Wtf did I just read?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:09 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik ben er zat van! Het is afgelopen met de oneerlijkheid in het leven en het is afgelopen dat normale zaken voor sommige mensen onbereikbaar zijn. Ik ga een component in mijn programma maken dat alles wat meer gelijk trekt en ik laat mensen zien dat dat de beste optie is voor iedereen.
Ik ga verder een systeem creëren dat per persoon de beste omstandigheden uitrekent, zodat die persoon het maximale uit zichzelf kan halen zonder tegen te worden gehouden door onvoorziene omstandigheden, zoals buiten de samenleving worden geplaatst door anderen. Het gaat allemaal stoppen. Het wordt tijd dat de stekker uit het huidige systeem wordt getrokken, want een groep barbaarse mensapen met iphones kunnen zich niet gedragen binnen het systeem en verpesten het voor anderen.
Tof om je weer eens te zien hier!quote:
Dus je wil even de complete maatschappij veranderen en aanpassen aan jezelf?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:09 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik ben er zat van! Het is afgelopen met de oneerlijkheid in het leven en het is afgelopen dat normale zaken voor sommige mensen onbereikbaar zijn. Ik ga een component in mijn programma maken dat alles wat meer gelijk trekt en ik laat mensen zien dat dat de beste optie is voor iedereen.
Ik ga verder een systeem creëren dat per persoon de beste omstandigheden uitrekent, zodat die persoon het maximale uit zichzelf kan halen zonder tegen te worden gehouden door onvoorziene omstandigheden, zoals buiten de samenleving worden geplaatst door anderen. Het gaat allemaal stoppen. Het wordt tijd dat de stekker uit het huidige systeem wordt getrokken, want een groep barbaarse mensapen met iphones kunnen zich niet gedragen binnen het systeem en verpesten het voor anderen.
Ik wil het niet aanpassen aan mezelf, maar ik vind wel dat mensen zoals mezelf *gewoon* ook gelukkig moeten kunnen zijn en een normale levensloop moeten kunnen hebben zonder onvoorziene omstandigheden van sociale aard. Het kan veranderen zodat iedereen tevreden wordt en niet alleen het overgrote deel. Dat het overgrote deel tevreden is is niet goed genoeg!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Tof om je weer eens te zien hier!
[..]
Dus je wil even de complete maatschappij veranderen en aanpassen aan jezelf?
Andersom is dat véél minder werk, mits je de juiste begeleiding daarbij krijgt.
Tel daarbij op dat het overgrote deel van de maatschappij tevreden is over hoe het nu gaat, het lijkt me niet nodig.
Dat hoef je mij niet te vertellen hoor, dat weet ik maar al te goed. Ik weet echter ook dat de problemen die ik heb van mij zijn en niet het gevolg van de maatschappij en hoe ik daarin sta. Ik kan daar simpelweg niemand de schuld van geven of van anderen verwachten/verlangen zich naar mij aan te passen. Mijn probleem, ik moet daarmee leren omgaan.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:17 schreef kingtoppie het volgende:
Achja, jezelf veranderen is ook niet bepaald makkelijk.
Tjah..quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat hoef je mij niet te vertellen hoor, dat weet ik maar al te goed. Ik weet echter ook dat de problemen die ik heb van mij zijn en niet het gevolg van de maatschappij en hoe ik daarin sta. Ik kan daar simpelweg niemand de schuld van geven of van anderen verwachten/verlangen zich naar mij aan te passen. Mijn probleem, ik moet daarmee leren omgaan.
Er is niemand die je tegen houdt om gelukkig te zijn behalve jij zelf.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:21 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik wil het niet aanpassen aan mezelf, maar ik vind wel dat mensen zoals mezelf *gewoon* ook gelukkig moeten kunnen zijn en een normale levensloop moeten kunnen hebben zonder onvoorziene omstandigheden van sociale aard. Het kan veranderen zodat iedereen tevreden wordt en niet alleen het overgrote deel. Dat het overgrote deel tevreden is is niet goed genoeg!
Dat zou best kunnen, maar dan nog vind ik dat je het bij jezelf moet houden. Als er zaken niet duidelijk zijn, ga erover in gesprek met een behandelaar totdat het wel duidelijk is.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tjah..
Mijn probleem, ik moet ermee leren omgaan... Alleen dat leerproces is mij al meer dan 2 jaar onduidelijk als de fuck en ik denk niet dat ik er ooit achter ga komen.
Jij bent iemand van de stal: Gelukkig zijn is een keuze?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Er is niemand die je tegen houdt om gelukkig te zijn behalve jij zelf.
Waarom merk je angst?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:45 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik merk dan wel angst. Zware angst.
Hoe staat het met de suicidale gedachtes, en de depressies?
Dat bedoelt hij niet.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jij bent iemand van de stal: Gelukkig zijn is een keuze?
Onrecht is ook de schuld van een ander, alleen de vraag blijft natuurlijk of je gedrag dat eventueel triggert.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen, maar dan nog vind ik dat je het bij jezelf moet houden. Als er zaken niet duidelijk zijn, ga erover in gesprek met een behandelaar totdat het wel duidelijk is.
Ik loop al zo'n 22 jaar rond met dezelfde problemen, ik weet hoe fijn het is om een ander de schuld te geven van alle onrecht dat je ooit is aangedaan.
Dat. Er is geen grotere rem dan jezelf helaas.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou, je hebt wel meerdere versies van mensen die je cockblocken (kon even geen betere term bedenken, dus zie dit woord niet -te- letterlijkquote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja min of meer wel.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jij bent iemand van de stal: Gelukkig zijn is een keuze?
Tuurlijk kan je tegen gewerkt worden maar dan nog is het aan jou om daar iets aan te doen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou, je hebt wel meerdere versies van mensen die je cockblocken (kon even geen betere term bedenken, dus zie dit woord niet -te- letterlijk). Sommigen maken er een sport van te trachten iemand anders z'n leven te verpesten (denk daarbij aan bijvoorbeeld buurman/vrouw pesten, ik noem maar eens wat).
Gaat je nooit lukken. Nooit en neverquote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:09 schreef Comp_Lex het volgende:
Er was ook niemand die even tegen mij gezegd had dat ik hulp nodig had. Ik had van mezelf niet door dat ik eigenlijk hulp had moeten zoeken. Daarom heb ik nu pas, nadat ik mijn jeugd en mijn 20er jaren volledig vergooid heb, hulp gezocht. Er komt echt een einde aan deze onzin. Met mijn systeem zal het mogelijk zijn om de problemen van mensen te detecteren, direct hulp aan te bieden en misschien preventief te helpen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De bal ligt altijd wel bij jezelf, dat ben ik met je eens...quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja min of meer wel.
En tuurlijk kan het tegenzitten in het leven, bij de 1 wat meer dan de ander.
Maar zeker in de situatie van comp-lex ligt de bal geheel bij zichzelf.
De maatschappij gaat niet veranderen.
Blijven dromen dan maar en vooral de schuld aan de maatschappij blijven geven.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:33 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Er was ook niemand die even tegen mij gezegd had dat ik hulp nodig had. Ik had van mezelf niet door dat ik eigenlijk hulp had moeten zoeken. Daarom heb ik nu pas, nadat ik mijn jeugd en mijn 20er jaren volledig vergooid heb, hulp gezocht. Er komt echt een einde aan deze onzin. Met mijn systeem zal het mogelijk zijn om de problemen van mensen te detecteren, direct hulp aan te bieden en misschien preventief te helpen.
Aan sommige dingen kun je niks doen en overkomt je iets waar je zelf nooit om hebt gevraagd. Ik wou alleen maar aangeven dat zulke mensen (en zeker ook omstandigheden, maar daar heb ik het niet over, dit voor de duidelijkheid) zeker wel bestaan.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tuurlijk kan je tegen gewerkt worden maar dan nog is het aan jou om daar iets aan te doen.
Ik kwam ook niet met de term kiezen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
De bal ligt altijd wel bij jezelf, dat ben ik met je eens...
Maarja ''kiezen'' vind ik een veel te gemakkelijke term.
Dan ligt de oorzaak niet bij jou, maar de oplossing zal daar wel vandaan moeten komen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Aan sommige dingen kun je niks doen en overkomt je iets waar je zelf nooit om hebt gevraagd. Ik wou alleen maar aangeven dat zulke mensen (en zeker ook omstandigheden, maar daar heb ik het niet over, dit voor de duidelijkheid) zeker wel bestaan.
Tuurlijk kun je het dan bij jezelf leggen, maar soms treft jou simpelweg geen enkele blaam
En hoe dacht je dit systeem te gaan implementeren?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:33 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Er was ook niemand die even tegen mij gezegd had dat ik hulp nodig had. Ik had van mezelf niet door dat ik eigenlijk hulp had moeten zoeken. Daarom heb ik nu pas, nadat ik mijn jeugd en mijn 20er jaren volledig vergooid heb, hulp gezocht. Er komt echt een einde aan deze onzin. Met mijn systeem zal het mogelijk zijn om de problemen van mensen te detecteren, direct hulp aan te bieden en misschien preventief te helpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |