Tja, dat heb je met dit weer.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:49 schreef ddx het volgende:
En bedankt voor een titel die we nog een week gaan zien met dit tempo....
Stenders dagje morgenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:59 schreef Piles het volgende:
Oh, morgenmiddag ook Stenders natuurlijk
Ik heb vanmiddag ook een lekker stukje gefietst over de dijk en door de duinenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:03 schreef ddx het volgende:
Ik ga nog ff van weer buiten genieten, stukje fietsen door de duinen, kom me wel weer melden als het donker begint te worden
Alsof Amsterdam een wereldstad isquote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag ook een lekker stukje gefietst over de dijk en door de duinenJe zal maar midden in Amsterdam wonen
Maar je zit niet in 5 minuten op het strand.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Alsof Amsterdam een wereldstad isBinnen 15 minuten fietsen ben je buiten de stad.
Zoals 80% van Nederland...quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maar je zit niet in 5 minuten op het strand.
Amsterdam was ook maar een voorbeeld.quote:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 08:57 schreef EdvandeBerg het volgende:
Godsamme, wat een kutmuziek. Is dat die Passenger weer?
Ik moet altijd denken aan die kerel met die gitaar en zijn gejengel als je in Utrecht aan de gracht zat te eten
Heerlijk altijd, deze posts van mister Ed.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 08:57 schreef EdvandeBerg het volgende:
Godsamme, wat een kutmuziek. Is dat die Passenger weer?
Ik moet altijd denken aan die kerel met die gitaar en zijn gejengel als je in Utrecht aan de gracht zat te eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |