Mensen die je kennen maakt het waarschijnlijk niets uit, en mensen die je zal leren kennen weten het niet. Dat jij het vervelend vindt is wel begrijpelijk. Ik zou me er me niet zo druk over maken als ik jou was, het is nu eenmaal zo dat je dat label hebt, en waarschijnlijk heeft de behandelend psycholoog ook concrete punten die op autisme wijzen, en daar kan je niets aan veranderen. Waarschijnlijk is het nu even vervelend omdat het je zelfbeeld een beetje aantast, maar dat gaat wel over neem ik aanquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat ik autisme als een negatief iets zie.
Medicijnen die ook schadelijk kunnen zijn als je ze zonder de symptomen die ze bestrijden te hebben gebruikt?quote:Ja krijg je wel. Autisme en ADD liggen ook heel erg dichtbij elkaar, overkoepelen elkaar zelfs soms qua dsm-criteria enzo. Dus vandaar dat het moeilijk is te onderscheiden, en mensen met autisme krijgen vaak ook dezelfde medicatie dus
Als het zo simpel was geweest had ik het allang gedaanquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Je kan natuurlijk in een joggingsbroek en slobbertrui gaan, maar dat wil je wss niet. Nu weet ik niet zo heel veel van vrouwenkleding, maar is een korte/normale broek met een T-shirt geen optie?
Als ik jou was zou ik iig niet teveel piekeren en gewoon de knoop doorhakken, anders wordt het alleen maar moeilijker.
omdat ik mezelf gewoon echt lelijk vind. Simple as thatquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:21 schreef sitting_elfling het volgende:
Je snapt wel wat ik bedoel, je komt altijd erg rationeel over, iemand die goed overwogen beslissingen kan maken en zoals je zelf al wel eens zei, waaorm heb je een psycholoog eigenlijk nodig? Ik vraag me af waarom dat zelfbeeld zo laag is.
[..]quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Mensen die je kennen maakt het waarschijnlijk niets uit, en mensen die je zal leren kennen weten het niet. Dat jij het vervelend vindt is wel begrijpelijk. Ik zou me er me niet zo druk over maken als ik jou was, het is nu eenmaal zo dat je dat label hebt, en waarschijnlijk heeft de behandelend psycholoog ook concrete punten die op autisme wijzen, en daar kan je niets aan veranderen. Waarschijnlijk is het nu even vervelend omdat het je zelfbeeld een beetje aantast, maar dat gaat wel over neem ik aan![]()
Jij maakt het te moeilijkquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als het zo simpel was geweest had ik het allang gedaan
Vinden anderen dat ook?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
omdat ik mezelf gewoon echt lelijk vind. Simple as that
Sommigen wel, sommigen niet.quote:
Zo werkt het helaas allemaal niet. Maar jullie hoeven me dan ook niet te helpen wat ik ga aantrekkenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:29 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Jij maakt het te moeilijk
Als je nu weg zou moeten gaan, welke kleren zou je dan pakken?
Heb je al wel relaties gehad enzo?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Sommigen wel, sommigen niet.
Dat maakt me ook niet heel veel uit. Gaat erom hoe ik mezelf voel. Natuurlijk is er beinvloeding van anderen, maar dat is meer omdat ik zelf ga vergelijken.
Ok. Is het nu zo dat je al jaren geen relatie meer gehad hebt? (Of in ieder geval al heel lang niet meer?)quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Eentje.. van m'n 15e tot m'n 21e ongeveer.
In dat geval: Welcome to the clubquote:
Ik blijf lurken hoor.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:52 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Baas! Ik post hier weer en ik zie jou ook verschijnen!
En wat bedoelde je met het dik gedrukte?
Ja hoorquote:
Keb interesse voor mooie vrouwen, ik kan daar slecht mijn ogen af houden, verder aan goede muziek, en beeldvermaak als films en series doen het vaak goed... Verder hou ik wel van bier...quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:31 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ja hoor
Hoe gaat het jou eigenlijk? Heb je al een interesse gevonden?
Wat zie jij als een mooie dame?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Keb interesse voor mooie vrouwen, ik kan daar slecht mijn ogen af houden, verder aan goede muziek, en beeldvermaak als films en series doen het vaak goed... Verder hou ik wel van bier...
En jij?
Oh, dat is niet zo makkelijk te beantwoorden, heel veel dames zijn mooi terwijl ze er allemaal heel anders uit kunnen zienquote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:40 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Wat zie jij als een mooie dame?
Het gaat heel slecht. Ik ben blij dat ik er morgen weer heen kan. Dat heeft lang genoeg geduurd.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Keb interesse voor mooie vrouwen, ik kan daar slecht mijn ogen af houden, verder aan goede muziek, en beeldvermaak als films en series doen het vaak goed... Verder hou ik wel van bier...
En jij?
Ik merk dan wel angst. Zware angst.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:49 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Ik blijf lurken hoor.![]()
Met het dikgedrukte bedoel ik het kijken naar je denkproces, wat er allemaal in je opgaat als je merkt dat je afglijdt of als je minder positieve dingen bij jezelf ziet. Dus stap voor stap bekijken, of analyseren, wat je doet en vooral waarom je het doet. Ik merk bij mezelf dat wanneer ik dit doe en er achter kom waarom ik reageer zoals ik reageer, ik me dan minder druk maak om het feit dat er 'iets' misgaat en dat ik mezelf beter kan corrigeren in andere situaties.
Zie het als een studie van jezelf en een project waaraan je moet werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |