Die buien die bij Bordeaux ontstaan zijn, daarvan is de eerste nu bijna bij Parijsquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:36 schreef zoem het volgende:
[..]
Ik had het over het buiencomplex bij Bordeaux, niet ParijsDie draait langzaam richting NNO.
Het voorstuk bijna, maar duurt alsnog 1-1.5 uur voordat het boven Parijs is. Het onderste deel -waar Reinier over praat mbt de supercell- gaat naar rechts en zal richting Duitsland gaan.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:37 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Die buien die bij Bordeaux ontstaan zijn, daarvan is de eerste nu bijna bij Parijs
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:51 schreef zoem het volgende:
[..]
Het voorstuk bijna, maar duurt alsnog 1-1.5 uur voordat het boven Parijs is. Het onderste deel -waar Reinier over praat mbt de supercell- gaat naar rechts en zal richting Duitsland gaan.
Dat is hier al.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:51 schreef Logician het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 2 augustus 2013 22:40 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Stel dat komt hier, hoe laat zou dat ong zijn?
* Sjaal en muts opzoektquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:04 schreef knep het volgende:
Heerlijk weertje, morgen weer kou lijden helaas
Next time, en mocht er toch nog wat komen lift je maar meequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:55 schreef Frutsel het volgende:
[..]
En vast al helemaal niet richting Twente
En dus pakt Logi de auto niet
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:04 schreef knep het volgende:
Heerlijk weertje, morgen weer kou lijden helaas
Ow god nee.. Liever gewoon 25 graden en s avonds een verkoelend buitje.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:20 schreef Apotheose het volgende:
[..]het mag van mij wel 30 graden blijven de hele zomer
Dat is zeker....quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:26 schreef Pino112 het volgende:
Limburg heeft waarschijnlijk de beste kans op onweer vannacht.
Misschien dat we hier in het oosten nog een stukje meepakken. Hopelijk....quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:17 schreef AverageJoe het volgende:
Alles vliegt Duitsland in. Ik verwacht er niets van. Misschien morgenvroeg nog?
Het front bouwt zich nog altijd opquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat kunnen we pas na afloop zeggen.
Hmm geen reden dus tot een nachtje doorhalen.. is er al iets te volgen op cnn wbt die bui?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:48 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Het front bouwt zich nog altijd op
en breid zich (heel) langzaam uit.
En ik vermoed dat het tegen zonopkomst
wel in de buurt zal zitten
Ik hoop van niet... M'n nichtje logeert hier vannacht en slaapt net een klein half uurtje. Geen zin om vannacht ergens wakker gebruld te worden door onweerquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:29 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Misschien dat we hier in het oosten nog een stukje meepakken. Hopelijk....
Ik voed soms nog paar een x per nacht, vooral met deze warmte, dan is het fijn om ondertussen wat afleiding te hebbenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:54 schreef knep het volgende:
Ik ga het niet afwachten, m'n nachtrust is belangrijker dan een onweersbuitje![]()
.
Jammer dan.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik hoop van niet... M'n nichtje logeert hier vannacht en slaapt net een klein half uurtje. Geen zin om vannacht ergens wakker gebruld te worden door onweer
Jij zit in het buut'nlaand, bemoei je met je eigen weerquote:
Ik blaas het lekker naar julliequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Jij zit in het buut'nlaand, bemoei je met je eigen weer
welk festival?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:02 schreef INViCTuS het volgende:
Ik ben een keer negatief, heb 2 dagen een festival opgebouwd en morgen dus van 12 tot 01 een fijn feesje dus laat het extreme weer er maar mooi langs gaan trekkenbeetje regen en onweer is nie erg maar geen wind en geen grote keien met hagel
Graag, als er een fikse wind en flink wat regen bij zitquote:
quote:
en onweer!!! en hard ookquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Graag, als er een fikse wind en flink wat regen bij zit
weer een waarschuwing of een weerwaarschuwing?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:11 schreef RiKe het volgende:
Er is zeker een weer waarschuwing actief?
Vandaar dat we niets krijgen...
idd..quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hier in het westen gaat echt geen fuck gebeuren. Het is te veel afgekoeld!
Stuur hierheen dan, gvd nog bijna 26 graden hierquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hier in het westen gaat echt geen fuck gebeuren. Het is te veel afgekoeld!
Nee ik heb godverdomme liever dat het 40 graden wordt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wil je dat het gaat vriezen ofzo?
Is dat alles...quote:
Maakt me niet uit, gebrek aan onweer blijft er!quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:14 schreef zoem het volgende:
[..]
weer een waarschuwing of een weerwaarschuwing?
20 graden, wil je ruilen? 27 en nog wat hier.quote:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:34 schreef Dagoduck het volgende:
Blijf maar lekker klagen hoor mensen, maakt niet uit. Wordt de wereld in ieder geval vrolijker van! Of niet?
Slapen doe je maar als je dood bent. Vannacht onweerquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik hoop van niet... M'n nichtje logeert hier vannacht en slaapt net een klein half uurtje. Geen zin om vannacht ergens wakker gebruld te worden door onweer
dat wordt n uur of 6/7 pas manquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:38 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Slapen doe je maar als je dood bent. Vannacht onweer
Vannacht Queens of the Stone Age live op Lollapalooza!quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:38 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het gaat me niet eens om m'n eigen nachtrust, die is sowieso al compleet vertyftquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:38 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Vannacht gaat het misschien ook spokenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Het gaat me niet eens om m'n eigen nachtrust, die is sowieso al compleet vertyft![]()
M'n logeetje slaapt meestal rond 19:30, nu spookte ze om 23:30 nog rond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe maarquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:44 schreef Drugshond het volgende:
Laat maar knallen want het komt er toch wel aan en het geeft niet of je rent.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:45 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Vannacht gaat het misschien ook spokenVolgens mijn glazen bol rond 4:00
Veel plezier met je bolletje jong, ik zie het elke nacht 4 uur wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Samen genietenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Veel plezier met je bolletje jong, ik zie het elke nacht 4 uur worden
Ik ga niet samen met jou genieten van je bolletje, daar begint vaak de ellende meequote:
Daar ben ik ook benieuwd naar en of het het noordoosten nog gaat halen. Buitje zou niet gek zijnquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:48 schreef Jor_Dii het volgende:
Lijkt toch richting zuidoostelijk Nederland te trekken.. ben benieuwd.
Hé je leeft nog, dus dit was jij niet?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ga niet samen met jou genieten van je bolletje, daar begint vaak de ellende mee
Mijn glazen bol heeft vaak gelijkquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ga niet samen met jou genieten van je bolletje, daar begint vaak de ellende mee
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:48 schreef Jor_Dii het volgende:
Lijkt toch richting zuidoostelijk Nederland te trekken.. ben benieuwd.
Ik ben 37, hou niet van hoogtes en ik leef als een non. Dus nee, dat was ik niet.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hé je leeft nog, dus dit was jij niet?
NWS / Eerste date loopt voor Amerikaanse vrouw slecht af
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben 37, hou niet van hoogtes en ik leef als een non. Dus nee, dat was ik niet.
Ik hou het in m'n achterhoofd, mogelijk heb ik je nog eens nodig...quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:50 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Mijn glazen bol heeft vaak gelijk
[..]
Wat er niet is kan nog komenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:59 schreef Infection het volgende:
Hoe zit het nou met die onweer die vannacht zal komen? Volgensmij valt het allemaal wel mee denk ik zo?
Wat nu boven Frankrijk hangt lijkt via het Oosten langst ons heen te gaan, maar het kan inderdaad altijd nog onstaan. Helaas slaap ik met dit weer overal doorheen omdat de warmte mij in een soort coma laat liggen, oftewel ik zal er waarschijnlijk niet veel van mee krijgen.quote:
Ff weer een regendans gedaan... en promt ontspringt er wat voor het frontquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:59 schreef Infection het volgende:
Hoe zit het nou met die onweer die vannacht zal komen? Volgensmij valt het allemaal wel mee denk ik zo?
Dat had ik inderdaad nog niet gezien, afwachten dan maar.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 01:02 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Ff weer een regendans gedaan... en promt ontspringt er wat voor het front
http://www.meteox.com/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=loop60min
why?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben 37, hou niet van hoogtes en ik leef als een non. Dus nee, dat was ik niet.
Tja, die respectabele leeftijd heb ik gewoon gehaaldquote:
Hier ook niet. Geeft ook niet, daar had ik me op ingesteldquote:
daar heb je alcohol of een pammetje voorquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 01:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier ook niet. Geeft ook niet, daar had ik me op ingesteld
Ik drink niet en heb geen pammetjes in huis. Wel een ander slaapmiddel maar dat durf ik niet in te nemen als ik een logé heb.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 01:18 schreef marcel-o het volgende:
[..]
daar heb je alcohol of een pammetje voor
Omdat je dan in ONZ moet reageren?quote:
Hoe dat zo?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 01:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Omdat je dan in ONZ moet reageren?
Oh, zo! Nah, ik heb andere hobby'squote:Op zaterdag 3 augustus 2013 01:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
In dat topic waar ze altijd stoned zijn.
Topicreeks: [POST HIER ALS JE STONED BENT] hihihihi
De kranten waaiden hier wegquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 01:33 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Te zacht om fatsoenlijk de temperatuur te doen dalen!
Ik heb de ramen open, dus het moet ook jouw kant opwaaienquote:
Ik ga ook in Hier wonen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 01:52 schreef Disorder het volgende:
[..]
Damn. 'Hier' krijgt altijd het beste van alles.
Volgens mij gewoon dikke primaquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 01:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Meh... Hoe wordt het de komende dagen daar?
Tofheidquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 01:51 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik heb de ramen open, dus het moet ook jouw kant opwaaien![]()
In de nachtelijke uren ook meteen de was opgehangen
Postcode 36270.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 01:52 schreef Disorder het volgende:
[..]
Damn. 'Hier' krijgt altijd het beste van alles.
Nachtenmensenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 01:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Tofheid![]()
Whehe, huishoudelijke zooi doe ik ook vaak in de nacht. Dan denk ik er ineens aan
Toch nog iets dat op onweer lijkt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 02:02 schreef humorduck28 het volgende:
Ineens uit het niets waaien de voordeur open, en de achterdeur dicht met een knal(almelo)
Nu pas?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 02:02 schreef humorduck28 het volgende:
Ineens uit het niets waaien de voordeur open, en de achterdeur dicht met een knal(almelo)
Heerlijk, dan heb je morgen van die keiharde zongedroogde handdoeken.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 01:51 schreef ACT-F het volgende:
In de nachtelijke uren ook meteen de was opgehangen
Geesten.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 02:02 schreef humorduck28 het volgende:
Dat valt mee. De kamer waar ze opgehangen zijn kijkt naar het noordenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 02:12 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Heerlijk, dan heb je morgen van die keiharde zongedroogde handdoeken.
Info,,,quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 02:35 schreef Aelse het volgende:
Er begint nu dus daadwerkelijk iets te groeien ten westen van het front
Ik vind het prima zo, even de koele lucht naar binnen en dan kan het morgen weer dik 30 worden.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 02:40 schreef Drugshond het volgende:
Toch vrees ik het ergste, dat het hooguit met een schrapschot blijft. if any
Limburg ook.quote:
Limburg dus....quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 02:55 schreef Sterrenstof86 het volgende:
Voor onweer moet je eigenlijk in de tropen gaan wonen.
Dan zou een tablet toch handiger zijn dan een android foonquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 03:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
Het wordt niks
Nieuwe foon in bestellingdat wordt straks optimaal genieten tijdens chasen
Prima toch. Ik zit hier heerlijk buiten nu.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 03:08 schreef -CRASH- het volgende:
24 Gr.
neerslagkans 0%
luchtvochtigheid 58%
wind 8 kmh
Als je buitenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 03:09 schreef sig000 het volgende:
[..]
Prima toch. Ik zit hier heerlijk buiten nu.
Als je buiten kunt zitten wel.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 03:09 schreef sig000 het volgende:
[..]
Prima toch. Ik zit hier heerlijk buiten nu.
In dit geval niet zo handig om een tablet mee te nemen op de fietsquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 03:09 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Dan zou een tablet toch handiger zijn dan een android foon
Dat is idd onhandig...quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 03:20 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
In dit geval niet zo handig om een tablet mee te nemen op de fietsja ik moet alles met de fiets doen helaas.
Daarnaast kan deze foon tegen water, dus zelfs bij een zware regenval kan ik gewoon door blijven gaan met wat ik aan het doen ben, of filmpjes schieten of foto's etc![]()
Tablet is natuurlijk leuk maar in dit geval een beetje onhandig
Kan ie ook tegen enorme regenval zoals vorige week zaterdag?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 03:20 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
In dit geval niet zo handig om een tablet mee te nemen op de fietsja ik moet alles met de fiets doen helaas.
Daarnaast kan deze foon tegen water, dus zelfs bij een zware regenval kan ik gewoon door blijven gaan met wat ik aan het doen ben, of filmpjes schieten of foto's etc![]()
Tablet is natuurlijk leuk maar in dit geval een beetje onhandig
Je wordt natter van het zwetenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 03:59 schreef Aelse het volgende:
Hier nu lichte regen. Nog niets noemenswaardig en verder ook geen toename in windsnelheid.
Hier (quote:
Tweeee...op een paar druppels regen na exact hetzelfde hierquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 05:53 schreef YogaLove het volgende:
Wat is het warm, ik heb amper geslapen.
En geen druppel regen.
Het is nu wel bewolkt en het waait (regio Eindhoven).quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 09:16 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Tweeee...op een paar druppels regen na exact hetzelfde hier
Geen idee die ken ik nietquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 03:23 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Dat is idd onhandig...
Dan is de NOSY telefoon beter
de enige waterdichte die ik ken
Zoals Aelse al zegt, Xperia Z kun je gewoon in je zwembad laten vallen zonder dat er wat mee gebeurdquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 03:34 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Kan ie ook tegen enorme regenval zoals vorige week zaterdag?
Ok, ik kwam van een feestje, en heb in een enorme plas gezwommen, maar ik was verdomd blij dat ik hem in een boterhamzakje had gedaan. (natuurlijk niet mijn idee)
Maar toch, toen regende het zo hard, daar kan geen elektrisch apparaat tegenop
Deze man weet.quote:
Volgens mij is het inderdaad allemaal langs ons heen getrokken. Heb er ook niks van meegekregen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:13 schreef Infection het volgende:
Hier al de hele dag bewolkt met veel wind, overigens is de temperatuur wel een stuk beter.
Hoe zat het nou met die onweer van afgelopen nacht, is dat allemaal langst ons heen getrokken? Ik heb er namelijk niets van mee gekregen.
Ten noorden van Texel ontplofte de atmosfeer gisteravond. Dat trok weg naar Denemarkenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:13 schreef Infection het volgende:
Hier al de hele dag bewolkt met veel wind, overigens is de temperatuur wel een stuk beter.
Hoe zat het nou met die onweer van afgelopen nacht, is dat allemaal langst ons heen getrokken? Ik heb er namelijk niets van mee gekregen.
Hier ook, alleen is het windstil geworden...quote:Op zondag 4 augustus 2013 00:38 schreef DemonRage het volgende:
Afkoeltijd!deuren en ramen open, met gaas tegen de muggen
Idd... dus de warmtewisseling met buiten is niet erg groot. Een ventilator voor het open raam zetten heeft vast nog wel wat invloed daarop.quote:Op zondag 4 augustus 2013 00:43 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Hier ook, alleen is het windstil geworden...
Ik heb de afzuigkap vol open. die trekt meestal in een half uur de warmte uit huis..quote:Op zondag 4 augustus 2013 00:51 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Idd... dus de warmtewisseling met buiten is niet erg groot. Een ventilator voor het open raam zetten heeft vast nog wel wat invloed daarop.
Hmm... geen slecht idee eigenlijk.quote:Op zondag 4 augustus 2013 00:56 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik heb de afzuigkap vol open. die trekt meestal in een half uur de warmte uit huis..
Dank voor de tip, daar had ik deze zomer nog niet aan gedacht!quote:Op zondag 4 augustus 2013 00:56 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik heb de afzuigkap vol open. die trekt meestal in een half uur de warmte uit huis..
Misschien dat de "enkele cijfers" nog op de kaart verschijnen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 01:58 schreef ACT-F het volgende:
Moeilijk te geloven dat het hier 12,4 graden is
Vrij normaal toch in NL?quote:Op zondag 4 augustus 2013 02:33 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Misschien dat de "enkele cijfers" nog op de kaart verschijnen.
Dat is gelukt: 9.9 helemaal in het oostenquote:Op zondag 4 augustus 2013 02:33 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Misschien dat de "enkele cijfers" nog op de kaart verschijnen.
Slim ideequote:Op zondag 4 augustus 2013 00:56 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
In Limburg helemaal niet afgekoeld...quote:Op zondag 4 augustus 2013 11:00 schreef ACT-F het volgende:
Heerlijk afgekoeld vannacht. Nu zijn we weer het warmste van het land met ruim 23 graden. En het is pas 11:00
En dan in de winter hier weer leven met 13 graden?quote:Op zondag 4 augustus 2013 10:31 schreef Lemans24 het volgende:
Nog een weekje mooi weer, dan koel, maar perfect wandelweer en dan... negen weken 30+ graden
(want dan zit ik in Indonesië)
Volgens mij gaan we ook naar een landklimaat.quote:Op zondag 4 augustus 2013 11:01 schreef GekkePoes het volgende:
Het is net of we ineens een landklimaat hebben. De hele dag enorm warm, en de nachten koelen af tot in de enkele cijfers.
7,5...quote:Op zondag 4 augustus 2013 11:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En dan in de winter hier weer leven met 13 graden?
Zou best eens kunnen, door de wegvallende straalstroom.quote:Op zondag 4 augustus 2013 11:13 schreef Fred0w het volgende:
[..]
Volgens mij gaan we ook naar een landklimaat.
De wind komt zomers vaker uit het zuiden en oosten waardoor het warmer en onstabieler word.
s Winters komt de wind juist vaker uit het noorden en westen, de winters worden dus kouder en natter.
De warmte zit overal in, dat raak je ook niet makkelijk kwijt. Vannacht had ik last van mist op de weg omdat het asfalt nog warm was, terwijl de luchttemperatuur laag was.quote:Op zondag 4 augustus 2013 11:10 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
In Limburg helemaal niet afgekoeld...
Losserquote:Op zondag 4 augustus 2013 16:27 schreef Snowsquall het volgende:
Is het heet op Sint Domijn, het zal een strenge winter zijn, of als Sint Domijn gloeit, een strenge winter bloeit.Met deze weerspreuken begint Johan Effing van Weerstation Losser vandaag zijn dagelijkse weerpraatje. Duurt nog wel een tijdje voor we kunnen controleren of dit uitkomt, maar het zou me niet verbazen. Morgen wordt het hier waarschijnlijk eerst nog tropisch. Woensdag wordt mogelijk een interessante dag met veel neerslag, zowel EC als GFS komen al meerdere runs met flinke neerslaghoeveelheden. Pluimen laten de potentie ook duidelijk zien. Het doorlopend neerslagtekort lijkt daarmee binnen de perken te blijven en slingert al een tijdje rond de mediaan.
quote:A level 2 was issued for parts of France and the western Alps mainly for large hail.
A level 1 was issued for eastern Spain mainly for large hail.
A level 1 was issued for northern France, Benelux,and north-western Germany mainly for severe wind gusts, large hail and tornadoes.
A level 1 was issued for the southern British Isles and southern Scandinavia mainly for severe wind gusts and tornadoes.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 08:53 schreef HerrFritz het volgende:
Gezellig weer voor éen dagje apenheul, ff oo familiebezoek
Perfect zelfsquote:Op maandag 5 augustus 2013 14:30 schreef Jor_Dii het volgende:
20-22 graden is nog steeds een uitstekend temperatuurtje
quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het is weer voorbij die mooie zomer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind dat nu alweer koud, ik ben de warmte zo snel gewend.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:30 schreef Jor_Dii het volgende:
20-22 graden is nog steeds een uitstekend temperatuurtje
Ligt er helemaal aan wat je doet.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:55 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind dat nu alweer koud, ik ben de warmte zo snel gewend.
Hopelijk komt de zomer nog tot ver in oktober een flink aantal keren terug, dat zou wel zo eerlijk zijn aangezien die schijtwinter dat ook steeds flikte.
Ik ben gelukkig gegarandeerd van nog ruim twee maanden mooi weer in het verre oosten, maar zie eigenlijk best op tegen eind oktober, als het met een beetje geluk net 15 graden zal zijn... Met een beetje pech is het dan 7 gradenquote:Op maandag 5 augustus 2013 14:55 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind dat nu alweer koud, ik ben de warmte zo snel gewend.
Hopelijk komt de zomer nog tot ver in oktober een flink aantal keren terug, dat zou wel zo eerlijk zijn aangezien die schijtwinter dat ook steeds flikte.
Ehm, zuid Spanje heeft ook vaak nachten van 25 graden. Verder ben ik het met je eens: die focus op je kapot werken is helemaal verkeerd. Gelukkig zal dat wel veranderen op korte termijn, want mensen hebben duidelijk genoeg van de huidige politiek.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Ligt er helemaal aan wat je doet.
Het werktempo ligt hier veel te hoog waardoor het al snel niet te houden is. Was in Cadiz (Zuid Spanje) met 41 graden en daar doet men tussen 1 en 4 gewoon geen reet.
Lekker op terrasje zitten beetje slapen en Siësta terwijl wij hier door moeten beulen van de baas.
Daarbij zijn de nachten daar ook koeler zo'n 12 graden waardoor het in huis veel beter te doen is. 21 graden buitentemperatuur en 25 binnen voor de nacht is echt niet fijn vind ik persoonlijk.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:49 schreef andreas612 het volgende:
Woensdag gevoelstemperatuur van 54 graden hierkan wel janken
Ik ken iemand die daar 'in de buurt' woont (Hefei) en die leeft nog bij de gratie van de airco, geloof ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cadiz ligt aan zee dus als de wind vanaf het Zuiden vanaf Marokko/Afrika komt kan dat best kloppen als de wind vanuit het westen komt van de oceaan koelt het echt enorm af.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:14 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ehm, zuid Spanje heeft ook vaak nachten van 25 graden. Verder ben ik het met je eens: die focus op je kapot werken is helemaal verkeerd. Gelukkig zal dat wel veranderen op korte termijn, want mensen hebben duidelijk genoeg van de huidige politiek.
Wat trouwens enorm laat is voor die breedtegraad. In Portugal (andere tijdzone) is dat een uur eerder, in Zuid Italië (verder naar het oosten) ook.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is ook midden in de zomer rond 9 uur half 10 al volledig donker daar.
Zoveel scheelt dat toch niet met Zuid Italië?quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:34 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Wat trouwens enorm laat is voor die breedtegraad. In Portugal (andere tijdzone) is dat een uur eerder, in Zuid Italië (verder naar het oosten) ook.
En niet alleen dat...quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:34 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Wat trouwens enorm laat is voor die breedtegraad. In Portugal (andere tijdzone) is dat een uur eerder, in Zuid Italië (verder naar het oosten) ook.
'k slaap onder de airco, is nog wel te doenquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:16 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ik ken iemand die daar 'in de buurt' woont (Hefei) en die leeft nog bij de gratie van de airco, geloof ik.
Is niet vreemd, komt gewoon door de flinke afstand naar het oosten. In oost-Polen is het ook een uur eerder donker dan in Nederland, ondanks dat het dezelfde breedtegraad is. Het is natuurlijk ook een uur eerder licht.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Zoveel scheelt dat toch niet met Zuid Italië?
[ afbeelding ]
edit: Palermo is inderdaad een uur en en kwartier onder best vreemd.
Weet ikquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:40 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
En niet alleen dat...
Je moet ook de kromming van de aarde meetellen.
Hoe verder naar de evenaar des te eerder is het er donker
Even mijn glazen bol checken.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:53 schreef aarontje112 het volgende:
Gaat er nog wat serieus gebeuren qua onweer vanavond?
Lange broek!?quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:16 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ik ben wel gewend aan het warme weer ja. Heb gewoon een lange broek aan nu terwijl ik thuis zit te werken.
ja. Zie nu pas dat het hier 28 graden is. De ramen tegen elkaar open en het is echt niet warm.quote:
Nee niet echt. Ik vermoed hier en daar wat buien met een kleine kans op onweer.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:53 schreef aarontje112 het volgende:
Ik zit de europese radar te checken maar het wil niet echt lukken qua onweer.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:53 schreef aarontje112 het volgende:
Auw.....quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:58 schreef Bienelientjee het volgende:
Pfff, lekker met de hond naar het strand geweest. Ben helaas goed verbrand!
Helemaal niet erg...quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:27 schreef Fred0w het volgende:
[..]
Ik zit de europese radar te checken maar het wil niet echt lukken qua onweer.
Het staat dusdanig ingesteld dat het bij mij afbuigt en richting Raalte gaat.quote:
Als het hier al aankomt dan heb jij het al gehad. Gun mij ook eens wat schikquote:
Da's waar. Maar houd het schild kleinquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Als het hier al aankomt dan heb jij het al gehad. Gun mij ook eens wat schik
Tuurlijk! Klein dorpje, klein schildjequote:Op maandag 5 augustus 2013 19:07 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Da's waar. Maar houd het schild klein
Je bent een schat.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Het staat dusdanig ingesteld dat het bij mij afbuigt en richting Raalte gaat.
Zo ben ik ook.
Dat klopt, fijn om dat ook eens van een ander te horenquote:
quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Tuurlijk! Klein dorpje, klein schildje
Het is idd een leftmover... op weerwoord is een foto van de mesocycloon te zien.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:02 schreef Drugshond het volgende:
Breda idd... koerst opeens naar links.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |