kngbquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel jammer dat Groningen zo nodig met 4-1 moest winnen.
Is toch leuk, staan die mannen ook een keer bovenaan.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel jammer dat Groningen zo nodig met 4-1 moest winnen.
Ik had liever vanaf speelronde 1 koploper geweestquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is toch leuk, staan die mannen ook een keer bovenaan.
AZ speelde nu ook aanvallend, itt de wedstrijd tegen Ajax.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Al was Heerenveen - AZ wel een puike wedstrijd. AZ niets van over na vorige week eigenlijk. Konden geen vuist maken tegen 10 man van Heerenveen op het laatst.
De inhaalrace begint normaal gesproken pas in februari voor jullie.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik had liever vanaf speelronde 1 koploper geweest.
Volgende week moeten ze ook uit hun schulp komen, thuis.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
AZ speelde nu ook aanvallend, itt de wedstrijd tegen Ajax.
edit: of aanvallend,niet op de counter iig...
Ja, nu je dat zegt moet ik aan Arias denken.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgende week moeten ze ook uit hun schulp komen, thuis.
Wat speelde Viergever droevig. En dat is dan aanvoerder van AZ. Werd dolgedraaid door die Slagveer.
PSV vond ik ook niet zo bijzonder, anderen schijnbaar wel.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, nu je dat zegt moet ik aan Arias denken.
Die had ik in m'n t eam gezet nav Fenerbace, maar die werd ook meerdere mailen door die ex-Feyenoorder voorbij gelopen
Wij zien hem liever als ex-Twentenaar...quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, nu je dat zegt moet ik aan Arias denken.
Die had ik in m'n t eam gezet nav Fenerbace, maar die werd ook meerdere mailen door die ex-Feyenoorder voorbij gelopen
Van mij mag het, maar waarom?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV vond ik ook niet zo bijzonder, anderen schijnbaar wel.
Wat een naar kutjong (mag ik dat zo zeggen raja?) is die Bakkali trouwens.
Mwa, dat vond ik wel meevallen. Gaat makkelijk naar de grond ja, maar als Suarez het doet lig ik dubbelquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV vond ik ook niet zo bijzonder, anderen schijnbaar wel.
Wat een naar kutjong (mag ik dat zo zeggen raja?) is die Bakkali trouwens.
Ik doe aan clubhoppen en zit nu in 2028quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, lekker relaxed Golden Earring luisteren en FM spelen 14.gif
kan je hier meer over vertellenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, lekker relaxed Golden Earring luisteren en FM spelen 14.gif
okquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:47 schreef Ajacied422 het volgende:
In ieder geval fijn dat de Eredivisie weer begonnen is.
Viel toch wel mee, hij werd ook redelijk aangepakt door die Hagenezen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Prototype van Mertens qua toneel.
Ging me meer om de overdrevenheid.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Viel toch wel mee, hij werd ook redelijk aangepakt door die Hagenezen.
Natuurlijk! Het nummer Twilight Zone staat nu op, ik sta na 11 ronden in de eredivisie eerste met FC Twente (29 punten), ben in de 4e vCL op penalties uitgeschakeld door Bayern en sta na 3 duels eerste in groep K van de EL. Tegenstanders zijn FC Zürich (3-0 winst), AS Roma (5-3 winst) en 1. FSV Mainz (2-1 winst)quote:
Weet ik, maar Tjacka toonde sarcastische interesse, vandaar.quote:Op zondag 4 augustus 2013 00:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
GAM / [Football Manager] #180 Met z'n allen aan de Jupiler?!
Klopt, en ik ga ook maar meteen mijn bed opzoeken.quote:Op zondag 4 augustus 2013 00:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Fijn dat er weer fatsoenlijke slaaptemperaturen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |