Die buien die bij Bordeaux ontstaan zijn, daarvan is de eerste nu bijna bij Parijsquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:36 schreef zoem het volgende:
[..]
Ik had het over het buiencomplex bij Bordeaux, niet ParijsDie draait langzaam richting NNO.
Het voorstuk bijna, maar duurt alsnog 1-1.5 uur voordat het boven Parijs is. Het onderste deel -waar Reinier over praat mbt de supercell- gaat naar rechts en zal richting Duitsland gaan.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:37 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Die buien die bij Bordeaux ontstaan zijn, daarvan is de eerste nu bijna bij Parijs
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:51 schreef zoem het volgende:
[..]
Het voorstuk bijna, maar duurt alsnog 1-1.5 uur voordat het boven Parijs is. Het onderste deel -waar Reinier over praat mbt de supercell- gaat naar rechts en zal richting Duitsland gaan.
Dat is hier al.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:51 schreef Logician het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 2 augustus 2013 22:40 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Stel dat komt hier, hoe laat zou dat ong zijn?
* Sjaal en muts opzoektquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:04 schreef knep het volgende:
Heerlijk weertje, morgen weer kou lijden helaas
Next time, en mocht er toch nog wat komen lift je maar meequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:55 schreef Frutsel het volgende:
[..]
En vast al helemaal niet richting Twente
En dus pakt Logi de auto niet
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:04 schreef knep het volgende:
Heerlijk weertje, morgen weer kou lijden helaas
Ow god nee.. Liever gewoon 25 graden en s avonds een verkoelend buitje.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:20 schreef Apotheose het volgende:
[..]het mag van mij wel 30 graden blijven de hele zomer
Dat is zeker....quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:26 schreef Pino112 het volgende:
Limburg heeft waarschijnlijk de beste kans op onweer vannacht.
Misschien dat we hier in het oosten nog een stukje meepakken. Hopelijk....quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:17 schreef AverageJoe het volgende:
Alles vliegt Duitsland in. Ik verwacht er niets van. Misschien morgenvroeg nog?
Het front bouwt zich nog altijd opquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat kunnen we pas na afloop zeggen.
Hmm geen reden dus tot een nachtje doorhalen.. is er al iets te volgen op cnn wbt die bui?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:48 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Het front bouwt zich nog altijd op
en breid zich (heel) langzaam uit.
En ik vermoed dat het tegen zonopkomst
wel in de buurt zal zitten
Ik hoop van niet... M'n nichtje logeert hier vannacht en slaapt net een klein half uurtje. Geen zin om vannacht ergens wakker gebruld te worden door onweerquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:29 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Misschien dat we hier in het oosten nog een stukje meepakken. Hopelijk....
Ik voed soms nog paar een x per nacht, vooral met deze warmte, dan is het fijn om ondertussen wat afleiding te hebbenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:54 schreef knep het volgende:
Ik ga het niet afwachten, m'n nachtrust is belangrijker dan een onweersbuitje![]()
.
Jammer dan.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik hoop van niet... M'n nichtje logeert hier vannacht en slaapt net een klein half uurtje. Geen zin om vannacht ergens wakker gebruld te worden door onweer
Jij zit in het buut'nlaand, bemoei je met je eigen weerquote:
Ik blaas het lekker naar julliequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Jij zit in het buut'nlaand, bemoei je met je eigen weer
welk festival?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:02 schreef INViCTuS het volgende:
Ik ben een keer negatief, heb 2 dagen een festival opgebouwd en morgen dus van 12 tot 01 een fijn feesje dus laat het extreme weer er maar mooi langs gaan trekkenbeetje regen en onweer is nie erg maar geen wind en geen grote keien met hagel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |