SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door jemappellefrikandelle op 01-08-2013 22:08:28 ]You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
Eerst die griek en dan die kaolo boer.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:46 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Sorry voor de TT, dit moest even!
vieze boeren met hun stampprutquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:46 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Eerst die griek en dan die kaolo boer.
chill bitch ga ff lekker muziekje luisterequote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:55 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik zeg kogeltje door voorhoofd net zoals die koeien van ze.
niet doen want dan wordt jackie weer niet te genietenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:57 schreef Sapstengel het volgende:
kcals aanvullen met M&M's. Dat IIFYM life.
Zeg je alleen maar omdat jij het hebt gepost.quote:
Fixed.quote:
Heb er nog wat in spoiler gedaan voor je.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:02 schreef Sapstengel het volgende:
Wat is dat voor gaylord voetballer dan.
normaal heb je gelijk, maar pirlo is gewoon een heldquote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:08 schreef Sapstengel het volgende:
Post dan geen een voetballer maar gewoon iemand die aan PL of bodybuilding doet. Voetballers zijn verwende hommotjes.
Verkeerde topic vriend.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:09 schreef Susteren het volgende:
M'n moeder is echt een held, kwam ze ineens met dit aan:
[ afbeelding ]
Passen ook nog perfect
lolz voor de kick&funquote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:09 schreef Susteren het volgende:
[ afbeelding ]
Passen ook nog perfect
Tegen de eelt bij het aftrekken. Z'n moeder zag wel hoe moeilijk die jongen het heeft.quote:
Ja toch.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:23 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Wat susteren vandaag toch weer heeft meegemaakt in Maastricht. DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!
Die instrumental daarvanquote:
ook dit?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:35 schreef VMSDKR het volgende:
Aantal biertjes op al. Zit lekker setje van Porter Robinson te luisteren nu. Over 8 dagen zie ik hem live. Met alcohol is alle muziek beter. Fuck yeah.
Bier drinken is echt stoer!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:37 schreef Susteren het volgende:
[..]
Bier drinken is echt stoer!nja van mij mag ie maar altijd beetje raar om dat met een klemtoon te vermelden ook op twitter ofzo, je hoort ook wel is mensen roepen tijdens uitgaan HUEJJJJJJJJJJ BIERRRRRR ZUIPUHHHH vind ik altijd licht autistischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.
Heeft vms het voor je ingesproken?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:39 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
nja van mij mag ie maar altijd beetje raar om dat met een klemtoon te vermelden ook op twitter ofzo, je hoort ook wel is mensen roepen tijdens uitgaan HUEJJJJJJJJJJ BIERRRRRR ZUIPUHHHH vind ik altijd licht autistisch
Jep. Toen ik nog dronk was ik ook altijd vrij verwonderd waarom iedereen een foto van hun biertje maakte en op de social media gooidequote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:39 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
nja van mij mag ie maar altijd beetje raar om dat met een klemtoon te vermelden ook op twitter ofzo, je hoort ook wel is mensen roepen tijdens uitgaan HUEJJJJJJJJJJ BIERRRRRR ZUIPUHHHH vind ik altijd licht autistisch
Voor 5 kilo al nodig?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:09 schreef Susteren het volgende:
[ afbeelding ]
Passen ook nog perfect
Dat bier noemenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:41 schreef VMSDKR het volgende:
Ik zeg alleen dat ik lekker een aantal Desperados' aan het drinken ben in het achtertuintje. Niet zo haten allemaal.
Heb al vrij vaak vermeld dat ik zo'n losse stangen heb gekregen, en dat 'k nu ong. tot 40 kilo kan (maar dat duurt nog wel ffquote:
Hoelang moet je nog in die sportschool?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:43 schreef Susteren het volgende:
[..]
Heb al vrij vaak vermeld dat ik zo'n losse stangen heb gekregen, en dat 'k nu ong. tot 40 kilo kan (maar dat duurt nog wel ff)
Dat is ranja voor mensen die geen bier lustenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:45 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Cerveza staat erop, dus bier. Maar als jij dat geen bier vindt is het geen bier, sorry.
Denk dat ik gewoon nog die 9 maanden afmaakquote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:46 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Hoelang moet je nog in die sportschool?
Je moet niet zo zeuren joh, is gewoon een lekker biertje. Was je maar wat positiever Susteren.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:46 schreef Susteren het volgende:
[..]
Dat is ranja voor mensen die geen bier lusten
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:50 schreef Susteren het volgende:
HELEMAAL NAAR DE KLOOOOTEE MET DIE DESPERADO'S
radlerquote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:51 schreef Awesome_ het volgende:
haten op een koude despomensen die interessant lopen te doen met hun speciaal biertje mogen naakt in de glasbak als je het mij vraagt.
Jij bent homo met je ex.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:00 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Als ik homo zou zijn had ik sowieso geslikt.
Dit is Susterenquote:
Ik wil wel je vriendinnetjen zijnquote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:11 schreef VMSDKR het volgende:
Ik zeg wel niks meer. Susteren in het topic en allemaal op zijn pik zitten. Dacht dat ik hier vrienden had.
waarom moet je zo met zijn gevoelens spelen? jij weet net zo goed als ik dat je nooit weg zal gaan bijquote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:26 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik wil wel je vriendinnetjen zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:27 schreef seto het volgende:
[..]
waarom moet je zo met zijn gevoelens spelen? jij weet net zo goed als ik dat je nooit weg zal gaan bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:27 schreef seto het volgende:
[..]
waarom moet je zo met zijn gevoelens spelen? jij weet net zo goed als ik dat je nooit weg zal gaan bijJa presies ze houd die ethanol ook al for de crazy.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je weet niet wat dit met mij doet Jackie, ik voel dat jouw warmte oprecht is.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:26 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik wil wel je vriendinnetjen zijn
Oquote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:38 schreef JackieBrown het volgende:
Ok wtf ik bedoel gwn platonisch hor :s
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:38 schreef JackieBrown het volgende:
Kyk deze frouw is gewoon hard-stikke hard to get. geowon geen gefoel tonen enso...mannen achter haar aan latuh lope..dat is gewoon hoe zij rolt.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:38 schreef JackieBrown het volgende:
Voorlopig droom je nog van t fysiek van Seedorf.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:08 schreef Sapstengel het volgende:
Post dan geen een voetballer maar gewoon iemand die aan PL of bodybuilding doet. Voetballers zijn verwende hommotjes.
Ik kreeg les van zijn oom, was wel een phaggot eerste klas.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:18 schreef fathank het volgende:
[..]
Voorlopig droom je nog van t fysiek van Seedorf.
Und?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:19 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik kreeg les van zijn oom, was wel een phaggot eerste klas.
Wilde ik gewoon eve segge toch?quote:
Is wel goedkopur ja want 350 euro voor tickert is niet mis. DDoe je even de groeten aan al mijn friendjes daar?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:27 schreef Awesome_ het volgende:
ik rijd zo aan naar sziget. Had ik dat al gezegd?
Jelly sis?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:23 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Wilde ik gewoon eve segge toch?
Net zoals VMSDKR die seg maar 100 keer wilt zeggen dat hij zeg maar over 8 dage naar die poortje robertszoon gaat.
Praagquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:32 schreef Awesome_ het volgende:
Doe ik. En ik rijd vanwege de ervaring. Vorig jaar al naar sZiget gevlogen maar klein roadtripje is natuurlijk helemaal awesome. Morgenavond in Praag shinen. Doei vriendjes en vriendinnetjes. Xx hou het netjes hier
Van die kopie drugs.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:41 schreef fathank het volgende:
[..]
Praag
Goeie stripclubs en gedoogde drugs(y)
Welke?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:54 schreef Fanta-stick het volgende:
Jongens wie gaat er naar awakenings?
Geen idee nog welke maar voorkeur gaat uit naar die met fritz kalkbrenner...kenningsmakingsdagen van luchtmobiel vallen op de 16/17/18e ook.quote:
Ja maar ze hebben van die namaakdrugs wat nog niet echt getest is. Heb je een soort van dezelfde spul als coke maar dan goedkoper en 100 x schadelijker,.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee joh wiet die ik daar heb gerookt was wel legit. Andere dingen ga ik daar niet kopen.
Ja, maar waarom zou je van een of andere zwerverachtige Tsjech drugs kopen waarvan je neit weet wat het isquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:58 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja maar ze hebben van die namaakdrugs wat nog niet echt getest is. Heb je een soort van dezelfde spul als coke maar dan goedkoper en 100 x schadelijker,.
doen veel mensen puur omdat het goedkoper is en ze denken: YOLO!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja, maar waarom zou je van een of andere zwerverachtige Tsjech drugs kopen waarvan je neit weet wat het is.
Ik heb daar alleen wiet gerookt en dat kun je sowieso altijd gewoon herkennen.
Met ade bedoel je?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:57 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Geen idee nog welke maar voorkeur gaat uit naar die met fritz kalkbrenner...kenningsmakingsdagen van luchtmobiel vallen op de 16/17/18e ook.
Si...maar die kaarten zijn maar 25 eckies..ik dacht 50.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 01:01 schreef fathank het volgende:
[..]
Met ade bedoel je?
Beter ga je drumcode night. Das tenminste echte Techno. Adam byer en Len Faki
Dan heb ik nog die keuringenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 01:01 schreef fathank het volgende:
[..]
Met ade bedoel je?
Ida engberg zit erbij nicee.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 01:01 schreef fathank het volgende:
[..]
Met ade bedoel je?
Yep in 12 min...dus 14 km/u. Ik heb me alvast ingeschrven voor die dagen. Voor het geval ik niet door die onderofficier loadmaster tussenselectie kom.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 01:08 schreef fathank het volgende:
Zuur.
Hoeveel moet je lopen met coopertest? 2700 meter ofzo?
ben al lang op mijn werkquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 07:50 schreef fathank het volgende:
Allemaal je nest uit, time to shine bitches.
ik ook. 12:00 zegt deze jongen ewa laterzzquote:
dat dan weer nietquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 08:19 schreef fathank het volgende:
[..]
ik ook. 12:00 zegt deze jongen ewa laterzz
Doe niet zo kankergay.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:10 schreef no1uknow het volgende:
Goedemorgen lieve fokkertjes [ afbeelding ] [ afbeelding ]. Lekker geslapen allemaal? [ afbeelding ] Was wel warm he [ afbeelding ] [ afbeelding ]
nou ik ga weer lekker [ afbeelding ]sporten even [ afbeelding ] [ afbeelding ] en daarna lekker naar het strand! [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:10 schreef no1uknow het volgende:
Goedemorgen lieve fokkertjes [ afbeelding ] [ afbeelding ]. Lekker geslapen allemaal? [ afbeelding ] Was wel warm he [ afbeelding ] [ afbeelding ]
nou ik ga weer lekker [ afbeelding ]sporten even [ afbeelding ] [ afbeelding ] en daarna lekker naar het strand! [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Gewoon nu wegwezen. Accepteer dat dit sunk costs zijn.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:46 schreef Susteren het volgende:
[..]
Denk dat ik gewoon nog die 9 maanden afmaak
Bro: het is hier geen hyves.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:10 schreef no1uknow het volgende:
Waarom zou je uberhaupt drugs kopen?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja, maar waarom zou je van een of andere zwerverachtige Tsjech drugs kopen waarvan je neit weet wat het is.
Ik heb daar alleen wiet gerookt en dat kun je sowieso altijd gewoon herkennen.
Dit. Alphavrouwen:quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:57 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
[..]
Kyk deze frouw is gewoon hard-stikke hard to get. geowon geen gefoel tonen enso...mannen achter haar aan latuh lope..dat is gewoon hoe zij rolt.
Druk die arm er nog maar iets verder in.quote:
Beetje drugs op z'n tijd is best lekker hoor.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:49 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Waarom zou je uberhaupt drugs kopen?
Z'n papa-gevoelens komen af en toe naar boven.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:34 schreef Ethanolic het volgende:
De moraalridder in Carbon is sterk vandaag
Ja mee eens.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:49 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Heb je wel enigzins gelijk in. Gratis krijgen is beterquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:49 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Whehehequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:49 schreef fathank het volgende:
[..]
Heb je wel enigzins gelijk in. Gratis krijgen is beter.
is het heus?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:55 schreef Fanta-stick het volgende:
Druks maakt je leve kapot.. Ik seg het je ben 5 jaar vwrslaafd geweest aan coke, mdma, speed en wiet( om de scherpe randjes eraf te krijguh).
Als jij het zegt begin ik me zorgen te maken.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:55 schreef Fanta-stick het volgende:
Druks maakt je leve kapot.. Ik seg het je ben 5 jaar vwrslaafd geweest aan coke, mdma, speed en wiet( om de scherpe randjes eraf te krijguh).
Wat sy hy toen teguh juh.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:58 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik heb de doot recht in de ogen gekeken!!!!
135mgquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:01 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Hij zei dattie me wou pakke... Ik zei ik dacht het niet vriend en snoepte er nog een van 135mg op...
Wtf serieus? Kun je nagaan hoelang ik die shit al niet meer doe... Ik heb blijkbaar net de magere jaren meegemaakt... Het scheelde dat ik destijds 40 kilo woog en zelfs die 135 in 2 moest nemen om niet van mijn stokje te gaan...quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:03 schreef fathank het volgende:
[..]
135mg
Ouwe stash zeker daar tegenwoordig alle grote releases rond de 180-200 mg zitten
135 waren toen wel de knallers ja. De legendarische blauwe driehoeken. Daarna zijn er wel een aantal magere jaren geweest rond de Olympische Spelen in Peking toen de Chineze douane strenger ging controleren op de uitvoer van een hoop grondstoffen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:05 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Wtf serieus? Kun je nagaan hoelang ik die shit al niet meer doe... Ik heb blijkbaar net de magere jaren meegemaakt... Het scheelde dat ik destijds 40 kilo woog en zelfs die 135 in 2 moest nemen om niet van mijn stokje te gaan...
huh ik heb alleen df getypt hoorquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:06 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ik heb niet veel hersencellen meer over maar jij kan helemaal niet rekenen.
Eerste keer zeker..quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:08 schreef Fanta-stick het volgende:
Lol 135 mg en 180? Whut? Ik kon met een kwartje van 135 al hard gaan.
Ouch. Volgende dag geen zwarte gaten in je geheugen?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:11 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Vrouwen kunnen sowieso minder aan geloof ik... Ik begon okk altjjd als ik minimaal 10 glazen bier achter de kiezen had... Dan klapt ie er sowieso al harder in omdat je lever en nieren al overuren maken.
Lol oppeppende drugs en sativum gebruiken in een keerquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:11 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Vrouwen kunnen sowieso minder aan geloof ik... Ik begon okk altjjd als ik minimaal 10 glazen bier achter de kiezen had... Dan klapt ie er sowieso al harder in omdat je lever en nieren al overuren maken.
Mensen die van de zon genietenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:08 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]
ik hoop dat jullie allemaal een mooie dag hebben en van de zon kunnen genieten
lobi
Soms wel ja...maar als ik dan foto's terug zag of verhalen hoorde dan kwam het meeste wel weer boven..quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:13 schreef fathank het volgende:
[..]
Ouch. Volgende dag geen zwarte gaten in je geheugen?
Drank en pillen combineren is niet echt handig. Een paar biertjes van te voren, meer niet. Anders word ik de volgende dag wakker en weet ik niet meer wat er gebeurd is.
Nee niet maandelijks. denk zo'n 5 a 6 keer per jaar. En zo nu en dan een beetje speed. Word je wel fucking ripped van. Beste fatburner die er isquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:23 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Soms wel ja...maar als ik dan foto's terug zag of verhalen hoorde dan kwam het meeste wel weer boven..Dat van dat bier was vaak ook niet echt zo de bedoeling... Ik as dan niet van plan iets te gebruiken, maar dacht daar dan na 10 bier weer anders over... Zo ging dat een paar feesten lang;) Nu mede door werk al 3/4 jaar niks meer gehad... Jij nog wel maandelijks begrijp ik?
Ja vrienden van me ook altijd, zo gauw ze dronken zijn komt het nummer van de sos dealer weer ter sprakequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:23 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Soms wel ja...maar als ik dan foto's terug zag of verhalen hoorde dan kwam het meeste wel weer boven..Dat van dat bier was vaak ook niet echt zo de bedoeling... Ik as dan niet van plan iets te gebruiken, maar dacht daar dan na 10 bier weer anders over... Zo ging dat een paar feesten lang;) Nu mede door werk al 3/4 jaar niks meer gehad... Jij nog wel maandelijks begrijp ik?
Dat dus. 100 euro sos, 10tje entree 90 euro drank om hte leuk te hebben. En jezelf maar fucking interessant vinden. Nah, gezellig is anders.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:56 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb het nog nooit gedaan en ook geen behoefte aan. Hoor steeds dat het helemaal niet bijzonder is en iedereen klaagt de dag erna dat ze 200 euro hebben uitgegeven in 1 nacht uitgaan.
Ik las het alweer....quote:
lol geef niequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:22 schreef Susteren het volgende:
Nja moest het gewoon kwijt, sorry hoor
Okey! Ja had een paar tuts gezien en kon het niet laten 't eens te proberen. Het voelt wel een stuk sjieker (die combinatie) dan bijv. alleen deadlift, mp etc. imhoquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:24 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol geef nie![]()
ik doe zelf nooit clean jerks, maar er is een video'tje van rippetoe waarin die uitlegt dat het ook zachtjes kan
Is het echt zo vreemd dat ik meer waardering kan opbrengen voor vrouwen die weten wat ze willen dan voor onzekere jongetjes die denken dat bodybuildingbeachbodyfitness ze van hun maagdelijkheid af gaat helpen?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:04 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Druk die arm er nog maar iets verder in.
hahaha :p dikke nightmare. Ik heb gedroomd dat ik als een G.I Jane bij de luchtmobiele brigade in Mali zat.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:25 schreef Bendoe het volgende:
Vannacht gedroomd dat ik in een supplementenwinkel liep, maar ik kon muscletech niet vinden
Moet dat een beschrijving van mij voorstellen? Dan sla je de plank toch even smerig mis pappie... Maar ik heb verder geen drang om dat hier te bewijzen ofzo. Xxquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:39 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Is het echt zo vreemd dat ik meer waardering kan opbrengen voor vrouwen die weten wat ze willen dan voor onzekere jongetjes die denken dat bodybuildingbeachbodyfitness ze van hun maagdelijkheid af gaat helpen?
OK, ik ben oud en neuk al langer dan dat de meesten oud zijn hier, maar dit heeft toch niet met leeftijd te maken?
Het gaat me zeker niet om jou persoonlijk maar wel om het gedrag wat ik hier in het algemeen veel signaleer. Maar misschien ben ik wel gewoon te oud voor deze ONZ (of Fok in het algemeen).quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:36 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Moet dat een beschrijving van mij voorstellen? Dan sla je de plank toch even smerig mis pappie... Maar ik heb verder geen drang om dat hier te bewijzen ofzo. Xx
Waarom heb je niet dat gordijn (wat eenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:22 schreef Susteren het volgende:
Nja moest het gewoon kwijt, sorry hoor
Waarom zou ik dat doen voor zo'n figuren? Even serieus, die waren bij lange na niet geefbaarquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:43 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Waarom heb je niet dat gordijn (wat eenoplossing) aan de kant geschoven en je goddelijke lichaam geshowed?
Bitch titsquote:
in d'r benenquote:
Is dat niet madison beer? Dat kind is 14 fzquote:
40 Euro de gr ongeveer. Maar 2 gram heb je makkelijk weg in een goeie Nacht met die versneden kutzooi hier in nederlandquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:03 schreef seto het volgende:
kost sos serieus 100 euro per gram? zelf nooit geprobeerd maar als het zo duur is ben ik het ook niet snel van plan
squatten dusquote:
geen idee ken dr verder niet :Squote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:07 schreef Susteren het volgende:
[..]
Is dat niet madison beer? Dat kind is 14 fz
Maar jij bent oud, toen jij jong was was hoe Rubens vrouwens afbeeldde nog ideaal.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:08 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ja. Plus ze ziet er uit als een opblaaspop.
Would smash don't care what age she is.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:07 schreef Susteren het volgende:
[..]
Is dat niet madison beer? Dat kind is 14 fz
nja hij heeft wat overgewicht ja...quote:
Arnold komt met zijn eigen supplementenlijn (via Musclepharm)quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:13 schreef tjoptjop het volgende:
Dat Happy Birthday van Klokov voor Arnold Schwarzenegger
![]()
Ja, hij is extreem obees, En bitch Titsquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:25 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
nja hij heeft wat overgewicht ja...
hoi lieverdquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:44 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Lex Immers hele dag op jou gewacht!!
Wanneer gaan we samen brommers kiekn?quote:
zeg jij 't maarquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:45 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Wanneer gaan we samen brommers kiekn?
Als je hem in de OP wil hebben geef ff seintje.quote:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:54 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Als je hem in de OP wil hebben geef ff seintje.
Ado hoe is stand met posts hier? Je bent met inhaalslag bezig toch?quote:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:00 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ado hoe is stand met posts hier? Je bent met inhaalslag bezig toch?
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:12 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Moeten we de 100e user die hier gaat reageren niet in het zonnetje zetten? Kan iemand vast even wat voorbereiden ofzo!
ehhh??quote:
Ook tussen de billetjes? Das wel handig onderopquote:
helpt 't ook tegen aambeien dan?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:17 schreef fathank het volgende:
[..]
Ook tussen de billetjes? Das wel handig onderop
hey lovolotionquote:
hey weissmanquote:
Die lijst gaat altijd maar tot 99 lul.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:12 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Moeten we de 100e user die hier gaat reageren niet in het zonnetje zetten? Kan iemand vast even wat voorbereiden ofzo!
Heb je weer toegegeven?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:41 schreef Beach het volgende:
dag 2 van no fap wanneer kan ik die harde gains verwachten???
Srs?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:40 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Die lijst gaat altijd maar tot 99 lul.
Nee hoor augustus is niet al bezig aan zijn vijfde dag voor zover ik weet.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb je weer toegegeven?Eerst had je er 5 toch?
Even voor de duidelijkheid: bij een lekker wijf denk jij aan fappen en niet aan palen??quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:51 schreef no1uknow het volgende:
Vandaag lekker liggen bakken op scheveningen, op een gegeven moment nog een gesprekje aangeknoopt met een meisje wat achter mij aan in d'r eentje de zee in liep. Had d'r op het strand al zien liggen naast 2 zeekoeien, soort zoekt blijkbaar niet soort, want het was een leukblond
en knap meisje met jetsers van jewelste (maar wel in verhouding) en een lekkere kont en toch een tenger figuur
![]()
dus ik zat met m'n gedachten al
[ afbeelding ]
totdat ze het woord 'vriendje' in de mond nam (ipv wat nuttigers) en daar over door bleef gaan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Scherp!!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:43 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid: bij een lekker wijf denk jij aan fappen en niet aan palen??
Misschien had je vanmiddag toch gelijk!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:43 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid: bij een lekker wijf denk jij aan fappen en niet aan palen??
fappen als in neuken eigenwijsquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:43 schreef CarbonC het volgende:
[..]
bij de appelquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:06 schreef seto het volgende:
[..]
ik was ook op scheveningen waar lag jij dan [ afbeelding ]
die chicks snap ik ook nooit. Je weet zij willen je pener, zij ook, vandaar dat ze gelijk al defensief het woord "mijn vriendje" laten vallen. Luiste na die twee woorden ook helemaal niet meer naar wat ze te zeggen hebben, wtf man.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:51 schreef no1uknow het volgende:
Vandaag lekker liggen bakken op scheveningen, op een gegeven moment nog een gesprekje aangeknoopt met een meisje wat achter mij aan in d'r eentje de zee in liep. Had d'r op het strand al zien liggen naast 2 zeekoeien, soort zoekt blijkbaar niet soort, want het was een leukblond
en knap meisje met jetsers van jewelste (maar wel in verhouding) en een lekkere kont en toch een tenger figuur
![]()
dus ik zat met m'n gedachten al
[ afbeelding ]
totdat ze het woord 'vriendje' in de mond nam (ipv wat nuttigers) en daar over door bleef gaan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik was ook op scheveningen @ linkerzijde vanaf de boulevard gezien en daarna door naar strandtent de karavaan voor give soul sessie..quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:06 schreef seto het volgende:
[..]
ik was ook op scheveningen waar lag jij dan [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:19 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ik was ook op scheveningen @ linkerzijde vanaf de boulevard gezien en daarna door naar strandtent de karavaan voor give soul sessie..
ik lag ook aan de linkerzijdequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:19 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ik was ook op scheveningen @ linkerzijde vanaf de boulevard gezien en daarna door naar strandtent de karavaan voor give soul sessie..
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:20 schreef seto het volgende:
[..]
ik lag ook aan de linkerzijde
altijd rustiger daar
welke vrouwen?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:20 schreef Fanta-stick het volgende:
Je merkt wel als de vrouwen niet posten dat hier gelijk zo'n gay sfeer hangt.
geen meets voor mij meer man. Fok begint mijn leven te overheersen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:21 schreef no1uknow het volgende:
we kunnen ook een keer een gym meet houden op scheveningen op een mooie dag, lekker huidkankertje pakken en smoken en bier drinkenkip met rijst eten en melk drinken
elke gek zn gebrekquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:22 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
geen meets voor mij meer man. Fok begint mijn leven te overheersen.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:24 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik wil keer meedoen aan daten in het donker... Keer op karakter van tjikkie.. Ja toch!
ziet er wel goed uit jaquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:24 schreef no1uknow het volgende:
https://maps.google.nl/ma(...)r,+Zuid-Holland&z=15
dit is ook een mooi plekje seto, ook rustig en lekkere fietsrit er naar toe
Gewoon beetje voelen!quote:
heheh ja lekker ik mag jou welquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:27 schreef seto het volgende:
lekker beetje zo rondjes draaien bij die kut
te veel 1 op 1 meets gehad?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:22 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
geen meets voor mij meer man. Fok begint mijn leven te overheersen.
kijken of het nauw genoeg isquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:27 schreef seto het volgende:
lekker beetje zo rondjes draaien bij die kut
je komt uit zoetermeerquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:39 schreef no1uknow het volgende:
ik haat het om dit te moeten zeggen als hagenees maar ajaks speelt wel goed
watquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:55 schreef seto het volgende:
oja je kwam origineel uit wateringen indd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |