Rutger Hauer ?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:17 schreef Nielsch het volgende:
Welke Nederlandse acteur/actrice speelt in het nieuwe seizoen van de populaire HBO-serie True Blood?
Stand AKQ #2943quote:
Platenhoes van New Orderquote:
Blue Monday ?quote:
if no one quotes youquote:
Ian Curtis & The Amazing Williesquote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:42 schreef tong80 het volgende:
Hoe heette de voorloper van Joy Division ?
Mark heeft antwoord gegeven...quote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:42 schreef tong80 het volgende:
Hoe heette de voorloper van Joy Division ?
Hij moet gewoon maar eens oplettenquote:
Okquote:
Ik doe niet anders momenteel.quote:
Stand AKQ #2943quote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:43 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ian Curtis & The Amazing Willies
Nee geen idee.
Ga voor kwaliteit ipv kwantiteitquote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik doe niet anders momenteel.
Ik zit in nog 50 topics
Plumbumquote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:48 schreef Mark het volgende:
Waarvoor staat de scheikundige afkorting Pb?
Als ik voor kwaniteit zou gaan zou ik gaan slowchatten. Doe ik in HOOLS. Daar zitten 6 users en wordt er 10 keer per dag gepost.quote:
Nee, al is Texaco wel onderdeel van een van de twee maatschappijen die ik zoek.quote:
Correct. De andere maatschappij is Chevron.quote:
Wie?quote:, pseudoniem Maxim Februari, geboren als Marjolijn
(Coevorden, 23 februari 1963), is een Nederlands filosoof, schrijver en columnist.
publiceerde eerder onder de namen M. Februari, Marjolijn Februari en M.
von Februar. Hij werd als vrouw geboren en leeft sinds 2012 als man.
Drenth, maar goed.quote:
er staan nu 3 antwoordenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:12 schreef Mark het volgende:
Van wie is het nummer Cop Killer, dat later van de plaat verdween?
Ja, dat staat ook hierboven...quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:29 schreef Mark het volgende:
Stand AKQ #2943
2 tong80
1 MadMaster
2 Mark
1 Nielsch
1 nightcowboy
1 HilarityEnsues
Heel goed! De andere twee zijn Schwyz en Unterwalden.quote:
quote:
Stand AKQ #2943quote:
Wat isquote:Deis een bergpas in de Pyreneeën op de grens tussen de deelgebieden Haute-Garonne en Hautes-Pyrénées in Frankrijk. De col is 1.569 meter hoog.
Dekwam in 1910 voor het eerst in de Tour de France, de etappe werd gewonnen door Octave Lapize
Peyresourde.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:33 schreef Mark het volgende:
Perisourd? Om maar eens een col te noemen
Klus, Smul, Kwebbel, Lui(tje)quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:40 schreef Mark het volgende:
Ah, toch maar eens beter opletten als DeMart het uitspreekt
Mag ik naast Kabouter Plop nog 4 karakters uit die serie?
quote:
Snel en goed!quote:
quote:
Hoezo niet?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:12 schreef HeertjeB het volgende:
Silooy deed in 96 nog mee in CL finale dus dat lijkt me niet
Gecheckt en goed.quote:
Wat isquote:is een komisch tv-programma op de Vlaamse zender 2BE. Het programma is gebaseerd op het Britse
en wordt gemaakt door Tom Waes, Jan Van Looveren en Koen Van Impe onder de vleugels van het productiehuis Toreador. Het programma heeft inmiddels ook een Nederlandse variant: Tequila.
Yep.quote:
yepquote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:32 schreef ScottTracy het volgende:
Bestaat niet vanwege verandering van kalender?
Hm ja dat ruik ik nie. Beantwoord deze ff snel en stel hem!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:24 schreef ScottTracy het volgende:
Stond op het punt om op "invoeren" te klikken voor een nieuwe vraag, maar soit.
Stand AKQ #2943quote:
Nellie Kroesquote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:56 schreef tong80 het volgende:
Met welke BNster heeft Bram Peper een relatie gehad ?
Stand AKQ #2943quote:
Ijssel ?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:18 schreef takata het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is de naam van deze rivier?
Stand AKQ #2943quote:
Wie?quote:was a Scottish child singer and a television show host. With her album Ma! (He's Making Eyes At Me) at ten years of age, she is the youngest person in history to have an album in the top ten of the UK Albums Chart. Later in life she hosted TV shows and appeared on stage. From the age of 13
suffered from anorexia nervosa which became clinical depression two years later at the age of 15.
died at the age of 35 from pneumonia.
Wie?quote:is een in 1963 geformeerde philly soul band uit Philadelphia.
Hoewel er altijd maar drie vrouwen in de groep hebben gezeten, zijn het inmiddels al wel elf vrouwen die de groep hebben bevolkt.haalde in Nederland hun grootste successen tussen december 1973 en februari 1979. De grootste successen zijn hun eerste hit Dirty ol' man in 1973, When Will I See You Again van een jaar later en The Runner uit 1979.
Iets bekender zeker.quote:
Schitterende docu op de Belg. Over het Creation label.quote:
Ook de gezochte persoon is veroordeeld, zeer recent nogquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
Stand AKQ #2943quote:
Wat isquote:Degeeft de concentratie van metaal-ionen, veelal magnesium- en calciumcarbonaat, maar ook bicarbonaten en sulfaten, in het leidingwater aan. Water met een hoge
houdt voor de mens geen gezondheidsrisico in, maar bemoeilijkt de werking van zepen en verwarmingselementen.
Stand AKQ #2943quote:
Klopt, kun je ook uitleggen waarom het geruchtmakend is ?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:31 schreef HilarityEnsues het volgende:
Voornaam Donnie, meen ik. Achternam geen idee.
Ik weet alleen dat het arme schaap dood is. Bovendien was dat de vraag toch niet?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klopt, kun je ook uitleggen waarom het geruchtmakend is ?
Je hebt helemaal gelijkquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:37 schreef HilarityEnsues het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat het arme schaap dood is. Bovendien was dat de vraag toch niet?
Alle journaals, rubrieken etc hebben er veel aandacht aan besteed. Gisteren nog een uur op NED-2. Op FOK! loopt inmiddels het elfde topic.quote:
quote:
Lyrics: artiest en titel?quote:It doesn't hurt me.
Do you want to feel how it feels?
Do you want to know, know that it doesn't hurt me?
Do you want to hear about the deal that I'm making?
You, It's you and me.
And if I only could,
I'd make a deal with God,
And I'd get him to swap our places,
Quotequote:
yepquote:
Op het einde is het zo mooi met dat koor.quote:
Stand AKQ #2943quote:
Rog ?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:10 schreef HilarityEnsues het volgende:
Deis een vis die behoort tot de familie van de Cyprinidae. Het is een van de talrijkste vissen van Nederland en door zijn gewicht vaak de belangrijkste vis qua biomassa. De volwassen
heeft een typische ruitvorm, is afgeplat en heeft een lange anaalvin en een korte puntige rugvin.
Wat is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
quote:
Da's Ypenburg. Je moet de andere kant van de A13 hebbenquote:
Geen idee dan.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:45 schreef Bart het volgende:
[..]
Da's Ypenburg. Je moet de andere kant van de A13 hebben.
In Rotterdam, snelweg van Oost naar West.quote:
Nee. Snelweg die ik zoek komt wel weer uit op de A12, bij Gouda.quote:
A15 is ten zuiden van de Maas, ik zoek net die anderequote:
Wordt wel beetje gokken zoquote:
Gelukig nietquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:52 schreef Bart het volgende:
Geen mensen hier die regelmatig op de weg zitten in die regio?
Nope.quote:
quote:
Ik sprak natuurlijk alleen voor mezelf, en ik ben idd wel blij dat ik die drukte links kan laten liggenquote:
Dat is ook zoquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:58 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik sprak natuurlijk alleen voor mezelf, en ik ben idd wel blij dat ik die drukte links kan laten liggen
Verder Zeeburger- en Piet Heintunnel.quote:
Fantasia ?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:12 schreef HilarityEnsues het volgende:
is de derde film van Walt Disney Productions en een experimentele animatiefilm uit 1940.
Wat is?
quote:
Jan Hanloquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:25 schreef plagvreugd het volgende:
Tuuuu
Taaa
Taaaaaaaaaa
PWA WAAAAAAAA
bom bom bom bom bom bom bom bom bom bom
Tuuuu
Taaa
Taaaaaaaaaa
PWAA PWAAAAAAAAAAA
bom bom bom bom bom bom bom bom bom bom
Van wie ?quote:
quote:
Juist. Met het vertraagde beeldquote:
Ah, ik heb het punt neem ik aan. (kun je het de volgende keer iets duidelijkre maken? Nu zou ik er zo overheen kunnen kijken)quote:
Ik quote Mark en zette de punten daarin. Moet je de TT van mij eens zien.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:54 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ah, ik heb het punt neem ik aan. (kun je het de volgende keer iets duidelijkre maken? Nu zou ik er zo overheen kunnen kijken)
Hoe ik tong80 met pek besmeerde. Hij quotte immers de verkeerde.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik quote Mark en zette de punten daarin. Moet je de TT van mij eens zien.
Sorry.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:57 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Hoe ik tong80 met pek besmeerde. Hij quotte immers de verkeerde.
White Christmas van Bing Crosby?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:02 schreef plagvreugd het volgende:
dunno, opgezocht, o ja. maar t is niet echt muziek voor deze hitte.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:22 schreef MadMaster het volgende:
De band is dan niet zo moeilijk meer, de song kan ik niet plaatsen...
quote:Titel of uitvoerende artiest is goed voor het punt
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:27 schreef ScottTracy het volgende:
Snow Patrol - Set the fire to the 3rd bar
Mongolië?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:35 schreef ScottTracy het volgende:
Wat is de dunst bevolkte onafhankelijke staat ter wereld?
http://en.wikipedia.org/w(...)y_population_densityquote:
tikkie terugquote:
Geen geld op zak ?quote:
nope. pecunia is geld, dat wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere vraag:
Wat is een film uit 1942 en een Afrikaanse stad?Life isn't fair, it's just fairer than death (William Goldman)
Casablanca ?quote:
Jij mag de vraag stellen. Ga ik naar VIquote:
Legendarisch in Nederlandquote:
geen ideequote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:47 schreef nightcowboy het volgende:
Ook tong is blijkbaar onder de hitte bezweken...
Dan maar een te moeilijke vraag:
[ afbeelding ]
Wiens dochter is dit?
5 tong80quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:47 schreef nightcowboy het volgende:
Ook tong is blijkbaar onder de hitte bezweken...
Dan maar een te moeilijke vraag:
[ afbeelding ]
Wiens dochter is dit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |