Ja, dat ga ik dus niet doen he, dan stikt ze er maar in.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:04 schreef Scuidward het volgende:
Tunnelvisie he.
Misschien komt de klap wel als die vent weg is en dan mag jij haar weer gaan troosten zoals een echte vriendin doet.
Ja een collega van mij heeft ook zo'n bitchy attitude tegenover een ex-vriendin van haar. Geen BFF van vroeger dus?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:05 schreef Mitten het volgende:
[..]
Ja, dat ga ik dus niet doen he, dan stikt ze er maar in.
maak je je druk dan? laat die slet dan??quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:05 schreef Mitten het volgende:
[..]
Multiculturele samenleving?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:10 schreef Opnieuw-energie het volgende:
Waar is de tijd gebleven dat je alleen kon kiezen tussen paprika en naturel.
Wauw!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:05 schreef Mitten het volgende:
[..]
Nee maar vrouwen wel. Gotta catch 'em all.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:09 schreef Mitten het volgende:
Alsof mannen een soort Pokémon zijn die je allemaal moet "vangen
Eigenlijk zou jij ook wel stiekem eens een nieuwe piemel willen passen, zeg maar eerlijk.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:09 schreef Mitten het volgende:
Ik heb een relatie en haar man is niet mijn type. Ik vind het alleen zulk kansloos gedrag, zoiets verwacht je van een 18-jarige puber en niet van een 30-er. Alsof mannen een soort Pokémon zijn die je allemaal moet "vangen".
zoek gewoon andere vriendinnen dan die wel netjes doen wat jij vindt dat ze zouden moeten doen. dit is gewoon hypocriet gedrag van je.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:05 schreef Mitten het volgende:
[..]
Jaloers dat zij nog wel aandacht krijgt en jij kennelijk niet meer?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:09 schreef Mitten het volgende:
Ik heb een relatie en haar man is niet mijn type. Ik vind het alleen zulk kansloos gedrag, zoiets verwacht je van een 18-jarige puber en niet van een 30-er. Alsof mannen een soort Pokémon zijn die je allemaal moet "vangen".
jaloers dat die vriendin zich niets aantrekt van wat anderen van haar vinden en ts 'heel gelukkig' is in haar relatie, more likely.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:12 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Jaloers dat zij nog wel aandacht krijgt en jij kennelijk niet meer?
quote:
Een beetje variatie is niet erg, maar ik vind mijn chips niet meer tussen al die zakken.quote:
Trollllllllquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:03 schreef Mitten het volgende:
Haar leeftijd doet me ook denken van goh, meid, wees dankbaar
KLB / Vrouwen van 30-35quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:03 schreef Mitten het volgende:
Haar leeftijd doet me ook denken van goh, meid, wees dankbaar
en wat is nou precies je probleem daarmee? dat moet ze toch zelf weten?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:15 schreef Mitten het volgende:
Ik ben gelukkig met een relatie ja. Ik zoek iemand op wie ik door dik en dun kan bouwen, iemand die er voor me is, iemand die als ik 80 ben nog samen met mij op een bankje in het park zit. Als zij straks 80 is dan kwijnt ze eenzaam weg in een bejaardentehuis, want kinderen wil ze ook niet.
Dikke trollquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:15 schreef Mitten het volgende:
Ik ben gelukkig met een relatie ja. Ik zoek iemand op wie ik door dik en dun kan bouwen, iemand die er voor me is, iemand die als ik 80 ben nog samen met mij op een bankje in het park zit. Als zij straks 80 is dan kwijnt ze eenzaam weg in een bejaardentehuis, want kinderen wil ze ook niet.
Dus jij laat je geluk van een ander afhangen en zij niet blijkbaarquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:15 schreef Mitten het volgende:
jij wel, zij kennelijk niet.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:17 schreef Mitten het volgende:
Op die leeftijd wil je toch juist zekerheid?
Als je in de tussentijd alleen maar korte of non-relaties hebt gehad wel ja, nu ruikt ze even aan de vrijheid van een relatieloos bestaan. Laat haar lekker. Niet iedereen is gebouwd voor een huisje boompje beestje en als die vent nou echt haar perfecte vent was geweest had ze hem niet laten gaan. Ze schurkt niet tegen de 50 aan dus er zijn nog genoeg vrijgezelle niet mentaal gehandicapte mannen op de markt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:17 schreef Mitten het volgende:
Dan had ze het moeten doen voor ze die tweede man vond en daar een soort relatie mee aanging. Ik vind het nu oneerlijk voor die vent. Bovendien is het op haar leeftijd gewoon sneu om nog te willen sletten. Op die leeftijd wil je toch juist zekerheid?
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:18 schreef HaywoodJablome het volgende:
vertel nog even waarom je op zoek bent naar een betrouwbare man terwijl je al zo gelukkig bent in je relatie, trouwens. dank je.
nou nee, ik vond het gewoon opvallendquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:19 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
30-jarige vrouwen bitchfight.
Zekerheid is een illusie. Zij snapt dat, jij niet.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:17 schreef Mitten het volgende:
Dan had ze het moeten doen voor ze die tweede man vond en daar een soort relatie mee aanging. Ik vind het nu oneerlijk voor die vent. Bovendien is het op haar leeftijd gewoon sneu om nog te willen sletten. Op die leeftijd wil je toch juist zekerheid?
En dat zeg jij met een opleiding Engels en een mannie die de toneelschool wilt doen?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:17 schreef Mitten het volgende:
Jij bent ook niet echt snugger als je dat er uit haalt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:18 schreef HaywoodJablome het volgende:
vertel nog even waarom je op zoek bent naar een betrouwbare man terwijl je al zo gelukkig bent in je relatie, trouwens. dank je.
Dat is niet mijn vriend. Dat is EEN vriend.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:22 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
En dat zeg jij met een opleiding Engels en een mannie die de toneelschool wilt doen?
Bitch pls
er komen hier mensen van allerlei intelligentieniveaus. voor iemand met een intellect als jij zou het dan ook een kleine moeite moeten zijn je schrijfstijl duidelijk te houden zodat iedereen je kan begrijpen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:23 schreef Mitten het volgende:
[..]
Jij bent ook niet echt snugger als je dat er uit haalt.
Nee alle vrouwen moeten volgens TS aan een relatie beginnen en samen oud worden zodat je op je 80ste nog samen in het park gaat zitten.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:11 schreef White_Flower het volgende:
Laat haar lekker rondneuken. Als ze dat toch wil.
Zo snugger kom jij anders ook niet over. Of komt dat door de dikke plaat die voor je harses hangt?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:23 schreef Mitten het volgende:
[..]
Jij bent ook niet echt snugger als je dat er uit haalt.
al die vrijgevochten types verkloten het speelveld, het zou verboden moeten wordenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee alle vrouwen moeten volgens TS aan een relatie beginnen en samen oud worden zodat je op je 80ste nog samen in het park gaat zitten.
Hier, een banaan voor je.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:25 schreef HaywoodJablome het volgende:
of was het een freudiaanse vertyping soms, ts?
Het klinkt best romantisch.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee alle vrouwen moeten volgens TS aan een relatie beginnen en samen oud worden zodat je op je 80ste nog samen in het park gaat zitten.
ik wou net zeggen dat ik me af zat te vragen wanneer je me een slet zou gaan noemen in plaats van inhoudelijk te reagerenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:26 schreef Mitten het volgende:
[..]
Hier, een banaan voor je.
[ afbeelding ]
Dm me je nummer hay?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:27 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ik wou net zeggen dat ik me af zat te vragen wanneer je me een slet zou gaan noemen in plaats van inhoudelijk te reageren
nee gekkie, ik heb nog 27 lullen die eerst afgewerkt moeten wordenquote:
Een slet? Nee, een aap, want ik neem aan dat je IQ overeenkomt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:27 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ik wou net zeggen dat ik me af zat te vragen wanneer je me een slet zou gaan noemen in plaats van inhoudelijk te reageren
Wat kan het jou schelen of ze kinderen wil of nietquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:15 schreef Mitten het volgende:
Als zij straks 80 is dan kwijnt ze eenzaam weg in een bejaardentehuis, want kinderen wil ze ook niet.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:09 schreef Seamonkey- het volgende:
Compleet logische reactie van je vriendin. Niet iedereen is zo burgerlijk en saai als jou TS
okee, maar waarom zit het je nou zo dwars dat zij zich niet houdt aan wat jij vindt dat correct is?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:28 schreef Mitten het volgende:
[..]
Een slet? Nee, een aap, want ik neem aan dat je IQ overeenkomt.
Mag ik de 28ste zijn?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:28 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
nee gekkie, ik heb nog 27 lullen die eerst afgewerkt moeten worden
dan moet je haar gewoon zeggen dat ze lekker moet doen wat ze wil, maar dat je niet op haar gemiep zit te wachten.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:31 schreef Mitten het volgende:
Ik erger mij hier aan omdat ze nu al de hele tijd met updates komt over wie ze nu weer wil neuken, dan weer miept over dat hij het met andere vrouwen doet, in plaats van dat ze even wat zelfrespect krijgt.
Zeg het dan tegen haar dat je daar niet op zit te wachten. Wat let je of is dat te moeilijk?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:31 schreef Mitten het volgende:
Ik erger mij hier aan omdat ze nu al de hele tijd met updates komt over wie ze nu weer wil neuken, dan weer miept over dat hij het met andere vrouwen doet, in plaats van dat ze even wat zelfrespect krijgt.
dat is begrijpelijk, maar je trok meteen zo fel van leer dat het overkwam of je jaloers was ofzo.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:34 schreef Mitten het volgende:
Zal ik doen. Wou gewoon mijn frustratie afreageren.
Waarom zou ik jaloers zijn? Ik zou mijn vriend kunnen dumpen en seks kunnen hebben met jan en alleman maar daar zou ik niet gelukkig van worden. Ik ben geen hoer.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:34 schreef Lollertrolle het volgende:
Klinkt gewoon als typische jaloersheid.
De denkbeelden die je hebtquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:35 schreef Mitten het volgende:
Waarom zou ik jaloers zijn? Ik zou mijn vriend kunnen dumpen en seks kunnen hebben met jan en alleman maar daar zou ik niet gelukkig van worden. Ik ben geen hoer.
Nee, ik ben welopgevoed.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:36 schreef Dehelerambam het volgende:
[..]
De denkbeelden die je hebt![]()
Ben je 80 ofzo?
nou, precies, je bent kennelijk heel gelukkig, dus waarom bezig je taalgebruik dat je doet overkomen als een jaloers iemand. daar zat de verwarring, snap je.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:35 schreef Mitten het volgende:
[..]
Waarom zou ik jaloers zijn? Ik zou mijn vriend kunnen dumpen en seks kunnen hebben met jan en alleman maar daar zou ik niet gelukkig van worden. Ik ben geen hoer.
Dit.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:23 schreef admiraal_anaal het volgende:
En als jij zo'n echte vriendin zou zijn zou je achter haar staan, evt aangeven dat JIJ het niet verstandig vindt maar dat je er wel voor haar zou zijn.
En ditquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:25 schreef Mortaxx het volgende:
Geef haar groot gelijk. Als ze 36 is kan ze altijd nog 10-15 jaar jongere mannen regelen op een internetforum
Ik vind je wel wat kortzichtig hoor om zo over iemand te oordelen die anders in het leven staat als jij of dat nu incidenteel gedrag is of niet. Als ik die vriendin was en ik kwam erachter dat je achter mijn rug zo over me zou spreken zou ik je keihard dumpen. Heb dan het lef om deze scheldwoorden ook tegen haar te zeggen maar ik betwijfel ten zeerste of je het lef hebt om dit te doen. Imo achterbaks.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:35 schreef Mitten het volgende:
[..]
2 beat dat!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:38 schreef White_Flower het volgende:
Maar hoeveel kerels heeft ze nu al geneukt dan? Want dat kan ik nergens op maken.
Je bent gewoon een jaloerse Trutquote:
Ik snap niet waar ik jaloers op zou moeten zijn. Ze heeft niets wat ik niet heb. Ik ben niet jaloers, ik erger mij aan haar gedrag. Twee verschillende dingen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Je bent gewoon een jaloerse Trut![]()
Dat mens is 30 jaar, heeft net een relatie van 8 jaar achter de rug en nu moet ze van jou et de eerste
de beste vent die ze date meteen tot haat 80ste samenblijven?
Doe effe normaal en laat haar effe lekker zeg...
waarom praat je dan zo over haar? dat moet toch ergens vandaan komen?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:53 schreef Mitten het volgende:
[..]
Ik snap niet waar ik jaloers op zou moeten zijn. Ze heeft niets wat ik niet heb. Ik ben niet jaloers, ik erger mij aan haar gedrag. Twee verschillende dingen.
Nou toon een beetje begrip dan, of kan je dat niet?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:53 schreef Mitten het volgende:
[..]
Ik snap niet waar ik jaloers op zou moeten zijn. Ze heeft niets wat ik niet heb. Ik ben niet jaloers, ik erger mij aan haar gedrag. Twee verschillende dingen.
Gewoon jaloers, je zit alleen nu nog in de ontkenningsfasequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:53 schreef Mitten het volgende:
[..]
Dat denk ik ookquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:55 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Gewoon jaloers, je zit alleen nu nog in de ontkenningsfase
Die vriendin kan lekker pakken wie ze kan, lekker de lusten niet de lasten en zij zit thuis lekker de remspoor onderbroeken van haar vriend te wassenquote:
Op haar vrijheid? Op de aandacht? Op het feit dat ze nog kan kiezen wie ze wil en daar even lekker de tijd voor gaat nemen?quote:
dat weten wij natuurlijk niet, daar moet je zelf achter komen.quote:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:59 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Die vriendin kan lekker pakken wie ze kan, lekker de lusten niet de lasten en zij zit thuis lekker de remspoor onderbroeken van haar vriend te wassen
Nou hier hoef je geen psygologe voor te zijn hoorquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:00 schreef HaywoodJablome het volgende:
pas op: psychologie van de koude grond in voortgang
ts is net zo gelukkig als jij, dus het lijkt me dat wat anderen zeggen of doen inderdaad geen invloed op haar zou moeten hebben. net als bij jou, zeg maar.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:02 schreef Havenbar0n het volgende:
Trek je maar niets aan van die mensen hier hoor Mitten, hoe beter jij het voor elkaar heb hoe lulliger ze doen.
ik had het voornamelijk over mijn eigen post hequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou hier hoef je geen psygologe voor te zijn hoor
Ah!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:04 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ik had het voornamelijk over mijn eigen post he
en wat als het je zusje was?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:03 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ts is net zo gelukkig als jij, dus het lijkt me dat wat anderen zeggen of doen inderdaad geen invloed op haar zou moeten hebben. net als bij jou, zeg maar.
het raadsel is alleen: waarom is dat dan niet zo? waarom heeft het kennelijk wel invloed op haar, en dusdanig dat ze met termen als hoer en slet meent te moeten smijten?
ik zou zeggen wat ik tegen iedereen zeg: doe wat jou gelukkig maakt, niet wat anderen gelukkig maakt. bekrompen mensen heb je overal, daar moet je je niet de wet door laten voorschrijven.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:05 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
en wat als het je zusje was?
zou je dan ook zeggen, meid neuk er lekker op los en kijk wat het beste voor je is. Trouwens Mike heeft een grote pik, die heb ik ooit gepijpt achter de dorpskroeg.
Jezus, ''op los neuken;; is toch iets anders dat meteen blijven hangen bij de tweede vent diequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:05 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
en wat als het je zusje was?
zou je dan ook zeggen, meid neuk er lekker op los en kijk wat het beste voor je is. Trouwens Mike heeft een grote pik, die heb ik ooit gepijpt achter de dorpskroeg.
en al wil iemand elke nacht vijf mannen of vrouwen afwerken, dan nog moet die persoon dat lekker weten.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jezus, ''op los neuken;; is toch iets anders dat meteen blijven hangen bij de tweede vent die
je in je hele leven gedate hebt ?
Vind ik ook best! Als ze op de koffie komt wil ik dan wel alle gore details horenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:12 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
en al wil iemand elke nacht vijf mannen of vrouwen afwerken, dan nog moet die persoon dat lekker weten.
MET pics uiteraardquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Vind ik ook best! Als ze op de koffie komt wil ik dan wel alle gore details horen
TS kan zelf ieder dag neuken met haar vent denk ik, dus dat zal het niet zijnquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:16 schreef Loppe het volgende:
Mensen die denken dat ze jaloers is wanneer er geneukt kan worden
Ja want een relatie is een beroving van je vrijheid, of wat bedoel je?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
TS kan zelf ieder dag neuken met haar vent denk ik, dus dat zal het niet zijn![]()
Het zal wel iets met vrijheid en aandacht te maken hebben.
Wat ik je brom
Dat is het ookquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
TS kan zelf ieder dag neuken met haar vent denk ik, dus dat zal het niet zijn![]()
Het zal wel iets met vrijheid en aandacht te maken hebben.
Wat ik je brom
Nee, maar er zit iets dwars bij TS dat is toch wel duidelijk? Of niet?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:19 schreef Loppe het volgende:
[..]
Ja want een relatie is een beroving van je vrijheid, of wat bedoel je?
nee, natuurlijk niet. maar ts zegt dat ze gelukkig en tevreden is, en weerlegt dat vervolgens door een topic met een dusdanige op te openen, en dat is een beetje weird.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:19 schreef Loppe het volgende:
[..]
Ja want een relatie is een beroving van je vrijheid, of wat bedoel je?
mja, ze is mss zwanger van de ex van haar vriendin, wie weet.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, maar er zit iets dwars bij TS dat is toch wel duidelijk? Of niet?
Ze wil even over het leven van haar vriendin beslissen, zelfs of ze wél of geen kinderen neemt![]()
Gezond is anders hoor...
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Heeft TS eigenlijk kinderen?
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:22 schreef Loppe het volgende:
[..]
mja, ze is mss zwanger van de ex van haar vriendin, wie weet.
Spill it, TS.
damn, dat is een optie die nog niet eens bij me opgekomen was!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:22 schreef Loppe het volgende:
[..]
mja, ze is mss zwanger van de ex van haar vriendin, wie weet.
Spill it, TS.
onterechte klacht dusquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:23 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
damn, dat is een optie die nog niet eens bij me opgekomen was!
mens, het is half vier op een vrijdag, dat is practisch halverwege de avond.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Het is nog te vroeg om een flessie wijn open te trekken heh...
nee, dan is de klacht ook onterecht, maar dan verklaart het wel waarom ts zo jaloers en gekwetst overkomt.quote:
Ik wacht nog effe, ik ga vanavond al een terassie pikkenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:25 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
mens, het is half vier op een vrijdag, dat is practisch halverwege de avond.
het verklaart vooral waarom haar vriendin rondsletquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:26 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
nee, dan is de klacht ook onterecht, maar dan verklaart het wel waarom ts zo jaloers en gekwetst overkomt.
maar dat doet ze dus niet eens, dat maakt het helemaal zo raar.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:27 schreef Loppe het volgende:
[..]
het verklaart vooral waarom haar vriendin rondslet
ik zie je puntquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:27 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
maar dat doet ze dus niet eens, dat maakt het helemaal zo raar.
en ik zie nu je ui pas goed!quote:
Dan ben ik Blastoise.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:09 schreef Mitten het volgende:
laat je gaanquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:29 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
en ik zie nu je ui pas goed!
hypnotiserend.
hoeveel?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:30 schreef HaywoodJablome het volgende:
ik krijg hier dus gewoon voor betaald he op dit moment
dat wou ik maar even gemeld hebben.
net zoveel als wanneer ik daadwerkelijk aan het werk geweest zou zijn.quote:
je moet wellicht goeie tieten hebbenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:33 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
net zoveel als wanneer ik daadwerkelijk aan het werk geweest zou zijn.
50 euries en een facial dusquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:33 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
net zoveel als wanneer ik daadwerkelijk aan het werk geweest zou zijn.
he, gratis proteinen zijn gratis proteinen, waar ze ook vandaan komenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |