haha lol nee sorry, maar hij is heel mooi geworden en mijn zelfverzekerdheid zit nu beter in mijn vel dan voorheen,quote:
Ok ok, alleen after pic dan in de dm. Show ff met je sexy neusje.quote:Op maandag 2 september 2013 21:29 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
haha lol nee sorry, maar hij is heel mooi geworden en mijn zelfverzekerdheid zit nu beter in mijn vel dan voorheen,
hahaha nee sorryquote:Op maandag 2 september 2013 21:33 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ok ok, alleen after pic dan in de dm. Show ff met je sexy neusje.
kan ik niet 1000 euro lenen van je?quote:Op maandag 2 september 2013 21:35 schreef yulian het volgende:
1347840 je mag zelf de puntjes invullen
Ik vind het wel interessant. Je hebt veel spaargeld (dat mag je wel zeggen met 100k) maar toch heb je hetzelfde gevoel als iemand die weinig spaargeld heeft (laten we zeggen een paar k). Namelijk dat er een moment komt dat het op is, alleen heb jij dit moment natuurlijk later.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:57 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Dit Dus. Ik heb óók mazzel gehad, en dat zal ik ook echt nooit ontkennen.
Maarre... die cash van mij is niet oneindig, hoor...
Ben het totaal met je eens!quote:Op maandag 2 september 2013 21:39 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
ALLEEN ONZE DADEN ! Denk daar maar eens diep over na mensen
fuck george clooney met zijn miljoenen of paris hilton,
ze komen met ons alle onder grond te zitten zonder hun rols royce
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
quote:Op maandag 2 september 2013 21:41 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ben het totaal met je eens!als je ook zo graag je neus wilt laten maken kan ik jewel mijn chirurg aanraden, ik heb nu een mooi europees neusje en geen lelijk turken neus. ik lijk op een victoria secret modelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee serieusone love voor alle zegeningen van mijn mooi neusje en lichaam en haar en alles gwn x0x0x0x0xkusje
...
Nee, ben gierig als de neten.quote:Op maandag 2 september 2013 21:37 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
kan ik niet 1000 euro lenen van je?
zo zijn de meeste nederlanders wel ja, geen wonder dat wij de meeste doekoes op bank hebben liggen (feit - nieuws)(is nieuws feit) ? (quote:
Mijn neus is goed hoor zou geen andere willen hebben. Misschien die van jou.quote:Op maandag 2 september 2013 21:42 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
als je ook zo graag je neus wilt laten maken kan ik jewel mijn chirurg aanraden, ik heb nu een mooi europees neusje en geen lelijk turken neus. ik lijk op een victoria secret model
nee serieusone love voor alle zegeningen van mijn mooi neusje en lichaam en haar en alles gwn x0x0x0x0xkusje
nee joh, die van mij is nep, waarom zou je een neppe neus willen hebben, nederlandera hebben de mooiste neusen! Alles is zo mooi klein en lang bij jullie, helaas is dat ook zo bij de borsten en billen en heupen en lengtequote:Op maandag 2 september 2013 21:45 schreef McNulty het volgende:
[..]
Mijn neus is goed hoor zou geen andere willen hebben. Misschien die van jou.
Om een kusje op te geven natuurlijk, poepiequote:Op maandag 2 september 2013 21:46 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
nee joh, die van mij is nep, waarom zou je een neppe neus willen hebben, nederlandera hebben de mooiste neusen! Alles is zo mooi klein en lang bij jullie, helaas is dat ook zo bij de borsten en billen en heupen en lengte
Wie is er hier de kaaskop!quote:Op maandag 2 september 2013 21:45 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
zo zijn de meeste nederlanders wel ja, geen wonder dat wij de meeste doekoes op bank hebben liggen (feit - nieuws)(is nieuws feit) ? (
kus geven doet mijn man welquote:Op maandag 2 september 2013 21:48 schreef McNulty het volgende:
[..]
Om een kusje op te geven natuurlijk, poepie![]()
Waarom nou die sneer naar Nederlanders toe?
Zit ook in een studentenkamer terwijl ik erg goed verdien. Blijf hier nog een jaar en dan wil ik wat meer van de wereld zien. Nu even sparen en dan wil ik azie doorreizen voor een langere tijd. Een huis kopen komt later wel! Kan altijd nogquote:Op maandag 2 september 2013 21:25 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Goede instelling, maar koop dan vooral geen huis. Van een beetje rijst bakken in India kun je geen hypotheek opbrengen.
Echt waar? Zo leukquote:Op maandag 2 september 2013 21:50 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
kus geven doet mijn man wel
Zeker netjesquote:Op vrijdag 20 september 2013 14:51 schreef .Neovo. het volgende:
Dan post ik die van mij ook maar even.
Op dit moment ongeveer 16K op mijn eigen spaarrekening. Ben nu 20 jaar oud (over een maand 21). Ik woon nog thuis, en dat zal waarschijnlijk nog wel een aantal jaren zo blijven. Helaas..
Hoe die 16K? Vanaf mijn 14e begonnen met kranten/folders bezorgen, en het meeste ervan direct naar de spaarrekening. Tot mijn 18e had ik eigenlijk geen uitgaven. Dus dat sparen ging wel rap. Na mijn 18e ging ook de studiefinanciering en zorgtoeslag naar de spaarrekening.
Ik heb al jaren twee krantenwijken, en samen met de studiefinanciering en zorgtoeslag is dat ongeveer 550 euro per maand aan inkomsten, waarvan ongeveer de helft naar de spaarrekening gaat. De andere helft gebruik ik om dingen te betalen (brandstof voor auto, verzekeringen, boodschappen).
Meestal zet ik elke maand dus ongeveer 250 naar de spaarrekening, maar af en toe zijn er grote uitgaves (aanschaf losse smartphone/laptop/kleding) waardoor er dus even niks gespaard wordt. Uitgaan e.d. doe ik niet bijna niet, dus daar bespaar ik ook wel wat mee)
Ik doe nu trouwens een full-time MBO niv. 4 opleiding, waardoor ik weinig tijd heb voor nog een baan. Begin om 5:30 met de ochtendkrant, dus aan het eind van de dag ben ik wel kapot. Ook aangezien de stage periode er straks ook weer aankomt (extra geld) kan ik momenteel niet extra werk erbij aannemen.
Als iemand nog tips heeft om sneller te sparen, hoor ik ze graag. Wil namelijk zoveel mogelijk sparen voordat ik het huis uitga. Al vind ik wel dat ik het best netjes doe voor iemand van bijna 21 jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |