abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 08:46:37 #1
409024 Pvhv
De partij voor het volk
pi_129603003
Goedendag,

Heel veel mensen hebben wel een idee van illuminati, scientology, vrijmetselaars, en meer van dat soort gespuis. Sommige mensen zijn er helemaal niet blij mee dat er groeperingen zijn die ons achter onze rug om proberen te beinvloeden. Sommige mensen vinden het simpelweg triest dat dit soort groeperingen heel de tijd interressant lopen te doen met hun geheimen, maar vervolgens de geheimen niet willen vertellen. Echter zijn er maar weinig mensen die echt een vuist maken.

De Partij voor het Volk zal de mening van het volk uitdragen en verdedigen, zeker wanneer we de tweede kamer halen. Belangrijke punten uit ons partijprogramma worden dan ook:

- scientology verbieden en vervolgen
- illuminatie verbieden en vervolgen
- vrijmetselaarij streng doorlichten.

e.e.a. staat verder toegelicht op -edit-

We maken hier ongetwijfeld geen vrienden mee, maar we leven in een democratie, dus de meerderheid heeft het nu eenmaal voor het zeggen. Wil jij ons helpen, steunen, of op een andere manier een bijdrage leveren, dan horen we dit graag. Ook jouw mening wordt erg gewaardeerd.

Gegroet,
De partij voor het volk

[ Bericht 4% gewijzigd door Lavenderr op 02-08-2013 09:47:58 ]
pi_129603021
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 08:46 schreef Pvhv het volgende:
De Partij voor het Volk zal de mening van het volk uitdragen en verdedigen
Ik zie nog geen standpunten, ik zie hier enkel een opsomming met wat je wil verbieden ( :') ). Daar heb je geen politieke partij voor nodig.
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 09:03:34 #3
409024 Pvhv
De partij voor het volk
pi_129603261
We gaan niet alleen dingen verbieden, maar ook nieuwe zaken invoeren, zoals een fatsoenlijke klokkenluidersregeling. Dat u geen standpunten ziet heeft u heel scherp opgemerkt, dit kenmerkt nu ook juist onze partij.

De meeste politieke partijen blijven vaag, en er valt na afloop van een regeerperiode vaak maar moeilijk te zeggen wat er van het verkiezingsprogramma waar mensen op gestemd hebben nu daadwerkelijk terecht is gekomen. ONS verkiezingsprogramma bevat REGELRECHT de punten die wij willen gaan doorvoeren. Dit geeft duidelijkheid vooraf, en controleerbaarheid achteraf. Ook ontneemt het ons de verplichting in de coalitie te komen, vanuit de oppositie kunnen dergelijke wetten ook heel goed worden doorgevoerd.
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 09:20:57 #4
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_129603633
quote:
Sommige mensen vinden het simpelweg triest dat dit soort groeperingen heel de tijd interressant lopen te doen met hun geheimen, maar vervolgens de geheimen niet willen vertellen. Echter zijn er maar weinig mensen die echt een vuist maken.

Ik zou ook goochelaars en illusionisten verbieden! Beetje interessant doen met hun geheimen en ons niks vertellen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 09:23:36 #5
409024 Pvhv
De partij voor het volk
pi_129603688
Zij doen niet geheim over wie, wanneer, en hoe ze mensen voor de gek houden. Zij spelen daarover open kaart en dus kies je er zelf voor om voor de gek te worden gehouden of niet.
pi_129603703
quote:
8s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 09:20 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik zou ook goochelaars en illusionisten verbieden! Beetje interessant doen met hun geheimen en ons niks vertellen.
_O-

Maar ja de mening van het volk uitdragen en verdedigen is natuurlijk onzin. Er zijn zoveel meningen dus je kunt alleen de mening uitdragen van de mensen die hetzelfde denken.
Dus niet de mening van het volk maar van je kiezers.
Ich hock in meinem Bonker
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 09:26:48 #7
409024 Pvhv
De partij voor het volk
pi_129603760
dat is inderdaad correct.

Maar we zijn er voor de gewone man, zonder topsalaris, bonussen, of hoge positie. Aangezien dit soort figuren zichzelf vaak niet tot het volk rekent denk ik dat de partijnaam wat dat betreft toch vrij goed gekozen is. bovendien is het maar een naam, het gaat natuurlijk om het concept dat erachter zit.
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 09:26:51 #8
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_129603764
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 09:23 schreef Pvhv het volgende:
Zij doen niet geheim over wie, wanneer, en hoe ze mensen voor de gek houden. Zij spelen daarover open kaart en dus kies je er zelf voor om voor de gek te worden gehouden of niet.
Ze spelen helemaal geen open kaart. Doen juist alles heimelijk. Dat is mijn mening en ook ik ben het volk.
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 09:28:15 #9
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_129603797
Maar even serieus: stel dat de illuminati bestaan, hoe denk jij die geheime, in de schaduwen opererende groep constructief te kunnen verbieden?
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 09:41:41 #10
409024 Pvhv
De partij voor het volk
pi_129604122
Illuminaten is idd de moeilijkste van de 3. Scientology en vrijmetselaars zijn makkelijk te vinden.

illuminati ook maar dan moet je wat beter zoeken. Het vertonen van hun symbolen op TV kan je verbieden en herkennen. je kunt een meldpunt maken waar mensen terecht kunnen. je kan verdachte personen onderzoeken. je kan 'klokkenluiders' bij de hand nemen., en je kan fora en youtube afstruinen. Er zijn echt tal van mogelijkheden om de doelen zoveel mogelijk te bereiken.

Sowieso gaat het ook om het signaal wat ermee wordt afgegeven, namelijk dat ze niet zomaar alles kunnen doen en laten wat ze willen. En dat als ze dat wel doen, dat er dan represailles volgen. Op deze manier moet in ieder geval hun vrijheid worden ingeperkt want tegenwoordig zijn het echt de vrije vogels van de maatschappij, en dat mag niet zo zijn.
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 09:52:30 #11
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_129604369
Dus er mogen geen driehoeken meer worden vertoond?

En jullie kruistocht is natuurlijk op niks anders dan vermoedens en verdachtmakingen gebaseerd.
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 10:06:31 #12
409024 Pvhv
De partij voor het volk
pi_129604675
Zit jij soms ook bij die gasten? iedereen weet toch wat ze doen? moet ik de twin towers erbij halen? of andere bekende zaken? lijkt me niet.

we kunnen dan 2 dingen doen:
- nix
- ons ertegen verzetten.

ik verkies de tweede. want hun praktijken zijn in mijn ogen onder geen enkel beding goed te praten.
pi_129604777
Hilarisch topic. Vooral het punt waarop TS de Twin-towers er bij haalt om aan te tonen dat de illuminati bestaat. Ik lig in een scheur.
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 10:10:59 #14
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_129604786
If you're not with us, you must be our enemy.
pi_129604836
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 10:10 schreef Knalerwtje het volgende:
Hilarisch topic. Vooral het punt waarop TS de Twin-towers er bij haalt om aan te tonen dat de illuminati bestaat. Ik lig in een scheur.
De volgende stap is dat alle reptielen worden afgemaakt :')
pi_129604884
Zeg, ik zit net op die webclick-site van de partij ( :') ) en zie helemaal die standpunten niet terugkomen. Ik zie alleen een schaamteloze manier om te scoren met de dood van 2 militairen en deze hilarische 12-jarige zin :

quote:
Dit is een oorlog bedoeld om het terrorisme te bestrijden maar zolang Nederland troepen in Afghanistan heeft zullen de terroristen alleen nog maar bozer worden
Zit ik op de goede site? Of is er nog een partij met deze naam...?
pi_129604965
quote:

We maken hier ongetwijfeld geen vrienden mee, maar we leven in een democratie, dus de meerderheid heeft het nu eenmaal voor het zeggen.
Owja, en als dit je definitie van democratie is, dan raad ik je aan om je nog even in onze democratie te verdiepen voordat je er aan begint. Ik denk namelijk dat het je nog wel eens tegen gaat vallen als je denkt dat democratie gelijk staat aan 'meeste stemmen gelden'. Dan heb je in ieder geval nog nooit naar de grondwet gekeken en is het begrip parlementaire democratie je helemaal vreemd......
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 10:20:03 #18
409024 Pvhv
De partij voor het volk
pi_129605042
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 10:14 schreef Knalerwtje het volgende:
Zeg, ik zit net op die webclick-site van de partij ( :') ) en zie helemaal die standpunten niet terugkomen. Ik zie alleen een schaamteloze manier om te scoren met de dood van 2 militairen en deze hilarische 12-jarige zin :

[..]

Zit ik op de goede site? Of is er nog een partij met deze naam...?
Houd het voor de duidelijkheid maar op dat je op de verkeerde site zit. Ik elfben er later pas bijgekomen. de site waar je naar verwijst was van de oorsponkelijke partij, maar die is dus totaal hervormd. daarom verwijs ik u ook naar -link verwijderd- Hierop komt alles te staan waarvan u maar wilt dat het besproken wordt.

dit is dus ook de reden dat het geen zin heeft om nu nog in te gaan op het verkiezingsprogramma van 2012. de Pvhv is een nieuwe partij, ontstaan uit de doorstart van een partij die het toendertijd niet gehaald heeft.

[ Bericht 4% gewijzigd door ajacied4lf op 02-08-2013 10:27:47 ]
pi_129605071
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 10:13 schreef KroodjeBip het volgende:

[..]

De volgende stap is dat alle reptielen worden afgemaakt :')
enge beesten, lijkt me een goed idee.

Ook geen briefgelf uit de VS meer kunnen omwisselen in NL. Vol met verboden simbolen.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_129605084
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 10:20 schreef Pvhv het volgende:

[..]

Houd het voor de duidelijkheid maar op dat je op de verkeerde site zit. Ik elfben er later pas bijgekomen. de site waar je naar verwijst was van de oorsponkelijke partij, maar die is dus totaal hervormd. daarom verwijs ik u ook naar -link verwijderd- Hierop komt alles te staan waarvan u maar wilt dat het besproken wordt.

dit is dus ook de reden dat het geen zin heeft om nu nog in te gaan op het verkiezingsprogramma van 2012. de Pvhv is een nieuwe partij, ontstaan uit de doorstart van een partij die het toendertijd niet gehaald heeft.
Goh, hoe zou dat nou komen. Misschien die site eens offline halen dan, als iemand nu googled op je partij komt hij op die treurwilgensite.

[ Bericht 4% gewijzigd door ajacied4lf op 02-08-2013 10:28:23 ]
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 10:24:30 #21
409024 Pvhv
De partij voor het volk
pi_129605168
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 10:21 schreef Knalerwtje het volgende:

[..]

Goh, hoe zou dat nou komen. Misschien die site eens offline halen dan, als iemand nu googled op je partij komt hij op die treurwilgensite.
bedankt voor de tip.
pi_129605212
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 10:24 schreef Pvhv het volgende:

[..]

bedankt voor de tip.
En lees onze grondwet even. Misschien ook handig om te weten hoe die werkt enzo.
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 10:38:40 #23
409024 Pvhv
De partij voor het volk
pi_129605601
probeer je nu grappig te zijn ofzo?
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 10:40:28 #24
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_129605659
Lees The Great Derangement eens. En dan vooral de hoofdstukken over de Derangement of Truth.
Het scenario hoe 9/11 zou moeten zijn ingecalculeerd is tot tranen toe hilarisch.
pi_129605671
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 10:38 schreef Pvhv het volgende:
probeer je nu grappig te zijn ofzo?
Nee. Bloedserieus. Als jij denkt dat democratie gelijk is aan 'meeste stemmen gelden', dan moet je je eerst eens in onze rechtstaat verdiepen. Zelfde geldt als je bepaalde verenigingen of religies wilt gaan verbieden en mensen wilt gaan vervolgen om hun gedachten.
pi_129605684
Hé, fijn, nog een partij die allemaal dingen wil verbieden.
Ja doei.
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 10:42:49 #27
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_129605712
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 10:41 schreef motorbloempje het volgende:
Hé, fijn, nog een partij die allemaal dingen wil verbieden.
Ja maar! Dat wil het vo-holk!
pi_129605759
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 09:26 schreef Pvhv het volgende:
dat is inderdaad correct.

Maar we zijn er voor de gewone man, zonder topsalaris, bonussen, of hoge positie. Aangezien dit soort figuren zichzelf vaak niet tot het volk rekent denk ik dat de partijnaam wat dat betreft toch vrij goed gekozen is. bovendien is het maar een naam, het gaat natuurlijk om het concept dat erachter zit.
Oh, dus de mensen die hard werken voor hun geld en dat toevallig ook gewoon goed doen maar wel nog 'zo normaal gebleven zijn' (ik noem een Frans Bauer, hè, volkszanger, je kent 'm wel), die doen er niet toe? Want iedereen met een topsalaris moet wel een onmens zijn.
Ja doei.
pi_129605798
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 10:44 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Oh, dus de mensen die hard werken voor hun geld en dat toevallig ook gewoon goed doen maar wel nog 'zo normaal gebleven zijn' (ik noem een Frans Bauer, hè, volkszanger, je kent 'm wel), die doen er niet toe? Want iedereen met een topsalaris moet wel een onmens zijn.
Als René Froger-fan ga ik zeker niet stemmen op deze partij hoor. Als er iemand lekker gewoon is gebleven dan zijn het Froger en zijn gerimpelde handtas wel.
pi_129605815
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 10:06 schreef Pvhv het volgende:
Zit jij soms ook bij die gasten? iedereen weet toch wat ze doen? moet ik de twin towers erbij halen? of andere bekende zaken? lijkt me niet.
Oh, please do. Ik ben benieuwd.

*zet nog een pot thee*
Ja doei.
pi_129605885
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 10:47 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Oh, please do. Ik ben benieuwd.

*zet nog een pot thee*
Ik pak de koektrommel! c_/
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 10:52:39 #32
409024 Pvhv
De partij voor het volk
pi_129605975
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 10:40 schreef Knalerwtje het volgende:

[..]

Nee. Bloedserieus. Als jij denkt dat democratie gelijk is aan 'meeste stemmen gelden', dan moet je je eerst eens in onze rechtstaat verdiepen. Zelfde geldt als je bepaalde verenigingen of religies wilt gaan verbieden en mensen wilt gaan vervolgen om hun gedachten.
sorry maar dan heb je het echt begrepen, en gezien de kritiek die op dit forum op mij af komt, ben ik niet in staat om elk berichtje helemaal uit te leggen, vooral niet als ik dat al 3 keer eerder heb gedaan in hetzelfde topic.
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 10:53:46 #33
409024 Pvhv
De partij voor het volk
pi_129606003
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 10:44 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

dan heb je het niet goed gelezen. er zijn wel degelijk uitzonderingen. maar niet in het bestuur, want zo bijzonder is een bestuurder nu ook weer niet. Bestuurskunde zit elk jaar weer overvol.
pi_129606005
Tsja, sorry, mijn stem krijg je niet. Ik moet al zoveel moeite doen om vanuit het buitenland te stemmen, en dan wil ik natuurlijk wel mijn (toekomstig) topsalaris veilig stellen.
Ja doei.
pi_129606022
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 10:53 schreef Pvhv het volgende:

[..]

dan heb je het niet goed gelezen. er zijn wel degelijk uitzonderingen. maar niet in het bestuur, want zo bijzonder is een bestuurder nu ook weer niet. Bestuurskunde zit elk jaar weer overvol.
Hoe oud ben je, als ik vragen mag?
Ja doei.
pi_129606023
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 10:24 schreef Pvhv het volgende:

[..]

bedankt voor de tip.
En niet meer spammen hier.
Het linkje is niet voor niets uit de OP gehaald.
pi_129606031
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 10:52 schreef Pvhv het volgende:

[..]

sorry maar dan heb je het echt begrepen, en gezien de kritiek die op dit forum op mij af komt, ben ik niet in staat om elk berichtje helemaal uit te leggen, vooral niet als ik dat al 3 keer eerder heb gedaan in hetzelfde topic.
Tjonge, ik zie die uitleg nergens. Misschien moet je hem even aanwijzen? Ik ben namelijk een vrij gemiddeld exemplaar van 'het volk' en ben reuze geïnteresseerd in politiek, maar heb moeite met een standpunt vormen en zoek een partij die me daarbij kan helpen.

Het lijkt er echter op dat je helemaal niets wil uitleggen aan 'het volk' dat je zo dierbaar is. Nu al verkiezingsbeloften aan het breken?
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 10:54:53 #38
409024 Pvhv
De partij voor het volk
pi_129606043
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 10:46 schreef Knalerwtje het volgende:

[..]

Als René Froger-fan ga ik zeker niet stemmen op deze partij hoor. Als er iemand lekker gewoon is gebleven dan zijn het Froger en zijn gerimpelde handtas wel.
dan heb jij een vertekend beeld van rene Froger. Waarom krijgt deze man voor 1 avond optreden hetzelfde bedrag als waar 100en gezinnen van kunnen eten of vakantie gaan? dat is niet hoe het hoort te zijn.
pi_129606069
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 10:54 schreef Pvhv het volgende:

[..]

dan heb jij een vertekend beeld van rene Froger. Waarom krijgt deze man voor 1 avond optreden hetzelfde bedrag als waar 100en gezinnen van kunnen eten of vakantie gaan? dat is niet hoe het hoort te zijn.
Die 100en gezinnen betalen anders wel zelf de prijzen van die kaartjes. Volkszangers zingen voor het volk, en het volk betaalt. Als ze niet willen betalen, dan gaan ze niet.
Ja doei.
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 10:55:44 #40
409024 Pvhv
De partij voor het volk
pi_129606075
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 10:54 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Hoe oud ben je, als ik vragen mag?
1286
pi_129606077
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 10:54 schreef Pvhv het volgende:

[..]

René werkt er heel hard voor hoor! Hij heeft zelfs weken op bijstandsniveau geleefd om zich met zijn fans te kunnen vereenzelvigen. Echt heel normaal gebleven en zijn vrouw ook.
pi_129606111
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 10:55 schreef Pvhv het volgende:

[..]

1286
Goed antwoord man.
Ja doei.
pi_129606204
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 10:55 schreef Pvhv het volgende:

[..]

1286
Eerder 12.
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 11:01:35 #44
409024 Pvhv
De partij voor het volk
pi_129606237
Nouja goed, misschien is Rene Froger de uitzondering die de regel bevestigd dan.

Kijk jullie doen nu net of ik de ultieme wijsheid in pacht heb. maar die heb ik niet. wat ik wel heb is een ongetemde motivatie om een aantal dingen in Nederland te veranderen, want je ziet gewoon hoe sommige mensen en gezinnen leiden onder een flut beleid. Iedereen die hier aan mee wil helpen is van harte welkom, want zoals ik het zeg, ik kan het allemaal niet alleen en dat weet ik best. Wanneer jij echter ook vindt dat Nederland beter kan, dan weet ik zeker dat jij bij onze partij 10 keer meer speel en bewegingsruimte krijgt dan bij elke andere partij. Als een argument goed is, dan is dat het, zo simpel is het. Als jij ook vindt dat Nederland een andere kant op moet gaan, dan zou ik je eerder aanraden om naar onze partij te gaan dan naar elke andere partij. Bij ons kun je je invloed uitoefenen, bij andere partijen is het voornamelijk luisteren naar de mensen die boven je staan.

zo hoort een land niet bestuurd te worden. mee eens? dan kom je bij ons.

zo niet? ga dan maar lekker naar de partij waar je je wel thuis bij voelt.
pi_129606293
Bewegingsvrijheid geven in een nieuwe amper bestaande en zeker niet gevestigde partij beloven is natuurlijk vrij makkelijk. In het begin kun je alles nog wel roepen en verwelkomen. Mocht je partij het redden met één zetel ( :') sure) dan is die vrijheid ook voorbij hoor? Dan ben je onderdeel van het systeem.
Ja doei.
pi_129606346
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 11:01 schreef Pvhv het volgende:
Nouja goed, misschien is Rene Froger de uitzondering die de regel bevestigd dan.

Kijk jullie doen nu net of ik de ultieme wijsheid in pacht heb. maar die heb ik niet. wat ik wel heb is een ongetemde motivatie om een aantal dingen in Nederland te veranderen, want je ziet gewoon hoe sommige mensen en gezinnen leiden onder een flut beleid. Iedereen die hier aan mee wil helpen is van harte welkom, want zoals ik het zeg, ik kan het allemaal niet alleen en dat weet ik best. Wanneer jij echter ook vindt dat Nederland beter kan, dan weet ik zeker dat jij bij onze partij 10 keer meer speel en bewegingsruimte krijgt dan bij elke andere partij. Als een argument goed is, dan is dat het, zo simpel is het. Als jij ook vindt dat Nederland een andere kant op moet gaan, dan zou ik je eerder aanraden om naar onze partij te gaan dan naar elke andere partij. Bij ons kun je je invloed uitoefenen, bij andere partijen is het voornamelijk luisteren naar de mensen die boven je staan.

zo hoort een land niet bestuurd te worden. mee eens? dan kom je bij ons.

zo niet? ga dan maar lekker naar de partij waar je je wel thuis bij voelt.
Tja, maar als je al begint met een religie te verbieden en de mensen die de religie aanhangen te vervolgen, dan maak je geen beste start in een land met een redelijk traditionele grondslag. Als je dan vervolgens ook nog duidelijk aantoont niets van de grondwet te snappen, dan moet je mij vergeven dat ik je totaal niet serieus neem.

Trouwens, wat is je rol binnen de partij en hoe heet je? Want als actief partijlid is openheid natuurlijk heel belangrijk.
pi_129606456
-edit-

Als dit de website is, dan is het een 4 Havo-projectje :')

[ Bericht 31% gewijzigd door Lavenderr op 02-08-2013 11:29:24 ]
Ja doei.
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 11:11:41 #48
409024 Pvhv
De partij voor het volk
pi_129606543
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 11:09 schreef motorbloempje het volgende:
-weg-

Als dit de website is, dan is het een 4 Havo-projectje :')
dat is dus niet het geval..... voor de honderdste keer

[ Bericht 10% gewijzigd door Lavenderr op 02-08-2013 11:29:51 ]
pi_129606553
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 11:11 schreef Pvhv het volgende:

[..]

Je hebt pas 52 posts.
Ja doei.
pi_129606560
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 11:11 schreef Pvhv het volgende:

[..]

Nee, er is een nog slechter en kinderachtiger opgezet forumpje bij een andere gratis webhoster. :')
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 11:12:33 #51
409024 Pvhv
De partij voor het volk
pi_129606564
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 11:12 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Je hebt pas 52 posts.
scherp.
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 11:14:21 #52
409024 Pvhv
De partij voor het volk
pi_129606629
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 11:12 schreef Knalerwtje het volgende:

[..]

Nee, er is een nog slechter en kinderachtiger opgezet forumpje bij een andere gratis webhoster. :')
ik verdenk jouw eerlijk gezegd een beetje van lidmaatschap van de scientology. maar okey. het gaat niet om mij, maar om de partij en zijn punten.

Als iemand de kwaliteit ervan wil verbeteren is die bij deze uitgenodigd op - link niet meer posten graag-

[ Bericht 6% gewijzigd door ajacied4lf op 02-08-2013 11:19:12 ]
pi_129606654
Je link is niet voor niets weggehaald door Lavenderrrr. Ik voorspel een modactie in 10, 9, 8, ....
Ja doei.
pi_129606714
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 11:14 schreef Pvhv het volgende:

[..]

ik verdenk jouw eerlijk gezegd een beetje van lidmaatschap van de scientology. maar okey. het gaat niet om mij, maar om de partij en zijn punten.

Als iemand de kwaliteit ervan wil verbeteren is die bij deze uitgenodigd op -weg-
Tja. Ik ben in zijn geheel geen lid van welke kerk dan ook. Maar nogmaals, ik verwacht nog steeds dat je me uit gaat leggen hoe je de beperkingen van onze grondwet gaat omzeilen bij het vervolgen van (in jouw ogen) andersgelovigen.

Ik ben gewoon heel benieuwd hoe je je politieke beloftes wilt waarmaken.

[ Bericht 5% gewijzigd door Lavenderr op 02-08-2013 11:31:03 ]
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 11:17:09 #55
409024 Pvhv
De partij voor het volk
pi_129606725
Ik ben voor de gein een keer en jaar bij de scientology aangesloten geweest, en aan de hand daarvan kan ik jullie dit vertellen:

Scientology is ZEEEERRRR actief op fora. er zijn mensen die betaald krijgen om heel de dag fora in de gaten te houden, en waar nodig te sturen.

als er op dit forum ook van dat soort gasten zitten bij deze een bericht aan jullie: lik mn reet.
pi_129606779
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 11:17 schreef Pvhv het volgende:
Ik ben voor de gein een keer en jaar bij de scientology aangesloten geweest, en aan de hand daarvan kan ik jullie dit vertellen:

Scientology is ZEEEERRRR actief op fora. er zijn mensen die betaald krijgen om heel de dag fora in de gaten te houden, en waar nodig te sturen.

als er op dit forum ook van dat soort gasten zitten bij deze een bericht aan jullie: lik mn reet.
Ga je mijn vraag nog beantwoorden?
pi_129606801
quote:

Heb je wel geharst?
Ja doei.
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 11:20:09 #58
409024 Pvhv
De partij voor het volk
pi_129606827
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 11:16 schreef Knalerwtje het volgende:

[..]

Tja. Ik ben in zijn geheel geen lid van welke kerk dan ook. Maar nogmaals, ik verwacht nog steeds dat je me uit gaat leggen hoe je de beperkingen van onze grondwet gaat omzeilen bij het vervolgen van (in jouw ogen) andersgelovigen.

Ik ben gewoon heel benieuwd hoe je je politieke beloftes wilt waarmaken.
lk begrijp je vraag niet helemaal. hoe ik de grondwet ga omzeilen? das namelijk niet mijn plan. de grondwet is hartstikke goed, alleen wordt die tegenwoordig totaal verkeer uitgevoerd.
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 11:20:16 #59
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_129606833
Een jaar lang? Voor de grap?
Was die grap niet al snel uitgemolken?
pi_129606836
quote:

that's not so nice :N
Nokken nu met die link.
pi_129606842
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 11:20 schreef Pvhv het volgende:

[..]

lk begrijp je vraag niet helemaal. hoe ik de grondwet ga omzeilen? das namelijk niet mijn plan. de grondwet is hartstikke goed, alleen wordt die tegenwoordig totaal verkeer uitgevoerd.
Leuk geprobeerd :W
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 11:20:43 #62
409024 Pvhv
De partij voor het volk
pi_129606844
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 11:19 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Heb je wel geharst?
nee speciaal niet gedaan voor deze gelegenheid:P
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 11:22:23 #63
409024 Pvhv
De partij voor het volk
pi_129606905
@Lavender: sorry. u zult waarschijnlijk een moderator zijn. door alle vragen die gesteld worden was het mij niet opgevallen dat ik geen link mag plaatsen.

excuses. ik zal het niet meer doen. maar is dat echt zo'n enorme misdaad dan??
pi_129606913
quote:

Godverdomme _O- Het wordt steeds komischer _O-
pi_129606972
quote:
Wanneer wij een plek in de Tweede Kamer bemachtigen bij de volgende verkiezingen, zullen we natuurlijk alles in het werk stellen zoveel mogelijk van de door u ontwikkelde punten er doorheen te krijgen. Zowel in de oppositie als in het kabinet. Immers: wij zijn een politieke partij en vertegenwoordigen het volk. We gaan geen afspraken maken over een 4 jarige termijn, want niemand kan echt in de toekomst kijken. Een idee is goed, of niet, en haalt ofwel voldoende stemmen, of niet. Zo simpel werkt het. Wij zien er geen meerwaarde in allerlei verbondjes en compromissen te sluiten om zo de partijpunten er door heen te krijgen. Zonder die verbondjes is dat ook prima mogelijk, daar is de Nederlandse grondwet immers op gebaseerd.
Lijkt er toch op dat TS niet echt enig vorm van realiteitsbesef heeft..
Ja doei.
pi_129607064
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 11:24 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Lijkt er toch op dat TS niet echt enig vorm van realiteitsbesef heeft..
Precies. Het uitgangspunt van onze grondwet en de manier waarop onze parlementaire democratie is vormgegeven is dat de meerderheid de lijnen van het beleid kan uitzetten, maar dat er altijd een waarborg is waarbinnen de minderheid (andersdenkenden bijvoorbeeld) worden beschermd.

Het vervolgen van mensen omdat ze lid zijn van een legale vereniging die geen aantoonbare strafbare feiten pleegt, of het vervolgen van mensen vanwege een ander geloof (zoals scientology) is gewoonweg niet mogelijk op basis van onze grondwet.
pi_129607089
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 11:22 schreef Pvhv het volgende:
@Lavender: sorry. u zult waarschijnlijk een moderator zijn. door alle vragen die gesteld worden was het mij niet opgevallen dat ik geen link mag plaatsen.

excuses. ik zal het niet meer doen. maar is dat echt zo'n enorme misdaad dan??
zie dm
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 11:36:47 #68
409024 Pvhv
De partij voor het volk
pi_129607343
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 11:27 schreef Knalerwtje het volgende:

[..]

Precies. Het uitgangspunt van onze grondwet en de manier waarop onze parlementaire democratie is vormgegeven is dat de meerderheid de lijnen van het beleid kan uitzetten, maar dat er altijd een waarborg is waarbinnen de minderheid (andersdenkenden bijvoorbeeld) worden beschermd.

Het vervolgen van mensen omdat ze lid zijn van een legale vereniging die geen aantoonbare strafbare feiten pleegt, of het vervolgen van mensen vanwege een ander geloof (zoals scientology) is gewoonweg niet mogelijk op basis van onze grondwet.
ja van een legale vereniging wel ja. zonder strafbare feiten. halleluja hey. hoe slim ben je? ik ga niemand vervolgen vanwege geloof. mensen worden beoordeeld op datgene wat ze doen, niet om datgene wat ze denken. De grondwet is de enige wet die wij 100% met rust zullen laten. Zodra leden van scientology of illuminati iets doen wat niet bij wet is toegestaan zullen ze hiervoor vervolgd worden, ook als ze lid zijn van dit soort kliekjes.
pi_129607403
Klinkt vooral alsof je ze onder een vergrootglas wilt leggen.
Ja doei.
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 11:41:51 #70
409024 Pvhv
De partij voor het volk
pi_129607531
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 11:38 schreef motorbloempje het volgende:
Klinkt vooral alsof je ze onder een vergrootglas wilt leggen.
dat heb je heel goed gezegd. in feite zal het hier ook op uitlopen. daar waar onacceptabele praktijken plaats vinden zullen deze worden aangepakt. Het is niet zo dat wij bij voorbaat al heel de boel willen opdoeken, vooral vrijmetselaars zie ik toch wel als deel van het volk, dus daar komen wij dan ook voor op.

Er moet echter wel een andere 'instelling' komen. de focus moet verplaatsen van 'ach we weten er niets van dus we doen er niets tegen' naar 'diegenen die de wet overtreden zullen gestraft worden, ook als ze lid zijn van illuminati of scientology'.
pi_129607578
Dat is geen goed iets, in de politiek mensen onder een vergrootglas leggen. Dat is iets wat meneer Wilders ook doet, bijvoorbeeld.
Ja doei.
pi_129607605
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 11:41 schreef Pvhv het volgende:

[..]

dat heb je heel goed gezegd. in feite zal het hier ook op uitlopen. daar waar onacceptabele praktijken plaats vinden zullen deze worden aangepakt. Het is niet zo dat wij bij voorbaat al heel de boel willen opdoeken, vooral vrijmetselaars zie ik toch wel als deel van het volk, dus daar komen wij dan ook voor op.

Er moet echter wel een andere 'instelling' komen. de focus moet verplaatsen van 'ach we weten er niets van dus we doen er niets tegen' naar 'diegenen die de wet overtreden zullen gestraft worden, ook als ze lid zijn van illuminati of scientology'.
Van scientology kun je lid worden. Van illuminati voor zover ik weet niet.
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 11:47:28 #73
409024 Pvhv
De partij voor het volk
pi_129607743
hoe dan ook: je hoort erbij, of je hoort er niet bij.

welke van de 2 is mag niet uitmaken voor jouw plaats in de maatschappij
pi_129607842
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 11:47 schreef Pvhv het volgende:
hoe dan ook: je hoort erbij, of je hoort er niet bij.

welke van de 2 is mag niet uitmaken voor jouw plaats in de maatschappij
Het lijkt mij dat je zelf wel weet waar je bijhoort.
Het is niet zo dat je je ergens aan kunt melden om lid te worden van de Illuminati. Dat kan weer wél bij scientology. Wel flink wat geld meebrengen.
pi_129607989
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 11:36 schreef Pvhv het volgende:

[..]

ja van een legale vereniging wel ja. zonder strafbare feiten. halleluja hey. hoe slim ben je? ik ga niemand vervolgen vanwege geloof. mensen worden beoordeeld op datgene wat ze doen, niet om datgene wat ze denken. De grondwet is de enige wet die wij 100% met rust zullen laten. Zodra leden van scientology of illuminati iets doen wat niet bij wet is toegestaan zullen ze hiervoor vervolgd worden, ook als ze lid zijn van dit soort kliekjes.
Maar, maar, maar, in je OP zei je nog:

quote:
Dat doe je dus pas nadat je weet wie het zijn en dat ze stoute dingen hebben gedaan? Dan moet je dus met bewijs komen. Of ga je ze laten vervolgen met het 'bewijs' zoals dat er nu ligt? Je 9/11 voorbeeld, ga je op basis van wat er op fora is vervolgen? En zo ja, hoe ga je er voor zorgen dat onze onafhankelijke rechterlijke macht met je meegaat?

Je geeft verder aan in je OP dat je scientology gaat verbieden. Op basis waarvan dan? Het enige wat je kunt bewijzen is dat ze een religie aanhangen die jou misschien niet bevalt. Nou ja, mij bevalt elke religie niet, dus daarover zijn we het eens. Maar dan kun je ze nog niet verbieden, met dank aan onze grondwet.
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 11:57:52 #76
409024 Pvhv
De partij voor het volk
pi_129608112
Nee scientology zit o.a. fout op de volgende punten:

- bedreigingen / stalken tegenstanders
- subliminale invloed uitoefenen op mensen maar hier geen openheid over geven
- achterkamertjespolitiek, bouwfraude, belangenverstrengeling
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 11:58:55 #77
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_129608147
En welke keiharde bewijzen denk je daarvoor te kunnen overleggen?
pi_129608176
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 11:57 schreef Pvhv het volgende:
Nee scientology zit o.a. fout op de volgende punten:

- bedreigingen / stalken tegenstanders
- subliminale invloed uitoefenen op mensen maar hier geen openheid over geven
- achterkamertjespolitiek, bouwfraude, belangenverstrengeling
Ben benieuwd hoe je dat wilt gaan bewijzen :')
Ja doei.
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 11:59:52 #79
409024 Pvhv
De partij voor het volk
pi_129608177
dat komt nog wel wanneer het zover is. Ieders bijdrage kan daarbij helpen.

vandaar ook de verbeterde klokkenluidersregeling
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 12:01:18 #80
409024 Pvhv
De partij voor het volk
pi_129608220
Maar over het bewijzen denk ik dan ook:

komop. iedereen weet dat het zo is. het is moeilijk te bewijzen, maar mag dit nu een argument zijn voor mensen die er niet eens bij horen om het ook maar gelijk niet te onderzoeken en op z'n loop te laten??

als je dat echt vindt ben je waarschijnlijk al teveel beinvloed en komt het ook niet meer goed met je.
pi_129608224
Ik zie TS al in de tweede kamer dit soort filmpjes tonen als bewijsvoering:

Ja doei.
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 12:02:45 #82
409024 Pvhv
De partij voor het volk
pi_129608259
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 12:01 schreef motorbloempje het volgende:

Als het moet zal ik dat zeker doen ja. net zo lang tot de boodschap overkomt
pi_129608290
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 12:01 schreef Pvhv het volgende:

komop. iedereen weet dat het zo is. het is moeilijk te bewijzen, maar mag dit nu een argument zijn voor mensen die er niet eens bij horen om het ook maar gelijk niet te onderzoeken en op z'n loop te laten??

als je dat echt vindt ben je waarschijnlijk al teveel beinvloed en komt het ook niet meer goed met je.
Ja, maar dat is niet wat je in je OP zegt. Daar ging je ze al vervolgen. Dus je bent nu al aan het draaien en kronkelen zoals de PVDA in zijn beste paarse dagen.

Ik denk niet dat je het gaat redden hoor :')
pi_129608314
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 12:01 schreef motorbloempje het volgende:

Ik denk dat hij in de tweede kamer niet veel heeft aan welk bewijs dan ook. Daarvoor zal hij bij de rechterlijke macht moeten zijn en die flikkeren hem dan binnen 5 minuten de rechtbank uit.

En terecht, wil ik daar nog aan toevoegen.
pi_129608365
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 11:12 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Je hebt pas 52 posts.
en jij had ooit ook pas 52 posts
look closer. close your eyes. really, it's not about distance
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 12:07:07 #86
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_129608394
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 12:01 schreef Pvhv het volgende:

Je maakt nogal wat aannames. 'Iedereen' weet hoe 'het' zit.
Net zoals 'iedereen' weet hoe 9/11 echt zit?

Ik denk dat jij te veel bent beïnvloed door je aluhoedjesvrinden.
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 12:07:47 #87
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_129608414
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 12:06 schreef new_moon het volgende:
En daarin kon ze dus niet al honderd keer hetzelfde hebben verteld ...
pi_129608438
quote:
3s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 12:07 schreef Copycat het volgende:

[..]

En daarin kon ze dus niet al honderd keer hetzelfde hebben verteld ...
new_moon snapt de context niet. -nee-

[ Bericht 2% gewijzigd door Lavenderr op 02-08-2013 12:36:44 ]
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 12:08:37 #89
409024 Pvhv
De partij voor het volk
pi_129608442
goed ik ga nu van het lekkere weer geniet ik spreek jullie vanavond wel ofzo
pi_129608457
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 12:08 schreef Pvhv het volgende:
goed ik ga nu van het lekkere weer geniet ik spreek jullie vanavond wel ofzo
Kenmerkend vluchtgedrag van een politiek leider in het nauw.
pi_129608504
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 12:06 schreef new_moon het volgende:

[..]

Je mist het punt.
Ja doei.
pi_129608543
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 12:10 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Je mist het punt.
Type je dat elke keer in discussie met haar, of heb je daar een macrotje voor gemaakt?
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 12:15:42 #93
409024 Pvhv
De partij voor het volk
pi_129608681
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 10:40 schreef Knalerwtje het volgende:

[..]

dan heb je er dus geen snars van begrepen. das de enige conclusie die ik uit bovendstaande kan trekken. het spijt me zeer.
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 12:16:44 #94
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_129608724
Aiaiai, adding insult to injury.
pi_129608837
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 12:15 schreef Pvhv het volgende:

[..]

dan heb je er dus geen snars van begrepen. das de enige conclusie die ik uit bovendstaande kan trekken. het spijt me zeer.
:) hier had je al op gereageerd. Ik vond je eerste reactie sterker, doch ook niet onderbouwd. Je reageert wel heel selectief, maar op de echte zaken ga je niet in. Je lijkt wel een gevestigd politicus.
pi_129608978
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 11:59 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ben benieuwd hoe je dat wilt gaan bewijzen :')
Niet zo heel gek, die beschuldigingen van hem. Maar of ze allemaal waar zijn is een tweede/

http://en.wikipedia.org/wiki/Scientology_controversies
http://en.wikipedia.org/wiki/Lisa_McPherson
http://en.wikipedia.org/wiki/Operation_Snow_White
pi_129609034
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 10:53 schreef Pvhv het volgende:

[..]

Bestuurskunde studenten worden eerder ambtenaar dan bestuurder. Maar goed, ik vrees dat je niet verder dan het woordje bestuur hebt gekeken.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
pi_129609046
quote:
En of ze waar zijn is niet eens interessant. Je moet het kunnen bewijzen om vervolging in te zetten. Succes TS!
pi_129609062
Je kan in ieder geval stellen dat de organisatie behoorlijk dubieus is
pi_129609092
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 12:26 schreef Kesefkesef het volgende:
Je kan in ieder geval stellen dat de organisatie behoorlijk dubieus is
Op grond waarvan? Een aluhoedje die artikeltjes op Wiki heeft geschreven? Of heb je aantoonbaar iets?
  Moderator vrijdag 2 augustus 2013 @ 12:38:22 #101
249559 crew  Lavenderr
pi_129609484
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 12:27 schreef Knalerwtje het volgende:

[..]

Op grond waarvan? Een aluhoedje die artikeltjes op Wiki heeft geschreven? Of heb je aantoonbaar iets?
Mwah. Genoeg aantoonbaar bewijs dat scientology een heel enge sekte is.
Illuminati daarentegen ...dat wordt moeilijk.
pi_129609540
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 12:27 schreef Knalerwtje het volgende:

[..]

Op grond van rechtszaken, onderzoeken van overheden, hetgeen de organisatie zelf schrijft/publiceert, links naar sterfgevallen etc.. Neem ''Operation Snow White'' bijvoorbeeld..
pi_129609614
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 12:39 schreef Kesefkesef het volgende:

[..]

Op grond van rechtszaken, onderzoeken van overheden, hetgeen de organisatie zelf schrijft/publiceert, links naar sterfgevallen etc.. Neem ''Operation Snow White'' bijvoorbeeld..
Tja. Niet verboden toch? Dan zeggen die zaken niets over de organisatie, maar vooral over lieden binnen de organisatie. In dat geval kun je elke vereniging wel sluiten.
pi_129609659
Succes met stemmen vergaren. :z

Wees dan consequent en pak alle sektes aan.
Conscience do cost.
pi_129609697
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 12:43 schreef ems. het volgende:
Succes met stemmen vergaren. :z

Wees dan consequent en pak alle sektes aan.
Mijn stem had hij bijna, maar toen vond hij het belangrijker om in de zon te gaan zitten dan om mijn vragen te beantwoorden. Lekker zo'n betrokken politicus.
  Moderator vrijdag 2 augustus 2013 @ 12:51:10 #106
249559 crew  Lavenderr
pi_129609909
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 12:41 schreef Knalerwtje het volgende:

[..]

Tja. Niet verboden toch? Dan zeggen die zaken niets over de organisatie, maar vooral over lieden binnen de organisatie. In dat geval kun je elke vereniging wel sluiten.
Ik zou als ik jou was eens wat meer lezen over scientology. Pak er de biografie over Tom Cruise eens bij. Hele kluif, maar dan ben je voorgoed genezen van scientology.
pi_129609940
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 12:51 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik zou als ik jou was eens wat meer lezen over scientology. Pak er de biografie over Tom Cruise eens bij. Hele kluif, maar dan ben je voorgoed genezen van scientology.
Ik zeg toch nergens dat ik lid wil worden?
pi_129609971
quote:

[..]

Als verschillende hooggeplaatste leden (o.a. Mary Sue Hubbard) criminele activiteiten uitvoeren onder de naam van de organisatie om de naam van de organisatie hoog te houden en na hun veroordeling nog steeds posities innemen binnen de organisatie, dan noem ik dat behoorlijk verbonden.
pi_129610011
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 12:52 schreef Kesefkesef het volgende:

[..]

Als verschillende hooggeplaatste leden (o.a. Mary Sue Hubbard) criminele activiteiten uitvoeren onder de naam van de organisatie om de naam van de organisatie hoog te houden en na hun veroordeling nog steeds posities innemen binnen de organisatie, dan noem ik dat behoorlijk verbonden.
Hart voor de zaak, niets mis mee dat dat beloond wordt.
  Moderator vrijdag 2 augustus 2013 @ 12:53:54 #110
249559 crew  Lavenderr
pi_129610037
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 12:51 schreef Knalerwtje het volgende:

[..]

Ik zeg toch nergens dat ik lid wil worden?
Nee, maar je doet er nogal luchtig over dus ik wilde je een tip geven om er wat meer over aan de weet te komen. Lees en huiver.
pi_129610080
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 12:51 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nouja, er zijn ook mensen die lezen over scientology en die zich dan vervolgens aansluiten. Ik zou liever hebben dat een partij z'n pijlen richt op islam/christendom. Daar hebben we tenminste nog wat aan in Nederland.
Conscience do cost.
pi_129610091
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 12:53 schreef Knalerwtje het volgende:

[..]

Hart voor de zaak, niets mis mee dat dat beloond wordt.
Bij Scientology is daar waarschijnlijk niet zo heel veel mis mee nee, dat zegt wel wat over de organisatie
pi_129610109
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 12:53 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nee, maar je doet er nogal luchtig over dus ik wilde je een tip geven om er wat meer over aan de weet te komen. Lees en huiver.
Ach, luchtig. Kennelijk is de organisatie in het weinig tolerante Amerika nog niet verboden. De verbondenheid zal dus wel meevallen. En zo niet, tja, dan zegt dat nog niets over de scientology in Nederland.
  Moderator vrijdag 2 augustus 2013 @ 12:57:46 #114
249559 crew  Lavenderr
pi_129610181
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 12:55 schreef Knalerwtje het volgende:

[..]

Ach, luchtig. Kennelijk is de organisatie in het weinig tolerante Amerika nog niet verboden. De verbondenheid zal dus wel meevallen. En zo niet, tja, dan zegt dat nog niets over de scientology in Nederland.
Lees hier eens:

BNW / Ex-scientoloog
pi_129611122
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 12:57 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Lees hier eens:

BNW / Ex-scientoloog
:o
pi_129718180
quote:

[..]

Ik heb heel erg lang geleden eens een uitgebreid topic over scientology geschreven, daarin staat vrij veel bewijs van criminele praktijken en omkoping en corruptie. Wel allemaal in het buitenland dus niet echt iets waar je in Nederland op kunt vervolgen. Maar zoals Lavenderr als zei, het is meer dan slechts een beetje speculatie.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 05:24:32 #117
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_129743240
quote:
Goedendag,

Heel veel mensen hebben wel een idee van illuminati, scientology, vrijmetselaars, en meer van dat soort gespuis.

[..]

[..]
Wat is jullie standpunt m.b.t de reptilians? Gaan jullie die ook verbieden of vinden jullie die wel tof?
pi_129750205
Pvhv is een double cross strawman. Hierdoor denken mensen dat het verzet bestaat uit paranoide gekkies die geen vaccinaties of drinkwater tot zich durven nemen.
Doe eens lief!
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 17:35:28 #119
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_129759333
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 12:56 schreef Prenzlauer het volgende:
Pvhv is een double cross strawman. Hierdoor denken mensen dat het verzet bestaat uit paranoide gekkies die geen vaccinaties of drinkwater tot zich durven nemen.
ah zulke zitten hier nog niet genoeg.

maar hoe kan je iets verbieden wat niet bestaat :?

althans de illuminatie die onze goeie gebande vriend Tribalwars omschreef bestaat niet.
en de vrijmetselaars wel, mja daar lig ik niet wakker om zoetwaterzonnebaars was er een van meen ik, en word niet echt bang van hem, tenzij hij weer dreigt een van mijn onzin topics te sluiten ;( :{ :'(
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_129791705
Hier moet ik gepost hebben :')
Liefde en infectie
pi_129793125
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:35 schreef theguyver het volgende:

[..]

ah zulke zitten hier nog niet genoeg.

maar hoe kan je iets verbieden wat niet bestaat :?

althans de illuminatie die onze goeie gebande vriend Tribalwars omschreef bestaat niet.
en de vrijmetselaars wel, mja daar lig ik niet wakker om zoetwaterzonnebaars was er een van meen ik, en word niet echt bang van hem, tenzij hij weer dreigt een van mijn onzin topics te sluiten ;( :{ :'(
Wie is dat? Die is me ontgaan .
  woensdag 7 augustus 2013 @ 15:48:56 #122
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_129793793
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 15:33 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Wie is dat? Die is me ontgaan .
Enneacanthus_Obesus = zoetwaterzonnebaars :P
... meen ik hoor!
Hij had meen ik zoiets aangegeven in een tribalwars topic...
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_129793879
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 15:48 schreef theguyver het volgende:

[..]

Enneacanthus_Obesus = zoetwaterzonnebaars :P
... meen ik hoor!
Hij had meen ik zoiets aangegeven in een tribalwars topic...
Oh, ik snap hem :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')