abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129750054
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 12:35 schreef Phaidra het volgende:
Mijn mini vroeg vandaag voor het eerst zelf om de borst. Hij was een beetje aan het jengelen en komt op me af gelopen. Ik vraag wat er is en vervolgens wijst hij met zijn vinger naar mijn borst en zegt "die!" :Y) O+
O+ O+

Tico, hij kan toch gewoon groente van jullie mee-eten?
pi_129750159
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 12:39 schreef pessie het volgende:

[..]

Poedermelk met vanillesmaak bijvoorbeeld.
Rijstebloem met chocolade smaak, vanaf 6 maanden volgens mij.
Bij 10 weken gepureerde courgette door de flesvoeding doen
Kant en klare pap waar al een groente smaak aan toegevoegd zit.

Moet ik doorgaan? ;)

Phaidra, mijlpaal *O*
:o Echt? wat een bizar iets eigenlijk.
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_129750444
Phaidra O+ lief zeg
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 13:18:50 #129
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_129751035
phaidra, wat lief! O+
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_129751187
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 12:51 schreef WupWup het volgende:

[..]

O+ O+

Tico, hij kan toch gewoon groente van jullie mee-eten?
In de vakantie eten we juist erg vaak 1 pans gerechten. Opbak aardappeltjes, pasta of rijst... of lekker uit eten... Dat gaat m niet worden, bovendien eet hij zn potjes prima.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 13:43:18 #131
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_129751930
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 12:49 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Het is wachten op de eerste potjes met gepureerde pizza.
Bestond dat niet al?

Ik ben van plan om de avonden dat wij iets eten waar Lauren nog niets van kan eten tomaat, komkommer of fruit aan te bieden. Of is dat juist niet goed? Ik kan prima een banaan meenemen naar een restaurant denk iik.
pi_129752020
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 13:43 schreef pessie het volgende:

[..]

Bestond dat niet al?

Ik ben van plan om de avonden dat wij iets eten waar Lauren nog niets van kan eten tomaat, komkommer of fruit aan te bieden. Of is dat juist niet goed? Ik kan prima een banaan meenemen naar een restaurant denk iik.
Geen idee of het goed is... Ik geef Bram gewoon groente in de avond en fruit in de ochtend..
pi_129752072
Ik had pas gewoon even snel een bakje gemaakt met wat stukjes brood, reepjes paprika en een stuk komkommer, en daar was ze wel even zoet mee terwijl wij aan het eten waren. Dus ik zou zoiets ook gewoon doen dan pessie? Ik doe fruit alleen niet als avondeten omdat ze dat overdag krijgt. Al is mn grens ook niet zo hard want blijkbaar is avocado ook fruit en dat geef ik ook weleens 's avonds ;)

Bedankt voor meedenken qua stage en kolven trouwens. Ga het maar gewoon uitproberen, niet van te voren afbouwen en kolf mee, en als het lukt, lukt het, zo niet, kolf ik wel ff op de wc. Qua geen ruimte heb ik er niet zoveel moeite mee.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 13:56:23 #134
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_129752370
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 13:45 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Geen idee of het goed is... Ik geef Bram gewoon groente in de avond en fruit in de ochtend..
Lauren krijgt alleen nog maar groente in de avond. Weet niet wanneer ik een extra eet moment in ga stellen.
pi_129752738
quote:

[..]

Bestond dat niet al?

Deed ik ook, en nog wel eens.
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 14:27:14 #136
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_129753261
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 11:31 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Oh dat wordt nog wat :')

Maar je ziet het ook terug in supermarkten... Een volledig pad aan alle soorten poedermelk wat je maar wilt... .
Oh, maar goed dat we dan niet naar Frankrijk gaan. Ik zou er niet bij stil staan en gewoon in het openbaar gaan voeden ofzo. Moet natuurlijk ook gewoon kunnen maar ik hou ook niet zo van die blikken.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 14:27:43 #137
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_129753274
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 12:39 schreef pessie het volgende:

[..]

Poedermelk met vanillesmaak bijvoorbeeld.
Rijstebloem met chocolade smaak, vanaf 6 maanden volgens mij.
Bij 10 weken gepureerde courgette door de flesvoeding doen
Kant en klare pap waar al een groente smaak aan toegevoegd zit.

Moet ik doorgaan? ;)

Phaidra, mijlpaal *O*
:o

omg :X
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 14:30:33 #138
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_129753369
Wat lief Phaidra O+

:Y)

Ik ben vandaag begonnen met nakolven (waar mogelijk, lukt helaas niet na elke voeding) en ik haal er dan nog zo'n 30 cc uit. Maar als het me 3x lukt op een dag kan ik morgen D bijvoeden met moedermelk ipv kv.
pi_129753436
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 14:34:01 #140
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_129753505
quote:

[..]

Bestond dat niet al?

tomaat is geloof ik allergeen, daar zou ik ff mee wachten.

Ik dacht dat er ook al pizzapotjes waren, maar kon het zo snel niets vinden.
pi_129753563
Oh dus als we pizza eten kan bram gewoon mee eten? :Y)
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 14:38:05 #142
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_129753634
Melk met pizzasmaak! :9
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 14:39:20 #143
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_129753679
pi_129753810
Die potjes, briljant! Ik zou ze alleen al kopen omdat het kan! :)

'Gelukkig' hebben wij een appartementje, dus eigen keuken. Ik was gewoon van plan de blender mee te nemen en eten voor kind net zoals thuis te fabriceren. Is het iets hij ook kan eten, dan door de blender en anders apart groente met iets koken.

En goed om te weten van de bv... ik zou er niet zo bij nadenken inderdaad. Ik voed weinig in het openbaar maar dat komt vooral omdat hij vrij snel was afgeleid. En tegenwoordig drinkt hij nog vrij weinig overdag want bijna tien maanden. Genoeg alternatieven aan eten/drinken inmiddels.

Wat lief dat hij er zelf om vroeg Phaidra! Zo groot al maar toch ook zo klein nog O+
pi_129753911
Oh ik voed gewoon openbaar, ook in frankrijk... Dikke piemel voor ze.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 17:54:53 #146
171422 LadyBlack
paint it black
pi_129759984
quote:
17s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 14:30 schreef Kyara het volgende:
Wat lief Phaidra O+

[ afbeelding ]

Ik ben vandaag begonnen met nakolven (waar mogelijk, lukt helaas niet na elke voeding) en ik haal er dan nog zo'n 30 cc uit. Maar als het me 3x lukt op een dag kan ik morgen D bijvoeden met moedermelk ipv kv.
Dat potje _O-

En ik hoop dat D morgen alleen bv krijgt!! *O*

Er liep net iemand de kolfruimte in :X Stomme doos, er staat notabene op de deur dat ie bezet is :(
pi_129761427
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:54 schreef LadyBlack het volgende:

Er liep net iemand de kolfruimte in :X Stomme doos, er staat notabene op de deur dat ie bezet is :(
Dat gebeurt hier zoooo vaak! -O- Maar gelukkig voelt de binnenkomende persoon zich meest meer gegeneerd.

Ik haalde dochter net op bij kdv en het eerst wat de leidster zei "volgens ons is ze de borstvoeding zat". }:| Ze drinkt daar blijkbaar niet zo goed, volgens mij gewoon omdat ze snel is afgeleid (buitenshuis voeden gaat ook niet zo goed meer). Maar aaargh dit is al de derde keer dat ze er iets over zeggen. En op zich is het ook wel kut dat ze daar weinig drinkt, maar op zich drinkt ze ook nog 5 keer de rest van de dag.
pi_129763671
quote:
17s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 14:27 schreef Kyara het volgende:

[..]

Oh, maar goed dat we dan niet naar Frankrijk gaan. Ik zou er niet bij stil staan en gewoon in het openbaar gaan voeden ofzo. Moet natuurlijk ook gewoon kunnen maar ik hou ook niet zo van die blikken.
Groot onzin.
Ik heb vaak zat in Frankrijk gevoed, helemaal niks aan het handje. Heb nooit rare blikken gehad of wat dan ook. en je weet wel hoe groot mijn dreumes is ;)
Heb haar in een volle restaurant gevoed, in een speeltuin, midden in een drukke winkel centrum enzovoort.

Heb een keer in de supermarkt een voedings-bh gekocht, en de kassier begon over hoe lang zij haar dochter ook heeft gevoed en dat haar jochie nu minder wil drinken hoe ze het mist en zo.
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_129764152
LB fijn, dat E het zelf heeftgeregeld

Phaidra O+

Olf succes met de stage en kolven. Kun je niet gewoon in de lunchpauze kolven. Je hebt vast meer dan 10 minuten pauze voor de lunch toch?

Die junkfood potjes. Kopen en op de kast zetten :)

Ik heb een collega, die francaise is. Ze zat een keer met mij in de vergaderkamer toen ik ging kolven en toen vertelde zij me, dat haar zusje, die al een kind heeft in de auto kolfde. Zou er niet aan willen denken. Maar jij ik kan ook niet de schelpen opdoen bh weer dicht doen en dan niet meer vasthouden ;)
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_129764198
Tinu als je moet dan moet je :D
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')