quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:26 schreef Havenbar0n het volgende:
Willen de studerenden en de mensen die niet minstens 2x modaal verdienen niet reageren reageren a.u.b.
Mooi, dan mag ik reageren, dus je baan als secretaresse/conciërge bevalt niet zo?quote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:23 schreef SuperwormJim het volgende:
En dat heb je ze ook zo verteld, recht in het gezicht?
Nee, dat kan helaas nog niet. Ik ga niet vroegtijdig mijn eigen glazen ingooien.quote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:26 schreef Havenbar0n het volgende:
Willen de studerenden en de mensen die niet minstens 2x modaal verdienen niet reageren reageren a.u.b.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:23 schreef LompeHork het volgende:
TS is gewoon een broekie die er niet mee om kan gaan dus
Je klinkt als een newbie die denkt het even te gaan maken, maar kennelijk kun je nog eens niet dealen met culturele verschillen binnen het bedrijf. En vervolgens ga je er over klagen op FOK!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:33 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
Nee, dat kan helaas nog niet. Ik ga niet vroegtijdig mijn eigen glazen ingooien.
Wat betreft financiën en toekomstperspectieven heb ik niets te klagen.
Laat maar ook, ik begon wel vrolijk met 'je kent het wel' maar dit is jullie natuurlijk niet bekend.
Zelfde voor jou, leg me het eens uit. Ook verwacht ik minstens 2x modaal van je.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:35 schreef teknomist het volgende:
[..]
Je klinkt als een newbie die denkt het even te gaan maken, maar kennelijk kun je nog eens niet dealen met culturele verschillen binnen het bedrijf. En vervolgens ga je er over klagen op FOK!
Je moet er langer in dienst zijn.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:36 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
Leg me eens uit hoe het werkt dan, nu verwacht ik wel minstens 2x modaal van je he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |