abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129875282
"Ja mam, ze zijn op dieet." }:|
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 20:09:25 #227
171422 LadyBlack
paint it black
pi_129908845
Pfff voeden is ineens een beetje pijnlijk :X soort schraal gevoel, alsof E al uren aaneengesloten heeft gedronken :{
pi_129910806
Tandjes? Ongesteld? Spruw?
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 20:55:45 #229
171422 LadyBlack
paint it black
pi_129910983
Meeehh ik hoop alledrie niet, maar nr 2 zou natuurlijk wel weer kunnen komen :{

Tandjes lijkt me wat vroeg met <4 maanden (hoewel groene poep en massa's kwijl) en spruw... ik hoop t toch niet, heb ook nog geen tekenen gezien! Zal morgen ff goed in dr mondje spieken.
pi_129911558
Klinkt niet fijn LB.

Klinkt trouwens wel herkenbaar, ik heb dat ook een tijdje gehad. Kwam ineens en wat ook ineens weer over. Geen idee wat het was maar blij dat het weg was.

Ik heb vandaag gevoed midden in een overvolle Duitse cafetaria/lunchroomachtig ding en ik vond het best wel grappig om de verschillende reacties te peilen.
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 21:13:28 #231
171422 LadyBlack
paint it black
pi_129911689
quote:
17s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 21:10 schreef Kyara het volgende:
Klinkt niet fijn LB.

Klinkt trouwens wel herkenbaar, ik heb dat ook een tijdje gehad. Kwam ineens en wat ook ineens weer over. Geen idee wat het was maar blij dat het weg was.

Ik heb vandaag gevoed midden in een overvolle Duitse cafetaria/lunchroomachtig ding en ik vond het best wel grappig om de verschillende reacties te peilen.
Overwegend positief of negatief? :D
pi_129911756
Ik vond dat ouderen wat beter reageerden dan jongeren. De bejaarde Indische mensen naast ons leken het de normaalste zaak van de wereld te vinden terwijl er een meisje tegenover me zat die duidelijk niets wist waar ze moest kijken.
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 21:16:16 #233
171422 LadyBlack
paint it black
pi_129911803
Laatst op Schier zaten mn vriendin en ik te voeden op het terras, en een van de obers vond t ook wel wat lastig :') maar hij maakte er maar een grapje van, dat de kinderen zo te zien al voorzien waren :D
pi_129927018
Kyara, voedt je er dan één of twee tegelijk?
  zondag 11 augustus 2013 @ 07:18:46 #235
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_129927092
Ik voed eigenlijk bijna altijd om en om. Tegelijk voeden alleen bij hoge uitzondering. In het openbaar sowieso niet. Ik kan dan niet lekker zitten, moet echt de juiste kleding aanhebben zodat ik me niet eerst half hoef uit te kleden en ik wil ook weer niet nog meer aandacht op mezelf vestigen dan.

Tegelijk voeden vind ik sowieso een klus om ze allebei te sturen met alleen je bovenarmen.
pi_129927102
Logisch ja. Nog ff en ze zitten zelf natuurlijk, hoef je dan ook weinig meer aan te sturen O+
  zondag 11 augustus 2013 @ 07:24:05 #237
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_129927112
Ja, dat klopt. Met nu al aan J bij het liggend voeden dat ze zichzelf aanlegt. Draait op haar zij en hap. Soms nog voor ik zelf goed en wel lig :D
pi_129928285
:W

Ik ga proberen hier wat mee te lezen.

Eergisteren bevallen. Mijn meisje had de eerste dag nog erg veel last van ingeslikt vruchtwater, maar begint wel steeds beter aan te happen. Vannacht de eerste krampjes, echt zielig!

Ik kolf wel als ze niet aan wil happen, en de eerste druppels heb ik daar gespot en ook aan haar kunnen geven. Ik vind het wel weer pittig(en die onzekerheid op dit moment. :X ), maar ze is nog geen 48 uur oud, dus het gaat goedkomen!
  zondag 11 augustus 2013 @ 11:47:07 #239
171422 LadyBlack
paint it black
pi_129930312
Laiv, gefeliciteerd!! *O* En goed om wat te kolven als ze zelf niet drinkt, ik wou dat ik dat ook had gedaan.

Hopelijk snel een goed drinkend meisje zonder krampjes!
pi_129932686
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 09:51 schreef laiveneertiekje het volgende:
:W

Ik ga proberen hier wat mee te lezen.

Eergisteren bevallen. Mijn meisje had de eerste dag nog erg veel last van ingeslikt vruchtwater, maar begint wel steeds beter aan te happen. Vannacht de eerste krampjes, echt zielig!

Ik kolf wel als ze niet aan wil happen, en de eerste druppels heb ik daar gespot en ook aan haar kunnen geven. Ik vind het wel weer pittig(en die onzekerheid op dit moment. :X ), maar ze is nog geen 48 uur oud, dus het gaat goedkomen!
Gefeliciteerd!
Onze dochter is morgen 2 weken oud. Dat het pittig is en onzeker dat kan ik zeker beamen. Er gebeurt natuurlijk altijd wat als de kraamhulp weg is. En je vraagt je wel 1000x af of je het goed doet. Maar je maakt jezelf gekker dan nodig hoor. Gewoon kijken of ze goed slaapt/drinkt/plast/poept dan is alles in orde.
pi_129936539
Laiveneertiekje, gefeliciteerd! *O*
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_129940352
Ze was vanmorgen in totaal 350 gram afgevallen, dus in overleg toch elke keer maar 20 mL bijvoeding tot de borstvoeding goed op gang is. Verloskundig en kraamhulp vonden het niet heel dringend nodig, maar wel even goed om te doen.

Afgelopen kolfsessie kon ik iig iets in een spuitje opzuigen, en dat heeft ze gehad. En voor dag 2/start dag 3 is het al heel mooi dat het zoveel is.

We gaan morgen wel even tepelhoedjes halen, het aanhappen is wat erg moeizaam op dit moment.
pi_129942676
*O* Gefeliciteerd met de geboorte van je dochter Laiveneertiekje O+ Hoop dat ze de borst snel onder de knie krijgt en lekker gaat groeien op jouw melk!

LB, hier ook aan 1 kant zo'n gevoel, maar Nin heeft wel lang gedronken aan beide borsten afgelopen dagen, dus ik hoop hier wel op schraalheid!

Stansfield, je klinkt al als een volleerde vader O+ Fijn dat het lekker gaat daar!

En wat grappig om de publieke reacties te peilen omtrent het voeden in het openbaar! Ik let eigenlijk nooit op andere mensen :D Maar dit klinkt wel grappig, dus de volgende keer ga ik ook eens proberen op te letten!
pi_129951009
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 16:04 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ze was vanmorgen in totaal 350 gram afgevallen, dus in overleg toch elke keer maar 20 mL bijvoeding tot de borstvoeding goed op gang is. Verloskundig en kraamhulp vonden het niet heel dringend nodig, maar wel even goed om te doen.

Afgelopen kolfsessie kon ik iig iets in een spuitje opzuigen, en dat heeft ze gehad. En voor dag 2/start dag 3 is het al heel mooi dat het zoveel is.

We gaan morgen wel even tepelhoedjes halen, het aanhappen is wat erg moeizaam op dit moment.
Bij ons gaat het ook met tepelhoedjes. Pas weer een keer zonder geprobeerd. Maar dan glijdt ze er gewoon vanaf. Dus lekker met tepelhoedjes. Niks aan het handje.

@Bellelena. Tnx gaat me op zich ook wel goed af moet ik zeggen.
  zondag 11 augustus 2013 @ 20:31:07 #245
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_129951092
L'tiekje, welkom en hopelijk heb je je productie snel op orde!
  zondag 11 augustus 2013 @ 20:42:04 #246
171422 LadyBlack
paint it black
pi_129951531
Een van mijn vriendinnen is net gestopt met borstvoeding; ze was van 2x kolven op het werk naar 1x gegaan (bij 36 uur werken), en voedde thuis alleen nog 's ochtends. Nu weet ik wel weer waar ik het voor doe, dat stomme kolven op mn werk! Kan me er echt niets bij voorstellen dat ik mn meiske nooit meer aan de borst zou hebben :o
pi_129951696
Dat is precies waarom ik ook nog kolf LB! Ik wil september nog kolven, daarna stoppen. Dan heb ik een jaar op mijn werk gekolfd en dan vind ik het wel weer mooi geweest.

@Tepelhoedjes, tot 3 maanden hier ook met die dingen gevoed, ze hebben bij ons de borstvoeding gered, ondanks de grote hekel die ik eraan had!
Mama van F. (2012) en M. (2016)
  zondag 11 augustus 2013 @ 20:48:32 #248
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_129951828
Ik was de tepelhoedjes dankbaar. Het heeft ervoor gezorgd dat Nathan kon aantallen waardoor hij uiteindelijk 2 jaar borstvoeding heeft gehad. Na ruim 4 maanden was Nathan groot genoeg om zelf aan te happen en konden we afbouwen.
pi_129967478
Ik hoopte dat het dit keer helemaal zonder kon, maar ik zal er wel niet aan ontsnappen. De stuwing lijkt wat te beginnen en daardoor wordt het aanhappen nog lastiger.

Vannacht heeft ze nog wel 30 minuten bij mij gedronken, maar ze was wel steeds lastig wakker te krijgen. Zometeen dus maar weer in overleg.

Het kolven levert nu in plaats van druppels een mL of 5 op, vooruitgang dus!
pi_129969068
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 20:42 schreef LadyBlack het volgende:
Een van mijn vriendinnen is net gestopt met borstvoeding; ze was van 2x kolven op het werk naar 1x gegaan (bij 36 uur werken), en voedde thuis alleen nog 's ochtends. Nu weet ik wel weer waar ik het voor doe, dat stomme kolven op mn werk! Kan me er echt niets bij voorstellen dat ik mn meiske nooit meer aan de borst zou hebben :o
Hoe oud is haar baby? Dat dat zo snel gaat, nu ben ik bang!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')