Tja, dat heb je met dit weer.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:49 schreef ddx het volgende:
En bedankt voor een titel die we nog een week gaan zien met dit tempo....
Stenders dagje morgenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:59 schreef Piles het volgende:
Oh, morgenmiddag ook Stenders natuurlijk
Ik heb vanmiddag ook een lekker stukje gefietst over de dijk en door de duinenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:03 schreef ddx het volgende:
Ik ga nog ff van weer buiten genieten, stukje fietsen door de duinen, kom me wel weer melden als het donker begint te worden
Alsof Amsterdam een wereldstad isquote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag ook een lekker stukje gefietst over de dijk en door de duinenJe zal maar midden in Amsterdam wonen
Maar je zit niet in 5 minuten op het strand.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Alsof Amsterdam een wereldstad isBinnen 15 minuten fietsen ben je buiten de stad.
Zoals 80% van Nederland...quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maar je zit niet in 5 minuten op het strand.
Amsterdam was ook maar een voorbeeld.quote:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 08:57 schreef EdvandeBerg het volgende:
Godsamme, wat een kutmuziek. Is dat die Passenger weer?
Ik moet altijd denken aan die kerel met die gitaar en zijn gejengel als je in Utrecht aan de gracht zat te eten
Heerlijk altijd, deze posts van mister Ed.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 08:57 schreef EdvandeBerg het volgende:
Godsamme, wat een kutmuziek. Is dat die Passenger weer?
Ik moet altijd denken aan die kerel met die gitaar en zijn gejengel als je in Utrecht aan de gracht zat te eten
Gelukkig ben ik daar pas maandag of dinsdagquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:49 schreef SilentChaos het volgende:
Domien gaat naar Parijs...
ik voel alvast voor maandag een "WAT EEN WEEKEND, WAT EEN WEEKEND!" aankomen
quote:
doet het hier ook al sinds gisteren niet, 3fm.nl/live (oid) doet het wel primaquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:42 schreef Qunix het volgende:
Klopt het dat http://livestreams.omroep.nl/npo/3fm_vsr-bb het niet doet?
Thanks!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:56 schreef ddx het volgende:
[..]
doet het hier ook al sinds gisteren niet, 3fm.nl/live (oid) doet het wel prima
Klopt, de NPO is sinds gisteren gestopt met Windows Media livestreams. Alles gaat nu via het nieuwe 'adaptive'-platform. Een kale player vind je op www.3fm.nl/webcam/popupquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:56 schreef ddx het volgende:
[..]
doet het hier ook al sinds gisteren niet, 3fm.nl/live (oid) doet het wel prima
Leuk tochquote:
Moet je wachten tot Bart straks gok ik.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:21 schreef Qunix het volgende:
Doe mij maar een 90's dance classic met dit weer. Al houd Rob daar niet van
Als Domien ze niet draait, dan doet Rob het maarquote:
Staat in de OPquote:
quote:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Misschien mis je wel een briljante plaat
Dat vond ik gisteren ook en vandaag nog steeds.quote:
Niet heel bijzonder.quote:
Mja, Rob doet vaker techniek dan Sander hè...quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:50 schreef Qunix het volgende:
Opmerkelijk dat wanneer Coen er niet is, Rob invalt, maar met name dat dan Rob de techniek doet voor het programma....
ik skip het laatste uurtje van EWtwitter:kimkotter twitterde op vrijdag 02-08-2013 om 17:52:46Van 21-22u samen met de mannen @paul3fm @gerardekdom en manlief @jaapreesema te horen bij @ekstraweekend @3FM! Of te zien op 101tv. reageer retweet
Haten op Kimquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:55 schreef Evertjan het volgende:
ik skip het laatste uurtje van EWtwitter:kimkotter twitterde op vrijdag 02-08-2013 om 17:52:46Van 21-22u samen met de mannen @paul3fm @gerardekdom en manlief @jaapreesema te horen bij @ekstraweekend @3FM! Of te zien op 101tv. reageer retweet
quote:
de laatste voorlopig want Stenders gaat op vakantiequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:58 schreef 3rdRock het volgende:
oi
ik zit er weer klaar voor en de avond verwarmt voor
ehm..is er wel gewoon Stenders vanavond?
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:58 schreef 3rdRock het volgende:
hoi
ah, ok. wie vervangt hem? Hoogie?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:58 schreef Evertjan het volgende:
[..]
de laatste voorlopig want Stenders gaat op vakantie
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:58 schreef 3rdRock het volgende:
hoi
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:01 schreef 3rdRock het volgende:
wat een treurnis
http://www.nu.nl/achterkl(...)dag-van-zoontje.html
ja, ik vind het zo sneu voor Damienquote:
nu al de 1e schooldag? schoolseizoen begint vroeg in Hamburgquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:01 schreef 3rdRock het volgende:
wat een treurnis
http://www.nu.nl/achterkl(...)dag-van-zoontje.html
nog meer drama! zo kort is de Duitse Schoolvakantie dusquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:04 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nu al de 1e schooldag? schoolseizoen begint vroeg in Hamburg
ik dacht altijd zo 40-45 dagenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nog meer drama! zo kort is de Duitse Schoolvakantie dus
Volgens Google hadden ze al vanaf eind juni vakantie. En ze hebben straks ook 3 weken kerstvakantiequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:04 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nu al de 1e schooldag? schoolseizoen begint vroeg in Hamburg
quote:
en dan hebben ze ook nog vrij op de dag van de arbeid! luie duitsers!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:06 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Volgens Google hadden ze al vanaf eind juni vakantie. En ze hebben straks ook 3 weken kerstvakantie
Is dat Tijl Beckandt? Dat is Eddy Zoey toch?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:05 schreef Evertjan het volgende:
die Tijl Beckland moeten ze ook afschieten vanwege die Vodafone reclames
die lul die zogenaamd klantenservices van andere providers belt? das Beckandquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:15 schreef Karrs het volgende:
[..]
Is dat Tijl Beckandt? Dat is Eddy Zoey toch?
Dat is inderdaad Beckand.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:15 schreef Karrs het volgende:
[..]
Is dat Tijl Beckandt? Dat is Eddy Zoey toch?
mag ik er ook eentje? voor na mn pizzaquote:
Ja hoorquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mag ik er ook eentje? voor na mn pizza
lekkerquote:
Slagroomijsquote:
mmm, lekkerquote:
Ben & Jerry'squote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mmm, lekker
ik heb hier trouwens nog wat Ben en Jerrys chocoladezooi. ook lekker
gewon die fax er op flikkeren. parkeren op eigen risico daar!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:27 schreef MarijeH het volgende:
Misschien geen uit het raam vanavond. Er staat een auto in de weg.
nja, heb ik eigenlijk nooit, maar was nu in de aanbieding. moet er wel iedere keer een klein laagje kristalletjes afschrapenquote:
doet t bij mij niet.....forbidden.quote:
Gewoon die hele pot in een keer opetenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:28 schreef 3rdRock het volgende:
nja, heb ik eigenlijk nooit, maar was nu in de aanbieding. moet er wel iedere keer een klein laagje kristalletjes afschrapen
ja, hallo! ik heb ludduvuduh! of jij moet me dumpen...quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:29 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Gewoon die hele pot in een keer opeten
ik kijk gewoon via de socialradio dinges. die automagisch van kwaliteit wisseltquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:30 schreef Sirolf het volgende:
Vind 't trouwens wel opvallend dat er maar weinig mensen struikelen over het uitzetten van de Windows Media-videostream, had verwacht dat er nog wel meer mensen waren die dat gebruikten...
Ik wil graag een linkje zodat ik de stream kan openen in vlc.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:30 schreef Sirolf het volgende:
Vind 't trouwens wel opvallend dat er maar weinig mensen struikelen over het uitzetten van de Windows Media-videostream, had verwacht dat er nog wel meer mensen waren die dat gebruikten...
Dan heb je dubbel ludduvuduhquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, hallo! ik heb ludduvuduh! of jij moet me dumpen...
ow wacht, er miste een "geen"quote:
Jij bent dan ook één van de weinigen die erover struikelde. De nieuwe stream is idd niet zomaar te openen in VLC (trust me, I've tried), is weinig aan te doen...quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:31 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik wil graag een linkje zodat ik de stream kan openen in vlc.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jij bent dan ook één van de weinigen die erover struikelde. De nieuwe stream is idd niet zomaar te openen in VLC (trust me, I've tried), is weinig aan te doen...
quote:
ja, ik ben bevangen door de hitte denk ik....quote:
Ik denk het ook ja.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, ik ben bevangen door de hitte denk ik....
Bewust uitgezet dan ?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:30 schreef Sirolf het volgende:
Gezellig op de kofferbakmarkt gestaan! Keiharde cash binnengehaald.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:44 schreef 3rdRock het volgende:
zo, het is hier rustig...net als de hele week eigenlijk. wat hebben we allemaal voor leuks gedaan? ik vooral voor de buis gehangen. en zondag Deventer Boekenmarkt![]()
en wat heb je verkocht?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gezellig op de kofferbakmarkt gestaan! Keiharde cash binnengehaald.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Gebruiker:Dedertiende/EW-discussiequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:45 schreef Evertjan het volgende:
wat is er met de Wikipediapagina van EW?
Heel veel kleding, verzameling stenen, Donald Ducks, spullen en nog meer spullen, Top Gear magazines, spullen... ¤ 200+quote:
Niksquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:44 schreef 3rdRock het volgende:
wat hebben we allemaal voor leuks gedaan?
al je duckies????quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heel veel kleding, verzameling stenen, Donald Ducks, spullen en nog meer spullen, Top Gear magazines, spullen... ¤ 200+
Nee, dan had ik wel ¤1000+ gehadquote:
ik heb ooit het hele jaargang 1982 voor 1 of 2 gulden gekochtquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, dan had ik wel ¤1000+ gehadNee 130 weekbladen ofzo.. Heb er nog 1000nden nu.
heb je alle jaargangen?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, dan had ik wel ¤1000+ gehadNee 130 weekbladen ofzo.. Heb er nog 1000nden nu.
Ik was aardig op weg, heb alles wat ik had uit jaren '70, '80 en '90 nu verkocht, heb nu nog 2000 tot nu en DD Extra. Langzaamaan af en toe wat verkopenquote:
quote:
huh wat? wieso?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:55 schreef Dagoduck het volgende:
Maar we krijgen dus een bom op ons dak. Vaarwel, leuk jullie gekend te hebben.
Huh?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:55 schreef Dagoduck het volgende:
Maar we krijgen dus een bom op ons dak. Vaarwel, leuk jullie gekend te hebben.
potverdikkie! gelukkig heb ik een parapluquote:
Komt dat even mooi uit. Dan hoop ik dat je er niet al te veel last van hebt. Kan je die paraplu daarna ook weer gewoon gebruiken als het gaat regenen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
potverdikkie! gelukkig heb ik een paraplu
Ja, Windows Media livestreaming is gisteren NPO-wide uitgefaseerd en reeds enige maanden vervangen door HLS/HDS streaming (HTML5/Flash met automatische bitrate). De support ervoor in desktopbrowsers is echter nog beperkt, dus vandaar dat veel browsers Flash hiervoor nodig hebben. In principe zou dit in de toekomst op steeds meer plekken HTML5 moeten worden.quote:
Waarom gaan ze daar toch zo prat op die automatische bitrate? Ik ken niemand die daar gelukkig van wordt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:02 schreef Sirolf het volgende:
Media livestreaming is gisteren NPO-wide uitgefaseerd en reeds enige maanden vervangen door HLS/HDS streaming (HTML5/Flash met automatische bitrate). De support ervoor in desktopbrowsers is echter nog beperkt, dus vandaar dat veel browsers Flash hiervoor nodig hebben. In principe zou dit in de toekomst op steeds meer plekken HTML5 moeten worden.
Heel veel mensen hebben geen idee wat een bitrate is, en om die dan te moeten vermoeien met 'wil je 200, 500, 800 of 1000 kbps' is niet echt gebruiksvriendelijk. Het automatisch voor ze regelen is dan veel netter.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:05 schreef alors het volgende:
[..]
Waarom gaan ze daar toch zo prat op die automatische bitrate? Ik ken niemand die daar gelukkig van wordt.
Dat kan niet. Of dat kan waarschijnlijk wel, maar die stream urls zijn geheim.quote:
Klopt, elke nacht om 4 uur. Wordt automatisch gedaan om ervoor te zorgen dat zo'n restart midden op de dag niet nodig is. Geen idee of dat met de nieuwe stream ook nog zo is.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:05 schreef ddx het volgende:
Jammer, veel makkelijker om vlc te openen met stream.
Wat wel eens leuk zou zijn is auto reload als stream 's nachts gereset wordt.
Heb pc op m'n werk permanent op 3fm stream staan, maar moet hem 's ochtends altijd refreshen. (moest ook met windows media stream, die stopte gewoon ergens 's nachts)
Dat automatisch is afschuwelijk omdat de bitrate omlaag gehaald wordt zodra je in een andere tab gaat werken. Dat doen de nos streams en het is ongelofelijk kut.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Heel veel mensen hebben geen idee wat een bitrate is, en om die dan te moeten vermoeien met 'wil je 200, 500, 800 of 1000 kbps' is niet echt gebruiksvriendelijk. Het automatisch voor ze regelen is dan veel netter.
Nee, pixelstreams anno 2002 als je een pagina refresht, dat is wel gebruiksvriendelijkquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Heel veel mensen hebben geen idee wat een bitrate is, en om die dan te moeten vermoeien met 'wil je 200, 500, 800 of 1000 kbps' is niet echt gebruiksvriendelijk. Het automatisch voor ze regelen is dan veel netter.
Vanmorgen was beeld weer zwart, dus denk het wel.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, elke nacht om 4 uur. Wordt automatisch gedaan om ervoor te zorgen dat zo'n restart midden op de dag niet nodig is. Geen idee of dat met de nieuwe stream ook nog zo is.
meteen een stream met een resolutie van 4k!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:09 schreef ddx het volgende:
Wordt wel eens tijd voor een 2mbit stream (of liever 10mbit ofzo) kan je ekstra weekend ook eens op je tv kijken zonder allemaal blokjes te zien.
Gok niet dat ze 4k cams hebben, maar beetje hogere bitrate zou wel nice zijn.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
meteen een stream met een resolutie van 4k!
D'r hangen niet eens HD cams joh, laat staan een HD-beeldmenger. Kost veel te veel geld. Het blijft radio...quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:10 schreef ddx het volgende:
[..]
Gok niet dat ze 4k cams hebben, maar beetje hogere bitrate zou wel nice zijn.
Daarom kan je de bitrate ook vastzetten onderaan de stream bij de 3FM-videoplayer. Op die manier blijft 'ie op het hoge niveau, ook al werk je in een andere tab.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:09 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Dat automatisch is afschuwelijk omdat de bitrate omlaag gehaald wordt zodra je in een andere tab gaat werken. Dat doen de nos streams en het is ongelofelijk kut.
dat kan natuurlijk helemaal niet!quote:
Ja.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:30 schreef 3rdRock het volgende:
gaan we dit topic eigenlijk nog volkrijgen vanavond?
nja, ik vind het ook niet veel soeps. heb het idee dat Robbie al een tijdje over zijn top is...quote:
yup, DJ Free is er ook!quote:
had je bruine bonen gegeten?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:38 schreef Dagoduck het volgende:
Luchtvochtigheid? Wat loop je nou te janken? Ik heb nergens luchtvochtigheid gevoeld! Ga eens in een normaal deel van Nederland wonen man zeiksnor. Hier was het vandaag 32 graden met een lekker windje.
Nee, en deze flauwe grap van jou zat er al aan te komen voordat ik dat getypt had.quote:
klopt. goed he?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, en deze flauwe grap van jou zat er al aan te komen voordat ik dat getypt had.
Pff.. Voor wat hoort wat.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:39 schreef ddx het volgende:
Jammere van nederland is dat het 's nachts gewoon 20+ blijft met zulke temperaturen overdag.
35+ is prima, maar dan wel 15graden ofzo 's nachts.
Ik weet niet of dat nou zo goed is. Voorspelbaar.quote:
slagroomspuit!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat nou zo goed is. Voorspelbaar.
Nee, zeker niet. Ha-Ha.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
slagroomspuit!
ja, dat had je niet verwacht
zeurslobkous!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:41 schreef Dagoduck het volgende:
Krijgen jullie dat topic maar lekker zelf vol, ik ga wat anders luisteren, wat een afgang die muziek.
Het is hier 21,6 graden buitenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:41 schreef ddx het volgende:
Maargoed als er meer van dit soort dagen zouden zijn per jaar had ik wel een airco opgehangen binnen.
Op balkon nu prima uit te houden met lekker windje.
En straks binnen 25 graden.
nee. ik hou niet van reggae.wat dat betreft ben ik het eens met Veenstra.quote:
Niemand geeft een neuk.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:45 schreef Dagoduck het volgende:
Wauw, lekkere muziek op StuBru zegEerst al Balthazar en nu iets waarvan ik de naam niet weet
Jij wel blijkbaar.quote:
nee, ik prefereer Pink, Taylor Swift en Robbie Williams heel ver boven Bob Marley.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:58 schreef ddx het volgende:
Naja haat ertegen is overdreven, iig beter dan paar plaatjes van afgelopen half uur die echt niet te pruimen waren.
Damian Marleyquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, ik prefereer Pink, Taylor Swift en Robbie Williams heel ver boven Bob Marley.
heeft ooit x-popdols ofzo gewonen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:03 schreef ddx het volgende:
En waar zou je die Jaap van moeten kennen ?
De goede versie.quote:
ja, ik vond haar al wat losser.....quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:12 schreef MarijeH het volgende:
Kim komt dus uit losser? Dat wist ik niet. Je leert wel wat op de vrijdagavond.
zozo, doe maar luxe!quote:
En ik heb ook nog bier!quote:
bierquote:
Shandyquote:
prima! is alles voor Rockie! en dan ga jij maar lekker lam worden van het bierquote:
Zoveel drink ik ook weer nietquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
prima! is alles voor Rockie! en dan ga jij maar lekker lam worden van het bier
gelukkig! weinig vervelender dan dronken/aangeschoten mensen imho....quote:
Ligt ook een beetje aan de plek waar je bent. Als ik naar de pub ga en er staat een dronken gast tegen me aan te lullen dan wordt je gewoon in de gaten gehouden door de rest van de aanwezigen, maar als je op bv. Stadhuisplein (quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gelukkig! weinig vervelender dan dronken/aangeschoten mensen imho....
ik heb met beide geen ervaring. ik stap niet en ik drink niet....quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:34 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ligt ook een beetje aan de plek waar je bent. Als ik naar de pub ga en er staat een dronken gast tegen me aan te lullen dan wordt je gewoon in de gaten gehouden door de rest van de aanwezigen, maar als je op bv. Stadhuisplein () langsloopt dan wordt juist de dronken kneus aangemoedigd en moet je er als nuchtere (vrouw) zo snel mogelijk wegwezen.
Ik stap ook niet veel, wel vaker een festival links of rechts.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb met beide geen ervaring. ik stap niet en ik drink niet....
Was ik alweer vergeten, bedankt voor het herinneren.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:38 schreef ChatGirl het volgende:
Dan hebben jullie gisteren dat nummer van de zus van Genee niet gehoord zeker? Dát was pas slecht.
Sorryquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:38 schreef ddx het volgende:
[..]
Was ik alweer vergeten, bedankt voor het herinneren.
ik ga eigenlijk alleen naar concertjes of de biosquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:37 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik stap ook niet veel, wel vaker een festival links of rechts.
dit was niet de winnende single ofzo. hij won al 2-3 jaar geleden geloof ik...quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:38 schreef ddx het volgende:
En dit heeft ergens gewonnen, wil niet weten wat de andere deelnemers als nummers hadden...
nope, en ik geloof niet dat ik dat erg vind...quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:38 schreef ChatGirl het volgende:
Dan hebben jullie gisteren dat nummer van de zus van Genee niet gehoord zeker? Dát was pas slecht.
Die plaat ligt om 22.01 alweer in de kliko hoorquote:
ik denk dat ie in tjibbes platenkoffer verdwijnt!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:46 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Die plaat ligt om 22.01 alweer in de kliko hoor
Goeie vraag!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:51 schreef ddx het volgende:
Waar zijn trouwens die enorme onweersbuien die voorspeld waren ?
die gingen er bliksemsnel vandoor voor het gedonder begon!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:51 schreef ddx het volgende:
Waar zijn trouwens die enorme onweersbuien die voorspeld waren ?
neuh.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |