abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129619067
Klinkt als een heerlijk stranddagje Hillz. Op die tokkies na dan :+.

Ik heb even een vraag hier, google helpt me niet verder. Sinds dat ik zwanger ben heb ik heel vaak last van buikpijn. Soms is het een paar dagen weg, maar meestal is het gewoon een continu aanhoudende, zeurende pijn. De pijn zit vlak onder mijn navel (daar zitten nu mijn darmen, denk ik?). Het wordt erger als ik veel heb gedaan of veel heb gelopen (waarbij 'veel' relatief is, want zoveel is het ook weer niet), als ik 'lang' in de auto heb gezeten (+1 uur) of als mijn buik 'koud' wordt. Ik slaap ook al vanaf het begin met een buikband om, omdat ik anders wakker word met buikpijn.
Ik heb geen last van mijn stoelgang, die is (grotendeels) als normaal, maar soms wordt de buikpijn heftiger en dan gaat het weg als ik een keer goed naar het toilet ben geweest (sorry voor de tmi :') ).
Herkent iemand dit misschien? Lotgenoten? Gaat het over? Moet ik accepteren dat dit bij mijn zwangerschap hoort?
Eigenlijk ben ik wel een beetje klaar met die buikpijn :@.
pi_129619203
Hmmz Zand dat klinkt naar. Ik heb er geen ervaring mee dus kan je wat dat betreft niet helpen. Ik hoop voor je dat het niets iets is wat bij je zwangerschap hoort, want 9 maanden buikpijn is geen pretje. :*
pi_129619345
jakkes zand, dat klinkt bijzonder onprettig... Ook geen ervaring mee.
pi_129619613
Nah, de oude hebben ze meegenomen en deze mogen we niet gebruiken want dat is het beleid *insert kotssmilie*. We krijgen wel ons geld terug en hebben meteen ergens anders een nieuwe besteld, maar ik hoop maar dat de kiddo nog een weekendje blijft zitten! :(

Zand, het kan een diastase van je buikspieren zijn, oftewel een scheurtje in je buikspieren. Dat gaat meer pijn doen als er meer druk op komt door lopen, sporten, je groeiende baarmoeder of je darmen. Ik heb zelf een hoge, net onder m'n middenrif, maar laag op de plaats die jij beschrijft komt veel vaker voor. Je kunt het evt checken door op je rug te gaan liggen en je buikspieren aan te spannen. Als je dan met je vingers rond de pijnlijke plek voelt, zou je iets van een deuk met daarboven (dus bij of net boven) je navel een bult kunnen zien/voelen.
Kun je hier wellicht iets mee?
Home is where the O+ is...
pi_129619720
Cwen nee!! Dus ook geen wasmachine! Ik hoop dat ze de nieuwe snel leveren. Was de verkeerd bezorgde geen beter model ;)
pi_129619808
Jeetje wat een stom gedoe, Cwen :(

En bedankt voor de tip, maar ik denk niet dat het een diastase is. De pijn is ook niet specifiek ergens op een bepaalde plek aanwezig, gewoon het hele gebied 'zeurt' continu.
Mijn buik is ook steeds hard... ik las op babybytes bij 'week 11' dat je nu je baarmoeder zou moeten kunnen voelen 'als een harde rand vlak boven je schaambot'. Nou, mijn hele buik voelt dus hard, ik voel echt geen verschil :').
Nouja, over twee weken heb ik controle bij de VK, dan zal ik het aan haar voorleggen :).
pi_129619928
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 15:30 schreef Limone het volgende:

[..]

Oh wat jammer zeg. Ik dacht eigenlijk dat het 'geen nieuws is goed nieuws' bij jou was. Nou, dan hoop ik voor jou dat het snel oktober is! (Maar niet te snel hoor, ik zou ook in oktober mogen bevallen! :o )
Met het kindje is alles goed. Met mijn waardes ook. Dus opzich niks te klagen en mag ik ook niet klagen. Alleen ik voel mij alleen zo beroerd.

@cwen Geen wasmachine sucks. Je had niet toevallig een duurder exemplaar gekregen? waar heb je hem nu besteld?
pi_129619989
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 16:52 schreef zandsculptuur het volgende:
Klinkt als een heerlijk stranddagje Hillz. Op die tokkies na dan :+.

Ik heb even een vraag hier, google helpt me niet verder. Sinds dat ik zwanger ben heb ik heel vaak last van buikpijn. Soms is het een paar dagen weg, maar meestal is het gewoon een continu aanhoudende, zeurende pijn. De pijn zit vlak onder mijn navel (daar zitten nu mijn darmen, denk ik?). Het wordt erger als ik veel heb gedaan of veel heb gelopen (waarbij 'veel' relatief is, want zoveel is het ook weer niet), als ik 'lang' in de auto heb gezeten (+1 uur) of als mijn buik 'koud' wordt. Ik slaap ook al vanaf het begin met een buikband om, omdat ik anders wakker word met buikpijn.
Ik heb geen last van mijn stoelgang, die is (grotendeels) als normaal, maar soms wordt de buikpijn heftiger en dan gaat het weg als ik een keer goed naar het toilet ben geweest (sorry voor de tmi :') ).
Herkent iemand dit misschien? Lotgenoten? Gaat het over? Moet ik accepteren dat dit bij mijn zwangerschap hoort?
Eigenlijk ben ik wel een beetje klaar met die buikpijn :@.
buikpijn sucks.
Hier zijn de gyn in opleiding dat het je bekken of banden kunnen zijn. Maar of dit bij jou ook zo is weet ik niet.

Hilz lekker afgekoeld? jammer van de tokkies.
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 17:27:33 #84
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_129620162
Zand buikpijn sucks hopelijk is het snel over :*

Mijn buik blijft vervelend doen. Als dit zo nog 8 weken is zou ik niet fijn vinden -O-
pi_129620442
Zand heb je al urine naar de huisarts gebracht voor een blaasontsteking test?

Hier vanmorgen weer urine laten checken, uitslag urineweginfectie. Behalve af en toe buikpijn en harde buiken nergens last van. Ben behoorlijk verbaasd. Nu urine voor kweek naar het ziekenhuis maar moet wel al een antibiotica kuur slikken. Gelijk maar vitamine B gehaald. Hopelijk blijft een schimmel infectie me dan nu wel bespaard
pi_129620858
Nou, ze zouden de oude vandaag nog terugbrengen, maar dat zit er ook niet meer in... Het model was beduidend minder dan degene die besteld was, dus die willen we ook nit houden, tenzij ze er een heeeeeele leuke prijs van maken - not gonna happen.

Zand, mja, kan, mijn diastase voelde in eerste instantie als continue maagpijn, maar dat bleek het dus niet te zijn. Niet altijd dezelde plek of intensiteit, dus wie weet? Van pijn wordt je buik overigens ook hard, maar goed, wie weet kan je vk er nog iets over zeggen.

Bubs, wat vervelend. Meer rust nemen?
Home is where the O+ is...
pi_129622482
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 17:20 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Met het kindje is alles goed. Met mijn waardes ook. Dus opzich niks te klagen en mag ik ook niet klagen. Alleen ik voel mij alleen zo beroerd.

Dat je kindje en je waardes het goed doen is natuurlijk wel heel positief en fijn. Ik vind het echt heel rot dat je je zo beroerd blijft voelen :*

Heul irritant, Cwen! :(

Ik herken wel wat van je verhaal zand.. Volgens mij heb ik wel eens laten vallen dat ik nogal zeurpietjes als darmen heb :')
Aan het begin van mijn zwangerschap werd ik wel eens wakker van darmkramp en dan moest ik kromgebogen naar de wc, maar na het poepen was de buikpijn wel altijd over. smakelijk! Rond de twintig weken heb ik nog eens een flinke stekende, harde buik gehad omdat ik teveel had gedaan. Daarna niets geen last meer. Ik denk dat mijn darmen gewoon een nieuwe plek moesten vinden. Ik had overigens niet een continue buikpijn. Misschien toch iets om met de huisarts te bespreken?
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 19:01:00 #88
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_129622816
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 17:50 schreef Cwen het volgende:

Bubs, wat vervelend. Meer rust nemen?
Dat denk ik wel, al heb ik vanmiddag eigenlijk niks gedaan.
Vanmorgen alleen wat boodschapjes op de fiets...
pi_129622886
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 17:20 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Gelukkig is wat dat betreft alles goed, maar dan nog he, niemand die het gek vindt als je wel zou 'klagen'. Ventileren is dan misschien een beter woord. :*

Opkomend maagzuur bijvoorbeeld vond ik zo naar. En bij mij was het niet noemenswaardig. Ik kan me er geen voorstelling van maken hoe het voor jou moet zijn. Hoe is het eigenlijk met de hulp die je zou krijgen? Heb je daar wel iets aan? Heb hier niet alles gevolgd de laatste tijd.

In de vorige topics heb ik alle echo's bewonderd. Heel bijzonder die tweelingfoto's. O+

En skips ook mooie foto's! O+ En je staat als het goed is dan opeens weer boven mij. 8)7 Geen twijfel meer over mogelijk, toch? Ik neem aan dat de verloskundige dit wel gewoon over zal nemen.

En de 34 weken van KD zijn binnen. *O*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_129622941
Het is ook echt heel warm, hè bubs. Ik ben er zelf ook een beetje wankel van..
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 19:16:04 #91
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_129623267
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 19:05 schreef Limone het volgende:
Het is ook echt heel warm, hè bubs. Ik ben er zelf ook een beetje wankel van..
Snap ik maar het is al heel de week ;) En begin van de week was het heel goed te doen qua weer.
pi_129624204
Ik heb trouwens een 1,5 week geleden ineens rond mijn navel veel buikpijn gehad, en dan ook vooral 's nachts. Bleken overbelaste buikspieren te zijn. Toen ik oplette met omdraaien, en minder ging tillen ging het gelukkig wel weer beter.

Wij zijn vanmorgen wezen zwemmen, heerlijk, maar ben nu wel gesloopt. Mijn vriend is nu naar de F1 auto aan het kijken die hier een demonstratie geeft, en ik zit jaloers te luisteren naar de herrie..
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 20:09:39 #93
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_129624985
Houden jullie het een beetje uit qua warmte? Heb er gelukkig vandaag niet zo'n last van *O*
pi_129625101
Wij hebben de airco in de woonkamer staan, en daar is het uit te houden. Net even buiten geweest, maar dat vond ik niet zo aan te raden. Ik ben nog aan het nadenken of ik vannacht beneden ga slapen of niet.
pi_129626301
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 19:46 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik heb trouwens een 1,5 week geleden ineens rond mijn navel veel buikpijn gehad, en dan ook vooral 's nachts. Bleken overbelaste buikspieren te zijn. Toen ik oplette met omdraaien, en minder ging tillen ging het gelukkig wel weer beter.

Wij zijn vanmorgen wezen zwemmen, heerlijk, maar ben nu wel gesloopt. Mijn vriend is nu naar de F1 auto aan het kijken die hier een demonstratie geeft, en ik zit jaloers te luisteren naar de herrie..
Ooh, jaloers!!
pi_129626465
Ik ben blij dat ik gisteren het kraamkado al had gehaald. Ben eigenlijk na het zwemmen (wat geen succes was met meneer Nee) de hele middag binnen gebleven. Tot een uur of vier. Toen moest ik kadootje ophalen, en naar bbq bij bro.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_129627290
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 20:12 schreef laiveneertiekje het volgende:
Wij hebben de airco in de woonkamer staan, en daar is het uit te houden. Net even buiten geweest, maar dat vond ik niet zo aan te raden. Ik ben nog aan het nadenken of ik vannacht beneden ga slapen of niet.
Jaloers op je airco.
Onze staande en ronddraaiende ventilator staat bij ean op de kamer. Kamer op het zuiden daar was het echt bloedheet. Ik lig nu op bed met een stokoude ventilator op de vensterbank. Die is nog van mijn oma geweest en volgens mij had zij hem van een aangetroude nicht oid. Dus al heel oud en hij maakt veel herrie maar ik ben er blij mee.
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 19:03 schreef Soempie het volgende:

[..]

Gelukkig is wat dat betreft alles goed, maar dan nog he, niemand die het gek vindt als je wel zou 'klagen'. Ventileren is dan misschien een beter woord. :*

Opkomend maagzuur bijvoorbeeld vond ik zo naar. En bij mij was het niet noemenswaardig. Ik kan me er geen voorstelling van maken hoe het voor jou moet zijn. Hoe is het eigenlijk met de hulp die je zou krijgen? Heb je daar wel iets aan? Heb hier niet alles gevolgd de laatste tijd.

In de vorige topics heb ik alle echo's bewonderd. Heel bijzonder die tweelingfoto's. O+

En skips ook mooie foto's! O+ En je staat als het goed is dan opeens weer boven mij. 8)7 Geen twijfel meer over mogelijk, toch? Ik neem aan dat de verloskundige dit wel gewoon over zal nemen.

En de 34 weken van KD zijn binnen. *O*
Geloof me ik huil er meer dan genoeg om maar het verandert niks aan de situatie.
De hulp heeft nu vakantie en vriend zou schoonmaken. Oke voor zover dus. Ik vind het nu te heet om iets te doen dus ik zet hem zondag wel aan het werk.
pi_129629272
Vriend en ik hebben duidelijk last van de hitte..

Omdat het zo warm was, zijn we toch iets eerder gestopt met het verhuisbonanza, en is vriend aan het einde van de middag naar een meertje hier vlakbij geweest. Ik bleef thuis want van de hitte krijg ik snel hoofdpijn. En ook al had ik beloofd dat ik het rustig aan zou doen, ik moest toch nog even wat dozen inpakken van mezelf.
Toen belde lief, of er iemand mee mocht eten, tuurlijk mag dat. Ja, of ik dan even naar de winkel wilde gaan om extra vlees te halen.
'Nou, eigenlijk ben ik bezig.'
'Ja maar jij bent dichterbij de winkel.'
'Maar ik ben aan het inpakken schatje, je kan er toch makkelijk op de fiets langs.'
'Ja maar waarom wil jij niet zeurzeur mauwmauw.'
'Oké, dus even voor de duidelijkheid, jij ligt aan het strand en ik sta hier JOUW spullen in te pakken, en dan moet ik ook nog langs de winkel waar ik net ook al speciaal voor jou ben geweest om eten en bier te kopen??'
Hij: :(
Ik: :% Maar ik doe het toch niet! :6

Tja, hitte, mijn hormonen.. Geen goede combi.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 22:34:31 #99
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_129631214
Net terug van een avondje bij m'n ouders. Moeders heeft voor het eerst even gevoeld hoe Bob lag, en hij ligt volgens haar momenteel in hoofdligging :) En qua grootte gemiddeld. Ze heeft zelfs met haar oude vktoeter z'n hartje gehoord O+

Tof O+

:* voor alle meiden met last vd hitte!

Zand, misschien wel handig om een urinetest te laten doen, of je vk te bellen tijdens spreekuur.

FR :* Nog maar een paar weken..
pi_129640582
Ik vind dat ik niet mag klagen over de warmte, want die twee keer per jaar dat het in Nederland warm is moet gekoesterd worden, vind ik dus. Maar of het nu aan de zwangerschap ligt of echt aan mijzelf.. ik merk dat ik er toch niet zo goed tegen kan :') Ik zat gisteravond vanaf vijf uur apathisch stil op de bank. Ik kon echt helemaal niets meer. Nergens de puf meer voor. Maar niet klagen hè? :')

Jammer genoeg resulteerde het ook niet in een goed rondje slapen.. :{

[ Bericht 4% gewijzigd door Limone op 03-08-2013 09:21:19 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')