Nou die stuwing is de basis van de productie nu ja. Dat betekent dat het nu lekker op gang is gekomen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:18 schreef Stansfield het volgende:
[..]
We hebben de eerste dagen borstvoeding geprobeerd. Dat ging niet helemaal goed. Daarna goed gekloft en dat was gewoon prima op schema. Dus die stuwing hebben we nu langzaam gehad. Dus dat is toch de basis van de productie? Of heb ik dat mis?
We hebben de druppels. Het gaat even om het deze:quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:32 schreef Ticootje het volgende:
Net als de vitamine k, gewoon de druppeltjes halen. De tabletten mag mama trouwens ook.
Volgens mij heb ik die ook eens gehad ja... Wat is de dosering?quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:58 schreef Stansfield het volgende:
[..]
We hebben de druppels. Het gaat even om het deze:
[ afbeelding ]
Het gaat er alleen even om dat er kind op staat. Of dat ook voor baby's is.
4 druppels per dag.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:59 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die ook eens gehad ja... Wat is de dosering?
Jaquote:
Lauren heeft sinds mei geen vitD gehadquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:06 schreef Ticootje het volgende:
Ja dat is gewoon prima...
Enkel dat die je nu hebt best zoet zijn en met suiker is aangemaakt.. Voor Bram heb ik daarom de smaakloze variant...
Wat me herinnerd, dat die al zeker weer een maand niets heeft gehad.
Ik was er heel secuur in, ook met mn eigen vitamines... Nou ik ga ze maar weer in het zicht zetten..quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:58 schreef pessie het volgende:
[..]
Lauren heeft sinds mei geen vitD gehad![]()
Als de r in de maand is begin ik wel weer.
Als ze genoeg buiten komt hoeft dat toch ook niet? Of als jij genoeg buiten komt ook niet. Ik ga ook pas weer als de 'r' in de maand zit beginnen met vit D.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:58 schreef pessie het volgende:
[..]
Lauren heeft sinds mei geen vitD gehad![]()
Als de r in de maand is begin ik wel weer.
Als het jou rust geeft, zou ik ze in huis halen. Ik had ze net in huis en ook niet nodig, maar ik kan me voorstellen dat je bij voorbaat wat zenuwachtig wordt als je het bij de eerste wel nodig had...quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:48 schreef hilliebillie het volgende:
Excuses dat ik hier zo maar binnen kom vallen, maar met heb een twijfel..
Binnenkort wordt de tweede geboren en die wil ik borstvoeding gaan geven. Bij de eerste heb ik tepelhoedjes nodig gehad vanaf het begin (combi dat J steeds los liet, moeite had met goed aanhappen en ik heel gevoelige tepels had, dus meteen auw)
Nu ben ben ik aan het twijfelen, haal ik vooraf al tepelhoedjes in huis? Zodat ik dat meteen kan gebruiken mocht het zonder niet lukken (waar ik dus erg bang voor ben ivm die hele gevoelige tepels) of wacht ik af en stuur ik m'n man weer op pad als het niet gaat![]()
Iemand hier ervaring mee dat het bij een tweede anders gaat met bv dan bij de eerste? Of kan ik (ongeveer) het zelfde verwachten?
Bij Nathan heb ik ook gevoed met tepelhoedje (en dan nog een hoop poespas om hem op volledig bv te krijgen) uiteindelijk heb ik bij Lauren zo'n andere ervaring gekregen! Ze hapte prima aan, liet niet meer los en deed het allemaal zelf. Ik heb van tevoren contact gehad met mijn ik en dit besproken, zij gaf aan dat als ik weer tepelhoedjes nodig had zij zou zorgen dat ze er zo snel mogelijk kwamen. Verder heb ik gekeken naar waar ze te koop waren en dat opgeschreven voor manlief. Dat gaf mij rust genoeg om ze niet te halen van tevoren.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:48 schreef hilliebillie het volgende:
Excuses dat ik hier zo maar binnen kom vallen, maar met heb een twijfel..
Binnenkort wordt de tweede geboren en die wil ik borstvoeding gaan geven. Bij de eerste heb ik tepelhoedjes nodig gehad vanaf het begin (combi dat J steeds los liet, moeite had met goed aanhappen en ik heel gevoelige tepels had, dus meteen auw)
Nu ben ben ik aan het twijfelen, haal ik vooraf al tepelhoedjes in huis? Zodat ik dat meteen kan gebruiken mocht het zonder niet lukken (waar ik dus erg bang voor ben ivm die hele gevoelige tepels) of wacht ik af en stuur ik m'n man weer op pad als het niet gaat![]()
Iemand hier ervaring mee dat het bij een tweede anders gaat met bv dan bij de eerste? Of kan ik (ongeveer) het zelfde verwachten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |