ja, ik ben even aan het testen wat werkt en niet he, houd moedquote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:46 schreef Meloewa het volgende:
[..]
mm ik verwachtte meer een waslijst eerlijk gezegd.
softe meid
jij doet soms aardig en soms stom.quote:
petje af voor je rijmquote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:47 schreef Piger het volgende:
Zodra je hier iets negatiefs of positiefs zegt over meloewa, ben je verliefd. Je moet dus neutraal blijven.
Meloewa is geen leuk wijf maar ook geen slechte. Haar tieten zijn niet echt lekker maar ook niet onaardig.
ik zou haar neuken (als echte man berijd je alles, positief of negatief)
voor melwhoera, of niet.
Ze heeft duidelijk weinig vertrouwen in jouw huishoudelijke vaardighedenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:46 schreef Meloewa het volgende:
[..]
mm ik verwachtte meer een waslijst eerlijk gezegd.
softe meid
jij doet extreem aardig de laatste tijdquote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:48 schreef Nikmans het volgende:
Ik ben vreselijk verliefd op Meloewa
volledig terecht, overigensquote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ze heeft duidelijk weinig vertrouwen in jouw huishoudelijke vaardigheden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand die niet heeft geschied leeft niet.
Zullen we haar een keer sandwichen?quote:
quote:
leid me niet af, ik probeer meloewa te hosselenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:51 schreef TR0LLFAG het volgende:
[..]
wil jij misschien ook mijn lans proeven.
ben je een man dan.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:52 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
leid me niet af, ik probeer meloewa te hosselen
Ze had toch al iemand?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:52 schreef Mortaxx het volgende:
Ja wie zijn nu allemaal verliefd? Wil graag weten wie de concurrentie is.
nee, maar meloewa is sekseoverschrijdend aantrekkelijk.quote:
ALLE fokkertjes in dit topicquote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:52 schreef Mortaxx het volgende:
Ja wie zijn nu allemaal verliefd? Wil graag weten wie de concurrentie is.
Of gewoon een treintje, random volgorde? (nohommo2)quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:49 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Zullen we haar een keer sandwichen?Je lijkt me wel een relaxte kerel (no hommo).
Geil. dm videoquote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:53 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
nee, maar meloewa is sekseoverschrijdend aantrekkelijk.
inderdaad.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:53 schreef mujentas het volgende:
[..]
Wat hete lesbische seks is niets mis mee hoor.
Wie heb jij in de poule voor wie hierna aan de beurt is?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Aan haar gedrag te zien is Hsg- bomber alweer.afgedankt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |