quote:Op donderdag 17 april 2014 14:27 schreef fathank het volgende:
Pareltje, waarom ontdek ik dit topic nu pas
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:54 schreef Isabeau het volgende:
Wat schrijfstijl betreft ook een dikke 9, tong
Dank je wel.quote:
Ja, erg leuk. "Ons" type. Outgoing. Haar man heet Jan en heeft een baard. Die noemen we Jan Taliban. Heb ik mee gevoetbald. Bets zelf is altijd in het zwart gekleed, en kun je lekker mee ouwehoeren. Eén van haar zoons heeft bij FC Den Bosch gevoetbald en haar andere zoon werkt bij Bureau Pinkpop. Pinkpop is ook de shirtsponsor van hun vrienden-elftal bij NIVO-Sparta. Jan Smeets deed de aftrap bij de eerste wedstrijd van het seizoen.quote:
Ik heb misschien één of twee keer over een partner gerept in een paar jaar. Verder de tekst van alinea's voorzien. Je had gelijk met 'een lap tekst' Heb het op Face Book geschreven in de pagina van 'Een echte Bommelaar.' Was vergeten de alinea's toe te voegen. Verder moet je eens kijken hoe vaak ik in de post top 100 sta per dag qua veel posters. Gebeurt zelden. Ik post gewoon iedere dag al 15 jaar. Gewoon op regelmatige basis. Dat postaantal interesseert me echt niks. Open ik weer eens een briljant of geniaal topic, krijg ik kritiek dat ik aan het postopkrikken ben. Ik heb één slowchat, dat is Hools. In VBL. Post ik 5 keer per dag of zo.quote:Op zondag 19 april 2015 02:49 schreef Puntenjager het volgende:
Waar haal je de tijd vandaan om, naast het posten van je minimaal 100 posts per dag, nog uitgebreid te gaan 'dineren' (in de snackbar) en er dan ook nog zulke lappen tekst over te schrijven!??
Tevens is keer op keer "ik en mijn partner" een tikkeltje egocentrischBy the way, heb je die partner nog?
Het was geen aanval, Tong. En ja, ik vraag me vaak af wat anderen bezig houdt en jij bent ook zeker niet de enige of ergste wat betreft posten op FOK!quote:Op zondag 19 april 2015 03:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb misschien één of twee keer over een partner gerept in een paar jaar. Verder de tekst van alinea's voorzien. Je had gelijk met 'een lap tekst' Heb het op Face Book geschreven in de pagina van 'Een echte Bommelaar.' Was vergeten de alinea's toe te voegen. Verder moet je eens kijken hoe vaak ik in de post top 100 sta per dag qua veel posters. Gebeurt zelden. Ik post gewoon iedere dag al 15 jaar. Gewoon op regelmatige basis. Dat postaantal interesseert me echt niks. Open ik weer eens een briljant of geniaal topic, krijg ik kritiek dat ik aan het postopkrikken ben. Ik heb één slowchat, dat is Hools. In VBL. Post ik 5 keer per dag of zo.
Weet je wie er veel posten ? Diegenen die multietasken op hun werk, en er 'avonds mee doorgaan.
Heb een tijd een soort virtuele relatie gehad met Karina. Die had en heeft 300 posts per dag.
Als je dit topic ziet, zie je dat ik er de tijd voor neem. Er zijn genoeg mensen die iedere week in het plaatselijke suffertje schrijver, terwijl ze een vaste baan hebben. Vraag je ook aan amateurtrainers hoe ze het voor elkaar krijgen iedere zaterdag weg te zijn van hun vrouw, terwijl ze al drie avonden in de week op het veld staan ?
Verder is het natuurlijk wel zo gegroeid dat ik kan en mag zeggen : 'Ik post op FOK!, dus ik besta.'
Zeg maar de Descartes van het internet-tijdperk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keep up the good work
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
quote:Op zondag 19 april 2015 03:16 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Het was geen aanval, Tong. En ja, ik vraag me vaak af wat anderen bezig houdt en jij bent ook zeker niet de enige of ergste wat betreft posten op FOK!Ok. Excuses en bedankt voor het compliment.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keep up the good workIk ben de laatste tijd te agressief in m'n reacties. Maar de sfeer is ook zo negatief inmiddels. Je wordt her en der om niets aangevallen. Nogmaals sorry.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Nee, het heette eerst Taveerne als Café. Tegenwoordig, Het Pannenkoekenhuis.quote:Op zondag 19 april 2015 03:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
Maar dat pannenkoekenrestaurant heeft nog dezelfde naam met nieuwe eigenaar en kok?
Je hebt gelijk. Had ik niet moeten doen. Wilde het een beetje ironisch actueler maken. Heb wel meer kleine dingen naar nu veranderd. Verder niks schokkends, details. Maar is wel m'n fout. Zal het niet meer doen. Zo snel mogelijk een nieuwe. Maar de zaken raken een beetje op. Bommel is niet zo groot. Misschien de viskraam Bronk. La Provence, een sterrenrestaurant, is me te duur.quote:Op zondag 19 april 2015 08:52 schreef Fokpop het volgende:
deze had je al eerder gepostalleen toen zonder dat je bij het weglopen iemand moest feliciteren met het kampioenschap van NEC (omdat NEC toen nog geen kampioen was) beetje jammer dit. slaat wel een deuk in je geloofwaardigheid.
La Foliequote:Op zondag 19 april 2015 14:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Had ik niet moeten doen. Wilde het een beetje ironisch actueler maken. Heb wel meer kleine dingen naar nu veranderd. Verder niks schokkends, details. Maar is wel m'n fout. Zal het niet meer doen. Zo snel mogelijk een nieuwe. Maar de zaken raken een beetje op. Bommel is niet zo groot. Misschien de viskraam Bronk. La Provence, een sterrenrestaurant, is me te duur.
Wat is Fine Food ? Heb zelf op de Steenweg gewoond.quote:Op zondag 19 april 2015 16:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Ben je al bij Fine Food aan de Steenweg geweest? Of bij American Roadhouse aan de Van Heemstraweg West?
Ik ben wel afhankelijk van de trein.quote:Op zondag 19 april 2015 17:04 schreef Windigo het volgende:
Is het niet wat voor je om te gaan proeven bij de winnaars van de AD friet en oliebollentest enzo Tong?
Je lijkt te houden van een goede snack
Heet het tegenwoordig La Folie ? Zie je, ik zal nooit een tweede Johannes van Dam kunnen worden.quote:
Trouwens de Anton die ik daadwerkelijk heb gefeliciteerd met het kampioenschap van NEC, is de eigenaar van Cafetaria TIGO. Mijn eerste recentie ging over zijn friettent. Ken 'm al meer dan dertig jaar. Gingen vroeger samen naar FC Den Bosch. Ik schrijf ze eerst voor de Face Book van de 'Echte Bommelaar'-pagina. Dan klinkt het op FOK! toch anders als je niet weet dat het één van de fanatiekste NEC-supporters is.quote:Op zondag 19 april 2015 08:52 schreef Fokpop het volgende:
deze had je al eerder gepostalleen toen zonder dat je bij het weglopen iemand moest feliciteren met het kampioenschap van NEC (omdat NEC toen nog geen kampioen was) beetje jammer dit. slaat wel een deuk in je geloofwaardigheid.
Ha ha ha. Cool.quote:Op zondag 19 april 2015 19:36 schreef Stompzinnig het volgende:
Als alle trouwe lezers nou een paar centen neerleggen opdat Tong naar dat mooie restaurant kan? Geen idee hoe je dat op kunt zetten, maar voor een leuk geschreven stukje heb ik wel een euro of wat over.
Ik kan altijd genieten van woordgrapjes waarvan ik ga twijfelen of ik ze leuk vind omdat ze slecht of toch juist goed zijn. Ook leuk voor de weblog van FOK! misschien? Die zijn op zoek naar meer originele inbreng.quote:
Ben al gevraagd voor de FP enzo. Laat mij maar lekker op het Forum posten.quote:Op zondag 19 april 2015 19:45 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Ik kan altijd genieten van woordgrapjes waarvan ik ga twijfelen of ik ze leuk vind omdat ze slecht of toch juist goed zijn. Ook leuk voor de weblog van FOK! misschien? Die zijn op zoek naar meer originele inbreng.
Nee, dat is een ander restaurant. Erg benieuwd naar. Iets om daar een keertje te gaan eten?quote:Op zondag 19 april 2015 17:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heet het tegenwoordig La Folie ? Zie je, ik zal nooit een tweede Johannes van Dam kunnen worden.
Natuurlijk, zal me eens verdiepen. Bedankt voor de tip.quote:Op zondag 19 april 2015 19:53 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Nee, dat is een ander restaurant. Erg benieuwd naar. Iets om daar een keertje te gaan eten?
Ik kom uit de buurt. Ben wekelijks in Bommel te vindenquote:Op zondag 19 april 2015 19:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Natuurlijk, zal me eens verdiepen. Bedankt voor de tip.
Hoe ken je dat restaurant ? Kom je uit Bommel ? Of uit de buurt ?
Je maakt me wel nieuwsgierig. Ik ben in hartje Zaltbommel geboren. Toen ik op mezelf ging wonen 25 jaar geleden terug naar de binnenstad gegaan. Woon nu nog steeds op het mooiste hofje van Bommel.quote:Op zondag 19 april 2015 20:52 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Ik kom uit de buurt. Ben wekelijks in Bommel te vinden.
Net op een ander geniaal topic van mezelf geklikt waar jij in hebt gepost. Ging over rukken. Daarin adviseerde je me ook al in La Folie te gaan eten. Werk je daar soms ?quote:Op zondag 19 april 2015 19:53 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Nee, dat is een ander restaurant. Erg benieuwd naar. Iets om daar een keertje te gaan eten?
Ik schaam me dood. FF gegoogled, kom er zo vaak langs, lopend of op de fiets. Dacht altijd : 'Lekt me iets te veul geld veur een zaak woar ge ok in de middag kunt ète.' Maar heb spijt van alle haren in m'n soep. Alle resencies zijn laaiend enthousiast. Weet niet wanneer, of dat het uitkomt, maar ik ga er zeker een keer reserveren of anders lunchen. Stom van me dat ik dat nog niet eerder heb gedaan.quote:Op zondag 19 april 2015 19:53 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Ik bespeur een vleugje recycling maar dat mag de pret niet drukken.quote:Op maandag 27 april 2015 18:28 schreef tong80 het volgende:
Cafetaria TIGO
Leuke zaak, iets te weinig stoelen om een mooie ambiance te maken, maar verder is de aankleding gezellig. Met verschillende kleuren ijs. Maakt het er wel vrolijker op.
Je kunt kiezen om te blijven staan bij de toonbank, maar er is ook een keuze om uit de eetmuur een kroketje te nemen of een frikandel. Net wat je wil. Je gaat dan aan de andere kant van de muur op een bankje zitten te genieten. Nog net niet stoepranden of vrije trappen oefenen op de muur. Anton heet niet voor niets Anton. Aantoonbaar geslaagde cafetaria. Waar vind je in Bommel nog een aantoonbare bank ? Zelfs de leugenbak is er niet meer. Dit zal Anton niet gaan nekken.
Ik koos voor de toonbank en dat beviel me goed, leuke mensen achter de toog, man en vrouw dus afwisseling. Anton was erg bezig om het de klanten naar de zin te maken en gooide uit de losse pols friet, bami, kroketten en andere snacks in de bak. Erg leuk om dat live te mogen zien.
De Jupiler bier uit de Jupiler league ontbrak nog. Maar geen probleem. Anton wist steeds weer een mopje te tappen.
Zijn vrouw was inmiddels druk bezig met het aanvullen van het voer en had voor iedere klant een goed woordje. Ze voelde zich echt thuis in deze caferaria en was de dame die elke friettent zich wenst.
Het uitzicht was ook zeer leuk, de vrachtwagen die voor de deur stond deed niks af aan de ambiance. Iedere wandelaar kon gewoon naar binnen kijken en gezien het aantal keren dat de eigenaar zwaaide werd dat zeer op prijs gesteld. Anton bleef maar zwaaien. Het scheelde niet veel of hij stond er met vlag en wimpel op Koningsdag met een Kampioensvlag van NEC. te zwaaien.
Ik had het bescheiden gehouden en de maaltijd van de dag besteld. Voor mij een frietje stoofvlees en een liamboutje met maijonaisse. M'n partner, een vriend, denk niks verkeerds, nam een patatje oorlog. Over z'n oorlogstrauma heb ik het later wel.
Alles was perfect op warmte. Hoewel het stoofvlees iets langer gebraden had mogen worden. De tussen het wachten op de bestelling uit de muur getrokken kroket was perfect qua smaak en omvang. Het wachten op de bestelling werd daardoor een genot en duurde me niet lang genoeg. Ik ging alsnog op de reservebank zitten. Ik kon als boffert, ieder moment vanaf de bank in de Goffert invallen.
Als aperatief nam mijn vriend een ijsje van Kiwi en aardbei. Mooie NEC-kleurencombinatie zei Anton. Hebben we dit seizoen al vaker van genoten. Ik zelf kon me niet beheersen en nam nog een klein huzaren-slaatje. Vraag me als ik het thuis eet, altijd af waarom er zo'n klein kut-lepeltje bij zit. Een heel huzaren-stukje om een klein gedeelte van het slaatje op je lepeltje te krijgen.
Dat was even wennen na de patat stoofvlees. Maar achteraf was de aanbeveling van de cafetariahouder een ware tong in sjiek. De salade paste perfect bij het net genuttigde patatje.
Nadat de vlag van beste Cafetaria van Gelderland een jaarlang boven de TIGO hing. Mag de vlag weer uit voor een aantoonbare, geweldige eigenaar en door echte Bommelaars gewaardeerde friettent.
Anton mag na het kampioenschap van NEC een wapperende vlag ophangen voor zijn geweldige zaak.
In de voetsporen van zijn ouders en in de voetsporen van Jantje Peters. Die ooit 2 keer scoorde op Wembley, na een pass van Cruijff, tegen Engeland als NECer. Misschien wel de beste wedstrijd die Oranje ooit speelde. Anton en zijn TIGO krijgen geen 14. Da's alleen de grootste gegeven.
Op deze Koningsdag krijgt ie in de geest van Johan Neeskens, die zijn tegenstanders wel rauw lustte een dikke 9.
Anton heet van Tiel. Zoals de vader van hem. De achternaam van de moeder van Anton begint met Go.quote:Op maandag 27 april 2015 19:04 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik bespeur een vleugje recycling maar dat mag de pret niet drukken.
Vanwaar de naam TIGO?
Oranje bovenquote:Op donderdag 30 april 2015 12:31 schreef tong80 het volgende:
Dat is mooi bij Chinezen, dan worden ze Oranje.
Kom een keer langsquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |