Kaartje is dus al zo goed als in the pocketquote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:39 schreef MaJo het volgende:
Het wordt weer zingen dus als ik er doorheen kom kan ik weer los op de radio
Er zijn er al 2 aan de lijn.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:39 schreef MaJo het volgende:
Het wordt weer zingen dus als ik er doorheen kom kan ik weer los op de radio
Dat zei ze ja.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:45 schreef MaJo het volgende:
Muts heeft alles gewoon zitten googlen, was nogal duidelijk ook
Vorig jaar werd me expliciet verteld dat het niet mocht. Beetje jammerquote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat zei ze ja.
Het mag blijkbaar?
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:50 schreef wyccie het volgende:
Ik dacht even dat bedoeld werd dat Huppelmuts in de AKQ had gegoogeld.
truste!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga mijn bed opzoeken denk ik!!
Kus lieverds!!
Zonder google had ze geen enkele vraag geweten gok ik.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vorig jaar werd me expliciet verteld dat het niet mocht. Beetje jammer
Nee absoluut niet. Ze was ook duidelijk nooit op Lowlands geweest, anders had ze vraag 2 meteen geweten. Vraag 1 was ook makkelijk, de zanger van Editors heet Tom Smith dus moest het de andere wel zijn. De derde vraag was het meest pittig en die wist ze het snelstquote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zonder google had ze geen enkele vraag geweten gok ik.
Truste.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee absoluut niet. Ze was ook duidelijk nooit op Lowlands geweest, anders had ze vraag 2 meteen geweten. Vraag 1 was ook makkelijk, de zanger van Editors heet Tom Smith dus moest het de andere wel zijn. De derde vraag was het meest pittig en die wist ze het snelst
Ik ga ook tukken
ik ook. Had de pek en veren al klaar.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:50 schreef wyccie het volgende:
Met wat?quote:
Lekker!quote:
Dat dacht ik dus ook, ik kom niet verder dan een ventilator plaatsen en de boel dicht houden...quote:Wiebel, wat goed van je!
Als je in Zweden wilt wonen moet je wel een beetje zelfredzaam zijn!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 08:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lekker!
[..]
Dat dacht ik dus ook, ik kom niet verder dan een ventilator plaatsen en de boel dicht houden...
I'm a lumberjack and I'm OK...quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 08:57 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Als je in Zweden wilt wonen moet je wel een beetje zelfredzaam zijn!
Had jij ook al zo'n nacht?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 08:44 schreef LadyBlack het volgende:
Koffie anyone?![]()
Wiebel, wat goed van je!
Wat denk je slecht over mijquote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:50 schreef wyccie het volgende:
En daar kan het ook best warm worden in de zomerquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 08:57 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Als je in Zweden wilt wonen moet je wel een beetje zelfredzaam zijn!
Dat is beroepsdeformatiequote:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat is beroepsdeformatie
MogguhToday is the day I'll die. 37 graden lokaal. Ik ga uit de zon blijven, veel water/limonade/cola drinken, en geen zak uitvoeren tot het iets koeler wordt.
Of een last-last-minute naar het zonnige zuiden, dikke kans dat het daar koeler is.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat is beroepsdeformatie
MogguhToday is the day I'll die. 37 graden lokaal. Ik ga uit de zon blijven, veel water/limonade/cola drinken, en geen zak uitvoeren tot het iets koeler wordt.
Damn, wat ben jij een sweetie pie.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 08:34 schreef Wiebelkont het volgende:
Ik kan er zelf regelijk goed tegen, maar Soempie heeft al een kacheltje in haar buik dus terwijl ze uitslaapt heb ik de ramen dichtgehangen met handdoeken, gisteren 10 zakken ijsblokken gemaakt waarmee ik vandaag een 'swamp cooler' construeer. (grote bak ijs met een ventilator erachter).
Verder heb ik het bad helemaal vol laten lopen met koud water (als buffer voor de huistemperatuur, wij hebben deze op de begane grond) en om af en toe in te liggen. Je zult verbaasd staan wat een uurtje in koud water liggen doet: boekje lezen en even wegdromen, daarna heb je een paar uur geen last meer van de hitte (kerntemp van je lichaam verlagen).
Ook zijn er ijsjes in huis, washandjes met water en een hoop, hele hoop gekoeld drinken in de koelkast.
Mja, ik vond het heel wat, maar ik ben verwendquote:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Damn, wat ben jij een sweetie pie.
Soemp, nu is het officieel, je hebt de juiste man getrouwd.
Zij wonen op loopafstand van elkaar, ik woon aan de andere kant van het Noorderplantsoen. Dus meestal spreken we daar af, is voor allemaal loopafstandquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:03 schreef Soempie het volgende:
Wat leuk, LB! Misschien wel de start van een soort traditie: elk jaar samen naar Schier.![]()
Wonen jullie ook bij elkaar in de buurt? Lijkt me zo leuk, vriendinnen met kindjes van dezelfde leeftijd.
Kibbelen mannen weleens dan?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:05 schreef ErwinRommel het volgende:
Dames onderling die kibbelen![]()
Nog erger dan kerels, of zeg ik nu iets heel verkeerds?
Nee daar heb je helemaal gelijk inquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:05 schreef ErwinRommel het volgende:
Dames onderling die kibbelen![]()
Nog erger dan kerels, of zeg ik nu iets heel verkeerds?
Ik niet, E trekt soms hele bossen eruit zonder dat het zeer doetquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:06 schreef _Ophelia_ het volgende:
Soemp, denk jij dat je met twee kinderen nog haren op je hoofd overhoudt?
Als jullie niet zover weg zaten werd ik lid.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:06 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Zij wonen op loopafstand van elkaar, ik woon aan de andere kant van het Noorderplantsoen. Dus meestal spreken we daar af, is voor allemaal loopafstand
En had ik al gezegd dat de volgende baby's voor september, november en januari gepland staan?Dat koor van ons is een broedplaats, ik zeg het je!
Kom hierheen dan, het noorden is lekker koel hoorquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:07 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Als jullie niet zover weg zaten werd ik lid.
Dat niet zeer doen gaat over zodra de standaard haaruitval voorbij is, dan doet het wel zeer.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:07 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik niet, E trekt soms hele bossen eruit zonder dat het zeer doet
Meh, ik zit hier goed gekoeldquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:07 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Kom hierheen dan, het noorden is lekker koel hoor
waarom een spijkerbroek met dit weer?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:01 schreef B.ertha het volgende:
Ik zit op kantoor met airco. Godzijdank want ik draag een spijkerbroek
IJsjes gekocht om vanmiddag te delen
Oh, op die manier. Ik dacht dat Ophelia bedoelde dat ik zelf de haren uit m'n hoofd zou trekken uit frustratie.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:07 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik niet, E trekt soms hele bossen eruit zonder dat het zeer doet
Jij zit weer waar het gras groener is?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ben ook blij met mijn nieuwe werklocatie. 22 graden, prima uit te houden
De schaar kan er altijd inquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
waarom een spijkerbroek met dit weer?ik laat niet snel mijn benen zien maar met dit weer heb ik er echt schijt aan
Kibbelen niet, ruzie soms. Meestal houdt dat na verloop van tijd vanzelf op, spreek je elkaar hooguit een week niet en ga je daarna weer bier drinken.quote:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oh, op die manier. Ik dacht dat Ophelia bedoelde dat ik zelf de haren uit m'n hoofd zou trekken uit frustratie.
Omdat ik dat woensdag had uitgekozen en met mijn stomme kop geen jurkje had meegenomenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
waarom een spijkerbroek met dit weer?ik laat niet snel mijn benen zien maar met dit weer heb ik er echt schijt aan
Eern vent die later komt?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ik heb besloten dat ik wil trouwen met mijn ventilator
Ja, dit weer is inderdaad niet bevorderlijk voor je maag en darmen...quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
ik laat niet snel mijn benen zien maar met dit weer heb ik er echt schijt aan
quote:
Ze raden niet voor niets aan om cola te drinken in landen met discutabele waterkwaliteit.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat is goed voor je darmen...
Mogelijk omdat ze na dat soort water er alleen maar op vooruit kunnen gaan, maar mijn ervaringen met veel cola op warme dagen zijn niet bepaald positief...quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ze raden niet voor niets aan om cola te drinken in landen met discutabele waterkwaliteit.
Ahh, tof!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:53 schreef Tinuviel het volgende:
Hier verkoeling voor de boys in het badje. Ik wil er ook graag in, maar dat gaat niet:
[ afbeelding ]
Niet dat ik vaak op dat punt kom hoor.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:18 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]Zo had ik hem nog niet gelezen.
Volgens mij is de tip 1 blikje per dag, da's niet te veel natuurlijkquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mogelijk omdat ze na dat soort water er alleen maar op vooruit kunnen gaan, maar mijn ervaringen met veel cola op warme dagen zijn niet bepaald positief...
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:53 schreef Tinuviel het volgende:
Hier verkoeling voor de boys in het badje. Ik wil er ook graag in, maar dat gaat niet:
[ afbeelding ]
Dat is ook nog een goede, maar waarschijnlijk niet genoeg om de hele dag op door te komen.quote:
Haal bij de Japanner bij jullie in de buurt okonomiyaki!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:35 schreef Tinuviel het volgende:
Soempie, misschien later als de kleine nog slaapt.
Hmpff vinger in je neus.
Ik zit te dubben, wat we morgen eten als het nog steeds zo warm is. Heb een recept voor koude komkommersoep, wraps, tortilla of nog eens de koude meloensoep maken, die was lekker.
Wraps is denk ik sowieso een goede en echt makkelijk, gewoon wat cream cheese, gerookte zalm en sla kopen en klaar is kees. En kan voor zowel lunch als avondeten.quote:
Wat is dat? Even zoeken of we een japanner in de buurt hebben. Nu heb ik zin in sushi, ook prima te doen met dit weer. Alleen geen zin in sushi makenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Haal bij de Japanner bij jullie in de buurt okonomiyaki!
Klik: http://www.ishii-okonomiyaki.com/quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:43 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Wat is dat? Even zoeken of we een japanner in de buurt hebben. Nu heb ik zin in sushi, ook prima te doen met dit weer. Alleen geen zin in sushi maken!
oh vertel, was je een paar dagen bij iemand gaan logeren?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:18 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Omdat ik dat woensdag had uitgekozen en met mijn stomme kop geen jurkje had meegenomen
Yup, lui oogquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:17 schreef MaJo het volgende:
Heeft jair een lui oog? Vind zo'n sticker altijd heel schattig staan
Ik zou hem, als ik jou was, meteen aan Lotusss doorgeven...quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:10 schreef ErwinRommel het volgende:
YES!!!!
Een Magimix keukenmachine cadeau gekregen
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zou hem, als ik jou was, meteen aan Lotusss doorgeven...
Wat voor een?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:10 schreef ErwinRommel het volgende:
YES!!!!
Een Magimix keukenmachine cadeau gekregen
Dat hangt er vanaf wat je daar te zoeken hebt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Hoe dom ben ik als ik morgen tot voorbij Keulen Duitsland in rij. Dit in relatie tot alle enge verhalen tot zwarte zaterdag?
Deuren openquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
had je airco in de tent of is deuren open de enige optie?
Beetje vermaakt?
Ja zag ik, dank MM. Gaan we eens proberen. Ik zag de zaak al wel vaker in het voorbijgaan, kom daar best vaak.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:50 schreef MadMaster het volgende:
Tinuviel, heb je het linkje naar de Japanner gezien dat ik eerder vandaag gepost heb? Aanrader!
Dank je ik ga genieten van mijn werk want ben net terug uit Berlijnquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:17 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Ja zag ik, dank MM. Gaan we eens proberen. Ik zag de zaak al wel vaker in het voorbijgaan, kom daar best vaak.
Lubje geniet ervan.
Jojo veel plezier!
Die hebben wij ook staanquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:54 schreef ErwinRommel het volgende:
MM, is voor Lotusss en mij![]()
Iarl, die grote magimix die Jamie Oliver ook gebruikt.
Het waren hier ook maar 3 spetters helaas.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:46 schreef iamredleader het volgende:
Goedenavond, hier geen regen te zien hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |