Heej de pro-tipquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:22 schreef Sounddragon het volgende:
Ah, zhe big one.. met een scherp beiteltje lukt het ook, alleen issie dan wel helemáál naar de kleaute.
Niet te strak vast zetten.
Pro-tip; je kunt de boel ook verdraaien door hem in de versnelling te zetten en aan het achterwiel te draaien heah. Alleen heb je dan niet de merktekens als referentiepunt.
Check, allready donequote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:27 schreef Sounddragon het volgende:
Jeh, en draai effe een pit uit allebei de cilinders, dan hebbie geen gekut met compressie enzo.
Mooi, dan ga ik effe boodschappen doenquote:
En jij bent ook alweer?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:31 schreef Craptacular het volgende:
Zag gister een paar gasten van een motorclub staan. Can't help but think..
Een fag-trollquote:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:31 schreef Craptacular het volgende:
Zag gister een paar gasten van een motorclub staan. Can't help but think..
https://www.google.nl/sea(...)oAQ&biw=1274&bih=658quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:47 schreef Craptacular het volgende:
Ik snap dat ik nu op wat pikjes trap, maar wat vinden jullie zelf van zo'n motorclub? Het heeft toch iets heel kinderachtigs?
Just curious wat de beweegredenen zijn om samen te klitten.
Och, wat vind je van een voetbalclub? Of een tennisclub? Dat is toch ook allemaal kinderachtig met balletjes spelen? Ieder z'n ding. Volgens mij is het vrij normaal om groepjes te vormen en mensen te zoeken met dezelfde interesses. Niets mis met die MC's. Bovendien denk ik dat jij zeven kleuren stront uit je motorbroek in je laarzen laat lopen als er een paar om je heen komen staan met de vraag wat je nou te zeiken hebt. Ga niet achter je toetsenbordje lopen zeiken dat ze kinderachtig zijn, ga naar een clubhuis van één van de 1%MC's in Nederland en laat daar je mening weten.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:47 schreef Craptacular het volgende:
Ik snap dat ik nu op wat pikjes trap, maar wat vinden jullie zelf van zo'n motorclub? Het heeft toch iets heel kinderachtigs?
Lagaan man.. hij wordt wel érg op zijn wenken bediend zo heahquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:08 schreef KneusTeun het volgende:
ik denk dat ie meer hells angels bedoelde. Correct me if i'm wrong hoor
je mag wel rijden komende week hoorquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:58 schreef Gummiebeer het volgende:
Het is allemaal gelukt met brommert! Geen tikkende kleppen meer dus ik vind het wel goed zo. Nu verder inelkaar zetten en afblijven tot na de rit.
Bedankt SD voor de pro-tip!
YWquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:58 schreef Gummiebeer het volgende:
Het is allemaal gelukt met brommert! Geen tikkende kleppen meer dus ik vind het wel goed zo. Nu verder inelkaar zetten en afblijven tot na de rit.
Bedankt SD voor de pro-tip!
Dont push itquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 15:51 schreef pindaplukker het volgende:
Net paar rondjes flight forum gedaan, moet nog 5 cm en dan heb ik mijn knie ook aan de grond
Alles op zn tijdquote:
En meteen ook gedaan, even lekker uitgewaaid hier in de polderquote:
Hang je der ook als een aap naast, terwijl de motor verticaal de bocht door gaat?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:22 schreef DarkNoize het volgende:
Vanmiddag voor het eerst proberen te kneedownen met de Z1000, eerste poging meteen raak![]()
Had verwacht en zelfs gehoopt dat het moeilijker was, nu is de lol er ook weer af![]()
Wel nog een bijna dood ervaring gehad, een of andere mevrouw (kan niet anders) vond het leuk om op een eenrichtingsweg waar ik m'n knie aan de grond leg in een bocht vanaf de verkeerde kant te komen. Ik kon nog net de motor rechtop zetten en het gras in sturen. Met heel veel mazzel de glimmende kant boven kunnen houden![]()
Moet er niet aan denken dat ik er frontaal op geklapt was
Lees dit nu pas.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 15:51 schreef pindaplukker het volgende:
Net paar rondjes flight forum gedaan, moet nog 5 cm en dan heb ik mijn knie ook aan de grond
Rond 2 uur geloof ik, reed zelf op een knalrode TL1000 en was met 4 anderen(z750,r6,monster,zx6rr)quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:14 schreef DarkNoize het volgende:
[..]
Lees dit nu pas.
Ik was vanmiddag ook op FF en daar dus meteen bij de eerste poging m'n knie aan de grond gezet met de Z1000![]()
Op FF reed dus ook die auto in de verkeerde richting door de bocht![]()
Hoelaat was jij er? Zag rond 3 uur wel iemand in de 'pits' staan met 2 auto's erbij.
Bij mijn eerste kneedown heeft het veel geholpen door achter iemand aan te rijden. Zat echt een paar dagen te kutten totdat ik opeens achter iemand aan ree en toen lukte het na 2 bochten. Nu is het, zelfs op de nieuwe motor, na 1 poging raak
Kan wel keertje privé les kneedownen geven![]()
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:14 schreef JK het volgende:
Wat moet je met een MF-sticker op Fok?
Mooi he, op de openbare weg kom je altijd dingen tegen die je op het circuit niet tegenkomt. Zoals andere domme weggebruikers.
Beetje hetzelfde idee als datingsite clubjes, jeweetzquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:47 schreef Craptacular het volgende:
Ga hem lekker effe lokken met een quote-alert, slimmerdquote:Op zondag 4 augustus 2013 09:45 schreef stinkie het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde idee als datingsite clubjes, jeweetz
hoe is het eigenlijk afgelopen met die naked die je op het oog had?quote:Op zondag 4 augustus 2013 10:47 schreef Sounddragon het volgende:
Ik ben trouwens al de hele week een beetje bezig om de GTR een beetje op te poetsen met het oog op eventuele verkoop; knapt aardig op, al zeg ik het zelf, alleen de wielen krijg ik niet netjes denk ik, en ik heb weinig trek om ze te gaan stralen
IJskast; volgens mij heeft die lambal die me stug zat te overbieden hem gekocht, want adv. is weg.. geeft niks, er is nog zat moois te koopquote:Op zondag 4 augustus 2013 11:04 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hoe is het eigenlijk afgelopen met die naked die je op het oog had?
O ja, shit. Die krijg ik nooitquote:Op zondag 4 augustus 2013 10:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ga hem lekker effe lokken met een quote-alert, slimmerd
Ow, ok, hij is er dus nog wel..quote:Op zondag 4 augustus 2013 11:38 schreef KneusTeun het volgende:
http://link.marktplaats.nl/702079301
![]()
[ afbeelding ]
beginnend motorrijder nog wel.. Goed bezigquote:Op zondag 4 augustus 2013 15:27 schreef Geerd het volgende:
I.v.m. Vele fietsers op Ijsseldijk te Marle controle gehouden. Een beginnende motorrijder reed 159km gecorr. bij 60 km |
Goh is het weer zondag![]()
Misschien is hij ouder dan 24?quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:33 schreef KneusTeun het volgende:
hoax, 125cc haalt dat niet een berg af
Snap ikquote:
Moet kunnenquote:Op zondag 4 augustus 2013 15:27 schreef Geerd het volgende:
I.v.m. Vele fietsers op Ijsseldijk te Marle controle gehouden. Een beginnende motorrijder reed 159km gecorr. bij 60 km |
Goh is het weer zondag![]()
Blijft tof!quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:31 schreef lipjes het volgende:
Van het weekend 2 oude motoren gezien
Zaterdag een Indian 741-B uit 1943
En deze staat bij onze dealer
[ afbeelding ]
Alleen jammer dat die bmw nog 3700 moet kostenquote:Op maandag 5 augustus 2013 13:42 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Blijft tof!
Zoiets voor op een lekkere lamme zondag
Had ik maar knaken voor een dikke 950 of 990quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:47 schreef stoeltafel het volgende:
Net deze vette review gelezen http://www.motorfreaks.nl(...)een-jarig-hoera.html
Dikke KTM Duke 390. Dit lijkt voor mij de ideale motor om mee te beginnen. Zijn hier KTM rijders?
dik ding, alleen wel kleinquote:Op maandag 5 augustus 2013 13:47 schreef stoeltafel het volgende:
Net deze vette review gelezen http://www.motorfreaks.nl(...)een-jarig-hoera.html
Dikke KTM Duke 390. Dit lijkt voor mij de ideale motor om mee te beginnen. Zijn hier KTM rijders?
Ja inderdaad de koppelingskabel. Gelukkig niet helemaal afgebrokenquote:Op maandag 5 augustus 2013 18:38 schreef Maegrim het volgende:
gesmolten draadjes ofzo?
ooh koppeling zeker![]()
anders lekker koppelen met de rechterhand onder rechter bilquote:Op maandag 5 augustus 2013 18:41 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Ja inderdaad de koppelingskabel. Gelukkig niet helemaal afgebroken
Zo lenig/handig ben ik helaas niet...quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:51 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
anders lekker koppelen met de rechterhand onder rechter bil
Gewoon mee terug gaanquote:Op maandag 5 augustus 2013 18:34 schreef Bokkepootje het volgende:
Vandaag mazzel en ook weer pech gehad![]()
[ afbeelding ]
Blij dat ik het net heb gehaald, jammer dat de garantie van de motor vandaag verlopen is![]()
...een Yamaha...
Ben ik ook wel van plan, verwacht dat zo'n grote motorzaak toch wel een stukje service mag verlenenquote:
miss ook een mooi moment om pechhulp af te sluitenquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:59 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Ben ik ook wel van plan, verwacht dat zo'n grote motorzaak toch wel een stukje service mag verlenen
Ben ik gelukkig al lid van. Hoop het niet nodig te hebben..quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:03 schreef klawie het volgende:
[..]
miss ook een mooi moment om pechhulp af te sluiten
Denk ik ook, binnenkort een proefrit maken en dan volgend jaar kopen. Ben benieuwd hoe een 1 cilinder rijdt.quote:
1 cilinder is geweldig leuk, maar echt serieuze afstanden zou ik er niet mee gaan doen. Natuurlijk is dat helemaal persoonlijk.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:48 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Denk ik ook, binnenkort een proefrit maken en dan volgend jaar kopen. Ben benieuwd hoe een 1 cilinder rijdt.
Zal een mooi geluidje maken die uitlaatquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 08:19 schreef Tankiej het volgende:
Pic van zondag, voordat ik weer huiswaarts ging vanaf Assen. Mag die in de OP ipv die er nu staat? Hier staan tenminste eens de nieuwe uitlaat, ander ruitje en seatcover op
[ afbeelding ]
Dat ga ik sowieso nooit doen dus dat komt goed.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:37 schreef Yreal het volgende:
[..]
1 cilinder is geweldig leuk, maar echt serieuze afstanden zou ik er niet mee gaan doen. Natuurlijk is dat helemaal persoonlijk.
Klopt, klinkt wel dik met deze uitlaatquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:51 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Zal een mooi geluidje maken die uitlaat
Ik moet nog 3 maand gok ik, maar kan ik dat handig opzoeken?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:08 schreef picodealion het volgende:
Vrijdag post ik een jaar mee in dit topic. Wie weet mag ik ooit eens in de OP.
Effe wat tussen frommelenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:13 schreef Salatrel het volgende:
moest even bandenspanning fixen en kettingvet halen... met het oog op de rit zaterdag had ik gelijk de mogelijkheid om eens een nieuw camerapunt te testen... helaas zat er wat speling tussen de cameramount en het bevestigingspunt dus zat zorgde voor wat trillinggeluid en beeld... maar leuk om de motor eens te horen zonder windruis
retorische vraag?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:06 schreef KneusTeun het volgende:
Waarom heb ik dan zo lang naar dat gelul gekeken
Een mooie neekut? Bestaat dat?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:06 schreef Sounddragon het volgende:
Bod gedaan op een brommert; de eerste neekut die Anne mooi vindt
Ja hoor, zijn er zat vanquote:
Mss een paar stuckgaties maar veur de rest zijn neekuts niet echt mooi naar mijn bescheiden meningquote:
In theorie.. zou ik er dit mee kunnen, na een jaartje oefenenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:25 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Mss een paar stuckgaties maar veur de rest zijn neekuts niet echt mooi naar mijn bescheiden mening
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Dat zou je ook nog met een 11kw'er kunnen als je zou willen, of met een Alpquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:28 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
In theorie.. zou ik er dit mee kunnen, na een jaartje oefenen![]()
Nah... nee, denk het njet; relaxed rondjes burnen @ 3Krpm; doe maar effe voorquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:29 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Dat zou je ook nog met een 11kw'er kunnen als je zou willen, of met een Alp
Watizzer speciaal aan die jas dan? behalve die gaye kleuren?quote:
Nee, maar het draait om het koppel, en dat is vreselijk bij zo'n ding... kijk maar eens een paar filmpjes.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:32 schreef KneusTeun het volgende:
Wel sta ik te kijken van 1300cc en 99pk in verhouding lijkt dat niet zo veel.
Speel ik vals ik ik iets olie op de band gooi?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nah... nee, denk het njet; relaxed rondjes burnen @ 3Krpm; doe maar effe voorOp asfalt heah
wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:34 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Speel ik vals ik ik iets olie op de band gooi?
Wromnie?quote:
Ik denk het niet! hij rijd een alp! daar hoort een olie lek bij toch?quote:
Jewew, ik koop wel een sleep elastiekquote:
HD's en Chevy's lekken.. Honda's niet ..quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:36 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik denk het niet! hij rijd een alp! daar hoort een olie lek bij toch?
Neequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jewew, ik koop wel een sleep elastiek
Tsss.. heb ik gedwongen om een Alp te kopen of wa? En ik zit helemaal moeilijk te doen om iets te vinden wat jij mooi vindt; terwijl ik erop moet rijden.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:39 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee.
Bij een volgende aankoop koop ik in ieder geval wel wat ik wil, ongeacht wat jij er van vindt.
tussen het ducttape door of wat?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:39 schreef KneusTeun het volgende:
Nou als je er zaterdag bent moet je even de carter kap van Gummie bekijken
Tsskkquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:44 schreef Anne het volgende:
Dat doe je zelf! Voor mij part koop je een gele banaan. Ik doe wel alsof ik er niet bij hoor.
En ik mocht niks 'snels' van jou kopenterwijl ik dat juist leuk vind.
misschien kun je een stukje ruilen met stinkiequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:44 schreef Anne het volgende:
Dat doe je zelf! Voor mij part koop je een gele banaan. Ik doe wel alsof ik er niet bij hoor.
En ik mocht niks 'snels' van jou kopenterwijl ik dat juist leuk vind.
Dat komt door mijn enthousiast gebruik van kettingvet!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:39 schreef KneusTeun het volgende:
Nou als je er zaterdag bent moet je even de carter kap van Gummie bekijken
fijne motoren spijt dat ik die van mij heb weggedaan maar mocht je ooit nog iet nodig hebben ik heb nog 2 kratten vol onderdelen liggenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 07:56 schreef Anne het volgende:
Mijn vader heeft voor heel goeikoop een ER-5 gekocht.
Wat wel grappig is, aangezien dat mijn vroegere lesbrommert was.
En deze is van een klein propje geweest en dus (net als mijn lesmotor toentertijd) verlaagd.
Dus.. ik pas er opEn ik mag hem lenen als ik wil.
Als de sodemieter richting postkantoor ging ook niet? of was het bij het postkantoor?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:06 schreef Piles het volgende:
![]()
vloek vloek
Foutmelding bij het op naam zetten. Geen motor.
Thanks, ik zal 't doorgeven aan mijn vaderquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:57 schreef klawie het volgende:
[..]
fijne motoren spijt dat ik die van mij heb weggedaan maar mocht je ooit nog iet nodig hebben ik heb nog 2 kratten vol onderdelen liggen
Nee, dealer. RDW gaf foutmelding. Dus waarschijnlijk iets mis met kentekenbewijs of rijbewijs.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als de sodemieter richting postkantoor ging ook niet? of was het bij het postkantoor?
'Waarschijnlijk' , dat klinkt niet goed.. ik had meteen bij de RDW aan de foon gehangen...quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, dealer. RDW gaf foutmelding. Dus waarschijnlijk iets mis met kentekenbewijs of rijbewijs.
Maar dat staat natuurlijk niet in de foutmelding
Om 17.50 is dat wat lastigquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
'Waarschijnlijk' , dat klinkt niet goed.. ik had meteen bij de RDW aan de foon gehangen...
En nu?
heb ik dus net gedaan en ff testrondje gereden (nog steeds zweetweer trouwens) zelfde resultaatquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Effe wat tussen frommelen![]()
Klinkt wel lekkahhh
Anne in leren pak op mijn motorquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:54 schreef Salatrel het volgende:
[..]
misschien kun je een stukje ruilen met stinkie
Duidelijk dat eerste, je ziet 'm nou niet echt hard accelereren of zoquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:55 schreef Sounddragon het volgende:
Is dit nou een verschrikkelijk aanstellerig kuthomootje, of is het écht zo'n gek ding?
Ik gok op het eerste
Ik zal wel even naast hem komen rijden en op zijn schouder tikken.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:11 schreef Dekatria het volgende:
Kan iemand tijdens de rit even aan BL melden dat z'n richtingaanwijzer stuk is, dan kan ik gerust zijn.
Wat voor fiets heb jequote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:46 schreef DarkNoize het volgende:
Vanmiddag eerste powerwheelies 'geoefend'![]()
In z'n 1 beetje gas geven en hopla, alleen jammer dat de toerenbegrenzer er bij 12000 inhaakt dus dan kom ik weer neer
Vakantiegangertquote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:11 schreef Dekatria het volgende:
Kan iemand tijdens de rit even aan BL melden dat z'n richtingaanwijzer stuk is, dan kan ik gerust zijn.
Ieder z'n smaak gelukkig. Ik móést en zal 'm in het oranje hebbenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:00 schreef Sounddragon het volgende:
Geinig ding, alleen dat oranje moet ik effe over nadenken.
Sja, jij wil oranje, de ander móet hem in het groen, en de volgende vindt alles mooi, zolang het maar zwart isquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:02 schreef DarkNoize het volgende:
[..]
Ieder z'n smaak gelukkig. Ik móést en zal 'm in het oranje hebben
ik heb de voetsteunen die ik poosje terug had gemonteerd er weer afgehaald en opnieuw gemonteerd dit keer met loctite en de veren erinquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:58 schreef Anne het volgende:
Niet staand nee?
Wat heb je zitten sleutelen?
wel een beetje open deur ditquote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:14 schreef Maegrim het volgende:
Hij heeft z'n deuren gesleuteld![]()
spoorgrapje
Was gewoon een storing bij RDW dusquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
'Waarschijnlijk' , dat klinkt niet goed.. ik had meteen bij de RDW aan de foon gehangen...
En nu?
Doe ze de groeten terugquote:Op woensdag 7 augustus 2013 08:01 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Je moet de groeten uit Noord-Griekenland hebben
Kewl, beter weer als vandaag. We mogen eigenlijk niet klagen, maar tis toch weer effe wennenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Was gewoon een storing bij RDW dus
Vandaag wel gelukt, morgen ophalen denk ik
ik geloof best dat de sensatie van snelheid vrij groot is op zo'n dingquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:55 schreef Sounddragon het volgende:
Is dit nou een verschrikkelijk aanstellerig kuthomootje, of is het écht zo'n gek ding?
Ik gok op het eerste
Gaat niet om de snelheid, ik denk dat het de gekke gewaarwording is dat het lijkt alsof je stuur uit je handen wordt geruktquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:06 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik geloof best dat de sensatie van snelheid vrij groot is op zo'n ding
Gave fietsen zijn dat. Ik kan vooral de yamaha altijd erg waarderenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:58 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Gaat niet om de snelheid, ik denk dat het de gekke gewaarwording is dat het lijkt alsof je stuur uit je handen wordt geruktKoppel is het vetste gevoel wat je maar kunt krijgen op/in een gemotoriseerd apparaat, pure power, schop onder je kont
![]()
Gisteren deze test zitten lezen; precies de 3 motoren waar ik naar zit te kijken
Ja, maar daar vragen ze de dikke vette hoofdprijs voor, en op papier en in de praktijk issie de traagste van het stel. Ik twijfel tussen de Soes en de Honda.. Honda vind ik nét effe strakker; wel wat minder retro, maar ook niet zoveel chroom en poespas.. de Soes is wel úberdik, maar schijnt ook nogal log te zijn, en zo ziet hij er ook wel een beetje uit.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:00 schreef Yreal het volgende:
[..]
Gave fietsen zijn dat. Ik kan vooral de yamaha altijd erg waarderen
Nee, lelijk.quote:
koop een allroad. die hoef je niet te poetsenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:55 schreef Maegrim het volgende:
puur zonde, dat chroom hou ik nooit schoon
welke dan, een alp is te sloomquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:06 schreef Salatrel het volgende:
[..]
koop een allroad. die hoef je niet te poetsen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:18 schreef Maegrim het volgende:
heb op een tiger 800 gezeten op de beurs, eerste commentaar was dat het niks voor mij ismaar hoe zat het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
moet je eens op mijn tenere gaan zitten zaterdagquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:25 schreef Maegrim het volgende:
hij was wat hoger dan m'n vfr geloof ik, stuk comfortabeler
En de kawa dan?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, maar daar vragen ze de dikke vette hoofdprijs voor, en op papier en in de praktijk issie de traagste van het stel. Ik twijfel tussen de Soes en de Honda.. Honda vind ik nét effe strakker; wel wat minder retro, maar ook niet zoveel chroom en poespas.. de Soes is wel úberdik, maar schijnt ook nogal log te zijn, en zo ziet hij er ook wel een beetje uit.
Dat was ook mijn eerste idee. Het bleek alleen geen keul te zijn maar een loodrechte val van 5 meter een sloot in.quote:
die gaat weg, ga niet meer in de winter rijden voorlopig. Voor die 30 km ga ik niet meer 'moeilijk' doen. Ik word een mooiweer heaumeau.quote:
Kawa heeft ook een 1300 naked doelde ikquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
die gaat weg, ga niet meer in de winter rijden voorlopig. Voor die 30 km ga ik niet meer 'moeilijk' doen. Ik word een mooiweer heaumeau.
Ja, afschuwelijk ding.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:22 schreef Yreal het volgende:
oh wacht effe, das de 1100
http://www.motoroccasion.(...)wasaki-zrx-1100.html
Heb je daar een linkje van?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:30 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb een simpele cheap-ass Midland porto van louis.de, werkt als een trein
scala rider en interphone zijn wel de bekendstequote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:38 schreef lipjes het volgende:
[..]
Heb je daar een linkje van?
Zit nu zelf te kijken naar een Scala Rider Q3, maar die zijn aardig aan de prijs.
Aan de andere kant heeft die wel alle functionaliteiten die ik nodig heb, maar als het goedkoper kan altijd
Klopt, alleen de prijs van 360 euro voor 2 is vrij hoog, zit al te kijken of ik hem uit de VS kan krijgenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:57 schreef Salatrel het volgende:
[..]
scala rider en interphone zijn wel de bekendste
Ik kan niet op Ebay, wat moet die kosten ?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:06 schreef KneusTeun het volgende:
Ik ben dr ook naar op zoek, maar die scala rider en interphone is ronduit belachelijk.
Tegenwoordig hoor je veel positieve dingen over
http://www.ebay.nl/itm/2-(...)1da62e#ht_5553wt_980
En dat soort chinese shit, veel mensen zijn positief.
En ik denk dat ik dus ook maar voor zo'n set ga want 350 euro om te lullen is me net iets te veel.
Edit: ergens in dit topic zijn wel wat gebruikers ervaringen te vinden http://www.motor-forum.nl(...)ooth-Headsets-5.html
2 voor 71 euro.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:09 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ik kan niet op Ebay, wat moet die kosten ?
tja ik kocht eeneen chinese navi. Deed het opzich best aardig allen was de active mount voor op de motor doa en hield de accu het maar 2 uur uit. Heeft het nog even gedaan door de usb lader via 12v plug te gebruiken maar die connector zat ook los.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:06 schreef KneusTeun het volgende:
Ik ben dr ook naar op zoek, maar die scala rider en interphone is ronduit belachelijk.
Tegenwoordig hoor je veel positieve dingen over
http://www.ebay.nl/itm/2-(...)1da62e#ht_5553wt_980
En dat soort chinese shit, veel mensen zijn positief.
En ik denk dat ik dus ook maar voor zo'n set ga want 350 euro om te lullen is me net iets te veel.
Edit: ergens in dit topic zijn wel wat gebruikers ervaringen te vinden http://www.motor-forum.nl(...)ooth-Headsets-5.html
Dat zal best, maar als je beetje doorleest zijn er al genoeg mensen te vinden die al meer dan jaar vrolijk gebruik maken van deze dingen, in weer en wind.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:15 schreef Salatrel het volgende:
[..]
tja ik kocht eeneen chinese navi. Deed het opzich best aardig allen was de active mount voor op de motor doa en hield de accu het maar 2 uur uit. Heeft het nog even gedaan door de usb lader via 12v plug te gebruiken maar die connector zat ook los.
Het deed wat hetmoest doen alleen was de bouwkwaliteit om te huilen. Nu heb ik ern zumo en ja die was duur maar het is wel kwaliteit
Heb zelf ook eens een tablet uit china besteld, die doet het nog steeds.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:15 schreef Salatrel het volgende:
[..]
tja ik kocht eeneen chinese navi. Deed het opzich best aardig allen was de active mount voor op de motor doa en hield de accu het maar 2 uur uit. Heeft het nog even gedaan door de usb lader via 12v plug te gebruiken maar die connector zat ook los.
Het deed wat hetmoest doen alleen was de bouwkwaliteit om te huilen. Nu heb ik ern zumo en ja die was duur maar het is wel kwaliteit
Dan heb je niet goed gezocht. DAMN die dingen zijn overal te vinden.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:20 schreef lipjes het volgende:
[..]
Heb zelf ook eens een tablet uit china besteld, die doet het nog steeds.
Prima ding om eerlijk te zijn, maar met dit soort dingen pas ik toch wel een beetje op.
Vooral omdat ik behalve op ebay het nergens anders kan vinden.
Marktplaats is nog geen echte shopquote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:26 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed gezocht. DAMN die dingen zijn overal te vinden.
Soms vraag ik me af of niet iedereen toegang heeft tot google.
Ze worden zelf voor 120 euro verkocht op marktplaats![]()
Shop in Nederland verkoopt ze niet, wel veel shops als banggood en dxquote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:36 schreef lipjes het volgende:
[..]
Marktplaats is nog geen echte shop
Gisteren een half uur aan het zoeken geweest namelijk.
Klopt, maar de versie die op ebay verkocht wordt ben ik nog niet tegengekomen op DXquote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:10 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Shop in Nederland verkoopt ze niet, wel veel shops als banggood en dx
Is daar al uitverkocht.... liep als een tierelier.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:15 schreef lipjes het volgende:
[..]
Klopt, maar de versie die op ebay verkocht wordt ben ik nog niet tegengekomen op DX
Ja dan maar even 1 op ebay bestellen vanavond.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:19 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Is daar al uitverkocht.... liep als een tierelier.
Mijn geluid is wel goedquote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:22 schreef Sounddragon het volgende:
Ik heb een Scala-set, en dat vind ik ook een kutding.. audio is veel te zacht.. vreemd, want ik kan me herinneren dat hij eerst een stuk harder was, maar Anne heeft hetzelfde. Stand by- en gebruikstijd is wel OK, je kunt hem makkelijk de hele dag intensief gebruiken.
Ik had pas een andere set gevonden voor minder geld, was iets nieuws, hier ook nog gepost volgens mij, alleen reageerde er niemand op...
Scala zou ook 700 meter moeten doen, maar dat doet 'ie mooi nietquote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:24 schreef KneusTeun het volgende:
Je hebt nog cheapere inderdaad, alleen deze is tot 1KM en tot 6 man!
Dus als er veel fokkers dezelfde hebben handig voor de rit
Ow, ik dacht dat jij de laatste keer ook klaagde dat hij te zacht wasquote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:33 schreef Anne het volgende:
[..]
Mijn geluid is wel goed. Bij mij is ie niet zachter..
Nope, alleen jij. En daardoor moet ik door dat ding gillen. Niet echt ideaal dusquote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat jij de laatste keer ook klaagde dat hij te zacht was
Kan hem niet meer vinden, was een website alleen voor die set, was iets nieuws, maar k vind hem niet meer.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:54 schreef Den_Haag het volgende:
SD, als je hier de deal/link post zou dat zeker mooi zijn
Hmkay.. da's lekker danquote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nope, alleen jij. En daardoor moet ik door dat ding gillen. Niet echt ideaal dus.
Dus ik denk dat alleen de jouwes kapoet is.
Wat hebben we nou aan jou???quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Kan hem niet meer vinden, was een website alleen voor die set, was iets nieuws, maar k vind hem niet meer.
http://www.google.nl/url?(...)vm=bv.50500085,d.ZWUquote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:42 schreef Sounddragon het volgende:
Ow, ik dacht dat jij de laatste keer ook klaagde dat hij te zacht was
Gelukkig hoover ik altijd effe voor ik klik, jostiquote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:21 schreef stinkie het volgende:
[..]
http://www.google.nl/url?(...)vm=bv.50500085,d.ZWU
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Gelukkig hoover ik altijd effe voor ik klik, josti
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:40 schreef Sounddragon het volgende:
Kan je met een busa trouwens ook in zijn 5 wegrijden?
Ok, die CB rijdt zelfs zonder gas te geven weg uit stilstand als ik het zo las van de week in die vergelijkingstest. Lijkt me wel erg vet.. in één keer pleite zonder schakelenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:46 schreef stinkie het volgende:
[..]
Moeilijk, maar het gaat. In z'n 6 denk ik niet meer.
Gewoon, omdat het kanquote:
Koop dan een automaatquote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ok, die CB rijdt zelfs zonder gas te geven weg uit stilstand als ik het zo las van de week in die vergelijkingstest. Lijkt me wel erg vet.. in één keer pleite zonder schakelenOf anders in 3 weg en dan één keertje schakelen als je boven de 180 wilt ofzo
[..]
Gewoon, omdat het kan
Snelweg op is meestal 1-3-6 bij "normaal" verkeer.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ok, die CB rijdt zelfs zonder gas te geven weg uit stilstand als ik het zo las van de week in die vergelijkingstest. Lijkt me wel erg vet.. in één keer pleite zonder schakelenOf anders in 3 weg en dan één keertje schakelen als je boven de 180 wilt ofzo
[..]
Gewoon, omdat het kan
Alleen dit stukje vind ik dan weer zo overbodig.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:39 schreef lipjes het volgende:
Yikes
Moet er niet aan denken
'Auto gebruikt als wapen tegen motorrijder'
Klinkt aannemelijk.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:53 schreef stinkie het volgende:
[..]
Snelweg op is meestal 1-3-6 bij "normaal" verkeer.
Nee, zolang je je koppeling niet opstookt, en dat doe je niet, want je hebt koppel zat, en die koppeling kan dat aan.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:55 schreef Anne het volgende:
[..]
Is dat niet slecht dan voor je motor?
ik snap sowieso niet dat je een auto in je buurt laat komen op de motor. Als ik niet wil dat jij me raakt, kun je op je kop gaan staan met je blik, maar dan ga je me niet raken.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:44 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Alleen dit stukje vind ik dan weer zo overbodig.
"De motorrijder is politieagent, maar was op dat moment vrij. Het is volgens het OM aan zijn ervarenheid te danken dat hij zijn motor onder controle hield, ook al vreesde hij voor zijn leven."
Zo belerend en alsof de "normale" motorrijder 1e klas prutser is.
Maat van me was laatst z'n schakelpook verloren onder 't rijden (ja inderdaadquote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, zolang je je koppeling niet opstookt, en dat doe je niet, want je hebt koppel zat, en die koppeling kan dat aan.
niet eens een Yamaha? Dat valt meequote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:44 schreef DarkNoize het volgende:
[..]
Maat van me was laatst z'n schakelpook verloren onder 't rijden (ja inderdaad)
Heeft nog ruim een halfuur in z'n 5 moeten rijden inclusief aardig wat stoplichten die op rood stonden.
En dat met een Kawasaki ER500 op 25kw en pas 500km rijervaring ofso, dus volgens mij gaat het met elke motor ongeacht het koppel.
Wat een pauperquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:16 schreef Salatrel het volgende:
het was me nog niet eens opgevallen maar ik zie net op de gopro beelden dat mijn stuurrol is gejat
Er zit een wezenlijk verschil tussen of iets gáát, of dat iets kánquote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:44 schreef DarkNoize het volgende:
[..]
Heeft nog ruim een halfuur in z'n 5 moeten rijden inclusief aardig wat stoplichten die op rood stonden.
En dat met een Kawasaki ER500 op 25kw en pas 500km rijervaring ofso, dus volgens mij gaat het met elke motor ongeacht het koppel.
Die ziet er wel lekker strak uitquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Er zit een wezenlijk verschil tussen of iets gáát, of dat iets kán![]()
Net op deze wezen rijden; my gawd was is dat bruut![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Morgenochtend een CB1300
En dat klinkt nog strakker, en het rijdt nóg strakker.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die ziet er wel lekker strak uit
Dat ga ik morgen zien. Ik denk dat die wel 'bruikbaarder' is qua poetsen; dat witte is wel erg besmettelijkquote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:15 schreef Anne het volgende:
Nou, dan is die CB toch wel 20x mooier. Op de foto's.
Ik heb niet echt een hékel aan poetsen, maar ik vind het zonde van de tijd, zeker als je dagelijks rijdt is het gewoon water naar de zee dragen. En die witte wielen zijn nogal besmettelijk natuurlijkquote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:43 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb een hekel aan poetsen, vooral de velgen, want daar kun je zo moeilijk bij
Ja precies. Heb mijn VTR nu 1 keer gepoetst, vind het wel weer mooi voor voorlopig.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb niet echt een hékel aan poetsen, maar ik vind het zonde van de tijd, zeker als je dagelijks rijdt is het gewoon water naar de zee dragen. En die witte wielen zijn nogal besmettelijk natuurlijk![]()
Wdb is een allroad natuurlijk veel makkelijker; die hóórt gewoon vies te zijn
Op de FZR een keer geen koppelingsdruk gehad. In z'n 2 gezet en van Amersfoort naar Gouda geredenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:44 schreef DarkNoize het volgende:
[..]
remreiniger is de oplossingquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:02 schreef DarkNoize het volgende:
Maandag ook de achtervelg proberen te poetsen, had nog een bus velgenreiniger voor de auto gevonden maar dat werkte dus echt niet tegen die zwarte kettingvet vlekken. Toen maar vies gelaten
ik gebruik altijd remreiniger en werkt perfect als je klaar bent wel effe een emmer water eroverheenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat gebruik ik niet, dus ik zou het niet weten.
Lees in het reistopicquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:11 schreef klawie het volgende:
[..]
ik gebruik altijd remreiniger en werkt perfect als je klaar bent wel effe een emmer water eroverheen
hoe staat het met jou reis eigelijk????
Dat inderdaad!quote:
Dus morgen bij Denekamp rustig aan doenquote:Nee doe je niet, laatste tijd erg veel politie, vooral in Denekamp. Laatst ook in denekamp geweest en ff bij de bp gestopt. Stond een motoragent die af en aan reed, kreeg t steeds via zn oortje binnen (had ik ff massel dat ze mijn doorgetrokken streep actie niet zagen). Wel cool om te zien dat iedere motorrijder elkaar waarschuwd
. Kameraad heeft laatst 360 euro in de staatspot moeten leggen daar...
wat is het nu geworden?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:03 schreef Sounddragon het volgende:
SD rijdt voortaan op een vliegtuig![]()
![]()
My gawd wat krijg je daar een grijns van op je bek zeg
Leuke brommertquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:45 schreef Sounddragon het volgende:
FF kijken of dit werkt..
[ afbeelding ]
Edit; ja dus![]()
Nice. Oefen ff een wheelie dan kan die in superslomo in de film van morgenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:45 schreef Sounddragon het volgende:
FF kijken of dit werkt..
[ afbeelding ]
Edit; ja dus![]()
ehm, die gaan we skippen denk ik, want mijn GTR staat nu in Utrecht, die moet ik morgen ophalen tezamen met de orgi Auspuff en nog wat ander spul, andere opties zijn er effe niet helaas..quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:47 schreef Tankiej het volgende:
Nice
Die zien we morgen ook bij de rit?!
hoef ik niet te oefenen, doet ie standaard in, 1, 2, en 3 als je niet oppastquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:05 schreef Salatrel het volgende:
[..]
Nice. Oefen ff een wheelie dan kan die in superslomo in de film van morgen
Eigenlijk toch wel een mooie brommert SD, gefeli ermee!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:45 schreef Sounddragon het volgende:
FF kijken of dit werkt..
[ afbeelding ]
Edit; ja dus![]()
Taartschep? u refereert aan welk onderdeel?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:51 schreef Vinniiee het volgende:
Nice, mooi ding
Maar eh, die taartschep mag er wel af
eindelijk iets erbij wat jou een stukkie kan bijhouden bedoel je; echte motoren hebben we zat in dit topiquequote:
'toch wel'?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:18 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Eigenlijk toch wel een mooie brommert SD, gefeli ermee!
Stuurgedrag, vermogensafgifte, zithouding, steppies zitten net op een wat betere plek voor mij, stuur staat iets beter, zadel zit lekkerder. Op de Soes moest ik wennen, en op de CB voelde ik me binnen 5 minuten goedquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:54 schreef KneusTeun het volgende:
Nice SD, maar wat was verschil met de soez?
Hij bedoelt het spatbord achterquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Taartschep? u refereert aan welk onderdeel?
Ik ben niet zo thuis in die MF terminologie
Plofjes = wel Ok, is domweg een beetje onverbrande brandstof in de uitlaat die een beetje naroffelt. Knallen duidt meestal op valse lucht in het inlaattraject. Meestal zitten er tussen de carbs en de spruitstukken, rubberen thules, als die ouder worden verharden ze een beetje en dan wil er nog wel eens een beetje lucht tussen trekken als je hem vacuüm gooit (gas dicht). Kun je effe checken, misschien de klemmetjes net nog een slagje extra geven.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:18 schreef KneusTeun het volgende:
Net nog snel ff de beemer van de vriendin opgehaald (kan dus mee met rit) was haast klusje voor de garage, dikke props dat ze het in een middag ertussen gepropt hebben.
Maar die F650 is en blijft een aparte fiets, het voelt beetje als cross zit, geluid is wel nice. Maar bochten wil ie echt induiken! schrik me elke bocht weer kapot hoe graag ie een dubbele bocht wil maken.
Maar... nu zat ik ff flink in de wijk door te trekken, en zodra ik inhoud dan geeft ie plofjes en soms een knal.
Te rijk? of iets anders wat ik kan checken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |