
  donderdag 8 augustus 2013 @ 23:54:02 #261
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_129850907
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 23:43 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb een hekel aan poetsen, vooral de velgen, want daar kun je zo moeilijk bij :')
Ik heb niet echt een hékel aan poetsen, maar ik vind het zonde van de tijd, zeker als je dagelijks rijdt is het gewoon water naar de zee dragen. En die witte wielen zijn nogal besmettelijk natuurlijk :X
Wdb is een allroad natuurlijk veel makkelijker; die hóórt gewoon vies te zijn :P
pi_129850992
quote:
14s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 23:54 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik heb niet echt een hékel aan poetsen, maar ik vind het zonde van de tijd, zeker als je dagelijks rijdt is het gewoon water naar de zee dragen. En die witte wielen zijn nogal besmettelijk natuurlijk :X
Wdb is een allroad natuurlijk veel makkelijker; die hóórt gewoon vies te zijn :P
Ja precies. Heb mijn VTR nu 1 keer gepoetst, vind het wel weer mooi voor voorlopig.

Vooral je achterwiel is een ramp met die kettingvet ;(
  donderdag 8 augustus 2013 @ 23:57:05 #263
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_129851043
Da's op te lossen door een cardanfiets te kopen :7
pi_129851086
Ja of gewoon je velgen zwart coaten :P
  donderdag 8 augustus 2013 @ 23:58:41 #265
19297 stinkie
pi_129851103
quote:

[..]

Op de FZR een keer geen koppelingsdruk gehad. In z'n 2 gezet en van Amersfoort naar Gouda gereden :')

En ja, dat was inderdaad een Yamaha :D
pi_129851251
Maandag ook de achtervelg proberen te poetsen, had nog een bus velgenreiniger voor de auto gevonden maar dat werkte dus echt niet tegen die zwarte kettingvet vlekken. Toen maar vies gelaten :+
pi_129851364
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 00:02 schreef DarkNoize het volgende:
Maandag ook de achtervelg proberen te poetsen, had nog een bus velgenreiniger voor de auto gevonden maar dat werkte dus echt niet tegen die zwarte kettingvet vlekken. Toen maar vies gelaten :+
remreiniger is de oplossing :Y
pi_129851383
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 00:05 schreef klawie het volgende:

[..]

remreiniger is de oplossing :Y
Goed voor je lak ja.
pi_129851398
Gewoon ontvetter erop en daarna met een doekje afnemen. :)
pi_129851476
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 00:06 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Goed voor je lak ja.
alsof velgenreiniger dat wel is
pi_129851499
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 00:09 schreef klawie het volgende:

[..]

alsof velgenreiniger dat wel is
Dat gebruik ik niet, dus ik zou het niet weten.
pi_129851567
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 00:09 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Dat gebruik ik niet, dus ik zou het niet weten.
ik gebruik altijd remreiniger en werkt perfect als je klaar bent wel effe een emmer water eroverheen

hoe staat het met jou reis eigelijk????
pi_129851681
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 00:11 schreef klawie het volgende:

[..]

ik gebruik altijd remreiniger en werkt perfect als je klaar bent wel effe een emmer water eroverheen

hoe staat het met jou reis eigelijk????
Lees in het reistopic :P
pi_129851721
lampolie ^O^
pi_129852090
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 00:16 schreef Maegrim het volgende:
lampolie ^O^
8
Dit idd.
Ik zwaai naar dieren.
pi_129856550
Dasty ontvetter van de Wibra ^O^
pi_129856931
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 10:07 schreef Gummiebeer het volgende:
Bazenspul inderdaad _O_
pi_129857013
quote:
Dat inderdaad! :D

Laatst velgenreiniger geprobeerd, maar ik kan net zo goed water gebruiken ipv dat spul. Het werkt totaal niet :')
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 14:00:50 #279
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_129863710
quote:
Nee doe je niet, laatste tijd erg veel politie, vooral in Denekamp. Laatst ook in denekamp geweest en ff bij de bp gestopt. Stond een motoragent die af en aan reed, kreeg t steeds via zn oortje binnen (had ik ff massel dat ze mijn doorgetrokken streep actie niet zagen :X ). Wel cool om te zien dat iedere motorrijder elkaar waarschuwd :Y . Kameraad heeft laatst 360 euro in de staatspot moeten leggen daar...
Dus morgen bij Denekamp rustig aan doen :)
pi_129863755
:W
pi_129863762
quote:
Dat was er toch uit gehaald? :P
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 15:03:39 #282
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_129866152
SD rijdt voortaan op een vliegtuig :7 8-)

My gawd wat krijg je daar een grijns van op je bek zeg _O_
pi_129866810
quote:
99s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:03 schreef Sounddragon het volgende:
SD rijdt voortaan op een vliegtuig :7 8-)

My gawd wat krijg je daar een grijns van op je bek zeg _O_
wat is het nu geworden?
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 15:28:53 #284
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_129867179
De CB1300, bj. 03, heb hem net op de terugweg op 18.806 km gezet.
pi_129867501
Pics? :D
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 15:45:16 #286
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_129867814
FF kijken of dit werkt..

Edit; ja dus :P
pi_129867927
Nice :D
Die zien we morgen ook bij de rit?!
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 15:56:37 #288
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_129868346
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:45 schreef Sounddragon het volgende:
FF kijken of dit werkt..

[ afbeelding ]

Leuke brommert ^O^
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_129868627
quote:
FF kijken of dit werkt..

[ afbeelding ]

Nice. Oefen ff een wheelie dan kan die in superslomo in de film van morgen :+
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 16:21:39 #290
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_129869121
quote:
6s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:47 schreef Tankiej het volgende:
Nice :D
Die zien we morgen ook bij de rit?!
ehm, die gaan we skippen denk ik, want mijn GTR staat nu in Utrecht, die moet ik morgen ophalen tezamen met de orgi Auspuff en nog wat ander spul, andere opties zijn er effe niet helaas..
We kunnen de rit verzetten naar zondag.. :P :7
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 16:24:00 #291
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_129869208
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 16:05 schreef Salatrel het volgende:

[..]

Nice. Oefen ff een wheelie dan kan die in superslomo in de film van morgen :+
hoef ik niet te oefenen, doet ie standaard in, 1, 2, en 3 als je niet oppast :') Eerst maar effe een beetje wennen aan elkaar ;)
pi_129870073
Nice, mooi ding :D
Maar eh, die taartschep mag er wel af :P
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 16:56:05 #293
19297 stinkie
pi_129870212
Eindelijk weer een echte motor erbij :Y ^O^
pi_129870749
quote:
FF kijken of dit werkt..

[ afbeelding ]

Eigenlijk toch wel een mooie brommert SD, gefeli ermee! ^O^
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 17:54:45 #295
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_129871704
Nice SD, maar wat was verschil met de soez?
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 18:24:40 #296
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_129872432
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 16:51 schreef Vinniiee het volgende:
Nice, mooi ding :D
Maar eh, die taartschep mag er wel af :P
Taartschep? u refereert aan welk onderdeel?

Ik ben niet zo thuis in die MF terminologie :')
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 18:28:32 #297
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_129872504
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 16:56 schreef stinkie het volgende:
Eindelijk weer een echte motor erbij :Y ^O^
eindelijk iets erbij wat jou een stukkie kan bijhouden bedoel je; echte motoren hebben we zat in dit topique ;)

quote:
7s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 17:18 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Eigenlijk toch wel een mooie brommert SD, gefeli ermee! ^O^
'toch wel'? :+

quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 17:54 schreef KneusTeun het volgende:
Nice SD, maar wat was verschil met de soez?
Stuurgedrag, vermogensafgifte, zithouding, steppies zitten net op een wat betere plek voor mij, stuur staat iets beter, zadel zit lekkerder. Op de Soes moest ik wennen, en op de CB voelde ik me binnen 5 minuten goed ^O^

En hij is sneller :X
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 19:18:14 #298
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_129873899
Net nog snel ff de beemer van de vriendin opgehaald (kan dus mee met rit :) ) was haast klusje voor de garage, dikke props dat ze het in een middag ertussen gepropt hebben.

Maar die F650 is en blijft een aparte fiets, het voelt beetje als cross zit, geluid is wel nice. Maar bochten wil ie echt induiken! schrik me elke bocht weer kapot hoe graag ie een dubbele bocht wil maken.

Maar... nu zat ik ff flink in de wijk door te trekken, en zodra ik inhoud dan geeft ie plofjes en soms een knal.

Te rijk? of iets anders wat ik kan checken?
pi_129874248
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 18:24 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Taartschep? u refereert aan welk onderdeel?

Ik ben niet zo thuis in die MF terminologie :')
Hij bedoelt het spatbord achter ;)
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 19:40:21 #300
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_129874640
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 19:18 schreef KneusTeun het volgende:
Net nog snel ff de beemer van de vriendin opgehaald (kan dus mee met rit :) ) was haast klusje voor de garage, dikke props dat ze het in een middag ertussen gepropt hebben.

Maar die F650 is en blijft een aparte fiets, het voelt beetje als cross zit, geluid is wel nice. Maar bochten wil ie echt induiken! schrik me elke bocht weer kapot hoe graag ie een dubbele bocht wil maken.

Maar... nu zat ik ff flink in de wijk door te trekken, en zodra ik inhoud dan geeft ie plofjes en soms een knal.

Te rijk? of iets anders wat ik kan checken?
Plofjes = wel Ok, is domweg een beetje onverbrande brandstof in de uitlaat die een beetje naroffelt. Knallen duidt meestal op valse lucht in het inlaattraject. Meestal zitten er tussen de carbs en de spruitstukken, rubberen thules, als die ouder worden verharden ze een beetje en dan wil er nog wel eens een beetje lucht tussen trekken als je hem vacuüm gooit (gas dicht). Kun je effe checken, misschien de klemmetjes net nog een slagje extra geven.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 19:43:30 #301
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_129874745
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 19:28 schreef DarkNoize het volgende:

[..]

Hij bedoelt het spatbord achter ;)
Dat is al ingekort, vind ik mooi zat zo.. tis geen stinkfighter :7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')