Hier gister weer goedgekeurd door de vlos. Hartje, bloeddruk en alles was weer prima in orde. En dan volgende donderdag volgende afspraak hier thuis. Dus inderdaad pas vanaf 41 weken eventueel actie ondernemen. Nu nog gewoon afwachten. Is gelukkig ook nog prima vol te houden zo. En inderdaad bevallen in deze warmte... Ik wacht dan nog sowieso nog even een dagjequote:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:23 schreef zandsculptuur het volgende:
Zielig voor de baby![]()
"Welkom op de wereld!" *BATS* 38 graden.
Ziekenhuisbedden met dit weerquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:28 schreef mignonne het volgende:
[..]
nouja waar ie vandaan kwam was het ook 37 graden dus misschien is t minder onplezierig voor baby dan t lijkt.
Bevallen mte dit weer is eh, warm
6000 literquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:34 schreef Hilzillah het volgende:
Pomp chloor drijvertjes schock zooi en de rest. Vriendje ging schuren en er is zaagsel in het bad beland. dat wilde ik met een dekbedhoes filteren en de dag erna was het groen![]()
Er gaat ruim 6000 liter water in het bad. 1.5 a 2 dagen vullen. En als je bevallen bent mag je toch niet meer zwemmen... Dus dan maar strand.
Dan wordt het volgende topic van jou suusz. Tenzij niemand meer iets te vertellen heeft. Maar dat geloof ik nooit
van dat niets-doorlatende plastic met een lakentje eropquote:
mijn schoenen ookquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:47 schreef Pvoesss het volgende:
Dankzij het vruchtwater is je bed toch wel nat
Check...quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:42 schreef mignonne het volgende:
[..]
van dat niets-doorlatende plastic met een lakentje erop
maar toch hè, er zijn er nog best wel wat die dan tegen hun man zeggen "schatje ik heb het zo koud kun je mijn dikke sokken uit de tas pakken?"
de blik van de partner in kwestie dan is priceless![]()
Hahahaha bij de oudste werkte haar hoofd als stop er kwam dus geen/ amper vruchtwater.quote:
Dat jaquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:42 schreef mignonne het volgende:
[..]
van dat niets-doorlatende plastic met een lakentje erop
maar toch hè, er zijn er nog best wel wat die dan tegen hun man zeggen "schatje ik heb het zo koud kun je mijn dikke sokken uit de tas pakken?"
de blik van de partner in kwestie dan is priceless![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |