Wij zien hem liever als ex-Twentenaar...quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, nu je dat zegt moet ik aan Arias denken.
Die had ik in m'n t eam gezet nav Fenerbace, maar die werd ook meerdere mailen door die ex-Feyenoorder voorbij gelopen
Van mij mag het, maar waarom?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV vond ik ook niet zo bijzonder, anderen schijnbaar wel.
Wat een naar kutjong (mag ik dat zo zeggen raja?) is die Bakkali trouwens.
Mwa, dat vond ik wel meevallen. Gaat makkelijk naar de grond ja, maar als Suarez het doet lig ik dubbelquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV vond ik ook niet zo bijzonder, anderen schijnbaar wel.
Wat een naar kutjong (mag ik dat zo zeggen raja?) is die Bakkali trouwens.
Ik doe aan clubhoppen en zit nu in 2028quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, lekker relaxed Golden Earring luisteren en FM spelen 14.gif
kan je hier meer over vertellenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, lekker relaxed Golden Earring luisteren en FM spelen 14.gif
okquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:47 schreef Ajacied422 het volgende:
In ieder geval fijn dat de Eredivisie weer begonnen is.
Viel toch wel mee, hij werd ook redelijk aangepakt door die Hagenezen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Prototype van Mertens qua toneel.
Ging me meer om de overdrevenheid.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Viel toch wel mee, hij werd ook redelijk aangepakt door die Hagenezen.
Natuurlijk! Het nummer Twilight Zone staat nu op, ik sta na 11 ronden in de eredivisie eerste met FC Twente (29 punten), ben in de 4e vCL op penalties uitgeschakeld door Bayern en sta na 3 duels eerste in groep K van de EL. Tegenstanders zijn FC Zürich (3-0 winst), AS Roma (5-3 winst) en 1. FSV Mainz (2-1 winst)quote:
Weet ik, maar Tjacka toonde sarcastische interesse, vandaar.quote:Op zondag 4 augustus 2013 00:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
GAM / [Football Manager] #180 Met z'n allen aan de Jupiler?!
Klopt, en ik ga ook maar meteen mijn bed opzoeken.quote:Op zondag 4 augustus 2013 00:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Fijn dat er weer fatsoenlijke slaaptemperaturen zijn.
Welterusten.quote:Op zondag 4 augustus 2013 00:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt, en ik ga ook maar meteen mijn bed opzoeken.
Slaapze.quote:Op zondag 4 augustus 2013 00:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt, en ik ga ook maar meteen mijn bed opzoeken.
Dat is helemaal niet jammer, dat is fijn.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel jammer dat Groningen zo nodig met 4-1 moest winnen.
''Wij zijn Ajax, wij zijn momenteel niet de beste''quote:Op zondag 4 augustus 2013 00:27 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet jammer, dat is fijn.
Kijk jij alles terug?quote:Op zondag 4 augustus 2013 01:42 schreef GGMM het volgende:
Ik zie nu pas hoe knullig die blunder van Bruma eigenlijk is.
Aha.quote:Op zondag 4 augustus 2013 01:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Samenvattingen staan vaak aan ja, via FOX worden die constant herhaald.
Was me ook nog niet opgevallen, let ook te veel op FOK!quote:Op zondag 4 augustus 2013 01:42 schreef GGMM het volgende:
Ik zie nu pas hoe knullig die blunder van Bruma eigenlijk is.
Halloquote:Op zondag 4 augustus 2013 02:26 schreef GGMM het volgende:
Al m'n favoriete users zijn nog online zie ik!(en Stijn)
Ah, ik blijf nog even wakker.quote:Op zondag 4 augustus 2013 02:26 schreef GGMM het volgende:
Al m'n favoriete users zijn nog online zie ik!(en Stijn)
Ik zou het wel grappig vinden als Feyenoord verliest.quote:Op zondag 4 augustus 2013 02:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hallo
wat verwacht jij er van vandaag?
Ik zie het nog gebeuren ook. Feyenoord eigenlijk een matige voorbereiding, PEC veel beter.quote:Op zondag 4 augustus 2013 02:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou het wel grappig vinden als Feyenoord verliest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |