Hier gister weer goedgekeurd door de vlos. Hartje, bloeddruk en alles was weer prima in orde. En dan volgende donderdag volgende afspraak hier thuis. Dus inderdaad pas vanaf 41 weken eventueel actie ondernemen. Nu nog gewoon afwachten. Is gelukkig ook nog prima vol te houden zo. En inderdaad bevallen in deze warmte... Ik wacht dan nog sowieso nog even een dagjequote:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:23 schreef zandsculptuur het volgende:
Zielig voor de baby![]()
"Welkom op de wereld!" *BATS* 38 graden.
Ziekenhuisbedden met dit weerquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:28 schreef mignonne het volgende:
[..]
nouja waar ie vandaan kwam was het ook 37 graden dus misschien is t minder onplezierig voor baby dan t lijkt.
Bevallen mte dit weer is eh, warm
6000 literquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:34 schreef Hilzillah het volgende:
Pomp chloor drijvertjes schock zooi en de rest. Vriendje ging schuren en er is zaagsel in het bad beland. dat wilde ik met een dekbedhoes filteren en de dag erna was het groen![]()
Er gaat ruim 6000 liter water in het bad. 1.5 a 2 dagen vullen. En als je bevallen bent mag je toch niet meer zwemmen... Dus dan maar strand.
Dan wordt het volgende topic van jou suusz. Tenzij niemand meer iets te vertellen heeft. Maar dat geloof ik nooit
van dat niets-doorlatende plastic met een lakentje eropquote:
mijn schoenen ookquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:47 schreef Pvoesss het volgende:
Dankzij het vruchtwater is je bed toch wel nat
Check...quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:42 schreef mignonne het volgende:
[..]
van dat niets-doorlatende plastic met een lakentje erop
maar toch hè, er zijn er nog best wel wat die dan tegen hun man zeggen "schatje ik heb het zo koud kun je mijn dikke sokken uit de tas pakken?"
de blik van de partner in kwestie dan is priceless![]()
Hahahaha bij de oudste werkte haar hoofd als stop er kwam dus geen/ amper vruchtwater.quote:
Dat jaquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:42 schreef mignonne het volgende:
[..]
van dat niets-doorlatende plastic met een lakentje erop
maar toch hè, er zijn er nog best wel wat die dan tegen hun man zeggen "schatje ik heb het zo koud kun je mijn dikke sokken uit de tas pakken?"
de blik van de partner in kwestie dan is priceless![]()
Ik meende dat 26 weken 6 maanden was, maar ik raak continu in de war van maanden icm weken bij zwangerschapquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:20 schreef Purple010 het volgende:
Oja en afgelopen woensdag 23 weken, dat is toch 6 maanden of zit ik me weer rijk te rekenen?
Limone gelukkig maar!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:48 schreef Limone het volgende:
Ik had 'iets' op kweek staan om te checken op streptokokken (), maar ik belde net en ik heb ze gelukkig niet! Joepie!
Ik had me er natuurlijk best wel zorgen over gemaakt. Volgens internet heeft 1 op de 5 zwangeren dit, maar de verhalen die je op internet erover leest zijn echt verschrikkelijk. Ik kneep 'm dus wel een beetje. Nu niet meer!
![]()
![]()
Ik kan ook echt niets met maandenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:23 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik meende dat 26 weken 6 maanden was, maar ik raak continu in de war van maanden icm weken bij zwangerschap
Komt vast goed met de babykamerHier was ook alles in orde, dus het kan wel
Hahah heel erg herkenbaarquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:29 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Ik kan ook echt niets met maanden. Het valt nu pas op hoe veel mensen (die geen kinderen hebben) vragen hoe veel maanden je bent. Ik kan het echt alleen maar in weken zeggen.
---
Fijn Limone!
---
Hier momenteel een bloeddruk die niet mee wil werken.. inmiddels even goed aan de drop om alles weer op te krikken, maar ik ben nog steeds gammel.
Ik heb met zwangere vrouwen gewerkt, en het zijn er toch best veel die antwoord geven in maanden als je vraagt hoe ver ze al zijnquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:32 schreef GotC het volgende:
[..]
Hahah heel erg herkenbaar
Random iemand: En, hoeveel maanden ben je zwanger/hoeveel maanden moet je nog?
Ik: Euh..bluh..al/nog x weken![]()
He wat vervelend van je bloeddruk..die warmte helpt dan al helemaal niet mee
Zet mij maar op 18 maart 2014 erbij. Al denk ik dat die datum nog iets later zal uitvallen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:12 schreef Limone het volgende:
Wil je erin Butterflower? Kunnen er nog mensen eruit?![]()
Als je mij even quote dan pas ik het aan!
I know. In het begin van de zwangerschap ook (met mate) genomen, maar ik heb het nu niet hier en wil er ook niet iemand op uitsturen. En het is zo vies!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:34 schreef Purple010 het volgende:
zoethout thee geeft ook een boost aan je bloeddruk.
Bloeddruk iddquote:
Ja, simpele berekening van eerste dag menstruatie. Maar ik heb een langere cyclus dan gemiddeld, dus denk dat het nog wel wat later in maart wordt. Maar tot die tijd wil ik gezellig bij 18 maart staanquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:07 schreef _NIKKI_ het volgende:
Theeleuter ook 18 maartHet wordt druk op die datum.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:46 schreef Kleurdoos het volgende:
O heerlijk dit, ik heb een zwangerenFB gevonden waar ze nog dommer zijn dan op babybytes
Ze geloven zelfs dat ze de dokter moeten bellen om antibiotica te vragen voor hun hydrofieldoeken, om ze zo steriel mogelijk te krijgen
Man, wat heb ik een lol daar.
Je zou maar hun huisarts zijn...quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:46 schreef Kleurdoos het volgende:
O heerlijk dit, ik heb een zwangerenFB gevonden waar ze nog dommer zijn dan op babybytes
Ze geloven zelfs dat ze de dokter moeten bellen om antibiotica te vragen voor hun hydrofieldoeken, om ze zo steriel mogelijk te krijgen
Link!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:46 schreef Kleurdoos het volgende:
En hoe willen ze checken of we daar aan voldoen?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:04 schreef Kleurdoos het volgende:
tís voor uitgerekende chicks in juli/aug/sep/okt ofzo
Ja ik wil er in!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:12 schreef Limone het volgende:
Wil je erin Butterflower? Kunnen er nog mensen eruit?![]()
Als je mij even quote dan pas ik het aan!
Hier is het op alle 16 etages stukquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:40 schreef NoBoNo het volgende:
Gotc, zit jij bij mij op kantoor ofzo? Ook hier de airco stuk, in 1 vleugel dan, gelukkig kunnen verhuizen naar een andere vleugel waar wel de airco werkt.
donequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:16 schreef Butterflower het volgende:
[..]
Ja ik wil er in!
1 april 2014
Thanks
... en done!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:48 schreef Theeleuter het volgende:
[..]
Zet mij maar op 18 maart 2014 erbij. Al denk ik dat die datum nog iets later zal uitvallen.
Met deze hitte in de stad knap van je. Ik zit nu binnen met mijn voeten op de koude tegelsquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:47 schreef Limone het volgende:
[..]
done
[..]
... en done!
Ik ging net lunchen in de stad en ik ben gesmolten. Ik heb zelfs heel theatraal met een servetje mijn voorhoofd gedeptHet is wel lekker rustig overal..
Fijn dat alles goed was f_r! Gaat het nu overall beter dan bij ean?
Daar val ik onder dus hup hier met die linkquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:04 schreef Kleurdoos het volgende:
tís voor uitgerekende chicks in juli/aug/sep/okt ofzo
Whut!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:19 schreef Cwen het volgende:
OMG KD, da's wel heel erg...
Hier heeft de bloody MediaM zojuist de verkeerde wasmachine geleverd en de oude meegenomen! Die komt weer terug, want degene die we wilden is niet leverbaar! Maar wanneer ie terugkomt, is nog maar de vraag... GVD
Klotezooi bij ons hebben ze wel eens een verkeerde droger geleverd ook zo handigquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:19 schreef Cwen het volgende:
OMG KD, da's wel heel erg...
Hier heeft de bloody MediaM zojuist de verkeerde wasmachine geleverd en de oude meegenomen! Die komt weer terug, want degene die we wilden is niet leverbaar! Maar wanneer ie terugkomt, is nog maar de vraag... GVD
Oh wat jammer zeg. Ik dacht eigenlijk dat het 'geen nieuws is goed nieuws' bij jou was. Nou, dan hoop ik voor jou dat het snel oktober is! (Maar niet te snel hoor, ik zou ook in oktober mogen bevallen!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:18 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Met deze hitte in de stad knap van je. Ik zit nu binnen met mijn voeten op de koude tegels
en of het beter gaat dan met Ean. Ik vind niet echt. Ik heb nu ook de zorg voor haar die het zwaarder maakt een veel dikkere buik en ik spuug nog steeds vrolijk door. Volgens mij heb ik mijn breuk groter gespuugd want ik kom in het maagzuur en dan heb ik bij Ean amper gehad.
Maar goed het einde komt in zicht kindje ligt goed. Dus ik hoop dat ik nu zelf aan de bak mag in oktober.
Met het kindje is alles goed. Met mijn waardes ook. Dus opzich niks te klagen en mag ik ook niet klagen. Alleen ik voel mij alleen zo beroerd.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:30 schreef Limone het volgende:
[..]
Oh wat jammer zeg. Ik dacht eigenlijk dat het 'geen nieuws is goed nieuws' bij jou was. Nou, dan hoop ik voor jou dat het snel oktober is! (Maar niet te snel hoor, ik zou ook in oktober mogen bevallen!)
buikpijn sucks.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:52 schreef zandsculptuur het volgende:
Klinkt als een heerlijk stranddagje Hillz. Op die tokkies na dan.
Ik heb even een vraag hier, google helpt me niet verder. Sinds dat ik zwanger ben heb ik heel vaak last van buikpijn. Soms is het een paar dagen weg, maar meestal is het gewoon een continu aanhoudende, zeurende pijn. De pijn zit vlak onder mijn navel (daar zitten nu mijn darmen, denk ik?). Het wordt erger als ik veel heb gedaan of veel heb gelopen (waarbij 'veel' relatief is, want zoveel is het ook weer niet), als ik 'lang' in de auto heb gezeten (+1 uur) of als mijn buik 'koud' wordt. Ik slaap ook al vanaf het begin met een buikband om, omdat ik anders wakker word met buikpijn.
Ik heb geen last van mijn stoelgang, die is (grotendeels) als normaal, maar soms wordt de buikpijn heftiger en dan gaat het weg als ik een keer goed naar het toilet ben geweest (sorry voor de tmi).
Herkent iemand dit misschien? Lotgenoten? Gaat het over? Moet ik accepteren dat dit bij mijn zwangerschap hoort?
Eigenlijk ben ik wel een beetje klaar met die buikpijn.
Dat je kindje en je waardes het goed doen is natuurlijk wel heel positief en fijn. Ik vind het echt heel rot dat je je zo beroerd blijft voelenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:20 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Met het kindje is alles goed. Met mijn waardes ook. Dus opzich niks te klagen en mag ik ook niet klagen. Alleen ik voel mij alleen zo beroerd.
Dat denk ik wel, al heb ik vanmiddag eigenlijk niks gedaan.quote:
Gelukkig is wat dat betreft alles goed, maar dan nog he, niemand die het gek vindt als je wel zou 'klagen'. Ventileren is dan misschien een beter woord.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:20 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Met het kindje is alles goed. Met mijn waardes ook. Dus opzich niks te klagen en mag ik ook niet klagen. Alleen ik voel mij alleen zo beroerd.
Snap ik maar het is al heel de weekquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:05 schreef Limone het volgende:
Het is ook echt heel warm, hè bubs. Ik ben er zelf ook een beetje wankel van..
Ooh, jaloers!!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:46 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik heb trouwens een 1,5 week geleden ineens rond mijn navel veel buikpijn gehad, en dan ook vooral 's nachts. Bleken overbelaste buikspieren te zijn. Toen ik oplette met omdraaien, en minder ging tillen ging het gelukkig wel weer beter.
Wij zijn vanmorgen wezen zwemmen, heerlijk, maar ben nu wel gesloopt. Mijn vriend is nu naar de F1 auto aan het kijken die hier een demonstratie geeft, en ik zit jaloers te luisteren naar de herrie..
Jaloers op je airco.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:12 schreef laiveneertiekje het volgende:
Wij hebben de airco in de woonkamer staan, en daar is het uit te houden. Net even buiten geweest, maar dat vond ik niet zo aan te raden. Ik ben nog aan het nadenken of ik vannacht beneden ga slapen of niet.
Geloof me ik huil er meer dan genoeg om maar het verandert niks aan de situatie.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
Gelukkig is wat dat betreft alles goed, maar dan nog he, niemand die het gek vindt als je wel zou 'klagen'. Ventileren is dan misschien een beter woord.
Opkomend maagzuur bijvoorbeeld vond ik zo naar. En bij mij was het niet noemenswaardig. Ik kan me er geen voorstelling van maken hoe het voor jou moet zijn. Hoe is het eigenlijk met de hulp die je zou krijgen? Heb je daar wel iets aan? Heb hier niet alles gevolgd de laatste tijd.
In de vorige topics heb ik alle echo's bewonderd. Heel bijzonder die tweelingfoto's.![]()
En skips ook mooie foto's!En je staat als het goed is dan opeens weer boven mij.
Geen twijfel meer over mogelijk, toch? Ik neem aan dat de verloskundige dit wel gewoon over zal nemen.
En de 34 weken van KD zijn binnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |