Gewoon in dit topic posten dan spammen wij die ijscokar wel verder.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 02:15 schreef Mushox het volgende:
Ik meld mij. Verkoop zo nu en dan ijs met een brombakfiets. Oldskool shait. Foto kan geregeld worden!
Op precies zo'n bakfiets rij ik ook nog wel eens rond ;Dquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Sig had zijn eigen feestje?
De IJscoman![]()
[ afbeelding ]
Als ik dat belletje hoorde deed mijn hart altijd een sprongetje van vreugde![]()
Maaaaaa, mag ik een ijsje![]()
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen. Dan begint het net warm te worden nadat de ijssalons zijn opengegaan en gaat iedereen ijs kopen. En dat neemt dan weer (ondanks de hitte) de maanden erna af, want dan is de nieuwigheid er weer af.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toch schijnt het meeste ijs in mei verkocht te worden (vertelde een fabrikant mij eens).
Ik werk zelf voor een ijsmaker, ambachtelijk ijs. Deze uitspraak berust op geen enkele waarheid. Zeker hoe wisselvallig de zomers in NL zijn. Meeste ijs wordt verkocht in de bouwvak vakantie met goed weer. Anders ligt het er maar net aan welke periode een beetje zonnig is. Zon en weinig wind is de perfecte combi.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:08 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen. Dan begint het net warm te worden nadat de ijssalons zijn opengegaan en gaat iedereen ijs kopen. En dat neemt dan weer (ondanks de hitte) de maanden erna af, want dan is de nieuwigheid er weer af.
Here you go! Boschma's IJs uit het fabuleuze Steenwijk!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 02:16 schreef sig000 het volgende:
[..]
Gewoon in dit topic posten dan spammen wij die ijscokar wel verder.
Ik zei ook niet dat dit de waarheid was. Dat was wat ik dacht als reden voor de uitspraak van Tarado dat de meeste ijs in mei verkocht werd.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:17 schreef Mushox het volgende:
[..]
Ik werk zelf voor een ijsmaker, ambachtelijk ijs. Deze uitspraak berust op geen enkele waarheid. Zeker hoe wisselvallig de zomers in NL zijn. Meeste ijs wordt verkocht in de bouwvak vakantie met goed weer. Anders ligt het er maar net aan welke periode een beetje zonnig is. Zon en weinig wind is de perfecte combi.
Ik bedoelde het ook niet alsof ik de betweter uit wilde hangenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:21 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat dit de waarheid was. Dat was wat ik dacht als reden voor de uitspraak van Tarado dat de meeste ijs in mei verkocht werd.
Dat zeker. Gisteren twee gehad en vandaag vast ook wel weer.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:24 schreef Mushox het volgende:
[..]
Ik bedoelde het ook niet alsof ik de betweter uit wilde hangen. Enfin, IJs met dit weer is goed te doen.
Prachtig ding, ik zou alleen de hoorntjes nog opstapelen zoals vroegerquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:18 schreef Mushox het volgende:
[..]
Here you go! Boschma's IJs uit het fabuleuze Steenwijk!![]()
Note: dit is niet de brombakfiets. Mocht je daar een foto van willen, kan het ook![]()
[ afbeelding ]
Dat is ook wat ik normaal doe, alleen bij deze foto stond ik er net. Of ging ik net weg.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:39 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Prachtig ding, ik zou alleen de hoorntjes nog opstapelen zoals vroeger
Dan is het goedquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:43 schreef Mushox het volgende:
[..]
Dat is ook wat ik normaal doe, alleen bij deze foto stond ik er net. Of ging ik net weg.
Koel!!!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:18 schreef Mushox het volgende:
[..]
Note: dit is niet de brombakfiets. Mocht je daar een foto van willen, kan het ook![]()
[ afbeelding ]
Gisteren zag ik nog zo een ouderwetse, zo een bakfiets ijscoman in Westerpark de straten door tingelen.quote:
Welke stad?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:07 schreef Mushox het volgende:
[..]
Op precies zo'n bakfiets rij ik ook nog wel eens rond ;D
owwquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:07 schreef Mushox het volgende:
[..]
Op precies zo'n bakfiets rij ik ook nog wel eens rond ;D
Het lekkerste IJs verkopen ze Banketbakkerij van der Linde, Nieuwendijk Amsterdamquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toch schijnt het meeste ijs in mei verkocht te worden (vertelde een fabrikant mij eens).
Maar van jou wil ik ook wel eens een ijsje proberen hoor, waar sta je dan met die kar?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:43 schreef Mushox het volgende:
[..]
Dat is ook wat ik normaal doe, alleen bij deze foto stond ik er net. Of ging ik net weg.
Met dank aan Disana, wiens hersencellen nog iets beter werken als de mijne....ik bedoelde het platformtheater, aan het Boterdiep!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:19 schreef drakin het volgende:
Maar muziektheater in Groningen? Geen idee, je had natuurlijk ook toen al RKZ, maar ben er volgens mij nog nooit bij een concert geweest.
ow,,,,,,Steenwijkquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:18 schreef Mushox het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat er helaas wel degelijk veranderd is, is dat ze geen gebakken kroketten meer verkopen, alleen nog maar ongebakken.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Het lekkerste IJs verkopen ze Banketbakkerij van der Linde, Nieuwendijk Amsterdam![]()
Banketbakkerij Van der Linde,
sinds 1937 op de Nieuwendijk
Gebak, kroketten, koffie en IJS.
Volgens mij is er daar sinds die tijd NIKS veranderdIk heb het een keer gevraagd of
dit precies hetzelfde recept IJs was als dat ze vroeger verkochten en die man zei JA![]()
Vin ik toch wel mooi![]()
[ afbeelding ]
Dat geeft niet want ik eet toch geen kroketten meerquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat er helaas wel degelijk veranderd is is dat ze geen gebakken kroketten mer verkopen, alleen nog maar ongebakken.
Een kroketje ter plekke opeuzelen kan dus helaas niet meer...
Uiteraard, mergpijpjes, ijs, kaaskroketten, vleeskroketten, truffels, heb de hele tent al een stuk of tig keer gehad.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat geeft niet want ik eet toch geen kroketten meermaar heb je dat slagroomgebak wel eens
geprobeerd of de truffelsdie zijn Lekker!!!!!!!
slecht maar lekker
Onze karren staan in! Jawel.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow,,,,,,Steenwijkda's dan weer jammer
Christus, nog net niet het buitenland...quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:19 schreef Mushox het volgende:
[..]
Onze karren staan in! Jawel.
o Giethoorn
o Steenwijk
o Wateren
o Blokzijl
o Havelte
o Zuidveen
o De Bult
o Frederiksoord
o Drieweg sluis
o Scheerbrug
o en nog wel wat meer plaatsen.
De vloot bestaat uit 2 antieke bakfietsen, 8 antieke brombakfietsen. Eerder waren er ook nog mini-pickups. Maar die werden te vaak in de prak gereden.![]()
Kom echt eens langs als je ergens 'Boschma's IJs' ziet staan. Klinkt misschien als een verkoop praatje, maar het is echt volgens recept wat 100 jaar geleden precies hetzelfde was! En lekker dat het is. ;D
KAAS kroketten?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Uiteraard, mergpijpjes, ijs, kaaskroketten, vleeskroketten, truffels, heb de hele tent al een stuk of tig keer gehad.
Maar die kaaskroketten, ongevenaard...
ja maar, ja maar... ik zit in Amsterdamquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:19 schreef Mushox het volgende:
[..]
Onze karren staan in! Jawel.
o Giethoorn
o Steenwijk
o Wateren
o Blokzijl
o Havelte
o Zuidveen
o De Bult
o Frederiksoord
o Drieweg sluis
o Scheerbrug
o en nog wel wat meer plaatsen.
De vloot bestaat uit 2 antieke bakfietsen, 8 antieke brombakfietsen. Eerder waren er ook nog mini-pickups. Maar die werden te vaak in de prak gereden.![]()
Kom echt eens langs als je ergens 'Boschma's IJs' ziet staan. Klinkt misschien als een verkoop praatje, maar het is echt volgens recept wat 100 jaar geleden precies hetzelfde was! En lekker dat het is. ;D
Het beste van Van der Linden ken je niet?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
KAAS kroketten?die eet ik dan weer wél! Nooit opgevallen eigenlijk
ga ik volgende
keer eens even testen dan!
Ik sponsor v.d. Linde welquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het beste van Van der Linden ken je niet?![]()
Zelf afbakken dan!
Het schijnt dat fritestent Manneke Pis op het Damrak ze ook heeft en dus wel bakt, maar dat heb ik nog niet getest.
Dat sponsoren doe je toch wel, want Manneke Pis neemt die kaaskroketten af van v/d Linde...quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik sponsor v.d. Linde wel![]()
ga ik ze daar halen, ik kom daar wel vaker
Ah, oké dus dat zijn precies zelfde dus, dan ligt het er aan waar ik langskomquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat sponsoren doe je toch wel, want Manneke Pis neemt die kaaskroketten af van v/d Linde...
Ja, dezelfde, alleen bakt v/d Linde dus zelf helemaal geen kroketten meer.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah, oké dus dat zijn precies zelfde dus, dan ligt het er aan waar ik langskom![]()
Zo makkelijk ben ik dan ook wel weer
Kan ik me wel iets bij voorstellen, zelfs bij slecht weer staan ze in de rijquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dezelfde, alleen bakt v/d Linde dus zelf helemaal geen kroketten meer.
Was te veel werk t.o.v. de vraag, zeiden ze onlangs...
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Straks krijg ik weer van Kingeding op mijn mieter, teveel smileysmoet ik afleren
Nou dat scheelt!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Vooral niet afleren. Je eigen stijl is uniek en hoort bij wie je bent, dat roep ik eigenlijk altijd wel....het is natuurlijk wel een heerlijk dingetje om af en toe mee te pesten, maar als jij teksten gaat schrijven waar geen smilies meer in staan, dan ga ik me ernstig zorgen om je maken.
Pietersma.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Manneke Pis heeft wél een website![]()
http://www.mannekenpis.nl/
Wederom de beste friet van Nederland 2013!
Vind ik persoonlijk eigenlijk van nietmaar ja... de beste friet vind ik nog altijd van die kar
op de Albert Cuyp Markt
Dat zou mijn tweede keus zijn geweestquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pietersma.
Maar ik ga voor Vlaams Friteshuis Vleminckx in de Voetboogsteeg...
Die vind ik ook de bestequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pietersma.
Maar ik ga voor Vlaams Friteshuis Vleminckx in de Voetboogsteeg...
[ afbeelding ]
Dat gebeurt wel vaker, o.a. door mij...quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Leuk wandelingetje, eerst effe een frietje halen, dan een kaaskroketje en daarna een ijsje![]()
Ben ik helemaal gelukkig
Simplon zat aan het boterdiep, is Platformtheater dan misschien de oude naam ervan?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Met dank aan Disana, wiens hersencellen nog iets beter werken als de mijne....ik bedoelde het platformtheater, aan het Boterdiep!
Dat zie je vaker als mensen echt boos/pissig zijn dat er amper meer smilies worden gebruikt....het aantal hoofdletters en uitroeptekens nemen dan vaak wel toe, want er moet WEL duidelijk gemaakt worden, dat het heeeeeel serieus bedoelt is!!!!!!!!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou dat scheelt!Ik zou niet zonder kunnen om eerlijk te zijn
![]()
Alleen als ik écht pissed ben gebruik ik ze nooit, en dat is gelukkig niet zo vaak
Ik heb kantoor gehad in de Kalverstraat, was moeilijk om er weg te blijvenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat gebeurt wel vaker, o.a. door mij...
Dit is de eerste keer dat ik het in de gaten hebquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat gebeurt wel vaker, o.a. door mij...
diequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat zie je vaker als mensen echt boos/pissig zijn dat er amper meer smilies worden gebruikt....het aantal hoofdletters en uitroeptekens nemen dan vaak wel toe, want er moet WEL duidelijk gemaakt worden, dat het heeeeeel serieus bedoelt is!!!!!!!!
Nee, dat waren aparte gelegenheden. Waar Platformtheater zat tov Simplon weet ik niet meer precies, maar zal even vragen of Disana dat kan uitleggen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Simplon zat aan het boterdiep, is Platformtheater dan misschien de oude naam ervan?
Is er een verklaring voor die massa fout?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bijna iedereen, mijn zoon heeft er een keer een weddenschap over gewonnen
Dat is al de tweede keer dat je iets aan Disana moet vragen, is dat je moeder?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee, dat waren aparte gelegenheden. Waar Platformtheater zat tov Simplon weet ik niet meer precies, maar zal even vragen of Disana dat kan uitleggen.
Geen idee maar waarschijnlijk omdat er geen verkeer doorheen komtquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is er een verklaring voor die massa fout?
HALLO! Ik had het over uitroeptekens en hoofdletters en niet over dequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
diegebruik ik alleen voor de lol eigenlijk
als ik écht pissig ben gebruik ik die juist nooit
Dan woon je nog in een dorpje zeker?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:43 schreef Logician het volgende:
Hier in de wijk komt de ijsco man 2x in de wk en stopt altijd voor mijn huis.
owquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
HALLO! Ik had het over uitroeptekens en hoofdletters en niet over desmilie!!!!!
MUTS!
Ik hoop het niet voor haar, want dan zou ze al 75 zijn.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat is al de tweede keer dat je iets aan Disana moet vragen, is dat je moeder?
Kan, hoewel ik de Heiligeweg geen Heiligesteeg noem...quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Geen idee maar waarschijnlijk omdat er geen verkeer doorheen komt
Zuidelijkste wijk van Enschede aan de grens met Duitslandquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dan woon je nog in een dorpje zeker?
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan, hoewel ik de Heiligeweg geen Heiligesteeg noem...
Ah! op die manier!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik hoop het niet voor haar, want dan zou ze al 75 zijn.![]()
Zij woont nog steeds in Groningen en haar hersencellen zijn een stuk betrouwbaarder dan de mijne.
Hoi, ik ben hierheen getoverdquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Simplon zat aan het boterdiep, is Platformtheater dan misschien de oude naam ervan?
Vroeger waren er in het platform vaak houseparties goa etc.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoi, ik ben hierheen getoverd![]()
Nee, Simplon en het Platformtheater zitten ongeveer tegenover elkaar. Simplon is meer van de muziek en voor jongeren, het Platformtheater doet aan meer kunsten.
Op Streetview: http://tinyurl.com/me4bro2
Ik ookquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan, hoewel ik de Heiligeweg geen Heiligesteeg noem...
Ja, van alles deden ze.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:47 schreef Logician het volgende:
[..]
Vroeger waren er in het platform vaak houseparties goa etc.
Ik ben daar zo'n 17jr geleden vaak geweest (ook in simplon trouwens)quote:
Ze houden het beide nog steeds goed vol. Ik vind dat best een prestatie. Maar of wij nog in Simplon mogen komen... als oudjes dan.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:49 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik ben daar zo'n 17jr geleden vaak geweest (ook in simplon trouwens)![]()
kut ik word oud...
Och....de meesten van ons die gisteravond zaten te mijmeren over Simplon, Vera, Platformtheater enzo hadden het vooral over de begin jaren 80, dus wat dat betreft ben je een jonkie in 40 +quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:49 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik ben daar zo'n 17jr geleden vaak geweest (ook in simplon trouwens)![]()
Leuk! Van mij mogen de Ijscomannen terugkomenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:45 schreef Logician het volgende:
[..]
Zuidelijkste wijk van Enschede aan de grens met Duitsland
Hij heeft ook echt het belletje en al![]()
Ik heb mijn leukste tijden in Vera gehad. Goedkope concerten, goed goedkoop eten, mooie alternatieve films. Al moet ik tot mijn schaamte bekennen dat ik ook vaak in Vindicat at.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Och....de meesten van ons die gisteravond zaten te mijmeren over Simplon, Vera, Platformtheater enzo hadden het vooral over de begin jaren 80, dus wat dat betreft ben je een jonkie in 40 +![]()
@Disana: Thnx!
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Och....de meesten van ons die gisteravond zaten te mijmeren over Simplon, Vera, Platformtheater enzo hadden het vooral over de begin jaren 80, dus wat dat betreft ben je een jonkie in 40 +![]()
Jaaa, daar heb ik nog een blauwe maandag gewerkt, samen met Ziggy draaiden destijds elke woensdagavond in de kelder bar Pixies avondquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb mijn leukste tijden in Vera gehad. Goedkope concerten, goed goedkoop eten, mooie alternatieve films. Al moet ik tot mijn schaamte bekennen dat ik ook vaak in Vindicat at.
Het was ook echt eenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Leuk! Van mij mogen de Ijscomannen terugkomenmaar zal wel te druk zijn in Amsterdam voor
die dingenWel stilstaande karretjes heb je natuurlijk, maar niet meer eentje die zo door de straat
heen fietst hiero... misschien maar beter ook
Dan heb je verdomd mazzel !quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:58 schreef Logician het volgende:
[..]
Het was ook echt eenmomentje toen we het huis net gekocht hadden en er ineens zo'n belletje klonk, en helemaal toen hij altijd precies voor ons huis bleek te stoppen.
Oh leuk, ik had ook vrienden die er draaiden en het schijnt erg plezierig werken te zijn geweest daar.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:57 schreef Logician het volgende:
[..]
Jaaa, daar heb ik nog een blauwe maandag gewerkt, samen met Ziggy draaiden destijds elke woensdagavond in de kelder bar Pixies avond
En ik heb nog een borsthaartje van Beck (loser baby) daar uit zijn borst getrokkenoh my ...
Same here, kwam ook veel vaker in Vera als in Simplon....Vindicat ben ik 1 keer ingeweest tijdens een feest en werd daar al vrij snel weer uitgeflikkerd, omdat ik geen lid was. Zelfs omkopen lukte niet, terwijl dat daar toch wel als gewenst gedrag zou moeten worden gezien.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb mijn leukste tijden in Vera gehad. Goedkope concerten, goed goedkoop eten, mooie alternatieve films. Al moet ik tot mijn schaamte bekennen dat ik ook vaak in Vindicat at.
Ik ben ook maar één keer naar een 'open' feest van Vindicat geweest. Toen ik zag dat er een langharige jongen met jas van de trap werd geflikkerd, ben ik weggegaan en nooit meer boven geweest. Ik kwam alleen in de mensa.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Same here, kwam ook veel vaker in Vera als in Simplon....Vindicat ben ik 1 keer ingeweest tijdens een feest en werd daar al vrij snel weer uitgeflikkerd, omdat ik geen lid was. Zelfs omkopen lukte niet, terwijl dat daar toch wel als gewenst gedrag zou moeten worden gezien.
Ja het was een heel erg leuk groepje mensen ook, mensen met namen als wokkel etc hahaquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh leuk, ik had ook vrienden die er draaiden en het schijnt erg plezierig werken te zijn geweest daar.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dan heb je verdomd mazzel !
Ik zat er dus tussenin daar, ben al langer dan 17 jaar weg uit grunn.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De mensa gebruikte ik alleen in Vera.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben ook maar één keer naar een 'open' feest van Vindicat geweest. Toen ik zag dat er een langharige jongen met jas van de trap werd geflikkerd, ben ik weggegaan en nooit meer boven geweest. Ik kwam alleen in de mensa.
Ook Vindicat zegt me niks, ik kwam misschien toch teveel in andere steden of in kraakpanden.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben ook maar één keer naar een 'open' feest van Vindicat geweest. Toen ik zag dat er een langharige jongen met jas van de trap werd geflikkerd, ben ik weggegaan en nooit meer boven geweest. Ik kwam alleen in de mensa.
Vindikut zat aan de Grote Markt en was het centrum voor de corpsballen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Ook Vindicat zegt me niks, ik kwam misschien toch teveel in andere steden of in kraakpanden.
Op de Grote Markt zat een apotheek, later werd het de VVV. Daarnaast zat Vindicat, een gebouw met een balkon.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Ook Vindicat zegt me niks, ik kwam misschien toch teveel in andere steden of in kraakpanden.
Ja en het oude ziekenhuis, en wat dacht je van Cachet (eind vd herestraat) en bij Paterswolde naast de chinees zat er eentje, en de kerk die was ook tof!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Op de Grote Markt zat een apotheek, later werd het de VVV. Daarnaast zat Vindicat, een gebouw met een balkon.
Kraakpanden. Het oude politiebureau voordat het werd afgebroken.
Nou, niet dat ik weet. Maar ik ben die sferen ook allang ontgroeidquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:53 schreef Logician het volgende:
[..]
Ja en het oude ziekenhuis, en wat dacht je van Cachet (eind vd herestraat) en bij Paterswolde naast de chinees zat er eentje, en de kerk die was ook tof!
Bestaan er nog wel van dat soort panden tegenwoordig?
Ojaquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, niet dat ik weet. Maar ik ben die sferen ook allang ontgroeid
En vergeet de beruchte rellen bij Wolters-Noordhoff niet.
Was inderdaad wel spannend, maar ik heb nooit in zo'n pand gewoond en moet er nu echt niet meer aan denkenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:56 schreef Logician het volgende:
[..]
Oja![]()
Ik kom ook al heeel lang niet meer in kraakpanden, maar v.a mijn 13e tot 17e vond ik dat wereldje altijd wel erg spannend en hing ik er vrij veel rond.
dat is te ver weg voor ons ijsjequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow,,,,,,Steenwijkda's dan weer jammer
Hahaha nee idd, maar dat heb ik bij wel meer dingen van toenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Was inderdaad wel spannend, maar ik heb nooit in zo'n pand gewoond en moet er nu echt niet meer aan denken
Op de Grote Markt stond de markt en daar heb ik jarenlang wat extra centjes bijverdiend.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Op de Grote Markt zat een apotheek.
Ja dat zal best... laten we ze maar niet noemenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:00 schreef Logician het volgende:
[..]
Hahaha nee idd, maar dat heb ik bij wel meer dingen van toen
Altijd feest als dat gebeurde. Wat verkocht je?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Op de Grote Markt stond de markt en daar heb ik jarenlang wat extra centjes bijverdiend.
Vooral gezellig als er weer eens iemand van de Martinitoren kwam zeilen.
Jawel....namen en rugnummers aub!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat zal best... laten we ze maar niet noemen
Kleding....plus allerlei accesoires (vooral buttons waren een tijd lang erg populair). Helemaal in het uiterste hoekje van de markt. De apotheek waar je het over had was de "achterbuurman"....net als Vindicat dus.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Altijd feest als dat gebeurde. Wat verkocht je?
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat zal best... laten we ze maar niet noemen
Ik heb de route voor mijn patatje, kroketje en ijsje al uitgestippeldquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat is te ver weg voor ons ijsje
Die kroket graag opeten tijdens de A'dam meet! Na afloop pics hier posten is verplicht.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb de route voor mijn patatje, kroketje en ijsje al uitgestippeld
Grote kans dus dat ik je wel eens heb gezien. Toch grappig, die gemeenschappelijke herinneringen van iedereen zonder dat we elkaar kenden.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jawel....namen en rugnummers aub!
[..]
Kleding....plus allerlei accesoires (vooral buttons waren een tijd lang erg populair). Helemaal in het uiterste hoekje van de markt. De apotheek waar je het over had was de "achterbuurman"....net als Vindicat dus.
Nee, dat doe ik dan wel privéquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die kroket graag opeten tijdens de A'dam meet! Na afloop pics hier posten is verplicht.
Het is me al eerder gebeurd dat iemand in 40+ me kende nav een aantal beschrijvingen. Apart om na 30 jaar op die manier iemand weer te "ontmoeten".quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Grote kans dus dat ik je wel eens heb gezien. Toch grappig, die gemeenschappelijke herinneringen van iedereen zonder dat we elkaar kenden.
En trouwens: ik heb in Steenwijk op de middelbare school gezeten.
Zit discotheek Locomotion daar nog?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Steenwijk heb ik helemaal niets mee....volgens mij ben ik er zelfs nog nooit geweest.
Ben jij het chufi?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zit discotheek Locomotion daar nog?
Grappig. Maar op zo'n markt loop je natuurlijk in het oog, iedereen gaat wel eens naar de markt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is me al eerder gebeurd dat iemand in 40+ me kende nav een aantal beschrijvingen. Apart om na 30 jaar op die manier iemand weer te "ontmoeten".
Op een gegeven moment werkte ik meer, dan dat ik nog studeerde en heb dus heel veel uren op de markt doorgebracht en aangezien het daar erg laagdrempelig is, is de kans erg groot dat we elkaar wel eens tegen gekomen zijn (of In Vera natuurlijk)....je had toen trouwens best mogen vertellen dat je van plan was om op FOK! te gaan posten.![]()
Ik verwachte van jou geen antwoord, maar omdat jij de laatste was die aan Steenwijk refereerde, had ik jouw post gequoot...quote:
Oh, het was een vraag voor mij? Ik zou het niet weten, ik ben daar al zo lang niet meer geweest.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik verwachte van jou geen antwoord, maar omdat jij de laatste was die aan Steenwijk refereerde, had ik jouw post gequoot...
Nope....in het derde jaar ben ik gestopt. Kreeg een aanbod om ergens te gaan werken en aangezien ik me sowieso al een tijd afvroeg wat het nut van de studie nou eigenlijk was, heb ik snel toegehapt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Grappig. Maar op zo'n markt loop je natuurlijk in het oog, iedereen gaat wel eens naar de markt.
Je hebt je studie dus niet afgemaakt?
Het was een vraag voor wie 'm kon beantwoorden.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, het was een vraag voor mij? Ik zou het niet weten, ik ben daar al zo lang niet meer geweest.
Ik had schoolvriendinnen van wie de vaders in Havelte op de basis zaten. Wij gingen naar koffiebars in Steenwijk, van de discotheken herinner ik me niets meer.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het was een vraag voor wie 'm kon beantwoorden.
Toen ik in havelte in dienst zat, bn ik wel vaak in Steenwijk geweest en op woensdagavond gingen we naar de Locomotion. na afloop dan veel shoarma vreten en dan rond zonsopgang weer op de kazerne aankomen...
Ach, een studie is niet per se heiligmakend. En zo te lezen heb je een goed tijd gehad, en je lijkt me niet 'mislukt'quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nope....in het derde jaar ben ik gestopt. Kreeg een aanbod om ergens te gaan werken en aangezien ik me sowieso al een tijd afvroeg wat het nut van de studie nou eigenlijk was, heb ik snel toegehapt.
Alles rondom het studeren was erg leuk, maar het studeren zelf waren weggegooide jaren. De hele cultuur die daar heerste paste ik niet echt in thuis.
Die heb ik dan misschien nog wel onder handen gehad, voor een injectie of bloedonderzoek o.i.d.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik had schoolvriendinnen van wie de vaders in Havelte op de basis zaten.
Haha, jaja. Maar leuk, ik heb goede herinneringen aan Havelte.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die heb ik dan misschien nog wel onder handen gehad, voor een injectie of bloedonderzoek o.i.d.
Over de vaders heb ik het btw...
Theehuis Havelte....wie is er niet groot mee geworden!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Haha, jaja. Maar leuk, ik heb goede herinneringen aan Havelte.
Ik weet even niet wat dat is?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Theehuis Havelte....wie is er niet groot mee geworden!
Oeiquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:30 schreef MadMaster het volgende:
Kan me vooral het militaire oefenterrein aan de overkant van de kazerne herinneren, met de zgn. genie-put.
En de hunebedden daar.
Waar een 'collega' het presteerde om een fosfor lichtkogel in het been van een meisje, dat in de buurt op werkweek was, te knallen. Mochten wij oplossen en we kenden alleen maar de theorie...
Ah, ja. Maar hoe kan het dat je dat wel kent, als je Steenwijk niet kent?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
http://www.theehuis-hunebed.nl/index.html
Dat zullen dan losse flodders geweest zijn, die fosforkogel was echter 'scherp'.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Oei![]()
Mijn broertje zocht vaak patroonhulzen op het terrein achter het hunebed.
Ik spring (nou ja....) nog wel eens op mijn mountainbike om van het mooie Drentsche landschap te genieten en als ik richting Dwingelderveld ga, dan wil ik ook nog wel eens bij het theehuis belanden. Steenwijk ligt dan net uit de route en daar kom ik dus nooit.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah, ja. Maar hoe kan het dat je dat wel kent, als je Steenwijk niet kent?
Dat klinkt niet best. Ze zal wel een groot litteken hebben overgehouden.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat zullen dan losse flodders geweest zijn, die fosforkogel was echter 'scherp'.
Wat een ellende toen, dat spul blijft actief en vreet zich door je huid...![]()
Ik zou dat meisje (het slachtoffer) nog wel eens willen ontmoeten.
Was enorm sterk tijdens de behandeling en wist alles mooi onder woorden te brengen.
Ze zal nu een jaar of 35 zijn, denk ik...
Geen idee wie dat is, hij heeft zich speciaal voor zijn boodschap geregistreerd.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik spring (nou ja....) nog wel eens op mijn mountainbike om van het mooie Drentsche landschap te genieten en als ik richting Dwingelderveld ga, dan wil ik ook nog wel eens bij het theehuis belanden. Steenwijk ligt dan net uit de route en daar kom ik dus nooit.
Btw....wie is die idiioot met z'n PvhV verhaal op POL?
Ow....ik dacht mss is het een kloon van een bekende POL-user en dat jij al wist wie dat was, maar als het een echte newbie is, dan ga ik het topic ook niet verder lezen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Geen idee wie dat is, hij heeft zich speciaal voor zijn boodschap geregistreerd.
Het is daar heel mooi, ik kan me voorstellen dat je er graag fietst.
Er is in ONZ wel een antitopic aangemaakt over de Partij tegen het Volkquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ow....ik dacht mss is het een kloon van een bekende POL-user en dat jij al wist wie dat was, maar als het een echte newbie is, dan ga ik het topic ook niet verder lezen.
Beetje Jacobse en van Es stijl? Moeite van het lezen waard?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Er is in ONZ wel een antitopic aangemaakt over de Partij tegen het Volk
Geen idee, ik las slechts de aankondiging. Het is aangemaakt door een POL-modquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Beetje Jacobse en van Es stijl? Moeite van het lezen waard?
Zag het ja....heb mijn uiterst zinvolle bijdrage alweer geleverd.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Geen idee, ik las slechts de aankondiging. Het is aangemaakt door een POL-mod
Toch maar even gekeken. Sigaren voor het volk, oké...quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zag het ja....heb mijn uiterst zinvolle bijdrage alweer geleverd.
Dat is wel een heel oude foto hoor. Kijk maar eens hier:quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:09 schreef Kingstown het volgende:
Wij in 40+ maken het nieuws....we praten wat over mensen die van de martinitoren afspringen en poef:
NWS / 'Superman' springt van Martinikerk
Mooi fotootje wel....kunnen we meteen aan Drakin uitleggen waar Vindicat precies zit.
Die blokkendoos ken ik wel.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is wel een heel oude foto hoor. Kijk maar eens hier:
http://www.bouwcam.com/cameras/nieuweoostwand/
Leuk, ik wist niet dat we een whiskyfestival hadden.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die blokkendoos ken ik wel.
Kom 1 keer per jaar in Grun vanwege het whisky festival in de Der Aa kerk daar...
Eén van de grootste van Nederland, zie http://www.wfnn.nlquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Leuk, ik wist niet dat we een whiskyfestival hadden.
Zo leer je nog eens wat over je eigen stad.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eén van de grootste van Nederland, zie http://www.wfnn.nl
Niet meer dus! Vanaf februari dit jaarquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat sponsoren doe je toch wel, want Manneke Pis neemt die kaaskroketten af van v/d Linde...
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:44 schreef sig000 het volgende:
Een friettent die al om 19:00u dichtgaat?
Users die in SHO topics over Raf en Syl posten.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:31 schreef APK het volgende:
Vondelpark![]()
lekker weer![]()
Wijn![]()
Sigaretten![]()
Goed gezelschap![]()
Je vergeet het heeeeeeeeeeeerlijke weerquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:31 schreef APK het volgende:
Vondelpark![]()
lekker weer![]()
Wijn![]()
Sigaretten![]()
Goed gezelschap![]()
Ik wilde persé weten waar die rare foto vandaan kwamquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Users die in SHO topics over Raf en Syl posten.
Lezen, schele.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Je vergeet het heeeeeeeeeeeerlijke weer
De appelsap of het terrasje?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik heb me trouwens keurig aan Appelsap gehouden en ik zat op een terrasje, maar dat
was ook héél lekker
ow..... sorryquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:36 schreef APK het volgende:
[..]
Lezen, schele.
Of is 'lekker weer' te moeilijk?
Ik zou graag 'Sylquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Users die in SHO topics over Raf en Syl posten.
Wie wel?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:38 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zou graag 'Syl' willen posten, maar ik krijg het niet uit mijn toetsenbord.
Het was waarschijnlijk geen 35 graden in A'dam.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Beide! en het weer natuurlijk, en het gezelschap, gewoon alles
Jij mag dom doen, komt niet echt vaak voor hoorquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow..... sorryover het hoofd gezien
Nou het was wel warm hoorquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:39 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het was waarschijnlijk geen 35 graden in A'dam.
Da's gewoon een gimmick.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:40 schreef APK het volgende:
[..]
Jij mag dom doen, komt niet echt vaak voor hoor
Dat is aardig van jequote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:40 schreef APK het volgende:
[..]
Jij mag dom doen, komt niet echt vaak voor hoor
Eigenlijk ben ik heel slimquote:
Ben je ook blond? Ik wel.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
maar ik speel gewoon het domme blondje![]()
Ik ookquote:
In de winter wat donkerder en in de zomer gratis coupe soleil wanneer ik mijn haar wat langer laat groeien.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik ookal heb ik er wel een paar highlights in laten gooien want het wordt steeds donkerder
en daar kan ik niet aan wennen
Toch wel vegetarische highlights mag ik hopen?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik ookal heb ik er wel een paar highlights in laten gooien want het wordt steeds donkerder
en daar kan ik niet aan wennen
Whahahahahaha.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:48 schreef sig000 het volgende:
[..]
In de winter wat donkerder en in de zomer gratis coupe soleil wanneer ik mijn haar wat langer laat groeien.
Bestaan die? Haren komen toch van beesten of mensen?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:49 schreef APK het volgende:
[..]
Toch wel vegetarische highlights mag ik hopen?
Biologisch afbreekbaar!quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:49 schreef APK het volgende:
[..]
Alleen haar haar op de tandenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:49 schreef APK het volgende:
[..]
Highlights zijn ook heel erg hot bij de kapper in de paardenstal deze zomerquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:50 schreef sig000 het volgende:
[..]
Bestaan die? Haren komen toch van beesten of mensen?
Wie ben jij toch?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:53 schreef ruktzichloos het volgende:
[..]
Alleen haar haar op de tanden
Neequote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:56 schreef ruktzichloos het volgende:
Hebben jullie ook last van onweersvliegjes?
Fann gaat jaloers zijn op de lange witte manen zonder highlights van de knol die ik in de stal heb.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:54 schreef APK het volgende:
[..]
Highlights zijn ook heel erg hot bij de kapper in de paardenstal deze zomer
Voor van die haarextentions rotzooiquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:56 schreef sig000 het volgende:
[..]
Fann gaat jaloers zijn op de lange witte manen zonder highlights van de knol die ik in de stal heb.
Misschien wel goede handel om die eens flink te kortwieken en te verpatsen.
Heb jij ook zo'n last van vermiste broertjes?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:56 schreef ruktzichloos het volgende:
Hebben jullie ook last van onweersvliegjes?
Ik heb geen idee of die geschikt zijn? Ze zijn wel aardig lang.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Voor van die haarextentions rotzooilekker stevig
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:58 schreef APK het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n last van vermiste broertjes?
http://www.paardenhaarsieraad.nl/quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:59 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of die geschikt zijn? Ze zijn wel aardig lang.
kan je nagaanquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 01:02 schreef ruktzichloos het volgende:
[..]
Inmiddels duizend lijken verder, was die twee alweer vergeten
carequote:Op zaterdag 3 augustus 2013 01:02 schreef ruktzichloos het volgende:
[..]
Inmiddels duizend lijken verder, was die twee alweer vergeten
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 01:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
http://www.paardenhaarsieraad.nl/
Nouhou....... niet blind worden in elk gevalquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 01:02 schreef APK het volgende:
FANN, wat heb jij liever: Blind worden of de Griek vreemd zien gaan?
Was gewoon een bruggetjequote:Op zaterdag 3 augustus 2013 01:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nouhou....... niet blind worden in elk geval![]()
Wat een klotevraag
quote:
OH ME FUCKING GOD, IK GA NAAR BEYONCE LUISTEREN!!!!quote:
Ik tikte gewoon de titel inquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 01:07 schreef APK het volgende:
[..]
OH ME FUCKING GOD, IK GA NAAR BEYONCE LUISTEREN!!!!
Die ga ik zo nog een keer terug luisteren.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 01:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Moet jij nodig zeggen na gisteravond!
En dan komen er vast nog wel een paar bijquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 01:08 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die ga ik zo nog een keer terug luisteren.
En dat vond jij wel een leuke reply op mijn post?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 01:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik tikte gewoon de titel in
Omdat ik bedacht dat je het niet zo maar vroeg en omdat ik wist dat daar n liedje van wasquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 01:10 schreef APK het volgende:
[..]
En dat vond jij wel een leuke reply op mijn post?
Why
snap je?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 01:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja eh... moest effe sneljij had hem natuurlijk al klaar staan
![]()
da's niet eerlijk
Ik post een live versie van een liedje en jij ramt effe random iets met dezelfde naam in op de search van youtube?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 01:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
![]()
da's niet eerlijk
Ik wist dat dat liedje komen gingquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 01:13 schreef APK het volgende:
[..]
Ik post een live versie van een liedje en jij ramt effe random iets met dezelfde naam in op de search van youtube?
Okay
Is goed joh, maar wel raarquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 01:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik wist dat dat liedje komen gingen ik deed maar wat
![]()
Nou ben je niet aardig meer
Waaromquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 01:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ik haat die smilietrouwens
ADHD?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 01:17 schreef APK het volgende:
Je bent waarschijnlijk psychohyperkynetisch
Oh, ik dacht dat ik het zelf bedacht hadquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 01:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
en ik moest googelen trouwens
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 01:22 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ik het zelf bedacht had![]()
En dan speciaal voor jou nog even deze:
[ afbeelding ]
Niet omdat ik denk dat je dom bent, maar je haat die andere en deze is nog veel meer MAVO.
[ afbeelding ]
CarOquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 01:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]lullo
![]()
nog één plaatje dan!
Es geht voranquote:
Nee, wanneer ik zulke muziek wil horen dan schakel ik over naar de Jazz.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 01:29 schreef APK het volgende:
[..]
Es geht voran
Die echte grote hit van Caro, vind je dat ook niks?
Fair enough.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 01:36 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nee, wanneer ik zulke muziek wil horen dan schakel ik over naar de Jazz.
Het zal haar aan d'r reet roesten momenteel denk ik.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 01:40 schreef APK het volgende:
Geen idee hoe zij daar mee dealt overigens.
wat is dat voor vage kutmuziekquote:
Als counter op APK zijn (kut)muziekje had ik van jou wel deze verwacht:quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 01:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
![]()
da's niet eerlijk
Whisky nee, BBQ ja veel plezierquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 10:42 schreef MadMaster het volgende:
Geestelijke voorbereiding nu voor een whisky proeverij & BBQ vanmiddag/vanavond...
Ooooooooooooooommmmmmmmmmmmmmm.......
Zullen we deze eens even gaan vragen wat ze tegen 50plussers heeft?quote:
quote:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 12:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zullen we deze eens even gaan vragen wat ze tegen 50plussers heeft?![]()
Mag ze hier even komen uitleggen
[..]
JA!quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 12:17 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
heb je een kort pittig kapsel?
Nu niks. Jij quotte mij!quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 12:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
En nu?![]()
Het is alweer aan het groeien trouwensmaar ik had het ook al op mijn 20ste hoor.
20quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 12:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hoe oud ben je supergirl?
Omdat korte pittige kapsels. En mannen met bierpens.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 12:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
We willen weten waarom je ditdeed
Nee ken ik niet hoezo.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 12:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ben je familie van Hippie_Trippy?
meisjes met een standaard PIquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 12:21 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Omdat korte pittige kapsels. En mannen met bierpens.
SG is heel hip in ONZ met haar dagelijkse nachtbaggertopiques en daar hoort een hippe en kekke PI bij!quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 12:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Doe die achterlijk standaard PI eens uit trouwens
Die is ongeveer net zo oud als jou en komt hier ook zo af en toe eens langs om bejaarden te pesten.quote:
Ik vind het stom, wat vindt jij ervan?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 12:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
SG is heel hip in ONZ met haar dagelijkse nachtbaggertopiques en daar hoort een hippe en kekke PI bij!
Ik vind dat jij de laatste bent die mag zeiken over PI's, smilies en dat soort zaken!quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 12:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik vind het stom, wat vindt jij ervan?
Die zijn in KLB!quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 12:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
SG is heel hip in ONZ met haar dagelijkse nachtbaggertopiques en daar hoort een hippe en kekke PI bij!
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 12:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik vind dat jij de laatste bent die mag zeiken over PI's, smilies en dat soort zaken!
En ik vind het gênant dat ik je moet wijzen op een spelfout die je maaktquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 12:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik vind het stom, wat vindt jij ervan?
deedt ik expres, kijken of je het in de gaten hadquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 12:26 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
En ik vind het gênant dat ik je moet wijzen op een spelfout die je maakt
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 12:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Maar... eh... welk kapsel neem jij als je 50+ bent?
Dat is wel mooi...quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 12:29 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
geen pittig kapsel voor mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door FANNvanhetlaatsteuur op 03-08-2013 14:30:19 ]
eigenlijk vind ik het gewoon niet snel mooi.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 12:37 schreef drakin het volgende:
Dat de jonge fokkers ineens een hekel hebben aan korte pittige kapsels komt doordat dat trend is op fok. kijk maar in het facebookklaagtopic, gaat er bijna altijd over.
Moet je eens googelen op fok kort pittig kapsel da's gewoon sneuquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 12:37 schreef drakin het volgende:
Dat de jonge fokkers ineens een hekel hebben aan korte pittige kapsels komt doordat dat trend is op fok. kijk maar in het facebookklaagtopic, gaat er bijna altijd over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |