Ja, dat ga ik dus niet doen he, dan stikt ze er maar in.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:04 schreef Scuidward het volgende:
Tunnelvisie he.
Misschien komt de klap wel als die vent weg is en dan mag jij haar weer gaan troosten zoals een echte vriendin doet.
Ja een collega van mij heeft ook zo'n bitchy attitude tegenover een ex-vriendin van haar. Geen BFF van vroeger dus?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:05 schreef Mitten het volgende:
[..]
Ja, dat ga ik dus niet doen he, dan stikt ze er maar in.
maak je je druk dan? laat die slet dan??quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:05 schreef Mitten het volgende:
[..]
Multiculturele samenleving?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:10 schreef Opnieuw-energie het volgende:
Waar is de tijd gebleven dat je alleen kon kiezen tussen paprika en naturel.
Wauw!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:05 schreef Mitten het volgende:
[..]
Nee maar vrouwen wel. Gotta catch 'em all.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:09 schreef Mitten het volgende:
Alsof mannen een soort Pokémon zijn die je allemaal moet "vangen
Eigenlijk zou jij ook wel stiekem eens een nieuwe piemel willen passen, zeg maar eerlijk.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:09 schreef Mitten het volgende:
Ik heb een relatie en haar man is niet mijn type. Ik vind het alleen zulk kansloos gedrag, zoiets verwacht je van een 18-jarige puber en niet van een 30-er. Alsof mannen een soort Pokémon zijn die je allemaal moet "vangen".
zoek gewoon andere vriendinnen dan die wel netjes doen wat jij vindt dat ze zouden moeten doen. dit is gewoon hypocriet gedrag van je.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:05 schreef Mitten het volgende:
[..]
Jaloers dat zij nog wel aandacht krijgt en jij kennelijk niet meer?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:09 schreef Mitten het volgende:
Ik heb een relatie en haar man is niet mijn type. Ik vind het alleen zulk kansloos gedrag, zoiets verwacht je van een 18-jarige puber en niet van een 30-er. Alsof mannen een soort Pokémon zijn die je allemaal moet "vangen".
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |