abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129591282
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 21:17 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Omdat ik autisme als een negatief iets zie.
Mensen die je kennen maakt het waarschijnlijk niets uit, en mensen die je zal leren kennen weten het niet. Dat jij het vervelend vindt is wel begrijpelijk. Ik zou me er me niet zo druk over maken als ik jou was, het is nu eenmaal zo dat je dat label hebt, en waarschijnlijk heeft de behandelend psycholoog ook concrete punten die op autisme wijzen, en daar kan je niets aan veranderen. Waarschijnlijk is het nu even vervelend omdat het je zelfbeeld een beetje aantast, maar dat gaat wel over neem ik aan ;) [/quote]
quote:
Ja krijg je wel. Autisme en ADD liggen ook heel erg dichtbij elkaar, overkoepelen elkaar zelfs soms qua dsm-criteria enzo. Dus vandaar dat het moeilijk is te onderscheiden, en mensen met autisme krijgen vaak ook dezelfde medicatie dus :P
Medicijnen die ook schadelijk kunnen zijn als je ze zonder de symptomen die ze bestrijden te hebben gebruikt?
Je maintiendrai
  donderdag 1 augustus 2013 @ 21:24:29 #102
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129591382
quote:
7s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 21:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Je kan natuurlijk in een joggingsbroek en slobbertrui gaan, maar dat wil je wss niet. Nu weet ik niet zo heel veel van vrouwenkleding, maar is een korte/normale broek met een T-shirt geen optie?
Als ik jou was zou ik iig niet teveel piekeren en gewoon de knoop doorhakken, anders wordt het alleen maar moeilijker.
Als het zo simpel was geweest had ik het allang gedaan ;)
  donderdag 1 augustus 2013 @ 21:26:02 #103
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129591437
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 21:21 schreef sitting_elfling het volgende:
Je snapt wel wat ik bedoel, je komt altijd erg rationeel over, iemand die goed overwogen beslissingen kan maken en zoals je zelf al wel eens zei, waaorm heb je een psycholoog eigenlijk nodig? Ik vraag me af waarom dat zelfbeeld zo laag is.
omdat ik mezelf gewoon echt lelijk vind. Simple as that ;)
  donderdag 1 augustus 2013 @ 21:27:31 #104
319979 Fok-it
All is well
pi_129591490
quote:
7s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 21:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Mensen die je kennen maakt het waarschijnlijk niets uit, en mensen die je zal leren kennen weten het niet. Dat jij het vervelend vindt is wel begrijpelijk. Ik zou me er me niet zo druk over maken als ik jou was, het is nu eenmaal zo dat je dat label hebt, en waarschijnlijk heeft de behandelend psycholoog ook concrete punten die op autisme wijzen, en daar kan je niets aan veranderen. Waarschijnlijk is het nu even vervelend omdat het je zelfbeeld een beetje aantast, maar dat gaat wel over neem ik aan ;)
[..]

Medicijnen die ook schadelijk kunnen zijn als je ze zonder de symptomen die ze bestrijden te hebben gebruikt?
[/quote]

Nouja goed. Zoveel mensen slikken ritalin om een nachtje door te halen met studeren toch? Zonder adhd/add te hebben :P Dus in hoeverre dat schadelijk is geen idee. Ze zei wel dat het ook mogelijk was dat het in combinatie gaat met andere soort medicatie dus, misschien bedoelt ze daar anti-depressiva mee ofzo..
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_129591583
quote:
7s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 21:24 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Als het zo simpel was geweest had ik het allang gedaan ;)
Jij maakt het te moeilijk :*

Als je nu weg zou moeten gaan, welke kleren zou je dan pakken?
Je maintiendrai
pi_129591598
quote:
7s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 21:26 schreef Cue_ het volgende:

[..]

omdat ik mezelf gewoon echt lelijk vind. Simple as that ;)
Vinden anderen dat ook?
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  donderdag 1 augustus 2013 @ 21:32:17 #107
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129591687
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 21:30 schreef Comp_Lex het volgende:

Vinden anderen dat ook?
Sommigen wel, sommigen niet.
Dat maakt me ook niet heel veel uit. Gaat erom hoe ik mezelf voel. Natuurlijk is er beinvloeding van anderen, maar dat is meer omdat ik zelf ga vergelijken.
  donderdag 1 augustus 2013 @ 21:33:29 #108
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129591726
quote:
7s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 21:29 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Jij maakt het te moeilijk :*

Als je nu weg zou moeten gaan, welke kleren zou je dan pakken?
Zo werkt het helaas allemaal niet. Maar jullie hoeven me dan ook niet te helpen wat ik ga aantrekken ;)

Moest het gewoon even kwijt.. want was/ben t effe helemaal zat weer. Dus tnx voor de uitlaatklep
pi_129591793
quote:
7s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 21:32 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Sommigen wel, sommigen niet.
Dat maakt me ook niet heel veel uit. Gaat erom hoe ik mezelf voel. Natuurlijk is er beinvloeding van anderen, maar dat is meer omdat ik zelf ga vergelijken.
Heb je al wel relaties gehad enzo?
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  donderdag 1 augustus 2013 @ 21:35:39 #110
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129591810
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 21:35 schreef Comp_Lex het volgende:

Heb je al wel relaties gehad enzo?
Eentje.. van m'n 15e tot m'n 21e ongeveer.
pi_129592064
quote:
7s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 21:35 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Eentje.. van m'n 15e tot m'n 21e ongeveer.
Ok. Is het nu zo dat je al jaren geen relatie meer gehad hebt? (Of in ieder geval al heel lang niet meer?)
  donderdag 1 augustus 2013 @ 21:48:20 #112
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129592322
Klopt. Zon 6 jaar vrijgezel
pi_129592347
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 21:48 schreef Cue_ het volgende:
Klopt. Zon 6 jaar vrijgezel
In dat geval: Welcome to the club :)
  donderdag 1 augustus 2013 @ 21:49:39 #114
358102 Senor__Chang
Consider yourself changed.
pi_129592364
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 20:52 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Baas! Ik post hier weer en ik zie jou ook verschijnen!

En wat bedoelde je met het dik gedrukte?
Ik blijf lurken hoor. :+

Met het dikgedrukte bedoel ik het kijken naar je denkproces, wat er allemaal in je opgaat als je merkt dat je afglijdt of als je minder positieve dingen bij jezelf ziet. Dus stap voor stap bekijken, of analyseren, wat je doet en vooral waarom je het doet. Ik merk bij mezelf dat wanneer ik dit doe en er achter kom waarom ik reageer zoals ik reageer, ik me dan minder druk maak om het feit dat er 'iets' misgaat en dat ik mezelf beter kan corrigeren in andere situaties.

Zie het als een studie van jezelf en een project waaraan je moet werken.
Guilty as changed.
The Best of Señor Chang --- Part II
  donderdag 1 augustus 2013 @ 21:51:45 #115
358102 Senor__Chang
Consider yourself changed.
pi_129592427
Ik heb overigens honger, maar twijfel wat ik moet gaan eten en of ik uberhaupt moet eten. De wok waar ik vaak kom is helaas gesloten. Dus of een donerzaak of de mac of niks.
Guilty as changed.
The Best of Señor Chang --- Part II
pi_129593590
Lalalalaaaa
Rustig aan.
pi_129593718
NOg iemand wakker?
Rustig aan.
pi_129593845
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 22:27 schreef kingtoppie het volgende:
NOg iemand wakker?
Ja hoor :)
Hoe gaat het jou eigenlijk? Heb je al een interesse gevonden?
pi_129593908
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 22:31 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ja hoor :)
Hoe gaat het jou eigenlijk? Heb je al een interesse gevonden?
Keb interesse voor mooie vrouwen, ik kan daar slecht mijn ogen af houden, verder aan goede muziek, en beeldvermaak als films en series doen het vaak goed... Verder hou ik wel van bier...

En jij?
Rustig aan.
pi_129594252
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 22:32 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Keb interesse voor mooie vrouwen, ik kan daar slecht mijn ogen af houden, verder aan goede muziek, en beeldvermaak als films en series doen het vaak goed... Verder hou ik wel van bier...

En jij?
Wat zie jij als een mooie dame?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_129594290
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 22:27 schreef kingtoppie het volgende:
NOg iemand wakker?
Present.
Je maintiendrai
pi_129594342
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 22:40 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Wat zie jij als een mooie dame?
Oh, dat is niet zo makkelijk te beantwoorden, heel veel dames zijn mooi terwijl ze er allemaal heel anders uit kunnen zien :@
Rustig aan.
pi_129594350
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 22:32 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

En jij?
Het gaat heel slecht. Ik ben blij dat ik er morgen weer heen kan. Dat heeft lang genoeg geduurd.
pi_129594477
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 21:49 schreef Senor__Chang het volgende:

[..]

Ik blijf lurken hoor. :+

Met het dikgedrukte bedoel ik het kijken naar je denkproces, wat er allemaal in je opgaat als je merkt dat je afglijdt of als je minder positieve dingen bij jezelf ziet. Dus stap voor stap bekijken, of analyseren, wat je doet en vooral waarom je het doet. Ik merk bij mezelf dat wanneer ik dit doe en er achter kom waarom ik reageer zoals ik reageer, ik me dan minder druk maak om het feit dat er 'iets' misgaat en dat ik mezelf beter kan corrigeren in andere situaties.

Zie het als een studie van jezelf en een project waaraan je moet werken.
Ik merk dan wel angst. Zware angst.

Hoe staat het met de suicidale gedachtes, en de depressies?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_129595389
Ik ben er zat van! Het is afgelopen met de oneerlijkheid in het leven en het is afgelopen dat normale zaken voor sommige mensen onbereikbaar zijn. Ik ga een component in mijn programma maken dat alles wat meer gelijk trekt en ik laat mensen zien dat dat de beste optie is voor iedereen.
Ik ga verder een systeem creëren dat per persoon de beste omstandigheden uitrekent, zodat die persoon het maximale uit zichzelf kan halen zonder tegen te worden gehouden door onvoorziene omstandigheden, zoals buiten de samenleving worden geplaatst door anderen. Het gaat allemaal stoppen. Het wordt tijd dat de stekker uit het huidige systeem wordt getrokken, want een groep barbaarse mensapen met iphones kunnen zich niet gedragen binnen het systeem en verpesten het voor anderen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')