PEC 2-4 Aja. Ging eerst naar 0-4quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
In eigen huis won Ajax toen met 3-1 meen ik, maar toen heeft PEC vrij lang de 1-1 gehouden en ging het op het laatst pas mis.
Dat was vrij vroeg in het seizoen al, en eerlijk gezegd een prima wedstrijd van PEC .
Oh ja, ik ben in de war met PSV.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PEC 2-4 Aja. Ging eerst naar 0-4
PEC 1-2 PSV was op de dag dat ook de klassieker was.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Oh ja, ik ben in de war met PSV.
Ja 2 doelpunten vrij snel achter elkaar van PEC toen.
Ik had me je heel anders voorgesteld.quote:
PSV kroop toen echt door het oog van de naald, vieze hondenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PEC 1-2 PSV was op de dag dat ook de klassieker was.
Tikken gehad?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Zwolle gaat falen dit jaar, en Ron Jans is een zeikerd.
Tevens is mijn oog blauw
Heb je gevochten ?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Zwolle gaat falen dit jaar, en Ron Jans is een zeikerd.
Tevens is mijn oog blauw
quote:
Nee. Ik was zover heen dat ik het voor elkaar heb gekregen mijn eigen knie te koppenquote:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Nee. Ik was zover heen dat ik het voor elkaar heb gekregen mijn eigen knie te koppenMisschien moet ik er maar een stoerder verhaal van maken...
Ja, 10 Marokkanen naar de grond gewerkt!
Had je teveel op?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Nee. Ik was zover heen dat ik het voor elkaar heb gekregen mijn eigen knie te koppenMisschien moet ik er maar een stoerder verhaal van maken...
Ik vind dat kniekoppen anders aardig stoer.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
quote:
Uh... ja... geen idee. Iets te enthiousiast denk ik. Het was en is geen prettig gevoel in ieder geval.quote:
Appelsap.quote:
Best knap nogquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
quote:KNVB wil nog niet praten over opvolging Van Gaal
Een jaar geleden trad Louis van Gaal opnieuw in dienst van de KNVB als bondscoach. Na zijn eerdere mislukte missie bleef de trainer altijd hoop houden op een nieuwe kans en die diende zich aan, nadat Bert van Marwijk niet doorging bij Nederland. Al vlot bleek dat Van Gaal het alleen tot het WK 2014 wilde doen en dus is de vraag wie hem over een jaar weer aflost in Zeist.
De naam van Ronald Koeman is al geregeld gevallen: hij heeft er nooit een geheim van gemaakt Oranje eens onder zijn hoede te willen nemen. Zijn contract bij Feyenoord eindigt na dit seizoen en dus vermoeden veel fans dat hij Van Gaals taken over zal nemen na het WK in Brazilië. Bert van Oostveen, directeur betaald voetbal, wil nog niet meedoen met de speculaties.
“We gaan in het najaar in alle rust kijken. Het heeft geen zin om dat nu al te doen. Het is bekend dat er een beperkt aantal kandidaten is. We zullen de kandidaten op een rijtje gaan zetten en dan bepalen met welke kandidaat we als eerst gaan spreken”, zei Van Oostveen zaterdag tegen NUsport. De directeur van de KNVB vaart zaterdag, net als Van Gaal overigens, mee op de voetbalboot tijdens de Gay Pride.
Gewoon Art Langeler bij PSV jeugd weg trekken en op de troon zettenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 15:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat je weinig verdient met een weddenschap op Koeman
Het wordt tijd dat Aad300 de klus een keer oppakt, maar hij zal het wel te druk hebben op de #tankbaan.quote:
65 jaar oud en nog altijd topfit, daar waar Koeman weer vies dik begint te raken.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 15:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat Aad300 de klus een keer oppakt, maar hij zal het wel te druk hebben op de #tankbaan.
Dit vind ik ook altijd een mooi Aadfragmentquote:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 15:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit vind ik ook altijd een mooi Aadfragment
[ afbeelding ]Ik kon alleen het filmpje niet vinden, wat groter zou wel leuk zijn.
quote:
Uh ja kijk eens paar posts boven jequote:
Ik had eerst een verkeerd clipje geselecteerd.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 15:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Uh ja kijk eens paar posts boven je
ninja
Link ?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 15:31 schreef Caland het volgende:
Zit zomergasten terug te kijken. Echt ongemakkelijk hoe Hans Teeuwen die kale op alle vlakken de baas is.
Kan je nagaan hoe groot het verschil is tussen Teeuwen en Kluivert.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 15:31 schreef Caland het volgende:
Zit zomergasten terug te kijken. Echt ongemakkelijk hoe Hans Teeuwen die kale op alle vlakken de baas is.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 15:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Even Littlerabbit 2 punten ontnomen bij de voetbalmanager.
komen er bij nog spelers in actie vanaaf? bij mij alleen die wolff eirkem,quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 15:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Netjes, het was een lastige concurrent vorig seizoen, alle middelen zijn toegestaan om het hem lastig te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |