Jij bent dus eigenlijk één van de mensen die geen nieuwe auto kan betalenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:35 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
audi a5 uit 2011, wel tweedehands
nieuwe auto is zonde van het geldquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:36 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Jij bent dus eigenlijk één van de mensen die geen nieuwe auto kan betalen
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:37 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
nieuwe auto is zonde van het geld
Zie je de gelijkenis?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:32 schreef Havenbar0n het volgende:
Zonde van het geld [...] hoor je dan.
En patserig?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:37 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
Ik koop echt geen auto waar iemand anders al een een poos scheten in de bestuurdersstoel heeft zitten laten. Nieuw dus.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:37 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
nieuwe fiat panda wordt dat dan met jouw salarisquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:41 schreef RuckUngermans het volgende:
[..]
Ik koop echt geen auto waar iemand anders al een een poos scheten in de bestuurdersstoel heeft zitten laten. Nieuw dus.
Hahaha!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:42 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
nieuwe fiat panda wordt dat dan met jouw salaris
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:41 schreef White_Flower het volgende:
Oude auto's kunnen best mooi zijn.
[ afbeelding ]
ik heb het over die ouwe gare polo's en corsa's, die grafdingen uit de jaren 90 en al 8 eigenaren hebben gehad.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:42 schreef MolFan het volgende:
Oude auto's zoals een Porsche 944 stijgen in waarde, iets wat een nieuwe auto niet doet. Klacht onterecht.
O ja hoor meneertje weet t allemaal weer beter?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:42 schreef MolFan het volgende:
Oude auto's zoals een Porsche 944 stijgen in waarde, iets wat een nieuwe auto niet doet. Klacht onterecht.
Niet iedereen kan een nieuwe auto betalen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:43 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
[..]
ik heb het over die ouwe gare polo's en corsa's, die grafdingen uit de jaren 90 en al 8 eigenaren hebben gehad.
en hoe zou dat komen denk je?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:45 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Niet iedereen kan een nieuwe auto betalen.
Hoe denk je dat iemand met een gloednieuwe audi naar jou kijkt?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:47 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
en hoe zou dat komen denk je?
[ ] incompetent
[ ] dom
[ ] nat achter de oren
vul maar in
Geen geld?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:47 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
[ ] incompetent
[ ] dom
[ ] nat achter de oren
vul maar in
vast een beetje neerbuigend, maar daar moet die ook krom voor liggen. 2 jaar later koop ik zijn auto en lach ik me krom.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:52 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Hoe denk je dat iemand met een gloednieuwe audi naar jou kijkt?
Wat een loser is TS...quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:37 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
Jij bent ook wel een beetje neerbuigend.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:55 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
vast een beetje neerbuigend, maar daar moet die ook krom voor liggen. 2 jaar later koop ik zijn auto en lach ik me krom.
Maar waar gaat dit godverdomme over, jullie hebben niet eens jullie rijbewijs.
Op jou zijn ze alle drie van toepassing... En dan ben je er nog een aantal vergeten ookquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:55 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
[ ] incompetent
[ ] dom
[ ] nat achter de oren
vul maar in
je mocht willen dat je ooit voor shell mag werken knulquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:00 schreef john-hert het volgende:
En waarom koop jij eigenlijk een audi TS? De rest van de week rijd je toch in de Citroën Berlingo van de shell, dus waarom zou je voor die paar kilometers die je privé maakt een Audi kopen?
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:02 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
je mocht willen dat je ooit voor shell mag werken knul
hoeveel verdien je dan schatquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:08 schreef Zneeser het volgende:
[..]![]()
Het is nu wel duidelijk dat je een troll bent. Maar ga vooral door
Omdat een auto slechts een gebruiksvoorwerp is met als enige doel vervoer/transport. Elk argument bij de keuze voor een auto die niet het gevolg is van praktische zaken (zoals hoe groot hij is en hoeveel onderhoud het zou kosten gezien de leeftijd) is per definitie het gevolg van patserigheid. Dat geldt tot op het niveau van de kleur.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:32 schreef Havenbar0n het volgende:
Wat is er patserig aan in een nieuwe dure auto te rijden, omdat je het gemakkelijk kunt betalen?
je klinkt als een modale socioloogquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:19 schreef cricket het volgende:
[..]
Omdat een auto slechts een gebruiksvoorwerp is met als enige doel vervoer/transport. Elk argument bij de keuze voor een auto die niet het gevolg is van praktische zaken (zoals hoe groot hij is en hoeveel onderhoud het zou kosten gezien de leeftijd) is per definitie het gevolg van patserigheid. Dat geldt tot op het niveau van de kleur.
Heb je je piek bereikt?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:20 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
je klinkt als een modale socioloog
Haha, vorige eigenaar heeft al die stoelen allang afgewerkt. TS zit in de neukvlekken van de vorige eigenaar.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:41 schreef RuckUngermans het volgende:
[..]
Ik koop echt geen auto waar iemand anders al een een poos scheten in de bestuurdersstoel heeft zitten laten. Nieuw dus.
jij vast een studentje, helemaal gek gemaakt met verhalen hoe mooi het wel niet kan zijn.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:22 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
Haha, vorige eigenaar heeft al die stoelen allang afgewerkt. TS zit in de neukvlekken van de vorige eigenaar.![]()
Maarja, gok dat ts dat niet erg vindt, want zelf kan die er toch niemand in neuken.
ik krijg ook steeds dezelfde reacties, die terug te voeren zijn naar jaloezie.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:29 schreef HaywoodJablome het volgende:
je repetoir is wat beperkt, ts. of werk je een lijstje af?
ninja editquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:32 schreef BlueNumber het volgende:
Weer zo'n troll die alleen kan argumenteren mbv zijn salaris
Straks ga je nog beweren 2x modaal te verdienen, terwijl je net een jaar werkzaam bent
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |