Ik zie hier de link niet tussen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:53 schreef Pluizebol het volgende:
of je bent een arrogant kutjong die met z'n mams onderbroeken gaat kopen, omdat ie dus helemaal geen vrouwtje kan krijgen..
Niks,gezellig juist.. Maar ik vond TS zo arrogant overkomen, dus schreef maar iets..quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:01 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ik zie hier de link niet tussen.
Wat is er nou mis met shoppen met je mams?
thxquote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:50 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ik vind BG er eigenlijk best wel goed uitzienwel keihommo egt
.
Omdat dat een garp is, en jij bent zelf een arrogant kutjong je bent vast drie keer zo jong als mij lutser, hobbit.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:53 schreef Pluizebol het volgende:
Als je zogenaamd zoveel aandacht van "wijven"krijgt, waarom staat er dan (tevens single>pm)
onder je naam? Of je bent homo, waar ik niks op tegen heb hoor, of je bent een arrogant kutjong
Waarom scheld je dat meisje dan uit die je wou helpen, je had moeten zeggen dit is mijn moeder, ga je mee naar ons huis ?quote:
Omdat ze zei 'ik help je wel even overeind'quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:49 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
Waarom scheld je dat meisje dan uit die je wou helpen, je had moeten zeggen dit is mijn moeder, ga je mee naar ons huis ?
Echt wel, let maar op.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:54 schreef Havenbar0n het volgende:
tering ouwe, nog een paar daagjes en je bent 30.
Ga ff naar de geleen ofzo, je kan niet 30 worden en maagd zijn.
Hahah,dat is een goeie garp..quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:49 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Omdat dat een garp is, en jij bent zelf een arrogant kutjong je bent vast drie keer zo jong als mij lutser, hobbit.
Ok even een analyse:quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:49 schreef Pluizebol het volgende:
[..]
Hahah,dat is een goeie garp..![]()
Doe 'ns ff wat moeite, alvorens mij uit te schelden voor kutjong dat jonger zou zijn dan jou,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |