welkquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:22 schreef Tjacka het volgende:
ik heb een doodziek nummer gevonden
einde bericht
bel 112 snelquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:22 schreef Tjacka het volgende:
ik heb een doodziek nummer gevonden
einde bericht
ohja, kan je hier meer over vertellen?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ach kom op een nepaccent en zogenaamd diepe teksten over hun tranga libie...
Nee. Laat me met rust.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ohja, kan je hier meer over vertellen?
wat we je gewoon willen vertellen is dat the opposites kut isquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ohja, kan je hier meer over vertellen?
ok tyron.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:30 schreef Tyron het volgende:
[..]
wat we je gewoon willen vertellen is dat the opposites kut is
ik deel deze mening nietquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:30 schreef Tyron het volgende:
[..]
wat we je gewoon willen vertellen is dat the opposites kut is
ja, hoe kan jij als opa van 30 dat ook waarderen dan.quote:
Ik geef je 1 minuut om te editten...quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja, hoe kan jij als opa van 30 dat ook waarderen dan.
sukkl
OHHHquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik geef je 1 minuut om te editten...
coolquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:35 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik ben niet boos ouwe reus. Ik ben ongeduldig aan het wachten op mijn homies.
BRRRRRRRAAAAAAAAquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij heeft wel lefquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Morgen moet je natuurlijk goed gezond blijven voor de eerste nederlaag van Feyenoord.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:37 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Eventjes een klein biertje doen, niet te hard.
Muil.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Morgen moet je natuurlijk goed gezond blijven voor de eerste nederlaag van Feyenoord.
kngbquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel jammer dat Groningen zo nodig met 4-1 moest winnen.
Is toch leuk, staan die mannen ook een keer bovenaan.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel jammer dat Groningen zo nodig met 4-1 moest winnen.
Ik had liever vanaf speelronde 1 koploper geweestquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is toch leuk, staan die mannen ook een keer bovenaan.
AZ speelde nu ook aanvallend, itt de wedstrijd tegen Ajax.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Al was Heerenveen - AZ wel een puike wedstrijd. AZ niets van over na vorige week eigenlijk. Konden geen vuist maken tegen 10 man van Heerenveen op het laatst.
De inhaalrace begint normaal gesproken pas in februari voor jullie.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik had liever vanaf speelronde 1 koploper geweest.
Volgende week moeten ze ook uit hun schulp komen, thuis.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
AZ speelde nu ook aanvallend, itt de wedstrijd tegen Ajax.
edit: of aanvallend,niet op de counter iig...
Ja, nu je dat zegt moet ik aan Arias denken.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgende week moeten ze ook uit hun schulp komen, thuis.
Wat speelde Viergever droevig. En dat is dan aanvoerder van AZ. Werd dolgedraaid door die Slagveer.
PSV vond ik ook niet zo bijzonder, anderen schijnbaar wel.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, nu je dat zegt moet ik aan Arias denken.
Die had ik in m'n t eam gezet nav Fenerbace, maar die werd ook meerdere mailen door die ex-Feyenoorder voorbij gelopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |