Jij bent dus eigenlijk één van de mensen die geen nieuwe auto kan betalenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:35 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
audi a5 uit 2011, wel tweedehands
nieuwe auto is zonde van het geldquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:36 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Jij bent dus eigenlijk één van de mensen die geen nieuwe auto kan betalen
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:37 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
nieuwe auto is zonde van het geld
Zie je de gelijkenis?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:32 schreef Havenbar0n het volgende:
Zonde van het geld [...] hoor je dan.
En patserig?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:37 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
Ik koop echt geen auto waar iemand anders al een een poos scheten in de bestuurdersstoel heeft zitten laten. Nieuw dus.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:37 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
nieuwe fiat panda wordt dat dan met jouw salarisquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:41 schreef RuckUngermans het volgende:
[..]
Ik koop echt geen auto waar iemand anders al een een poos scheten in de bestuurdersstoel heeft zitten laten. Nieuw dus.
Hahaha!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:42 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
nieuwe fiat panda wordt dat dan met jouw salaris
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:41 schreef White_Flower het volgende:
Oude auto's kunnen best mooi zijn.
[ afbeelding ]
ik heb het over die ouwe gare polo's en corsa's, die grafdingen uit de jaren 90 en al 8 eigenaren hebben gehad.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:42 schreef MolFan het volgende:
Oude auto's zoals een Porsche 944 stijgen in waarde, iets wat een nieuwe auto niet doet. Klacht onterecht.
O ja hoor meneertje weet t allemaal weer beter?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:42 schreef MolFan het volgende:
Oude auto's zoals een Porsche 944 stijgen in waarde, iets wat een nieuwe auto niet doet. Klacht onterecht.
Niet iedereen kan een nieuwe auto betalen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:43 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
[..]
ik heb het over die ouwe gare polo's en corsa's, die grafdingen uit de jaren 90 en al 8 eigenaren hebben gehad.
en hoe zou dat komen denk je?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:45 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Niet iedereen kan een nieuwe auto betalen.
Hoe denk je dat iemand met een gloednieuwe audi naar jou kijkt?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:47 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
en hoe zou dat komen denk je?
[ ] incompetent
[ ] dom
[ ] nat achter de oren
vul maar in
Geen geld?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:47 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
[ ] incompetent
[ ] dom
[ ] nat achter de oren
vul maar in
vast een beetje neerbuigend, maar daar moet die ook krom voor liggen. 2 jaar later koop ik zijn auto en lach ik me krom.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:52 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Hoe denk je dat iemand met een gloednieuwe audi naar jou kijkt?
Wat een loser is TS...quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:37 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
Jij bent ook wel een beetje neerbuigend.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:55 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
vast een beetje neerbuigend, maar daar moet die ook krom voor liggen. 2 jaar later koop ik zijn auto en lach ik me krom.
Maar waar gaat dit godverdomme over, jullie hebben niet eens jullie rijbewijs.
Op jou zijn ze alle drie van toepassing... En dan ben je er nog een aantal vergeten ookquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:55 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
[ ] incompetent
[ ] dom
[ ] nat achter de oren
vul maar in
je mocht willen dat je ooit voor shell mag werken knulquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:00 schreef john-hert het volgende:
En waarom koop jij eigenlijk een audi TS? De rest van de week rijd je toch in de Citroën Berlingo van de shell, dus waarom zou je voor die paar kilometers die je privé maakt een Audi kopen?
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:02 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
je mocht willen dat je ooit voor shell mag werken knul
hoeveel verdien je dan schatquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:08 schreef Zneeser het volgende:
[..]![]()
Het is nu wel duidelijk dat je een troll bent. Maar ga vooral door
Omdat een auto slechts een gebruiksvoorwerp is met als enige doel vervoer/transport. Elk argument bij de keuze voor een auto die niet het gevolg is van praktische zaken (zoals hoe groot hij is en hoeveel onderhoud het zou kosten gezien de leeftijd) is per definitie het gevolg van patserigheid. Dat geldt tot op het niveau van de kleur.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:32 schreef Havenbar0n het volgende:
Wat is er patserig aan in een nieuwe dure auto te rijden, omdat je het gemakkelijk kunt betalen?
je klinkt als een modale socioloogquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:19 schreef cricket het volgende:
[..]
Omdat een auto slechts een gebruiksvoorwerp is met als enige doel vervoer/transport. Elk argument bij de keuze voor een auto die niet het gevolg is van praktische zaken (zoals hoe groot hij is en hoeveel onderhoud het zou kosten gezien de leeftijd) is per definitie het gevolg van patserigheid. Dat geldt tot op het niveau van de kleur.
Heb je je piek bereikt?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:20 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
je klinkt als een modale socioloog
Haha, vorige eigenaar heeft al die stoelen allang afgewerkt. TS zit in de neukvlekken van de vorige eigenaar.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:41 schreef RuckUngermans het volgende:
[..]
Ik koop echt geen auto waar iemand anders al een een poos scheten in de bestuurdersstoel heeft zitten laten. Nieuw dus.
jij vast een studentje, helemaal gek gemaakt met verhalen hoe mooi het wel niet kan zijn.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:22 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
Haha, vorige eigenaar heeft al die stoelen allang afgewerkt. TS zit in de neukvlekken van de vorige eigenaar.![]()
Maarja, gok dat ts dat niet erg vindt, want zelf kan die er toch niemand in neuken.
ik krijg ook steeds dezelfde reacties, die terug te voeren zijn naar jaloezie.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:29 schreef HaywoodJablome het volgende:
je repetoir is wat beperkt, ts. of werk je een lijstje af?
ninja editquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:32 schreef BlueNumber het volgende:
Weer zo'n troll die alleen kan argumenteren mbv zijn salaris
Straks ga je nog beweren 2x modaal te verdienen, terwijl je net een jaar werkzaam bent
maar ik verdien meer dan je vader die aan zijn top zit, maakt dit je boos?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:33 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Typo door autocorrectie, dus het viel wel mee.
het is inderdaad wel zo dat we het voeden door op je te blijven reageren. maar gelukkig is mijn ervaring dat one trick ponies nooit echt blijvertjes zijn. toch nog een meevaller op de vrijdagmiddagquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:31 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
ik krijg ook steeds dezelfde reacties, die terug te voeren zijn naar jaloezie.
Valt wel mee, je moeder harkt achter het station de nodige doekoe voor hem binnen met haar aarsch.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:34 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
maar ik verdien meer dan je vader die aan zijn top zit, maakt dit je boos?
jij bent duidelijk 16/17quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:36 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Valt wel mee, je moeder harkt achter het station de nodige doekoe voor hem binnen met haar aarsch.
ja omdat je geen geld hebquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:35 schreef GekkePoes het volgende:
Een auto is voor mij niets meer dan een ding die je op een andere plek brengt. een gebruiksvoorwerp, niet interresant. Ik zit alleen in de auto als het echt noodzakelijk is, anders pak ik lekker de fiets.
Mensenkennis is jou vreemd. Daarbij ben je verbaal zeer zwak.quote:
Ja en. Je heb geen geld.quote:
ik denk rond de 3000quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:38 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Mensenkennis is jou vreemd. Daarbij ben je verbaal zeer zwak.
Overigens, hoeveel verdient mijn pa eigenlijk? Daar ben ik wel benieuwd naar.
geen geld geen zorgen, lekker huurhuisje met oude rommel, die je gewoon achter kan laten voor een maand vakantie. zonder dat je ook maar een enkele seconde denkt aan je spulletjes.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:39 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
Ja en. Je heb geen geld.
Je mot godverdegodverredomme luisteren en misschien krijg je ooit een kans.
Ik wil graag pomp 3 afrekenen, en doe ook maar een mars en een blikje cola...quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:02 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
haha, is hij niet eens register accountant danquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:41 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Verdienen sr. accountants tegenwoordig zo weinig ja?
Drie stoten op zijn neus en een trap in de ballen omdat ie jou gemaakt heeft?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:38 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
.
Overigens, hoeveel verdient mijn pa eigenlijk? Daar ben ik wel benieuwd naar.
Voor Shell werken, de Amerikanen betalen veel beter gek.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:02 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
ben twee weken vrij, vannacht nog naar Ibiza vliegen. Pffquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:41 schreef john-hert het volgende:
Hoe laat begint de ploegendienst vandaag TS? Of zit het er alweer op voor vandaag?
Zal ik maar niet meer op je gewauwel in gaan?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:41 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
haha, is hij niet eens register accountant dan
Ja is goed knul, beetje schermen met je vaders beroep terwijl jij niks kanquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:43 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Zal ik maar niet meer op je gewauwel in gaan?
Trollen is best leuk, maar verzin een breder arsenaal aan argumenten, dan kom je geloofwaardiger over.
Inderdaad, ben student. Onze prioriteiten liggen sowieso heel anders, ik geniet nu van het leven, daarna ga ik wel goed) geld verdienen. Overigens kom ik geen geld te kort, spaarrekeningquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:24 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
jij vast een studentje, helemaal gek gemaakt met verhalen hoe mooi het wel niet kan zijn.
Ben je al aan het sparen voor de vakantie van 2014?
Ja man, je zaterdagnacht doorbrengen op fok. Zal me niet verbazen dat je nog maagd ben en een vieze ecto benquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:47 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
Inderdaad, ben student. Onze prioriteiten liggen sowieso heel anders, ik geniet nu van het leven, daarna ga ik wel goed) geld verdienen. Overigens kom ik geen geld te kort, spaarrekening
Het genieten van het leven is blijkbaar iets wat jou ontgaan is. Jammer he? Al die verloren jaren, die je niet meer terug krijgt.
beneden modaal dusquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:48 schreef Braddie het volgende:
Mijn pa doet het altijd heel erg consequent.
Hij koopt een auto voor 500 euro met nieuwe APK en kijkt hoelang hij er nog mee kan rijden.
Sommige auto`s zijn na 2 maanden op (Te veel werk/Te dure reparaties) en andere (Zoals z`n Golfje III nu) rijd hij al 1,5 jaar mee.
Haha, neuk standaard meer dan jouquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:48 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
Ja man, je zaterdagnacht doorbrengen op fok. Zal me niet verbazen dat je nog maagd ben en een vieze ecto ben
Nee, toen je ging registreren als 'ikbenbaas' ben je al een gefrustreerde maagd.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:49 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
Haha, neuk standaard meer dan jou
Haha, nee hoor, moet je niet pimpen met je ingebeelde audi?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:50 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
Nee, toen je ging registreren als 'ikbenbaas' ben je al een gefrustreerde maagd.
haha ja hoorquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:51 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
Haha, nee hoor, moet je niet pimpen met je ingebeelde audi?
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:48 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
Ja man, je zaterdagnacht doorbrengen op fok. Zal me niet verbazen dat je nog maagd ben en een vieze ecto ben
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:54 schreef Havenbar0n het volgende:
tering ouwe, nog een paar daagjes en je bent 30.
Ga ff naar de geleen ofzo, je kan niet 30 worden en maagd zijn.
Jammer dan, hij rijd waarschijnlijk goedkoper dan jij, prijs per kilometer, verbruik, verzekering, wegenbelasting + dat hij al 1,5 jaar in een Golf III rijd voor nog geen 500 euro, hartstikke efficientquote:
Haha je bedoelt natuurlijk de camping in Limburg, daar hoef je je niet voor te schamen hoorquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:42 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
ben twee weken vrij, vannacht nog naar Ibiza vliegen. Pff
je oma roept.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:56 schreef john-hert het volgende:
[..]
Haha je bedoelt natuurlijk de camping in Limburg, daar hoef je je niet voor te schamen hoor
Maar veel plezier in elk geval, het schijnt mooi weer te worden daar.
Ik proef je frustratie gewoonquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:54 schreef Havenbar0n het volgende:
als je registreert als 'ikbendebaas' ben je maagd
klaar
jazeker wel, mooi huis en leuke auto voor de deur. Man o man wat voel ik me gefrustreerd door opmerkingen van maagden die net om de hoek kijken.quote:
Ah jammer moet je nu al weer eten, nou smakelijk dan. Hopen dat je oma pannenkoeken heeft gebakken, dat verdien je wel als je vanavond nog helemaal naar Limburg moet rijden.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:57 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
je oma roept.
eten is klaar
naar beneden komen
jij bent ook 17 en denkt het helemaal te maken met hbo'tje kunstgeschiedenis?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:04 schreef Irritatie100 het volgende:
Godverdomme zeg, deze klacht plaatsen terwijl je zelf een tweedehands hebt omdat je een auto nieuw kopen zonde van het geld vindt![]()
![]()
![]()
Wat voor mongool ben je dan![]()
![]()
![]()
Nee en nee.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:05 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
jij bent ook 17 en denkt het helemaal te maken met hbo'tje kunstgeschiedenis?
baas!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Geen oude Nissan Micra hebben uit 1996
[ afbeelding ]
of nog erger een bejaarde man die niet kan rijden in een mooie autoquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:07 schreef scoober het volgende:
STELLING:
Wat zie jij liever?
Een mooie dame of heer in een oud autotje?
OF
Een lelijke gast/ meid in een dure bak.
Mooi leven, zonder vrouw, zonder vrienden. Maar misschien wel beter dat je geen vrouw heb, jij bent de sukkel voor het geld, en de seks zoekt ze wel buiten de deur dan.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:01 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
jazeker wel, mooi huis en leuke auto voor de deur. Man o man wat voel ik me gefrustreerd door opmerkingen van maagden die net om de hoek kijken.
Godverdomme ik voel me slecht nu.
middelbareschooltijd argumenten, komt goed knul. Lekker genieten nog ff.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:07 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
Mooi leven, zonder vrouw, zonder vrienden. Maar misschien wel beter dat je geen vrouw heb, jij bent de sukkel voor het geld, en de seks zoekt ze wel buiten de deur dan.
Haha, de waarheid kan pijnlijk zijn he.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:09 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
middelbareschooltijd argumenten, komt goed knul. Lekker genieten nog ff.
ik heb ook op de middelbare school gezeten en je komt steeds met dezelfde opmerkingen, haha waarheid is pijnlijk jouw pa is dat je moer doet zo.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:09 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
Haha, de waarheid kan pijnlijk zijn he.
Ik zou zeggen, geef de moed niet op. Blijf aan jezelf werken, goed eten en sporten. Ook jij gaat neuken ooit.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:12 schreef IkBenDeBaas het volgende:
Kan je wel opgeven voor het programma: "Ik heb het nog nooit gedaan" hoor.
Tweedehands Volkswagenbak *quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:20 schreef YvonneS het volgende:
Wat boeit het nou dat er mensen in een oude auto rijden? Ik snap serieus niet hoe je je hieraan kan storen. Dan zou een Porscherijder zich ook moeten storen aan jou burgerlijke Volkswagenbak.
Naar Ibiza maar, had toch minstens verwacht met jouw inkomen op een betere lokatie met jouw nivo.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:42 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
ben twee weken vrij, vannacht nog naar Ibiza vliegen. Pff
ik ga in het najaar verhuizen, herenhuisje blijdorrepquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:26 schreef takata het volgende:
[..]
Naar Ibiza maar, had toch minstens verwacht met jouw inkomen op een betere lokatie met jouw nivo.
Je trekt bij Bokito in?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:27 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
ik ga in het najaar verhuizen, herenhuisje blijdorrep
200m lopen, Vroesenlaanquote:
nee hoor, jij moet nog 3 weken wachten of je stufiquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:45 schreef nooffence het volgende:
TS ik rijd een 2 weken nieuwe rs5 rechtstreeks uit Duitsland
hoe weet jij zo goed wanneer de stufi overgemaakt wordt?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:11 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
nee hoor, jij moet nog 3 weken wachten of je stufi
rond de 25ste, ik ben zelf ook student geweest. Het zou raarder zijn als ik dit niet wist.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:13 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
hoe weet jij zo goed wanneer de stufi overgemaakt wordt?
oh pardon, omdat je zei dat je niet gestudeerd had. misschien bedoelde je dat je niet aan de universiteit gestudeerd hebt dan.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:14 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
rond de 25ste, ik ben zelf ook student geweest. Het zou raarder zijn als ik dit niet wist.
sorry, maar het 'gezicht' dat die auto heeft is echt hilarischquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
Oldtimers daarentegen. Veel mooier imo dan die moderne sportwagens.
[ afbeelding ]
nu ben je dingen aan elkaar aan het verzinnen, natuurlijk heb ik wel gestudeerd. TU master chemie rustig. 9 voor de scriptiequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:15 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
oh pardon, omdat je zei dat je niet gestudeerd had. misschien bedoelde je dat je niet aan de universiteit gestudeerd hebt dan.
Vrouwen en auto'squote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:16 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
sorry, maar het 'gezicht' dat die auto heeft is echt hilarisch
nee, ik ben zojuist het allerlaatste restje twijfel kwijtgeraakt, dat is heel wat andersquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:17 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
nu ben je dingen aan elkaar aan het verzinnen, natuurlijk heb ik wel gestudeerd. TU master chemie rustig. 9 voor de scriptie
Ik snap denk ik wel wat je bedoelt. Nieuwe sportwagens hebben koplampen die schuin aflopen waardoor het lijkt alsof ze 'boos' kijken of dreigend. Deze lampen zijn rond waardoor een grappig gezicht ontstaat.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:16 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
sorry, maar het 'gezicht' dat die auto heeft is echt hilarisch
ja, sorry, maar ik moest het even zeggenquote:
ja, precies, en dan het stuk tussen de koplampen (de grille ofzo, sorry dat ik nu even stereotype moet zitten doen, maar ik weet het echt niet) als de mond.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik snap denk ik wel wat je bedoelt. Nieuwe sportwagens hebben koplampen die schuin aflopen waardoor het lijkt alsof ze 'boos' kijken of dreigend. Deze lampen zijn rond waardoor een grappig gezicht ontstaat.
Bazenauto's ja. Niet kapot te krijgen ookquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:20 schreef Braddie het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is en blijft mijn favoriete tweedehands / oude bak.
Opel Kadett E.
Dit model specifiek, dit is de eerste auto waar ik wat herinnering van heb, en waarmee we naar Parijs zijn gereden toen ik... 5 jaar oud was
Ze roesten flink, zeker bij de dorpels, maar motorisch zijn het ijzersterke wagens!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:21 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Bazenauto's ja. Niet kapot te krijgen ook
Gelukkig heb je wel een goede smaak wat auto's betreft dan.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:19 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ja, sorry, maar ik moest het even zeggen
wel een mooie auto trouwens, wat het ook is. ik ken eigenlijk alleen de jaguar e-type bij naam, die vind ik ook erg mooi.
Had je een goeie jeugd? Aangezien je vader waarschijnlijk zwaar onder modaal pakte?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:20 schreef Braddie het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is en blijft mijn favoriete tweedehands / oude bak.
Opel Kadett E.
Dit model specifiek, dit is de eerste auto waar ik wat herinnering van heb, en waarmee we naar Parijs zijn gereden toen ik... 5 jaar oud was
Laat ik hier maar niet neerzetten wat m`n vader verdiende tot 2002, denk dat je dan snel uit dit topic weglooptquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:22 schreef Dolle-Don het volgende:
[..]
Had je een goeie jeugd? Aangezien je vader waarschijnlijk zwaar onder modaal pakte?
haha ja, tot 2002 de gouden tijdquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:23 schreef Braddie het volgende:
[..]
Laat ik hier maar niet neerzetten wat m`n vader verdiende tot 2002, denk dat je dan snel uit dit topic wegloopt
Ga jij maar lekker zeiken op mensen met 2e hands autos terwijl je zelf ook een 2e hands Audi rijdquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:24 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
haha ja, tot 2002 de gouden tijd
2e hands van 35000 jaquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:26 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker zeiken op mensen met 2e hands autos terwijl je zelf ook een 2e hands Audi rijd___!
Hypocriet.
Nee aub zet neer!!!!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:23 schreef Braddie het volgende:
[..]
Laat ik hier maar niet neerzetten wat m`n vader verdiende tot 2002, denk dat je dan snel uit dit topic wegloopt
ja tot 2002 waren het gouden tijden haahquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:28 schreef Dolle-Don het volgende:
[..]
Nee aub zet neer!!!!
Ik weet zeker dat het minimaal 8000¤ per maand is
Nope, een week of 3 voor de keuring en NL-platen :p (ik ruik jaloezie)quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:11 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
nee hoor, jij moet nog 3 weken wachten of je stufi
Ach, mijn auto is niet eens 10% van mijn budget. Die van jou zeker 50%.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:30 schreef nooffence het volgende:
[..]
Nope, een week of 3 voor de keuring en NL-platen :p (ik ruik jaloezie)
Voor 35k heb je een gloednieuwe Ford Mondeo met vrijwel alle opties. Drie keer zo groot als die hele A5 van je. Wss minder snel, maar die Mondeo's liggen als een blok op de weg. Beter dan de gemiddelde Audi durf ik wel te stellen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:27 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
2e hands van 35000 ja
daar heb ik 30 van die gedrochten voor, als het niet meer is
nou prop je hypotheek ermee vol zou ik zeggenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:34 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Voor 35k heb je een gloednieuwe Ford Mondeo met vrijwel alle opties. Drie keer zo groot als die hele A5 van je. Wss minder snel, maar die Mondeo's liggen als een blok op de weg. Beter dan de gemiddelde Audi durf ik wel te stellen.
Ah, ik verdien met één belletje de waarde van jou auto terwijl jij je kapot werkt, en 10% hahahaha volgens mij betaal je die auto in termijnen hhahahahhaquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:33 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
Ach, mijn auto is niet eens 10% van mijn budget. Die van jou zeker 50%.
Maar ik ben jaloerssss hoor, morgen weer naar de lidl boodschappen doen knul.
Liever 30 auto`s van 1000 euro waar je gecombineerd 50-60 jaar in kan rijdenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:27 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
2e hands van 35000 ja
daar heb ik 30 van die gedrochten voor, als het niet meer is
cash betaald, maar jij doet al die dingen in 1 belletjequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:35 schreef nooffence het volgende:
[..]
Ah, ik verdien met één belletje de waarde van jou auto terwijl jij je kapot werkt, en 10% hahahaha volgens mij betaal je die auto in termijnen hhahahahha
Overduidelijk het antwoord van iemand die heel t jaar op zn vakantiegeld wachtquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:35 schreef Braddie het volgende:
[..]
Liever 30 auto`s van 1000 euro waar je gecombineerd 50-60 jaar in kan rijdenDan 1 auto van 35000 die je na 5-10 jaar niet meer kwijt raakt voor 10,000 euro, of die dan gewoon op is.
Ahw schatje toch beetje overspannen achter je computertje op zolder? Even een pauze nemen van je minecraft spelletje zekerquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:36 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
cash betaald, maar jij doet al die dingen in 1 belletje
Als jij dat gedaan had had je nog een soort van recht om te klagen over mensen met een oude auto. Met je tweedehandsjequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:35 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
nou prop je hypotheek ermee vol zou ik zeggen
wowwww een vw jetta, heftiggggquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:40 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Als jij dat gedaan had had je nog een soort van recht om te klagen over mensen met een oude auto. Met je tweedehandsje
En ik heb toevallig net een maand geleden een (nieuw gekochte) Mondeo ingeruild voor een (eveneens nieuw gekochte) VW Jetta.
ook jij bent een scholiertje nog, dromen mag wel dan.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:38 schreef nooffence het volgende:
[..]
Ahw schatje toch beetje overspannen achter je computertje op zolder? Even een pauze nemen van je minecraft spelletje zeker
Je moet je typestijl wel een beetje constant houden, anders val je nog sneller door de mand... Oh, wachtquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:33 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
Niet de meest spannende auto nee, maar wel full-options, 170pk en DSG-bak.quote:
moet jij niet even naar je auto lopen om te kijken of tie nog wel start, zou lullig zijn als je morgen te laat komt bij het uwvquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:42 schreef Zneeser het volgende:
[..]
Je moet je typestijl wel een beetje constant houden, anders val je nog sneller door de mand... Oh, wacht
wowwwwwwwwquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:43 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Niet de meest spannende auto nee, maar wel full-options, 170pk en DSG-bak.
En 2 jaar nieuwer dan jouw Audi
Aan mij hoef je niet meer te bewijzen dat je een troll bent die vindt dat hij in zijn "rol" moet blijven, hoorquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:43 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
moet jij niet even naar je auto lopen om te kijken of tie nog wel start, zou lullig zijn als je morgen te laat komt bij het uwv
prima hoor studentjequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:46 schreef Zneeser het volgende:
[..]
Aan mij hoef je niet meer te bewijzen dat je een troll bent die vindt dat hij in zijn "rol" moet blijven, hoor
Jammer, ik dacht dat je het intussen wel door zou hebben.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:49 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
dat doe je wel door na je studie in de bijstand te belanden
dat je al in de bijstand zit, zou het wel verklaren je recalcitrante gedragquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:50 schreef Zneeser het volgende:
[..]
Jammer, ik dacht dat je het intussen wel door zou hebben.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:52 schreef helldeskr het volgende:
Verkapt "kijk mij eens veel geld verdienen " topic.
Ik wil graag een scan van het loonstrookje van TS zien waaruit blijkt dat hij ecte Baas is qua salaris.
Anders zal ik hem tot in het einde van tijden beschouwen als een zielige opschepper....
Nou word je saai...quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:52 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
dat je al in de bijstand zit, zou het wel verklaren je recalcitrante gedrag
Met photoshop kom je ook een heel eind dus dat zou ik ook niet echt geloven.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:52 schreef helldeskr het volgende:
Verkapt "kijk mij eens veel geld verdienen " topic.
Ik wil graag een scan van het loonstrookje van TS zien waaruit blijkt dat hij ecte Baas is qua salaris.
Anders zal ik hem tot in het einde van tijden beschouwen als een zielige opschepper....
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:37 schreef Dolle-Don het volgende:
[..]
Overduidelijk het antwoord van iemand die heel t jaar op zn vakantiegeld wacht
True,quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:59 schreef budvar het volgende:
[..]
Met photoshop kom je ook een heel eind dus dat zou ik ook niet echt geloven.
haha jet cars, ja ik ken die paupers wel. Net te mooi om waar te zijn.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:44 schreef nooffence het volgende:
TS heeft zijn auto goedkoop op de kop getikt bij jet cars![]()
RTquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:47 schreef scoober het volgende:
TS, als je echt zo veel geld zou verdienen als je zegt.....Dan ben je behoorlijk kansloos dat je al de hele dag op internet zit te fokken.... kansloze opschepper.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik vind die warmte niksquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:47 schreef scoober het volgende:
TS, als je echt zo veel geld zou verdienen als je zegt.....Dan ben je behoorlijk kansloos dat je al de hele dag op internet zit te fokken.... kansloze opschepper.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom ben je dan niet aan het cruizen over de boulevard in je audi met airco? wellicht met een paar chicks op je achterbank op de terugweg???quote:
dat maken jullie ervan, ik heb al een tijdje een vaste vriendin.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:51 schreef scoober het volgende:
[..]
Waarom ben je dan niet aan het cruizen over de boulevard in je audi met airco? wellicht met een paar chicks op je achterbank op de terugweg???
heb jij ergens gelezen dat er een pl'tje aan te pas is gekomen?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:52 schreef snakelady het volgende:
Als je een nieuwe auti kan betalen, moet je dat zeker doen, maar als ik kan kiezen tussen een oude auto rijden die zelf betaald is of een nieuwe op lening ga ik voor de oude auto en ik schaam me daar geen seconde voor.
Met je chickie cruizen dan? of met je matties.... post btw ff een pic van je audi met jou erbijquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:52 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
dat maken jullie ervan, ik heb al een tijdje een vaste vriendin.
kap met haten en ga er zelf wat moois van maken
Je hoeft je ook niet te schamen als je de 3800 netto niet aantikt elke maand..quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:52 schreef snakelady het volgende:
Als je een nieuwe auti kan betalen, moet je dat zeker doen, maar als ik kan kiezen tussen een oude auto rijden die zelf betaald is of een nieuwe op lening ga ik voor de oude auto en ik schaam me daar geen seconde voor.
Jij bent geen Van Ommeren, je gedraagt je niet als een patriciër maar als een snob.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:33 schreef Havenbar0n het volgende:
baas, je herkentquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:56 schreef highender het volgende:
[..]
Jij bent geen Van Ommeren, je gedraagt je niet als een patriciër maar als een snob.
50 euro pzc?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:57 schreef Voszje het volgende:
Wauw, TS. Vertel nog eens over je geweldige salaris die 2x modaal is.
Nee, ik zeg toch ook niet dat dat bij jou van toepassing is.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:53 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
heb jij ergens gelezen dat er een pl'tje aan te pas is gekomen?
Ik schaam me niet dat ik in een oude auto rij, moet dat dan?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:55 schreef Dolle-Don het volgende:
[..]
Je hoeft je ook niet te schamen als je de 3800 netto niet aantikt elke maand..
Maar dit is toch wel echt een reactie van iemand die 7 a 800 pakt per maand
Dankzij Google, inderdaad. Maar met die 50 euro kom ik nooit aan het modaal, natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:00 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
en zonder te blikken of te blozen weet jij gelijk wat pcz is?
haha
je moet jezelf niet onderschatten, je komt over als een fel meisje.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:01 schreef Voszje het volgende:
[..]
Dankzij Google, inderdaad. Maar met die 50 euro kom ik nooit aan het modaal, natuurlijk.
Zeker niet.. Iedereen is anders toch? Ik zou niet goed kunnen slapen als ik niet wist dat er een goeie veilige q7 op me staat te wachtenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:00 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik schaam me niet dat ik in een oude auto rij, moet dat dan?
Ik sluit vooralsnog uit dat ik me in zal laten met pzc voor 50 euro. Heb je jezelf op die manier omhooggewerkt, toevallig?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:02 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
je moet jezelf niet onderschatten, je komt over als een fel meisje.
Niets uitsluiten
haha eerst maar die m5 verkopen lul, niet op de zaken vooruit lopenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:03 schreef Dolle-Don het volgende:
[..]
Zeker niet.. Iedereen is anders toch? Ik zou niet goed kunnen slapen als ik niet wist dat er een goeie veilige q7 op me staat te wachten
Die is al weg is vorige week opgehaaldquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:04 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
haha eerst maar die m5 verkopen lul, niet op de zaken vooruit lopen
ojee, je bent betrokken met die smeerpijpen uit Noorwegen?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:03 schreef highender het volgende:
[..]
Ik ben enigszins bekend met het pak gedeelte van vopak.
Treinenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:05 schreef Pharkus het volgende:
Boeiend, gewoon de chillings zetten in de trein.
Haha, nee hoor, ik heb het over de tijd ver voor de diverse fusies.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:05 schreef Havenbar0n het volgende:
ojee, je bent betrokken met die smeerpijpen uit Noorwegen?
oja ten tijde van de VOCquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:12 schreef highender het volgende:
[..]
Nog wat verder terug, pakhuismeesteren.
komt helemaal goed knul, eerst je middelbare school afmaken hequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:26 schreef Jan-Slagter het volgende:
[ afbeelding ]
Als er iemand in deze Shelby GT350 langsrijdt lach je m zeker ook uit, in je polo´tje bluemotion die 10 x minder waard is.
Ik heb geen enkel idee waar je op doelt beste knul, ik benadruk slechts dat oude autos veel meer waard kunnen zijn dan nieuwe exemplaren.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:29 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
komt helemaal goed knul, eerst je middelbare school afmaken he
Hou maar op, die chemische gassen hebben zijn hersens aangetast.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:32 schreef Jan-Slagter het volgende:
[..]
Ik heb geen enkel idee waar je op doelt beste knul, ik benadruk slechts dat oude autos veel meer waard kunnen zijn dan nieuwe exemplaren.
dat weet een kind van acht ookquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:32 schreef Jan-Slagter het volgende:
[..]
Ik heb geen enkel idee waar je op doelt beste knul, ik benadruk slechts dat oude autos veel meer waard kunnen zijn dan nieuwe exemplaren.
Kinderen van 8 hebben vaak ook grote fantasieën, het is behoorlijk sneu als je allerlei stoere praatjes verkondigt die je op geen enkele manier kunt bewijzen, hopelijk beleef je veel plezier in je droomwereldje.quote:
om 5 uur begint je ploegendienst weer fabrieksarbeider?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:49 schreef Havenbar0n het volgende:
je moet je modale kk muil houwen, ik ga pitten.
joe
ja zaterdag, rustig aan. Beetje internetten en filmpjes kijken.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:52 schreef Pharkus het volgende:
[..]
om 5 uur begint je ploegendienst weer fabrieksarbeider?
jij morgen met een bak koffie de pubers in toom houden hier?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:52 schreef Pharkus het volgende:
[..]
om 5 uur begint je ploegendienst weer fabrieksarbeider?
Zeker je verkeerde account gebruikt voor deze reply?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:56 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
jij morgen met een bak koffie de pubers in toom houden hier?
Je interpunctie is echt beangstigend slecht voor een voormalig TU student.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:49 schreef Havenbar0n het volgende:
je moet je modale kk muil houwen, ik ga pitten.
joe
Waarom rij jij in de auto van Rodawa.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Geen oude Nissan Micra hebben uit 1996
[ afbeelding ]
Honda, deze man heeft verstand.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:53 schreef scoober het volgende:
90% van die audi's zijn geleased.... niks om jaloers op te zijn dus.
Bovendien lach ik me elke x weer rot als ik met mijn 26 jaar oude honda figuren als TS zoek rijdt, zowel in de bocht als op de snelweg.![]()
Ts is een loser met zijn (lease)bak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 10:34 schreef VMSDKR het volgende:
TS ziet er overigens ook echt uit alsof hij hoogopgeleid is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
People assume too much.
In post nummer 7 je eigen klacht omverwerpenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:37 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |