Die is laag, je weet.hoe gevoelig dit ligtquote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:30 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Jij bent te klein voor hem, hij wil een echte man
WAAROM NEGEER JE ME, JIJ NARE MEID??quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:34 schreef Meloewa het volgende:
Ook wel grappig users die altijd negatief doen en dan in dm ineens sorry zeggenik trollde
![]()
Schijnheilige motherfucka's
Wat zei je prinsesje?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:35 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
WAAROM NEGEER JE ME, JIJ NARE MEID??
Ik biechtte op dat ik verliefd ben en je negeerde me gewoon, en nu heb ik de neiging gemene dingen over je te zeggenquote:
Doen mensen dit serieus?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:34 schreef Meloewa het volgende:
Ook wel grappig users die altijd negatief doen en dan in dm ineens sorry zeggenik trollde
![]()
Schijnheilige motherfucka's
Mmmmquote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:37 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ik biechtte op dat ik verliefd ben en je negeerde me gewoon, en nu heb ik de neiging gemene dingen over je te zeggen
ik woon in maastricht! het zou kunnen werken!
Moet ik jou de screenshot ook nog sturen, of was naar yvonne wel voldoende denk je?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je bent niet de enige.die DM's verzint
Ja voor jou zijn ze gewoon bang omdat je kk gekke pool bent.quote:
Ja.. ik doe bijv. hele tijd ook boos terug en dan doe ik eens een keer ook aardig, en dan stellen ze zich ineens open en excuseren ze zichquote:
yay!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:38 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Mmmmmoet je eerst hatelijk doen.
of ja stuur maar een dm
Snap jequote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja voor jou zijn ze gewoon bang omdat je kk gekke pool bent.
oe cant waitquote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:40 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
yay!
ik ga een lijstje met hatelijkheden maken
Heb je dat echt gedaan?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Moet ik jou de screenshot ook nog sturen, of was naar yvonne wel voldoende denk je?
MAHL jij wil ook wel daten hequote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:38 schreef MAHL het volgende:
Ik weet het niet Meloewschka, waarschijnlijk een combinatie van je decollete en ondoenlijke naïviteit. Doe daar een zacht Limburgs stemmetje bij en je hebt een... Tja, wat eigenlijk...
Ja, yvonne begon me te dm'en waarom ik dat liep te verzinnen.quote:
Dus ook je suitors zijn een beetje borderline!?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:40 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja.. ik doe bijv. hele tijd ook boos terug en dan doe ik eens een keer ook aardig, en dan stellen ze zich ineens open en excuseren ze zich![]()
![]()
![]()
Soooo much love.
je hebt een soort donsachtig haar op je oorlelletjes, en je zelfvertrouwen laat te wensen overquote:
mm ik verwachtte meer een waslijst eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:45 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
je hebt een soort donsachtig haar op je oorlelletjes, en je zelfvertrouwen laat te wensen over
voel je al iets?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |