Sorry voor de late reactiequote:
Ik heb net 3 doosjes besteldquote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:31 schreef Kyara het volgende:
nee, denk dat ik die maar eens ga bestellen...
medicijnen.nl geloof ik he?
Mijn kraam zei dat als ze de borstvoedingstechniek goed doorhebben, een speentje niet zo'n probleem hoeft te zijn, maar ze raadde het mij nog af omdat mijn dochter al niet goed groeide en door een speen misschien te lang tevreden zou zijn en dus voedingen zou overslaan.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:45 schreef Stansfield het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met het gebruik van een speentje bij borstvoeding. Die gebruikte we wel toen we nog aan het kolven waren. Maar toen we weer overstapte op borstvoeding en dat lukte zij de kraamhulp dat je nu geen speentje meer moet gebruiken. Maar vandaag merkte we dat ze dat toch wel lekker vindt om in slaap te komen. Mag je nou helemaal geen speentje meer gebruiken. Of moet je het gewoon niet te veel gebruiken en heb je dan geen last van tepel speen verwarring?
He, daar zat je nou net op te wachten...quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:47 schreef Kyara het volgende:
Ik ga morgen eens kijken.
Mijn moeder was er vandaag en voor het eerst een stomme reactie. Dat ze nu misschien wel klaar waren met de bv? Nou denk het niet, ze eten nogniets er naast of zo.
tepel speen verwarring gaat voornamelijk over de flessenspeen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:45 schreef Stansfield het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met het gebruik van een speentje bij borstvoeding. Die gebruikte we wel toen we nog aan het kolven waren. Maar toen we weer overstapte op borstvoeding en dat lukte zij de kraamhulp dat je nu geen speentje meer moet gebruiken. Maar vandaag merkte we dat ze dat toch wel lekker vindt om in slaap te komen. Mag je nou helemaal geen speentje meer gebruiken. Of moet je het gewoon niet te veel gebruiken en heb je dan geen last van tepel speen verwarring?
Jammer zo'n reactie! die is best vaak bij jullie toch? ze ziet wel hoe belangrijk het is voor jou en voor je meiden! je zou denken dat ze jou meer erin kan steunenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:47 schreef Kyara het volgende:
Ik ga morgen eens kijken.
Mijn moeder was er vandaag en voor het eerst een stomme reactie. Dat ze nu misschien wel klaar waren met de bv? Nou denk het niet, ze eten nogniets er naast of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |