Ik zie nog geen standpunten, ik zie hier enkel een opsomming met wat je wil verbieden (quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 08:46 schreef Pvhv het volgende:
De Partij voor het Volk zal de mening van het volk uitdragen en verdedigen
Ik zou ook goochelaars en illusionisten verbieden! Beetje interessant doen met hun geheimen en ons niks vertellen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 08:46 schreef Pvhv het volgende:
Sommige mensen vinden het simpelweg triest dat dit soort groeperingen heel de tijd interressant lopen te doen met hun geheimen, maar vervolgens de geheimen niet willen vertellen. Echter zijn er maar weinig mensen die echt een vuist maken.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zou ook goochelaars en illusionisten verbieden! Beetje interessant doen met hun geheimen en ons niks vertellen.
Ze spelen helemaal geen open kaart. Doen juist alles heimelijk. Dat is mijn mening en ook ik ben het volk.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:23 schreef Pvhv het volgende:
Zij doen niet geheim over wie, wanneer, en hoe ze mensen voor de gek houden. Zij spelen daarover open kaart en dus kies je er zelf voor om voor de gek te worden gehouden of niet.
De volgende stap is dat alle reptielen worden afgemaaktquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:10 schreef Knalerwtje het volgende:
Hilarisch topic. Vooral het punt waarop TS de Twin-towers er bij haalt om aan te tonen dat de illuminati bestaat. Ik lig in een scheur.
Zit ik op de goede site? Of is er nog een partij met deze naam...?quote:Dit is een oorlog bedoeld om het terrorisme te bestrijden maar zolang Nederland troepen in Afghanistan heeft zullen de terroristen alleen nog maar bozer worden
Owja, en als dit je definitie van democratie is, dan raad ik je aan om je nog even in onze democratie te verdiepen voordat je er aan begint. Ik denk namelijk dat het je nog wel eens tegen gaat vallen als je denkt dat democratie gelijk staat aan 'meeste stemmen gelden'. Dan heb je in ieder geval nog nooit naar de grondwet gekeken en is het begrip parlementaire democratie je helemaal vreemd......quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 08:46 schreef Pvhv het volgende:
We maken hier ongetwijfeld geen vrienden mee, maar we leven in een democratie, dus de meerderheid heeft het nu eenmaal voor het zeggen.
Houd het voor de duidelijkheid maar op dat je op de verkeerde site zit. Ik elfben er later pas bijgekomen. de site waar je naar verwijst was van de oorsponkelijke partij, maar die is dus totaal hervormd. daarom verwijs ik u ook naar -link verwijderd- Hierop komt alles te staan waarvan u maar wilt dat het besproken wordt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:14 schreef Knalerwtje het volgende:
Zeg, ik zit net op die webclick-site van de partij () en zie helemaal die standpunten niet terugkomen. Ik zie alleen een schaamteloze manier om te scoren met de dood van 2 militairen en deze hilarische 12-jarige zin :
[..]
Zit ik op de goede site? Of is er nog een partij met deze naam...?
enge beesten, lijkt me een goed idee.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:13 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
De volgende stap is dat alle reptielen worden afgemaakt
Goh, hoe zou dat nou komen. Misschien die site eens offline halen dan, als iemand nu googled op je partij komt hij op die treurwilgensite.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:20 schreef Pvhv het volgende:
[..]
Houd het voor de duidelijkheid maar op dat je op de verkeerde site zit. Ik elfben er later pas bijgekomen. de site waar je naar verwijst was van de oorsponkelijke partij, maar die is dus totaal hervormd. daarom verwijs ik u ook naar -link verwijderd- Hierop komt alles te staan waarvan u maar wilt dat het besproken wordt.
dit is dus ook de reden dat het geen zin heeft om nu nog in te gaan op het verkiezingsprogramma van 2012. de Pvhv is een nieuwe partij, ontstaan uit de doorstart van een partij die het toendertijd niet gehaald heeft.
bedankt voor de tip.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:21 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Goh, hoe zou dat nou komen. Misschien die site eens offline halen dan, als iemand nu googled op je partij komt hij op die treurwilgensite.
Nee. Bloedserieus. Als jij denkt dat democratie gelijk is aan 'meeste stemmen gelden', dan moet je je eerst eens in onze rechtstaat verdiepen. Zelfde geldt als je bepaalde verenigingen of religies wilt gaan verbieden en mensen wilt gaan vervolgen om hun gedachten.quote:
Ja maar! Dat wil het vo-holk!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:41 schreef motorbloempje het volgende:
Hé, fijn, nog een partij die allemaal dingen wil verbieden.
Oh, dus de mensen die hard werken voor hun geld en dat toevallig ook gewoon goed doen maar wel nog 'zo normaal gebleven zijn' (ik noem een Frans Bauer, hè, volkszanger, je kent 'm wel), die doen er niet toe? Want iedereen met een topsalaris moet wel een onmens zijn.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:26 schreef Pvhv het volgende:
dat is inderdaad correct.
Maar we zijn er voor de gewone man, zonder topsalaris, bonussen, of hoge positie. Aangezien dit soort figuren zichzelf vaak niet tot het volk rekent denk ik dat de partijnaam wat dat betreft toch vrij goed gekozen is. bovendien is het maar een naam, het gaat natuurlijk om het concept dat erachter zit.
Als René Froger-fan ga ik zeker niet stemmen op deze partij hoor. Als er iemand lekker gewoon is gebleven dan zijn het Froger en zijn gerimpelde handtas wel.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oh, dus de mensen die hard werken voor hun geld en dat toevallig ook gewoon goed doen maar wel nog 'zo normaal gebleven zijn' (ik noem een Frans Bauer, hè, volkszanger, je kent 'm wel), die doen er niet toe? Want iedereen met een topsalaris moet wel een onmens zijn.
Oh, please do. Ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:06 schreef Pvhv het volgende:
Zit jij soms ook bij die gasten? iedereen weet toch wat ze doen? moet ik de twin towers erbij halen? of andere bekende zaken? lijkt me niet.
Ik pak de koektrommel!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oh, please do. Ik ben benieuwd.
*zet nog een pot thee*
sorry maar dan heb je het echt begrepen, en gezien de kritiek die op dit forum op mij af komt, ben ik niet in staat om elk berichtje helemaal uit te leggen, vooral niet als ik dat al 3 keer eerder heb gedaan in hetzelfde topic.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:40 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Nee. Bloedserieus. Als jij denkt dat democratie gelijk is aan 'meeste stemmen gelden', dan moet je je eerst eens in onze rechtstaat verdiepen. Zelfde geldt als je bepaalde verenigingen of religies wilt gaan verbieden en mensen wilt gaan vervolgen om hun gedachten.
dan heb je het niet goed gelezen. er zijn wel degelijk uitzonderingen. maar niet in het bestuur, want zo bijzonder is een bestuurder nu ook weer niet. Bestuurskunde zit elk jaar weer overvol.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oh, dus de mensen die hard werken voor hun geld en dat toevallig ook gewoon goed doen maar wel nog 'zo normaal gebleven zijn' (ik noem een Frans Bauer, hè, volkszanger, je kent 'm wel), die doen er niet toe? Want iedereen met een topsalaris moet wel een onmens zijn.
Hoe oud ben je, als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:53 schreef Pvhv het volgende:
[..]
dan heb je het niet goed gelezen. er zijn wel degelijk uitzonderingen. maar niet in het bestuur, want zo bijzonder is een bestuurder nu ook weer niet. Bestuurskunde zit elk jaar weer overvol.
Tjonge, ik zie die uitleg nergens. Misschien moet je hem even aanwijzen? Ik ben namelijk een vrij gemiddeld exemplaar van 'het volk' en ben reuze geïnteresseerd in politiek, maar heb moeite met een standpunt vormen en zoek een partij die me daarbij kan helpen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:52 schreef Pvhv het volgende:
[..]
sorry maar dan heb je het echt begrepen, en gezien de kritiek die op dit forum op mij af komt, ben ik niet in staat om elk berichtje helemaal uit te leggen, vooral niet als ik dat al 3 keer eerder heb gedaan in hetzelfde topic.
dan heb jij een vertekend beeld van rene Froger. Waarom krijgt deze man voor 1 avond optreden hetzelfde bedrag als waar 100en gezinnen van kunnen eten of vakantie gaan? dat is niet hoe het hoort te zijn.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:46 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Als René Froger-fan ga ik zeker niet stemmen op deze partij hoor. Als er iemand lekker gewoon is gebleven dan zijn het Froger en zijn gerimpelde handtas wel.
Die 100en gezinnen betalen anders wel zelf de prijzen van die kaartjes. Volkszangers zingen voor het volk, en het volk betaalt. Als ze niet willen betalen, dan gaan ze niet.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:54 schreef Pvhv het volgende:
[..]
dan heb jij een vertekend beeld van rene Froger. Waarom krijgt deze man voor 1 avond optreden hetzelfde bedrag als waar 100en gezinnen van kunnen eten of vakantie gaan? dat is niet hoe het hoort te zijn.
1286quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hoe oud ben je, als ik vragen mag?
René werkt er heel hard voor hoor! Hij heeft zelfs weken op bijstandsniveau geleefd om zich met zijn fans te kunnen vereenzelvigen. Echt heel normaal gebleven en zijn vrouw ook.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:54 schreef Pvhv het volgende:
[..]
dan heb jij een vertekend beeld van rene Froger. Waarom krijgt deze man voor 1 avond optreden hetzelfde bedrag als waar 100en gezinnen van kunnen eten of vakantie gaan? dat is niet hoe het hoort te zijn.
Tja, maar als je al begint met een religie te verbieden en de mensen die de religie aanhangen te vervolgen, dan maak je geen beste start in een land met een redelijk traditionele grondslag. Als je dan vervolgens ook nog duidelijk aantoont niets van de grondwet te snappen, dan moet je mij vergeven dat ik je totaal niet serieus neem.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:01 schreef Pvhv het volgende:
Nouja goed, misschien is Rene Froger de uitzondering die de regel bevestigd dan.
Kijk jullie doen nu net of ik de ultieme wijsheid in pacht heb. maar die heb ik niet. wat ik wel heb is een ongetemde motivatie om een aantal dingen in Nederland te veranderen, want je ziet gewoon hoe sommige mensen en gezinnen leiden onder een flut beleid. Iedereen die hier aan mee wil helpen is van harte welkom, want zoals ik het zeg, ik kan het allemaal niet alleen en dat weet ik best. Wanneer jij echter ook vindt dat Nederland beter kan, dan weet ik zeker dat jij bij onze partij 10 keer meer speel en bewegingsruimte krijgt dan bij elke andere partij. Als een argument goed is, dan is dat het, zo simpel is het. Als jij ook vindt dat Nederland een andere kant op moet gaan, dan zou ik je eerder aanraden om naar onze partij te gaan dan naar elke andere partij. Bij ons kun je je invloed uitoefenen, bij andere partijen is het voornamelijk luisteren naar de mensen die boven je staan.
zo hoort een land niet bestuurd te worden. mee eens? dan kom je bij ons.
zo niet? ga dan maar lekker naar de partij waar je je wel thuis bij voelt.
dat is dus niet het geval..... voor de honderdste keerquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:09 schreef motorbloempje het volgende:
-weg-
Als dit de website is, dan is het een 4 Havo-projectje
Je hebt pas 52 posts.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:11 schreef Pvhv het volgende:
[..]
dat is dus niet het geval..... voor de honderdste keer
Nee, er is een nog slechter en kinderachtiger opgezet forumpje bij een andere gratis webhoster.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:11 schreef Pvhv het volgende:
[..]
dat is dus niet het geval..... voor de honderdste keer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |