quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:35 schreef Phaidra het volgende:
Mijn mini vroeg vandaag voor het eerst zelf om de borst. Hij was een beetje aan het jengelen en komt op me af gelopen. Ik vraag wat er is en vervolgens wijst hij met zijn vinger naar mijn borst en zegt "die!"![]()
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:39 schreef pessie het volgende:
[..]
Poedermelk met vanillesmaak bijvoorbeeld.
Rijstebloem met chocolade smaak, vanaf 6 maanden volgens mij.
Bij 10 weken gepureerde courgette door de flesvoeding doen
Kant en klare pap waar al een groente smaak aan toegevoegd zit.
Moet ik doorgaan?
Phaidra, mijlpaal![]()
In de vakantie eten we juist erg vaak 1 pans gerechten. Opbak aardappeltjes, pasta of rijst... of lekker uit eten... Dat gaat m niet worden, bovendien eet hij zn potjes prima.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:51 schreef WupWup het volgende:
[..]![]()
![]()
Tico, hij kan toch gewoon groente van jullie mee-eten?
Bestond dat niet al?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:49 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Het is wachten op de eerste potjes met gepureerde pizza.
Geen idee of het goed is... Ik geef Bram gewoon groente in de avond en fruit in de ochtend..quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:43 schreef pessie het volgende:
[..]
Bestond dat niet al?
Ik ben van plan om de avonden dat wij iets eten waar Lauren nog niets van kan eten tomaat, komkommer of fruit aan te bieden. Of is dat juist niet goed? Ik kan prima een banaan meenemen naar een restaurant denk iik.
Lauren krijgt alleen nog maar groente in de avond. Weet niet wanneer ik een extra eet moment in ga stellen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:45 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Geen idee of het goed is... Ik geef Bram gewoon groente in de avond en fruit in de ochtend..
Deed ik ook, en nog wel eens.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:43 schreef pessie het volgende:
[..]
Bestond dat niet al?
Ik ben van plan om de avonden dat wij iets eten waar Lauren nog niets van kan eten tomaat, komkommer of fruit aan te bieden. Of is dat juist niet goed? Ik kan prima een banaan meenemen naar een restaurant denk iik.
Oh, maar goed dat we dan niet naar Frankrijk gaan. Ik zou er niet bij stil staan en gewoon in het openbaar gaan voeden ofzo. Moet natuurlijk ook gewoon kunnen maar ik hou ook niet zo van die blikken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:31 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh dat wordt nog wat
Maar je ziet het ook terug in supermarkten... Een volledig pad aan alle soorten poedermelk wat je maar wilt... .
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:39 schreef pessie het volgende:
[..]
Poedermelk met vanillesmaak bijvoorbeeld.
Rijstebloem met chocolade smaak, vanaf 6 maanden volgens mij.
Bij 10 weken gepureerde courgette door de flesvoeding doen
Kant en klare pap waar al een groente smaak aan toegevoegd zit.
Moet ik doorgaan?
Phaidra, mijlpaal![]()
tomaat is geloof ik allergeen, daar zou ik ff mee wachten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:43 schreef pessie het volgende:
[..]
Bestond dat niet al?
Dat potjequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:30 schreef Kyara het volgende:
Wat lief Phaidra
[ afbeelding ]
![]()
Ik ben vandaag begonnen met nakolven (waar mogelijk, lukt helaas niet na elke voeding) en ik haal er dan nog zo'n 30 cc uit. Maar als het me 3x lukt op een dag kan ik morgen D bijvoeden met moedermelk ipv kv.
Dat gebeurt hier zoooo vaak!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:54 schreef LadyBlack het volgende:
Er liep net iemand de kolfruimte inStomme doos, er staat notabene op de deur dat ie bezet is
Groot onzin.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:27 schreef Kyara het volgende:
[..]
Oh, maar goed dat we dan niet naar Frankrijk gaan. Ik zou er niet bij stil staan en gewoon in het openbaar gaan voeden ofzo. Moet natuurlijk ook gewoon kunnen maar ik hou ook niet zo van die blikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |