Kaartje is dus al zo goed als in the pocketquote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:39 schreef MaJo het volgende:
Het wordt weer zingen dus als ik er doorheen kom kan ik weer los op de radio
Er zijn er al 2 aan de lijn.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:39 schreef MaJo het volgende:
Het wordt weer zingen dus als ik er doorheen kom kan ik weer los op de radio
Dat zei ze ja.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:45 schreef MaJo het volgende:
Muts heeft alles gewoon zitten googlen, was nogal duidelijk ook
Vorig jaar werd me expliciet verteld dat het niet mocht. Beetje jammerquote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat zei ze ja.
Het mag blijkbaar?
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:50 schreef wyccie het volgende:
Ik dacht even dat bedoeld werd dat Huppelmuts in de AKQ had gegoogeld.
truste!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga mijn bed opzoeken denk ik!!
Kus lieverds!!
Zonder google had ze geen enkele vraag geweten gok ik.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vorig jaar werd me expliciet verteld dat het niet mocht. Beetje jammer
Nee absoluut niet. Ze was ook duidelijk nooit op Lowlands geweest, anders had ze vraag 2 meteen geweten. Vraag 1 was ook makkelijk, de zanger van Editors heet Tom Smith dus moest het de andere wel zijn. De derde vraag was het meest pittig en die wist ze het snelstquote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zonder google had ze geen enkele vraag geweten gok ik.
Truste.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee absoluut niet. Ze was ook duidelijk nooit op Lowlands geweest, anders had ze vraag 2 meteen geweten. Vraag 1 was ook makkelijk, de zanger van Editors heet Tom Smith dus moest het de andere wel zijn. De derde vraag was het meest pittig en die wist ze het snelst
Ik ga ook tukken
ik ook. Had de pek en veren al klaar.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:50 schreef wyccie het volgende:
Met wat?quote:
Lekker!quote:
Dat dacht ik dus ook, ik kom niet verder dan een ventilator plaatsen en de boel dicht houden...quote:Wiebel, wat goed van je!
Als je in Zweden wilt wonen moet je wel een beetje zelfredzaam zijn!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 08:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lekker!
[..]
Dat dacht ik dus ook, ik kom niet verder dan een ventilator plaatsen en de boel dicht houden...
I'm a lumberjack and I'm OK...quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 08:57 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Als je in Zweden wilt wonen moet je wel een beetje zelfredzaam zijn!
Had jij ook al zo'n nacht?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 08:44 schreef LadyBlack het volgende:
Koffie anyone?![]()
Wiebel, wat goed van je!
Wat denk je slecht over mijquote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:50 schreef wyccie het volgende:
En daar kan het ook best warm worden in de zomerquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 08:57 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Als je in Zweden wilt wonen moet je wel een beetje zelfredzaam zijn!
Dat is beroepsdeformatiequote:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat is beroepsdeformatie
MogguhToday is the day I'll die. 37 graden lokaal. Ik ga uit de zon blijven, veel water/limonade/cola drinken, en geen zak uitvoeren tot het iets koeler wordt.
Of een last-last-minute naar het zonnige zuiden, dikke kans dat het daar koeler is.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat is beroepsdeformatie
MogguhToday is the day I'll die. 37 graden lokaal. Ik ga uit de zon blijven, veel water/limonade/cola drinken, en geen zak uitvoeren tot het iets koeler wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |