SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door jemappellefrikandelle op 01-08-2013 22:08:28 ]You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
Eerst die griek en dan die kaolo boer.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:46 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Sorry voor de TT, dit moest even!
vieze boeren met hun stampprutquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:46 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Eerst die griek en dan die kaolo boer.
chill bitch ga ff lekker muziekje luisterequote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:55 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik zeg kogeltje door voorhoofd net zoals die koeien van ze.
niet doen want dan wordt jackie weer niet te genietenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:57 schreef Sapstengel het volgende:
kcals aanvullen met M&M's. Dat IIFYM life.
Zeg je alleen maar omdat jij het hebt gepost.quote:
Fixed.quote:
Heb er nog wat in spoiler gedaan voor je.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:02 schreef Sapstengel het volgende:
Wat is dat voor gaylord voetballer dan.
normaal heb je gelijk, maar pirlo is gewoon een heldquote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:08 schreef Sapstengel het volgende:
Post dan geen een voetballer maar gewoon iemand die aan PL of bodybuilding doet. Voetballers zijn verwende hommotjes.
Verkeerde topic vriend.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:09 schreef Susteren het volgende:
M'n moeder is echt een held, kwam ze ineens met dit aan:
[ afbeelding ]
Passen ook nog perfect
lolz voor de kick&funquote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:09 schreef Susteren het volgende:
[ afbeelding ]
Passen ook nog perfect
Tegen de eelt bij het aftrekken. Z'n moeder zag wel hoe moeilijk die jongen het heeft.quote:
Ja toch.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:23 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Wat susteren vandaag toch weer heeft meegemaakt in Maastricht. DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!
Die instrumental daarvanquote:
ook dit?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:35 schreef VMSDKR het volgende:
Aantal biertjes op al. Zit lekker setje van Porter Robinson te luisteren nu. Over 8 dagen zie ik hem live. Met alcohol is alle muziek beter. Fuck yeah.
Bier drinken is echt stoer!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:37 schreef Susteren het volgende:
[..]
Bier drinken is echt stoer!nja van mij mag ie maar altijd beetje raar om dat met een klemtoon te vermelden ook op twitter ofzo, je hoort ook wel is mensen roepen tijdens uitgaan HUEJJJJJJJJJJ BIERRRRRR ZUIPUHHHH vind ik altijd licht autistischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.
Heeft vms het voor je ingesproken?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:39 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
nja van mij mag ie maar altijd beetje raar om dat met een klemtoon te vermelden ook op twitter ofzo, je hoort ook wel is mensen roepen tijdens uitgaan HUEJJJJJJJJJJ BIERRRRRR ZUIPUHHHH vind ik altijd licht autistisch
Jep. Toen ik nog dronk was ik ook altijd vrij verwonderd waarom iedereen een foto van hun biertje maakte en op de social media gooidequote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:39 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
nja van mij mag ie maar altijd beetje raar om dat met een klemtoon te vermelden ook op twitter ofzo, je hoort ook wel is mensen roepen tijdens uitgaan HUEJJJJJJJJJJ BIERRRRRR ZUIPUHHHH vind ik altijd licht autistisch
Voor 5 kilo al nodig?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:09 schreef Susteren het volgende:
[ afbeelding ]
Passen ook nog perfect
Dat bier noemenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:41 schreef VMSDKR het volgende:
Ik zeg alleen dat ik lekker een aantal Desperados' aan het drinken ben in het achtertuintje. Niet zo haten allemaal.
Heb al vrij vaak vermeld dat ik zo'n losse stangen heb gekregen, en dat 'k nu ong. tot 40 kilo kan (maar dat duurt nog wel ffquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |