SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Juli-squat challengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groepSPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Arquero op 02-08-2013 10:14:27 ]![]()
Yay toptien van het leaderboard! Nobody run!!!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Zal vanavond minder dan 30 meter lopenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:29 schreef La_Tramposa het volgende:
Yay toptien van het leaderboard! Nobody run!!!![]()
![]()
Ik heb vanmorgen wel een record neergezet. Ik heb nog nooit zo'n hoge hartslag gemeten. Hoogste stond op 188, maar vanmorgen de 189 gehaald. Ik word jonger!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Je knapt ervan op he, zo'n loopje
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Sorryquote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:29 schreef La_Tramposa het volgende:
Yay toptien van het leaderboard! Nobody run!!!Ik zie nu dat ik #8 sta met 34km. Dat is volgens mij een PR
Vandaag m`n laatste snelheidswerk gedaan voor de City2Surf. 4x1600 meter @ 5:05 min/km met 800m rust ertussen. Het ging zó soepel, ik leek vleugels te hebben. Voelde zo ontzettend lekker.
Ik heb zelfs nog een bekertje verdiend op Endomondo, voor aantal km in 1 uur (10.55km).
Zondag een lekker rustige LDL van 14,5km en volgende week lekker rustig aan om zondag te kunnen knallen! Ik begin er echt giga veel zin in te krijgen, terwijl ik er vorige week nog helemaaaal geen zin in had![]()
![]()
Zo mezelf ook maar even aan de Challenge voor 2013! toegevoegd. Zoals al vaker gezegd, begin feb van dit jaar pas begonnen. Nog te veel onregelmatigheid in het lopen.. komt tevens omdat ik ook nog regelmatig op de racefiets stap en ook kickbox. Maar 250 moet haalbaar zijn.= What else do you have to do on a saterdaynight =![]()
Zucht, nu moet ik morgen wel weer lopen! :pquote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:25 schreef Levitas het volgende:
[..]
SorryIk zie nu dat ik #8 sta met 34km. Dat is volgens mij een PR
Vandaag m`n laatste snelheidswerk gedaan voor de City2Surf. 4x1600 meter @ 5:05 min/km met 800m rust ertussen. Het ging zó soepel, ik leek vleugels te hebben. Voelde zo ontzettend lekker.
Ik heb zelfs nog een bekertje verdiend op Endomondo, voor aantal km in 1 uur (10.55km).
Zondag een lekker rustige LDL van 14,5km en volgende week lekker rustig aan om zondag te kunnen knallen! Ik begin er echt giga veel zin in te krijgen, terwijl ik er vorige week nog helemaaaal geen zin in hadIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
http://www.bbc.co.uk/news(...)low_facebook_bbcnews
Voor als je eens wat anders wilt dan een ochtendloopje als workout
Ja doei.![]()
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:47 schreef motorbloempje het volgende:
Voor als je eens wat anders wilt dan een ochtendloopje als workout
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Lol, ik moet er niet aan denken...quote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:47 schreef motorbloempje het volgende:
Voor als je eens wat anders wilt dan een ochtendloopje als workout![]()
Ja waar moet die GHB dan in, als er er geen alcohol is?
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Wat is de beste hardloop app die geen gebruik maakt van 3G maar enkel GPS?"Ik heb nog met hem gekoerst"![]()
Volgens mij heeft geen van allen 3g nodig. GPS is all you need.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:26 schreef ThePlaneteer het volgende:
Wat is de beste hardloop app die geen gebruik maakt van 3G maar enkel GPS?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ah ok, ik ga wel ff testen dit weekend dan. Dacht dat Strava altijd zat te zeuren om connection.
GPS kun je wel gewoon in het buitenland gebruiken toch?"Ik heb nog met hem gekoerst"![]()
GPS signalen ontvangen is net zoiets als radio luisteren. Dat wordt gewoon uitgezonden en je apparaat luistert gewoon naar wat er voorbij komt.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:37 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ah ok, ik ga wel ff testen dit weekend dan. Dacht dat Strava altijd zat te zeuren om connection.
GPS kun je wel gewoon in het buitenland gebruiken toch?NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Alleen voor het uploaden van je activiteit, aan het einde. Maar dat kun je ook later pas doen..quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:37 schreef ThePlaneteer het volgende:
GPS kun je wel gewoon in het buitenland gebruiken toch?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ok ok.
Wat heeft jullie voorkeur?
1. Nike running
2. Runkeeper
3. Endomondo"Ik heb nog met hem gekoerst"![]()
1. 3quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:46 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ok ok.
Wat heeft jullie voorkeur?
1. Nike running
2. Runkeeper
3. Endomondo
2. 2
3. 1Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik vind Strava eigenlijk beter dan Endomondomaar alle hardlopers hier gebruiken Endomondo, dus dan maar alletwee aan :p
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Het is ook meer om alleen de .gpx te tracken en bij thuiskomst handmatig up te loaden naar Strava
"Ik heb nog met hem gekoerst"![]()
Ik gebruik zelf RunKeeper, en bevalt me prima, dus nooit een andere geprobeerd eigenlijk
= What else do you have to do on a saterdaynight =![]()
En uiteindelijk kan je het van de meesten ook weer exporteren en bij een ander importeren, dus echt gebonden aan een systeem ben je dan niet meer.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
als je het om de gpx gaat en je hebt android kun je ook myTracks gebruiken. Dat is meer no-nonsense...quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:51 schreef ThePlaneteer het volgende:
Het is ook meer om alleen de .gpx te tracken en bij thuiskomst handmatig up te loaden naar Strava![]()
Er zit geloof ik nog wel een verschil in hoeveel punten er geregistreerd worden. Endomondo had toen ik het nog actief gebruikte (als in, op m'n telefoon om m'n rondje te registreren) de neiging om wat weinig punten op te slaan, en bochtjes iets teveel af te ronden. Runkeeper sloeg weer meer punten op, maar daardoor krijg je ook meer onnauwkeurigheden mee en werd bij mij een (stuk) langere afstand genoteerd.![]()
Heb altijd runkeeper gebruikt, werkt prima. Endomundo er bij voor hier. En sinds ik een Garmin heb, ook Garmin Connect. Elke training 3 keer uploaden dus![]()
![]()
ik gebruikte eerst Sportstracker (tja nog uit mijn nokia tijd), die logde steenvast +10% in afstand. Totdat ik hem op een HTC ging gebruiken, toen was het ineens veel minder wat ie logde.
Lag ook aan de HTC, die vond het wel een goed plan om GPS uit te schakelen als het beeldscherm in slaapstand ging. Dus proberen met beeldscherm vol aan -> batterij veel te snel leeg
Polar GPS watch is toch wel wat fijner
Hmm, mijn S2 weigert goed GPS te gebruiken zonder internetverbinding...
"Ik heb nog met hem gekoerst"![]()
http://www.sports-tracker.com/#/workout/Joel89/81cuq23uau0b7e0j
Ik gebruik sprorts-tracker, maar de laatste keer was hij helemaal de weg kwijt. Zie link.
Ligt dit mede aan de app? Of kan het ook doordat ik mn telefoon in mn hand had ipv in een belt?
Vind nadeel van endomundo dat je voor grafieken enzo moet betalen.
Misschien runkeeper eens proberen volgende keer.![]()
YUR zei dat de Egmond inschrijving is geopend.
Dat is er wel 1 die je ooit eens moet lopen toch?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Je moet niks!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:30 schreef Daywalk3r het volgende:
YUR zei dat de Egmond inschrijving is geopend.
Dat is er wel 1 die je ooit eens moet lopen toch?
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
pfft hou effe op, ik heb er al genoeg die ik ooit eens moet lopen...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
![]()
Ik moo'edquote:inderdaad niks. Maar wil wel, vermits het een aanradert is.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Egmond moet!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:37 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik moo'edinderdaad niks. Maar wil wel, vermits het een aanradert is.
daar worden, op een goede vorstige winterdag, de joggers van de runners gescheiden
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
In de app? Ik meen me te herinneren dat ik een premium versie nodig had om die te zien.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:23 schreef motorbloempje het volgende:
Gewone snelheids-, hoogtemeter- en hartslaggrafieken zijn gewoon gratis
Of kan je na het uploaden meer zien dan in de app zelf?![]()
Arquero, would you be so kind please.
1
2[b]12 januari 2014 - [url=http://www.pwnegmondhalvemarathon.nl]PWN Egmond Halve Marathon (Egmond)[/url][/b]
[*] Daywalk3r- HM
Schrijf me vanavond ff in
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Online kun je meer zienquote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:55 schreef RunnerAdd het volgende:
[..]
In de app? Ik meen me te herinneren dat ik een premium versie nodig had om die te zien.
Of kan je na het uploaden meer zien dan in de app zelf?
Ja doei.![]()
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:56 schreef Daywalk3r het volgende:
[ code verwijderd ]
Doe ff mee danquote:
heb hem 18 jaar geleden al gedaanquote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:04 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
heb hem 18 jaar geleden al gedaan
Zet je erbij.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:56 schreef Daywalk3r het volgende:
[ code verwijderd ]
Zit nog ff te twijfelen. Takkestuk rijden vanaf hier plus ik moet nog eens goed gaan kijken hoe ik tegen die tijd zit met training richting CPC of Midwinter marathon.![]()
Voor mij is alles een takkestuk rijdenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:18 schreef Arquero het volgende:
[..]
Zet je erbij.
Zit nog ff te twijfelen. Takkestuk rijden vanaf hier plus ik moet nog eens goed gaan kijken hoe ik tegen die tijd zit met training richting CPC of Midwinter marathon., dus ik dacht van och nog geen plannen dan denk ik dus hop!
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:18 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Voor mij is alles een takkestuk rijden, dus ik dacht van och nog geen plannen dan denk ik dus hop!
Ff lekker over het strand hobbelen![]()
![]()
Voor mij idem een klere eind rijden. Maar ik ga die sowieso ooit lopen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:18 schreef Arquero het volgende:
[..]
Zet je erbij.
Zit nog ff te twijfelen. Takkestuk rijden vanaf hier plus ik moet nog eens goed gaan kijken hoe ik tegen die tijd zit met training richting CPC of Midwinter marathon.
Midwinter is dan weer iets dichterbij...![]()
Nou schrijf je in!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:22 schreef streamnl het volgende:
[..]
Voor mij idem een klere eind rijden. Maar ik ga die sowieso ooit lopen.
Midwinter is dan weer iets dichterbij...
Gut, het wordt hier steeds warmer.
*drinkt pints water*
Straks nog even een smoothie en dan moet 't genoeg zijn voor de run vanavond. Neem nog wel een banaan mee in de camelbak voor de zekerheid.Ja doei.![]()
Ik kan met 't fietsje naar een plek waar een bus vandaan gaatIk kan ook helemaal met de fiets, maar het is toch nog 10km en met slecht weer/harde tegenwind is dat niet erg prettig. Vorig jaar was het qua bussen erg goed geregeld!
![]()
Ik zit al te f5en op die van Geldropquote:![]()
Maar ik moest even zoeken waar je ook alweer woont. Maar die midwinter valt toch wel mee vanaf waar jij woont?![]()
Ja, de simpelste. Lekker klein, niet te duur en er kan max. twee liter in. Ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:05 schreef Arquero het volgende:
[..]
Hier ook. Jij had ook die van Decathlon toch?![]()
Ik ga voor de CPC, afspraak met mijn zusquote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:18 schreef Arquero het volgende:
[..]
Zet je erbij.
Zit nog ff te twijfelen. Takkestuk rijden vanaf hier plus ik moet nog eens goed gaan kijken hoe ik tegen die tijd zit met training richting CPC of Midwinter marathon.
Voor als je écht nog een once-in-a-lifetime ding zoekt die NIET in de bloedhitte plaatsvindt:
http://thespinerace.com/
Wel in de kou, dat dan weer wel
Ja doei.![]()
Wat een heerlijk zomers weertje vandaag
Maar geen hardloopweer...
Zou vrijdag avond gaan onweren, dus zaterdagochtend lijkt me een prima moment voor een loopjeMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik hoor net dat mijn SPIbelt bezorgd is. Jahaaaaa!
Lopen gaat 'm niet worden vanavond. Te warm, punt. Dat wordt zaterdag, dagje voor mijn sportieve hoogtepunt deze week![]()
![]()
Ik vond Egmond vorig jaar op zich best geinig, maar ik weet niet of ik m snel nog een keertje loopF means you're fucked![]()
Ik wil Egmond wel lopen. Ooit. Geen idee of ik dat haal voor komend jaar, maar anders het jaar erop ofzo.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik ga Egmond ook lopen denk ik. Lekker dicht bij mijn ouders huis, en ik ben wel gewend door de duinen te lopen, vind dat ook wel leuk. Alleen over het strand wordt zwaar
Welnee, kwestie van het juiste pad kiezen en je loopt lekkerder dan op asfalt. Het is alleen een klein stukje bikkelen om het strand op te komen en om er weer af te raken. Zeker af, want dan mag je meteen een leuk duintje op.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:21 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik ga Egmond ook lopen denk ik. Lekker dicht bij mijn ouders huis, en ik ben wel gewend door de duinen te lopen, vind dat ook wel leuk. Alleen over het strand wordt zwaarF means you're fucked![]()
Ik ga maar op mijn blote knietjes op het hete asfalt bidden dat het volgende week niet zo warm is. Eerste km ging prima. Iets te prima, dus vertraagd en toen kwam er lood in m'n benen en nog meer lood en nog meer lood en ben ik maar weer rustig naar huis gewandeld. Zelfs dat was een helse onderneming. Ben je eindelijk thuis, zegt een buurman: het is toch helemaal geen weer om hard te lopen? Nee dus.![]()
Volgens mij is de webmaster nog niet terug van zijn dayjobquote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:25 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik zit al te f5en op die van Geldrop![]()
Maar ik moest even zoeken waar je ook alweer woont. Maar die midwinter valt toch wel mee vanaf waar jij woont?
Zal wel vanavond ergens worden, als het al vandaag wordtMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik heb (kuch kuch) geduld...quote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:33 schreef Guard het volgende:
Volgens mij is de webmaster nog niet terug van zijn dayjob
Zal wel vanavond ergens worden, als het al vandaag wordt![]()
![]()
Zekers, super mooi gebied daar. Zeker de afstanden vanaf de 21 km komen door een mooi gevarieerd gebied, maar dat is allemaal nog net te ver voor mij. Denk zelf aan de 15quote:Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
De 30 zou ik dan moeten kunnen halen...quote:
Maar ik twijfel nog wel.Ik ben opgegroeid in Geldrop. Het is inderdaad een heel mooi gebied.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:56 schreef Guard het volgende:
Zekers, super mooi gebied daar. Zeker de afstanden vanaf de 21 km komen door een mooi gevarieerd gebied, maar dat is allemaal nog net te ver voor mij. Denk zelf aan de 15
Maar je loopt nu toch al 10? November is nog ver weg.
Je kan nog veel trainen tot dan![]()
![]()
nah valt tegen, ga nog vaak op vakantie..quote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:57 schreef streamnl het volgende:
Ik ben opgegroeid in Geldrop. Het is inderdaad een heel mooi gebied.
Maar je loopt nu toch al 10? November is nog ver weg.
Je kan nog veel trainen tot dan![]()
Dan wil ik nog wel gaan lopen, maar schema aanhouden is dan teveel gevraagd.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Dat is ook één van de reden dat ik twijfel. De andere is of ik dan niet (weer) te snel ga.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:03 schreef Guard het volgende:
[..]
nah valt tegen, ga nog vaak op vakantie..
Dan wil ik nog wel gaan lopen, maar schema aanhouden is dan teveel gevraagd. lastiger
Maar op dit moment voelt alles goed aan dus ik zou genoeg tijd ervoor hebben.
[ Bericht 1% gewijzigd door streamnl op 01-08-2013 18:17:42 ]![]()
Ik heb gewoon voor mezelf besloten dat in ik 2013 tot de 15 km ga (TVN en Mescherbergloop heb ik al met potlood in de agenda gezet waar ik de 15 wil lopen). Dan volgend jaar verder, uiteindelijk de HM tijdens de CPC. En als ik daar dan ben, dan zie ik wel weer verder.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:06 schreef streamnl het volgende:
[..]
Dat is ook één van de reden dat ik twijfel. De andere is of ik dan niet (weer) te snel ga.
Maar op dit moment voelt alles goed aan dus ik zou genoeg tijd ervoor hebben.
Jou kennende denk ik dat je ook al een aardig idee wat je nog wilt dit jaar en dan weet je eigenlijk stiekem allang of die 30 dan wel of niet past
Dat is me ook wat. Vorige week is mijn laptop gekletterd, harde schijf stuk en waarschijnlijk alle data ook. Maar dus ook mijn schema weg. Nu met het Schema op Maat datzelfde schema opnieuw uitgedraaid, maar nu moet ik soms vier keer per week!
En morgen dus ook weer een hersteltraining. Volgens mij herstel ik echter beter met een Cornetto op m'n balkon.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
's Avonds is de temperatuur wel iets hoger dan in de ochtend, maar het voordeel is dat je dan al een dag actief bent geweest en beter geacclimatiseerd. Aangezien je met dit weer het beste kan lopen rond zonsopgang en zonsondergang zal je als je comfortabel wilt lopen in de ochtend nog een uurtje eerder moeten vertrekken.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:31 schreef Quinazoline het volgende:
Vanmorgen maar een alternatief geprobeerd omdat het vanavond te warm is om te lopen. Om 9 uur was ik dus terug van 10 km. Zit nu op mijn werk, en ik zweet nog steeds. Ben er niet zeker van dat dit wel een succes is.
[ Bericht 0% gewijzigd door Ach3r0n op 01-08-2013 20:12:13 ]![]()
Willen en wijsheid zijn vaak 2 verschillende dingen bij mijquote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:18 schreef Guard het volgende:
Ik heb gewoon voor mezelf besloten dat in ik 2013 tot de 15 km ga (TVN en Mescherbergloop heb ik al met potlood in de agenda gezet waar ik de 15 wil lopen). Dan volgend jaar verder, uiteindelijk de HM tijdens de CPC. En als ik daar dan ben, dan zie ik wel weer verder.
Jou kennende denk ik dat je ook al een aardig idee wat je nog wilt dit jaar en dan weet je eigenlijk stiekem allang of die 30 dan wel of niet past
Maar na 3 blessures ga ik voor safe en kies ik de 21K. Ik train gewoon door en zie wel hoe ver ik dan ben.
Ik kreeg sowieso een mooi aanbod van de mensen van Scarabee.
Hun lopen regelmatig in België en zuid limburg met een klein groepje. Als ik wat verder kan lopen mag ik met hun mee![]()
Hun lopen meestal dan rond de 30K want "voor 5K ga ik niet heel dat pokke-eind rijden". Dus ik heb een mooie doel om voor te trainen. Lijkt me erg gezellig!![]()
Bij mij dus ook, beetje te snel gegaan, en mijn lichaam heeft even een stopteken gegeven.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:59 schreef streamnl het volgende:
[..]
Willen en wijsheid zijn vaak 2 verschillende dingen bij mij
Daarom nu ook mijn 2013 doel tot 15 km en niet verder. Geeft een hoop rust in mijn kop.Oeh nice, heuvels, heel veel heuvelsquote:Ik kreeg sowieso een mooi aanbod van de mensen van Scarabee.
Hun lopen regelmatig in België en zuid limburg met een klein groepje. Als ik wat verder kan lopen mag ik met hun mee![]()
Hun lopen meestal dan rond de 30K want "voor 5K ga ik niet heel dat pokke-eind rijden". Dus ik heb een mooie doel om voor te trainen. Lijkt me erg gezellig!
Goed voornemen! Heb je al een wensenlijstje met loopjes.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:18 schreef Saysem het volgende:
Voornemen: vanaf volgende maand en heel 2014 elke maand een wedstrijd.Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Er komen hier vanzelf wel suggesties voorbij. December zou de Mescherbergloop kunnen worden, Januari dan Egmond, Oktober waarschijnlijk een marathon...
Ideeën voor februari?![]()
Waar is die dan?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:25 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik zit al te f5en op die van Geldrop![]()
Maar ik moest even zoeken waar je ook alweer woont. Maar die midwinter valt toch wel mee vanaf waar jij woont?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Schoorl! Maar dat is voor jou ook weer zo aan de andere kant van de wereldquote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:46 schreef Saysem het volgende:
Er komen hier vanzelf wel suggesties voorbij. December zou de Mescherbergloop kunnen worden, Januari dan Egmond, Oktober waarschijnlijk een marathon...
Ideeën voor februari?![]()
![]()
In Geldropquote:![]()
Je bedoeld die andere...
Die is in ApeldoornSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haha op zich geen punt, maar dan wordt het toch Egmond óf Schoorl denk ik.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:50 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Schoorl! Maar dat is voor jou ook weer zo aan de andere kant van de wereld![]()
Godsgloeiende wat is het warm om te lopen! 65 min in LSD tempo, was niet vooruit te branden... Wel mooi constant gelopen, nou ja zo mooi was het niet...
http://www.endomondo.com/workouts/224532955/11291298![]()
Ben op zoek naar shorts met ritszakken voor m'n telefoon. Iemand aanraders?"A goal without a plan is just a wish." - Antoine de Saint-Exupery![]()
In Schoorl kun je eventueel ook 30km lopen, mocht je daar zin in hebben. Het is volgens mij iets minder massaal dan Egmond, wel ook een heel mooi parcours.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:58 schreef Saysem het volgende:
[..]
Haha op zich geen punt, maar dan wordt het toch Egmond óf Schoorl denk ik.![]()
Een SPI-beltquote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:00 schreef Neraice het volgende:
Ben op zoek naar shorts met ritszakken voor m'n telefoon. Iemand aanraders?![]()
![]()
lol wilde al een "in before spibelt" plaatsen maar was la te laatquote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:00 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
In Schoorl kun je eventueel ook 30km lopen, mocht je daar zin in hebben. Het is volgens mij iets minder massaal dan Egmond, wel ook een heel mooi parcours.Schoorl
![]()
![]()
Liever nietquote:Of misschien wel eigenlijk, wat kosten die dingen?
"A goal without a plan is just a wish." - Antoine de Saint-Exupery![]()
20 eurotjesquote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:02 schreef Neraice het volgende:
[..]
Liever nietOf misschien wel eigenlijk, wat kosten die dingen?
Ja zag het net. Koop wel zo'n ding. Is de waterafstotende versie de moeite waard?quote:"A goal without a plan is just a wish." - Antoine de Saint-Exupery![]()
Ja.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:09 schreef Neraice het volgende:
[..]
Ja zag het net. Koop wel zo'n ding. Is de waterafstotende versie de moeite waard?![]()
wauw!! Lekkere uitdaging voor je.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:56 schreef Daywalk3r het volgende:
[ code verwijderd ]
Schrijf me vanavond ff inIk ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
21 lukt me wel. Hoe dat op het strand enzo gaat weet ik niet. Eerst strongmanrun, diepe hel en 7heuvelenloop. En wellicht nog een hm dit jaar.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:13 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
wauw!! Lekkere uitdaging voor je.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Hier ook geen SPI-belt[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik heb er 1, maar gebruik hem nooit
Houd dan dit topic goed in de gaten. Kan je hem doorverkopenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:36 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik heb er 1, maar gebruik hem nooit![]()
![]()
Nouja heel soms gebruik ik hem. (2 x omdat mijn garmin leeg was)quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:38 schreef streamnl het volgende:
[..]
Houd dan dit topic goed in de gaten. Kan je hem doorverkopenom die 20 euro doe ik geen moiete.
Rugzak van de decathlon. Ideaal met waterzak!Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
joggers...quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:26 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
idem! En nog nooit gemist ook eigenlijk/.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
!quote:Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Gaaf ding!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:44 schreef Guard het volgende:
Voor op de wishlist:
http://www.trainingmask.com/Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Meh... Nee dat lijkt me totaal niks.quote:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Zo, hier vandaag 17 palen een meter diep de grond ingegraven als Fundament voor een terras. Dat was best een tikkie zweten. Toch nog maar ff rondje van 5.5 gelopen ook. Ik ben versleten. En ik moet nog 13 palen ( en daarna nog 10 hardhouten regels op maat zagen en vastschroeven op 35 palen en vervolgens 40 vlonderplanken vastschroeven)![]()
Vanavond om negen uur was het nog steeds 29 C, maar ik ben toch gaan lopen. Duurloopje van 8 km, iedere kilometer 30s versnellen. Afsluiten met een paar 100 meters snel. Het ging op het laatst niet erg soepel meer door het overmatige vochtverlies, maar ergens viel de hitte me nog mee ook. Natuurlijk loop je door een deken en is je hartslag sky high, maar ik heb het tegen alle verwachtingen in dus gewoon overleefd.
Nu een koude douche.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pas laat gaan lopen, want ik was druk en het was toch te warm om eerder te gaan.. Van tevoren had ik bedacht om vijf km te gaan lopen, waarvan 1 km rustig warm lopen en een km cooling down, en de drie tussenliggende kilometers flink door te lopen. Gezien de warmte werd het plan echter gewoon vijf km lopen.
Eerste twee kilometer waren zwaar bagger. Ik leek geen lucht te krijgen en mijn benen wilden niet. Na 2/2,5 kilometer had ik het vals plat omhoog voor het grootste gedeelte gehad en toen ging het eigenlijk wel lekker. Tot kilometer vier redelijk voluit gegaan, daarna weer af en toe rustig gedaan om een slokje te drinken. Het was een loopje met veel wandelpauzes, maar toch nog een redelijk tempo toen ik eenmaal op gang was. Tot mijn verbazing zelfs mijn cooper verbeterd van 1,97 naar 2,00.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik dacht het zal wel afkoelen vanavond, maar helaas. Ik geef het morgenochtend wel een nieuwe kans, want dit trek ik echt niet. ;-)“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle![]()
Die heb ik ook ja.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:34 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ja, de simpelste. Lekker klein, niet te duur en er kan max. twee liter in. Ik ben benieuwd.
Vanavond voor het eerst gebruikt en ik ben er erg blij mee. Zit niet in de weg, het hobbelt niet, het schuurt niet, echt perfect. Vanavond tijdens de training eigenlijk continu kleine slokjes genomen en na de training had ik geen dorst. Normaal drink ik eerst een liter water zodra ik binnen stap. Dit voelt veel beter
Voor die 2 tientjes echt een prima koop!![]()
Morgen wordt het nog veel warmer! Vroeg opstaan!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:22 schreef LadyOracle het volgende:
Ik dacht het zal wel afkoelen vanavond, maar helaas. Ik geef het morgenochtend wel een nieuwe kans, want dit trek ik echt niet. ;-)
@Arquero krijg je niet zo'n enorme zweetrug met een cambelbag?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ja... Kolere vakantiehuisjequote:in die 6 jaar dat ik die hut heb heb ik bijna elk jaar een "projectje". En gek genoeg is het altijd 30+ graden als ik ze plan.
![]()
Nee, viel me mee. Nou zweet ik normaal toch wel aardigquote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:25 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Morgen wordt het nog veel warmer! Vroeg opstaan!
@Arquero krijg je niet zo'n enorme zweetrug met een cambelbag?maar ik heb er echt geen last van gehad. Vind het eigenlijk fijner dan zo'n riem met flesjes of een bidon.
![]()
Dan komt dat wilde mannenvleesch goed uit toch?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja... Kolere vakantiehuisjein die 6 jaar dat ik die hut heb heb ik bijna elk jaar een "projectje". En gek genoeg is het altijd 30+ graden als ik ze plan.
![]()
![]()
nou voor m'n buurvrouw misschien, maar ik hou toch liever droge moobs als ik in de tuin zit.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:27 schreef Arquero het volgende:
[..]
Dan komt dat wilde mannenvleesch goed uit toch?![]()
Dan moet je wel héél vroeg opstaan. Het zou om 8 uur al makkelijk 25 graden kunnen zijn.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:25 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Morgen wordt het nog veel warmer! Vroeg opstaan!
Als je in het westen woont zou ik tot morgenavond wachten, wellicht dat het daar dan afkoelt met een westenwind.![]()
Garmin net genoeg opgeladen om een rondje te maken. Daarna waterzak met een liter water omgegespt en gegaan. Na een kilometer besloten om weer naar huis te gaan om die zak af te doen. De temperatuur voelde inmiddels acceptabel (nog altijd een graad of 26 a 27) en ik voelde me niet erg dorstig of zweterig. Bovendien beweegt dat ding toch wel een beetje heen en weer en dat kost energie. Zak thuis gedumpt en weer gaan lopen. Het bos in, maar de zon gaat alweer redelijk vlot onder en in het bos is het dan al snel stikdonker. Dat is natuurlijk reuze handig als je je benen wil breken, maar dat was ik vanavond niet van plan. Daarom het tempo flink verhoogd om maar zo snel mogelijk het bos uit te zijn. De volgende drie kilometer gingen in 13:30. Dat was eigenlijk veel te snel met de heuvels van gisteravond in de benen en een 20+ km voor de boeg op zaterdagochtend. Om eea te rechtvaardigen heb ik op dat moment ter plekke besloten dat ik vanavond aan het fartlekken was. Resultaat: Ongeveer 10km in tempo's tussen 4:18 en 5:55, gemiddeld 5:18. Fart is nu afgelopen maar het lekken gaat nog wel even door: stipstreep zweet alsof ie net uit het Maas-Waal kanaal is geklommen.![]()
Mijn avond was niet zo'n succes. Na veel wikken en wegen (en wat overhalen) toch voor de 10EM gegaan; er liepen gelukkig ook mensen van mijn trainingsgroep mee, dus dat zou wel goed moeten komen.
Toch (bult af) te snel vertrekken (op 5.30min/km) ondanks nog wat inhouden en ze laten uitlopen. Het ging wel soepel, dus had eigenlijk nergens problemen mee/last van. Het was nog lekker hoog, beetje schaduw, windjewas eigenlijk wel lekker, ondanks het tempo.
Maar toen gingen we linksaf en de zon in, de wind uit en na 6km begon ik echt super misselijk te worden. Stuk gelopen, daarna weer rennen. Even gepauzeerd met de hele groep (iedereen had 't zwaar), het ging wel weer, en na wat peptalken verder gerend, maar de misselijkheid kwam weer op en ben afgehaakt.7km gerend. Van de 15 (ze hadden uiteindelijk 9.2 mijl gerend, ook een short cut genomen). Moeder van clubgenoot was daar nog inde buurt, dus die heeft me weer bij de pub afgezet. Zó balen. Gewoon m'n dag niet, en gewoon té warm, al was het in de wind en in de schaduw prima te doen. Jammer
maar ach, hè?
Ja doei.![]()
Balen! Maarja nu ben je tijdens een training de mist in gegaan en zal je in een wedstrijd niet gauw meer te hard beginnen.. alles is een leermoment!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Inderdaad jammer, maar kan een keer gebeuren.. Fijn dat je iig terug naar de club gebracht kon worden!![]()
Dontyworry about a thing, cause every little thing, is gonna be allright.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:02 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn avond was niet zo'n succes. Na veel wikken en wegen (en wat overhalen) toch voor de 10EM gegaan; er liepen gelukkig ook mensen van mijn trainingsgroep mee, dus dat zou wel goed moeten komen.
Toch (bult af) te snel vertrekken (op 5.30min/km) ondanks nog wat inhouden en ze laten uitlopen. Het ging wel soepel, dus had eigenlijk nergens problemen mee/last van. Het was nog lekker hoog, beetje schaduw, windjewas eigenlijk wel lekker, ondanks het tempo.
Maar toen gingen we linksaf en de zon in, de wind uit en na 6km begon ik echt super misselijk te worden. Stuk gelopen, daarna weer rennen. Even gepauzeerd met de hele groep (iedereen had 't zwaar), het ging wel weer, en na wat peptalken verder gerend, maar de misselijkheid kwam weer op en ben afgehaakt.7km gerend. Van de 15 (ze hadden uiteindelijk 9.2 mijl gerend, ook een short cut genomen). Moeder van clubgenoot was daar nog inde buurt, dus die heeft me weer bij de pub afgezet. Zó balen. Gewoon m'n dag niet, en gewoon té warm, al was het in de wind en in de schaduw prima te doen. Jammer
maar ach, hè?
Wekker op kwart voor 6, benieuwd of ik eruit kan komen voor een uurtje rennen. Trusten.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik kan met dit weer gewoon niet trainen. Wat een ontzettend vernaaide tyfuszooi dit weer
(Ja, aan de zware kant en al)
Hoe pakken jullie dit aan?![]()
Rustiger lopen of niet lopen. Gewoon aanpassen dus.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:42 schreef Gedachtenstroom het volgende:
Ik kan met dit weer gewoon niet trainen. Wat een ontzettend vernaaide tyfuszooi dit weer
(Ja, aan de zware kant en al)
Hoe pakken jullie dit aan?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Jaquote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:16 schreef La_Tramposa het volgende:
Balen! Maarja nu ben je tijdens een training de mist in gegaan en zal je in een wedstrijd niet gauw meer te hard beginnen.. alles is een leermoment!maar het was wel super gezellig. Was ook gewoon dat het begin echt lekker rennen was, windje, schaduw, dat was ook het moment dat ik besloot de 10 ipv de 4.5 te doen; op dat moment leek het de juiste keuze. Totdat we in het dal kwamen
nou ja... dit weekend alle kans om de 10EM alsnog te lopen
Lekkere Yorkshire Ale gedronken na afloop en zo lekker douchen en slapen. Geweldig gezellige en steunende club, die Barnsley Harriers![]()
Ja doei.![]()
Lijkt me dat even onaangenaam...quote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:44 schreef Guard het volgende:
Voor op de wishlist:
http://www.trainingmask.com/
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Jeetje, ik heb echt ontzettend veel respect voor hardlopers die in deze warme temperaturen succesvol hardlopen en het volhouden. Ik zag een man zo goed intensief lopen, ergens was ik jaloers.Ik heb vanavond een poging gewaagd en omdat ik toch wilde doorzetten, proberen intensief te rennen. Maar wat een hel voor mij. Buiten het feit om dat ik beter naar m'n lichaam moet luisteren, wat vind ik ongedierte toch vies. Ik was meer bezig met muggen van me afslaan dan echt rennen. Vliegende mieren op m'n lichaam, mug in mijn oog waar ik nog steeds last van heb en toen ik m'n veters even wilde strikken in het gras, sprongen er ineens twee kikkers/padden op. Never again.
![]()
![]()
"Niet miepen maar lopen"quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 01:26 schreef _klauoon het volgende:
Jeetje, ik heb echt ontzettend veel respect voor hardlopers die in deze warme temperaturen succesvol hardlopen en het volhouden. Ik zag een man zo goed intensief lopen, ergens was ik jaloers.Ik heb vanavond een poging gewaagd en omdat ik toch wilde doorzetten, proberen intensief te rennen. Maar wat een hel voor mij. Buiten het feit om dat ik beter naar m'n lichaam moet luisteren, wat vind ik ongedierte toch vies. Ik was meer bezig met muggen van me afslaan dan echt rennen. Vliegende mieren op m'n lichaam, mug in mijn oog waar ik nog steeds last van heb en toen ik m'n veters even wilde strikken in het gras, sprongen er ineens twee kikkers/padden op. Never again.
![]()
Het geeft het effect van een hoogtestage, dus minder zuurstof iddquote:Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:quote:Love this product, seals on my face better than the 2.0. Plus the dogs in my neighborhood don't chase me when I run wearing this.
Je gaat toch douchen erna.. Slap excuus.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 01:26 schreef _klauoon het volgende:
quote:
Ach gewoon een saraatsje.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 05:58 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Je gaat toch douchen erna.. Slap excuus.![]()
![]()
Zo, zeikat van het zweet, want het is al best warm, maar voldaan. 6k geloof ik ongeveer.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik heb volgens mij maandag voor het laatst gelopen. Woensdagochtend wakker geworden van stevige kramp in linkerkuit, deze morgen flinke kramp in rechterkuit. Loop ik weer mank![]()
Dus ik ga zo mijn nieuwe schoenen trekken en gewoon lekker kijken hoe het gaat. Al is het maar 3 km, heb ik toch iets gedaan.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 07:26 schreef De_kluizenaar het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)elpen-finishen.dhtml
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Forceer niks. En probeer meer te drinken. (geen bierquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 07:26 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ik heb volgens mij maandag voor het laatst gelopen. Woensdagochtend wakker geworden van stevige kramp in linkerkuit, deze morgen flinke kramp in rechterkuit. Loop ik weer mank![]()
Dus ik ga zo mijn nieuwe schoenen trekken en gewoon lekker kijken hoe het gaat. Al is het maar 3 km, heb ik toch iets gedaan.)
Een simpele maar hartverwarmende actie.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 07:26 schreef De_kluizenaar het volgende:
Vette hoax man, die marinier had gewoon geen conditie en komt met zo'n slap excuus.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 07:41 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Een simpele maar hartverwarmende actie.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
In Nederland zul je dit soort dingen nooit zien. Hier worden militairen uitgelachen. Daar worden ze om het minste of geringste opgehemeld. Dit is ook zo'n voorbeeld. Al is het uiteraard een sympathieke actie.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 07:41 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Een simpele maar hartverwarmende actie.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Slechte reclame voor de sport dit. Die vent had haar langs de kant moeten zetten. Bij een ehbo'er. Op deze manier moet je geen race willen uitzwalken.quote:Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik zit wel eens met een lading mariniers in opleiding in de trein. Ik hoop toch dat dat in de toekomst nooit Nederland hoeft te beschermen, want dat zou vrees ik niet goed gaan.
Ik heb wel ook een tijdje gescharreld met een marineman. Maar hij was tegelijkertijd ook barman, dat matchte beter.![]()
Nee rustig aan gedaan. Die zon nu al pff. Ik was ook wat kortademig maar goed, een km of 3 ging wel meer zat er niet echt in.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 07:39 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Forceer niks. En probeer meer te drinken. (geen bier)
Nu aan het bier.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Dit is dan wel weer goede reclame voor sport:
http://m.youtube.com/watch?feature=related&v=RhfbK1HCGeg
Vallen, opstaan, winnen! Bazin ben je dan.![]()
Ik werd om half 7 wakker geteisterd door de muggen, nog geprobeerd te slapen, maar dan blijven ze zoemen.. dan maar beter gaan hardlopen!
7km, op erg lage hartslag voor mijn doen, dus ging prima! Was ook best lekker koel in het bos..
http://www.endomondo.com/workouts/224702665/11367364Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Stoer!! And you gotta love adrenalinquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 08:17 schreef hatsaflats het volgende:
Vallen, opstaan, winnen! Bazin ben je dan.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Sterkte in de warmte weer iedereen! Ik ga pas zondag weer rennen.. benen voelen nog steeds zwaar...
Goed dat je gegaan ben zonet Daywalk3r! L_T ook!
Ja doei.![]()
Het ging mij meer om het sportmanship-element in het filmpjequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 08:09 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Slechte reclame voor de sport dit. Die vent had haar langs de kant moeten zetten. Bij een ehbo'er. Op deze manier moet je geen race willen uitzwalken.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Dan moet je hem de hele dag ophouden anders heeft het geen zin. Sterker nog, je kunt beter zo'n zuurstoftent kopen en slapen "op hoogte" en dan gewoon normaal trainen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 05:31 schreef Guard het volgende:
[..]
Het geeft het effect van een hoogtestage, dus minder zuurstof idd![]()
Ik snap eigenlijk niet echt wat een 9-jarige jongen op een 5k moet? Moet die niet meedoen met de kidsrun van 1 of 2km?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 07:26 schreef De_kluizenaar het volgende:
Er is vaak niet voor niets een leeftijdsgrens voor de langere afstanden. Of heb ik het mis? Dacht van wel in ieder geval.![]()
Dat inderdaad, die zal wel een goede stoot adrenaline hebben gehad. Dat helpt een hoop, maar sowieso erg goede prestatie en lekkere eindsprint!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 08:25 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Stoer!! And you gotta love adrenalin
Of was het een enorm korte powernap?![]()
![]()
Hehe. Vallen en dan opstaan met zo'n gedachte van "Oooh no you dont!" en dan iedereen weer inhalenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 08:17 schreef hatsaflats het volgende:
Dat dacht ik ook. Maar hoe zit dat op atletiek dan? Rennen ze daar dan ook max een km?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 08:29 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk niet echt wat een 9-jarige jongen op een 5k moet? Moet die niet meedoen met de kidsrun van 1 of 2km?
Er is vaak niet voor niets een leeftijdsgrens voor de langere afstanden. Of heb ik het mis? Dacht van wel in ieder geval.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Daar staan wat beste loopjes op!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 08:52 schreef Guard het volgende:
http://www.funrunner-heer(...)2013/pagina103a.html
Zo, die gaan vandaag lekker een 42,8 km lopen.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik mag toch hopen dat ze die afgelasten. Dat is namelijk onverantwoord.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 08:52 schreef Guard het volgende:
http://www.funrunner-heer(...)2013/pagina103a.html
Zo, die gaan vandaag lekker een 42,8 km lopen.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Nope gaat gewoon doorquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 08:57 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat ze die afgelasten. Dat is namelijk onverantwoord.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Flink veel verplicht laten drinken en al dan wil het best lijkt me.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 08:57 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat ze die afgelasten. Dat is namelijk onverantwoord.
De personen die mee doen weten wel wat ze doen dunkt me.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Nog steeds voel ik mijn schenen,daarom maar niet gelopen en in plaats daarvan 2x 15 km gefietst.
http://www.endomondo.com/workouts/224502195/11508370
http://www.endomondo.com/workouts/224624249/11508370![]()
Ik klaag niet, ik vind het heerlijk maar ik ga dan ook niet hardlopen vandaagquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:03 schreef YUR het volgende:
Het is een keertje lekker warm en iedereen loopt te klagenMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik ben ook blij dat ik pas zondag weer hoef te lopenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:03 schreef YUR het volgende:
Het is een keertje lekker warm en iedereen loopt te klagenhet weer vind ik wel lekker! Net een beetje vakantie, ookal moet ik werken
Na 4 weken tobben, rust houden, pappen en nat houden afgelopen maandag maar eens naar de sportfysiotherapeut gegaan voor vage maar hevige pijnklachten in mn knie
Gelukkig geen meniscusletset, geen kruisbandlaesie maar.. een Plantaris hypertonie
De Plantaris is een spier/pees die van je knieholte naar je enkel loopt, die trekt aan je kniekapsel. Deze was overbelast door te veel trainen. De fysiotherapeut hield zn vinger 1 minuut op een bepaald punt in mn enkel, deed goed zeer maar daarna verdwenen de klachten als sneeuw voor de zon..!! zo geweldig!
Gelijk de dag erna hardgelopen, geen centje pijn![]()
Wonderbaarlijk toch?!
![]()
Jezus leeft.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:05 schreef Mip1988 het volgende:
Na 4 weken tobben, rust houden, pappen en nat houden afgelopen maandag maar eens naar de sportfysiotherapeut gegaan voor vage maar hevige pijnklachten in mn knie
Gelukkig geen meniscusletset, geen kruisbandlaesie maar.. een Plantaris hypertonie
De Plantaris is een spier/pees die van je knieholte naar je enkel loopt, die trekt aan je kniekapsel. Deze was overbelast door te veel trainen. De fysiotherapeut hield zn vinger 1 minuut op een bepaald punt in mn enkel, deed goed zeer maar daarna verdwenen de klachten als sneeuw voor de zon..!! zo geweldig!
Gelijk de dag erna hardgelopen, geen centje pijn![]()
Wonderbaarlijk toch?!
Maar, fijn!![]()
Ja doei.![]()
Ik heb het vannacht ook niet warm gehad, heerlijk geslapen, maar nu heb ik een lekker fris bakkie koffiequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 08:59 schreef Quoi het volgende:
Wat nou warme nacht? Ik ben dwars door alle wekkers heengeslapen en nu net wakker
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
^^ maar dan met thee.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:19 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik heb het vannacht ook niet warm gehad, heerlijk geslapen, maar nu heb ik een lekker fris bakkie koffie
Het werd hier juist gedurende de nacht wel wat warmer, maar tijdens het in slaap vallen was 't gelukkig prima te doen, da's zo fijn!Ja doei.![]()
Lekker warm als je in het zwembad of in ieder geval water ligt, anders vind ik 't niet echt lekker qua warmte.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:03 schreef YUR het volgende:
Het is een keertje lekker warm en iedereen loopt te klagen![]()
Eens! Wees eens blij dat het lekker weer is, liever 30 graden dan 17 graden!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:03 schreef YUR het volgende:
Het is een keertje lekker warm en iedereen loopt te klagen![]()
With him ^^quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:24 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Eens! Wees eens blij dat het lekker weer is, liever 30 graden dan 17 graden!![]()
Nou Gup, ik heb m'n laatste training gedaan, de zondag mag komen wat mij betreft.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Way to go! Zondag gaan we rocken![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Meer drankposten, meer sponsen, meer fruit en je kan vooruit.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 08:57 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat ze die afgelasten. Dat is namelijk onverantwoord.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik zit gewoon op dit forum mijn kind.quote:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Zeg, ik heb hier nog een camelbak met water. Doe daar 's wat mee!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:33 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik zit gewoon op dit forum mijn kind.Ja doei.![]()
Moet ik het veranderen in wijn?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Zeg, ik heb hier nog een camelbak met water. Doe daar 's wat mee!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik kan water in urine veranderen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gaarne.quote:quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:36 schreef BroesWillems het volgende:
Ik kan water in urine veranderen..jezus is er niets bij!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.![]()
Een camelbak vol ijskoude Chardonnay. Bah, bij nader inzien eigenlijk heel onsportief.
Ik heb er een thuiswerkdag van gemaaktDa's lang geleden!
Morgenochtend wordt trouwens mijn ochtend. Train ik lekker met het zaterdagochtendgroepje mee.![]()
Ja man, het stikt er ook telkens van die HAAGenezenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:42 schreef YUR het volgende:
Hee Quoi, de kerkpolderloop staat ineens in de agenda bij Haag![]()
omdat het het enige Delftse wedstrijdje is die gewoon in de zomer doorgaat![]()
![]()
Ik maak er bacardio vanquote:
Of niet. Als je door al die alcohol begint te slingeren maak je toch meer meters dan anders!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:42 schreef Quoi het volgende:
Een camelbak vol ijskoude Chardonnay. Bah, bij nader inzien eigenlijk heel onsportief.
Ik heb er een thuiswerkdag van gemaaktDa's lang geleden!
Morgenochtend wordt trouwens mijn ochtend. Train ik lekker met het zaterdagochtendgroepje mee.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ah, vandaarquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:43 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ja man, het stikt er ook telkens van die HAAGenezen![]()
omdat het het enige Delftse wedstrijdje is die gewoon in de zomer doorgaat
F means you're fucked![]()
Ik heb een koelkast vol met Paulaner (nou ja vol, er staat Paulaner in mijn koelkast)quote:
Ik laat het ff afhangen van hoe ik morgen uit mijn trainingsstage bij Swets komquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:49 schreef Quoi het volgende:
[..]
Dus? Zondag 10:15 is de startAlleen 5 km. Echt jouw afstand
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:47 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik heb een koelkast vol met Paulaner (nou ja vol, er staat Paulaner in mijn koelkast)![]()
Eind van de maand gaan we ook even via Duitsland, wat Paulaner en Erdinger in de auto laden
Ja doei.![]()
Tof! Veluwe? Geniet ervan!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:49 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik laat het ff afhangen van hoe ik morgen uit mijn trainingsstage bij Swets kom![]()
Komt goedquote:Wordt een lekker kalm loopje van de camping waar mn ouders staan naar de hut van familie Swets. En weer terug
Jullie hebben goede smaak!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]![]()
Eind van de maand gaan we ook even via Duitsland, wat Paulaner en Erdinger in de auto laden
@Guard
Nu kan je wel inschrijven
@arquero, zou je deze erbij kunnen zetten?Bevestigingsmail komt waarschijnlijk morgenquote:![]()
![]()
Leukquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:58 schreef streamnl het volgende:
@Guard
[..]
Bevestigingsmail komt waarschijnlijk morgenIk hou van m'n bierquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:58 schreef streamnl het volgende:
@Guard
[..]
Bevestigingsmail komt waarschijnlijk morgenIets teveel. Als ik daar eens mee zou stoppen zou ik een stuk sneller afvallen
![]()
Ja doei.![]()
http://www.ishetaltijdvoorbier.nl/quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:03 schreef hatsaflats het volgende:
Is het al tijd voor bier?
Het is nu al snikheet in m'n studiehokMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Bij jou is het wel een uur eerder tijd voor bier!![]()
![]()
Mijn studiehok is lekker koel. Zo maar 's aan de slag, 't vordert goed.Ja doei.![]()
Herkenbaar, same here. Maar ja zonder bier zou ik het ook minder makkelijker volhouden.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:59 schreef motorbloempje het volgende:
Ik hou van m'n bierIets teveel. Als ik daar eens mee zou stoppen zou ik een stuk sneller afvallen
Bijna.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:03 schreef hatsaflats het volgende:
Is het al tijd voor bier?
Het is nu al snikheet in m'n studiehok
Wij gaan nu ons insmeren, tas inpakken, stukje naar E3 fietsen, entree betalen, stukje lopen, tas uitpakken, proosten!! en lekker lamballen in de schaduw![]()
![]()
Stomme site! Hij zegt dat het te vroeg is!quote:Ik heb nog een halve fles wijn die vandaag op moet, anders kan ik 'm weggooien. Morgen en overmorgen wel bierquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:03 schreef motorbloempje het volgende:
Bij jou is het wel een uur eerder tijd voor bier!![]()
![]()
Mijn studiehok is lekker koel. Zo maar 's aan de slag, 't vordert goed.Zondag een beetje oppassen, ik ga vis eten met de familie en vorig jaar had ik voordat ik het wist een half krat Palm achter de kiezen. Toen was ik ook ineens iets dronkerderder dan handig was
En morgen ben ik waarschijnlijk ook wel al heel gezellig
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:08 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Stomme site! Hij zegt dat het te vroeg is!
http://isitbeeroclock.com/quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:08 schreef hatsaflats het volgende:
Stomme site! Hij zegt dat het te vroeg is!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Dat is ook bij mij hetgeen wat aantikt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Leuk
[..]
Ik hou van m'n bierIets teveel. Als ik daar eens mee zou stoppen zou ik een stuk sneller afvallen
@arquero, mag deze dan er ook bij
1
2[b]24 november 2013 - [url=http://www.tisvoorniks.nl/.nl]'t is (voor) niks (Geldrop)[/url][/b]
[*] Guard - 15 kmMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Staat erbijquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:58 schreef streamnl het volgende:
@arquero, zou je deze erbij kunnen zetten?
[..]
Bevestigingsmail komt waarschijnlijk morgen![]()
![]()
En die ook.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:12 schreef Guard het volgende:
@arquero, mag deze dan er ook bij
[ code verwijderd ]![]()
Ik drink geen ladingen, op zich, maar ik hou er wel van zo op z'n tijd.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:11 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dat is ook bij mij hetgeen wat aantikt.Neem me wel eens voor om een maand niet te drinken, maar dat kan ik echt niet. Dat klinkt alsof ik een alcoholist ben, maar dat is ook weer niet waar
verre van. Doordeweeks drink ik eigenlijk nooit, maar bij een barbecue of een film gewoon één of twee lekkere belgische biertjes...
Ja doei.![]()
Ik denk niet dat je van een of twee lekkere belgische biertjes minder in de week sneller afvalt. Ook niet van drie of vier. Ik vind dit helemaal niet iets teveel van biertjes houden, eerder te weinig van biertjes houden.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik drink geen ladingen, op zich, maar ik hou er wel van zo op z'n tijd.Neem me wel eens voor om een maand niet te drinken, maar dat kan ik echt niet. Dat klinkt alsof ik een alcoholist ben, maar dat is ook weer niet waar
verre van. Doordeweeks drink ik eigenlijk nooit, maar bij een barbecue of een film gewoon één of twee lekkere belgische biertjes...
Ik drink eigenlijk elke dag wel een biertje, soms twee en soms drie. En soms 800.![]()
Vanmorgen vol goede moed de wekker gezet, 05:30. Wakker, uit bed, toilet bezoek en begon met zweten. Hardlopen maar gelijk uit mijn hoofd gezet.
Een weekje met weinig training tot nu toe helaas. Dus morgen een herkansing, moet wel weer vroeg worden voor een lekker loopje.
Gisteren, zonder training of inspanning, 2,5 liter water gedronken. Vandaag ook alweer bijna een liter...All management is Strategic Management.![]()
Nieuwe Mizuno's zien er goed uit trouwens:
http://www.mijnhardloopsc(...)w-model-voor-mizuno/
Als ze er in januari zijn maar eens passen.![]()
Vrouwen en biertjesquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:18 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je van een of twee lekkere belgische biertjes minder in de week sneller afvalt. Ook niet van drie of vier. Ik vind dit helemaal niet iets teveel van biertjes houden, eerder te weinig van biertjes houden.
Ik drink eigenlijk elke dag wel een biertje, soms twee en soms drie. En soms 800.![]()
![]()
Ik ben ook groot liefhebber van de Belgische biertjes... heb nog een stuk of 5 speciaal biertjes in de koelkast staan
All management is Strategic Management.![]()
*boks*quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:18 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je van een of twee lekkere belgische biertjes minder in de week sneller afvalt. Ook niet van drie of vier. Ik vind dit helemaal niet iets teveel van biertjes houden, eerder te weinig van biertjes houden.
Ik zou het liefst meer drinkenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:18 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik drink eigenlijk elke dag wel een biertje, soms twee en soms drie. En soms 800.maar we moeten het altijd met onze voorraad doen die we uit NL meenemen, hier zijn veel dingen niet te krijgen of gewoon véél te duur
Er staan nu al weken nog 2 Brand Weizener op ons te wachten, geschikt voor die bbq met dat perfecte weer... eerder durven we 'm niet op te drinken, want dat zou zonde zijn
Ja doei.![]()
Ik ben eigenlijk niet echt liefhebber van Belgische biertjesquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:20 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Vrouwen en biertjes![]()
![]()
Ik ben ook groot liefhebber van de Belgische biertjes... heb nog een stuk of 5 speciaal biertjes in de koelkast staanNouja, ik had gisteren nog een Orval, maar volgens mij hebben ze die ook veranderd. Ik drink vooral bier van Hollandsche bodem, en Duits en Engels. En Tsjechisch pils
Maar Engels bierquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik zou het liefst meer drinkenmaar we moeten het altijd met onze voorraad doen die we uit NL meenemen, hier zijn veel dingen niet te krijgen of gewoon véél te duur
Er staan nu al weken nog 2 Brand Weizener op ons te wachten, geschikt voor die bbq met dat perfecte weer... eerder durven we 'm niet op te drinken, want dat zou zonde zijn
Nu lekker lichte ales en bitters, en straks als het weer kouder wordt stouts en porters
De grotere Tesco's hebben ook nog best een leuk assortiment
![]()
![]()
Ik zit momenteel helemaal in mijn stouts en porters periode. Gewoon in de zomerquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:22 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk niet echt liefhebber van Belgische biertjesNouja, ik had gisteren nog een Orval, maar volgens mij hebben ze die ook veranderd. Ik drink vooral bier van Hollandsche bodem, en Duits en Engels. En Tsjechisch pils
[..]
Maar Engels bierNu lekker lichte ales en bitters, en straks als het weer kouder wordt stouts en porters
De grotere Tesco's hebben ook nog best een leuk assortiment
naast al die lekkere IPA'tje natuurlijk
En in het najaar als ik in Schotland ben, wil ik heeeeel graag een Brewdog brewery bezoeken
Maar dit was niet het speciaalbierentopic![]()
![]()
Lokale ales van de tap zijnGisteren was ook weer genieten! Bitters zijn niet mijn ding, maar blond ales of smooth blond ales
Denk dat je, als je van Bitter houdt, ook Black Sheep wel kunt waarderen! Al heeft Black Sheep ook wat andere biertjes dan alleen hun standaard bitter, die vind ik wel lekker.
[/biertopic]
[hardlooptopic]
M'n benen voelen nog steeds echt heel zwaar. Geen spierpijn, maar gewoon zwaar. Merkte het al toen ik wakker werd vanochtend nog gewoon in bed lag. Rustigaan maar de komende 2 dagen.
Wel leuk: het wordt misschien een jaarlijks event, dat loopje van gisteren, dus volgend jaar kan ik in de herkansing!Ja doei.![]()
mijn leven opgesomd in 2 zinnen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:59 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik heb in de trainingsperiode voor de marathon geen druppel gedronken, en dat beviel me eigenlijk heel goed
Black sheep kan ik idd wel waarderenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:25 schreef motorbloempje het volgende:
Lokale ales van de tap zijnGisteren was ook weer genieten! Bitters zijn niet mijn ding, maar blond ales of smooth blond ales
Denk dat je, als je van Bitter houdt, ook Black Sheep wel kunt waarderen! Al heeft Black Sheep ook wat andere biertjes dan alleen hun standaard bitter, die vind ik wel lekker.
[/biertopic]
[hardlooptopic]
M'n benen voelen nog steeds echt heel zwaar. Geen spierpijn, maar gewoon zwaar. Merkte het al toen ik wakker werd vanochtend nog gewoon in bed lag. Rustigaan maar de komende 2 dagen.
Wel leuk: het wordt misschien een jaarlijks event, dat loopje van gisteren, dus volgend jaar kan ik in de herkansing!![]()
Rustig aan met de pootjes idd!![]()
Dat lijkt me de grootste uitdaging die er is van voor de marathon trainen. Volgens mij zou ik 10 kg afvallenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:27 schreef YUR het volgende:
Ik heb in de trainingsperiode voor de marathon geen druppel gedronken, en dat beviel me eigenlijk heel goed
Toch sluit het niet uit. Ooit. Volgens mij zijn Nokia's goeie marathonlopers.![]()
Awwwquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:29 schreef YUR het volgende:
Niet dat de marathon daardoor heel goed ging ofzo trouwens![]()
![]()
dat zou voor mij waarschijnlijk een van de weinige redenen zijn om bier te laten staan.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:27 schreef YUR het volgende:
Ik heb in de trainingsperiode voor de marathon geen druppel gedronken, en dat beviel me eigenlijk heel goedMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Het gaat mij vooral om de smaak; als ik een westmalle of een la trappe tripel kon krijgen met exáct dezelfde smaak maar zonder de alcohol, dan zou ik zo voor de alcoholvrije optie kiezen. Maar dat is wishful thinking natuurlijk. Wel knap, dat wel!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:27 schreef YUR het volgende:
Ik heb gisteren nog over je 'opgeschept' tijdens het lopen toen we het hadden over wel of niet je dag hebben op de dag van een event, en dat ik iemand ken die op puur karakter toch die marathon maar heeft uitgelopen en dat ik dat zó tof vind. Dus /care dat het niet ging zoals je wilde, je hebt 'm uitgelopen, en dat vind ik nog steeds rete-awesome.Ja doei.![]()
Ik was ook flink afgevallen ja. Nu jammer genoeg alweer een kilo of 5 zwaarder dan toenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:30 schreef Quoi het volgende:
[..]
Dat lijkt me de grootste uitdaging die er is van voor de marathon trainen. Volgens mij zou ik 10 kg afvallen
Toch sluit het niet uit. Ooit. Volgens mij zijn Nokia's goeie marathonlopers.
* YUR moet maar fulltime in marathontraining gaanF means you're fucked![]()
Thanksquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het gaat mij vooral om de smaak; als ik een westmalle of een la trappe tripel kon krijgen met exáct dezelfde smaak maar zonder de alcohol, dan zou ik zo voor de alcoholvrije optie kiezen. Maar dat is wishful thinking natuurlijk. Wel knap, dat wel!
Ik heb gisteren nog over je 'opgeschept' tijdens het lopen toen we het hadden over wel of niet je dag hebben op de dag van een event, en dat ik iemand ken die op puur karakter toch die marathon maar heeft uitgelopen en dat ik dat zó tof vind. Dus /care dat het niet ging zoals je wilde, je hebt 'm uitgelopen, en dat vind ik nog steeds rete-awesome.Het verbaast mij ook nog steeds dat ik toch ben doorgegaan trouwens...
Da's toch eigenlijk belangrijker dan dat het onwijs klote ging? Dat je wel doorgegaan bent en 'm hebt uitgelopen?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:33 schreef YUR het volgende:
[..]
ThanksHet verbaast mij ook nog steeds dat ik toch ben doorgegaan trouwens...
Ik weet eigenlijk niet of ik biertjes voor marathontraining zou laten staan. Vergeleken met een paar jaar terug drink ik al een heel stuk minder en ik wil eigenlijk niet per se nog minder drinken. Laat staan helemaal geen druppel meer. Daar vind ik het gewoon echt te lekker voor.
Lopen moet ook vooral leuk blijven.![]()
Yup, en dat had ik gisteren ook. En dan is het niet alleen/zozeer leuk op het moment dat je loopt, maar dat je als je terug komt met een tevreden en blij gevoel; dat je weet dat ook als het éven niet zo lekker gaat, dat je weet dat als je terug bent, je blij en trots en tevreden kan zijn dat je hebt doorgebeten en het weer hebt volbracht. Dat had ik gisteren dus niet: ik wist dat als ik door zou lopen dat ik óf mezelf de vernieling in zou helpen óf gewoon keihard over m'n nek zou gaan (of allebei), en dan is het gewoon niet leuk meer, óók niet als ik het had gehaald; dan had ik enkel spijt gehad en had ik wel langer dan 2 dagen rust moeten nemen, gok ik zo.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:44 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Da's toch eigenlijk belangrijker dan dat het onwijs klote ging? Dat je wel doorgegaan bent en 'm hebt uitgelopen?
Ik weet eigenlijk niet of ik biertjes voor marathontraining zou laten staan. Vergeleken met een paar jaar terug drink ik al een heel stuk minder en ik wil eigenlijk niet per se nog minder drinken. Laat staan helemaal geen druppel meer. Daar vind ik het gewoon echt te lekker voor.
Lopen moet ook vooral leuk blijven.Ja doei.![]()
Het is geen moeten maar het is mogen lopen. En de ene keer gaat dat lekker een andere keer moeilijk.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Leuk
[..]
Jullie moeten deze hebben:quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:11 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dat is ook bij mij hetgeen wat aantikt.
http://draftmag.com/new/beer-allowance-calculator/![]()
Ik heb het ook gedaan voor mijn HM, geen alcohol drinken. Maar dat faalde wel hard nadat ik na 12 jaar dienstverband wegging samen met tig andere collega's en een vaarwelfeestje had. Maar eigenlijk viel het niet drinken erg mee, het lopen wordt er niet minder leuk door, het is vooral een mentaal dingetje dat je discipline kan hebben en besluit om x weken lang niet te drinken. Denk dat ik het voor een HM misschien niet meer zou doen, maar voor m'n eerste marathon wel.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:44 schreef hatsaflats het volgende:
Lopen moet ook vooral leuk blijven.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Vroeger.. toen ik bier nog niet lustte, en gewoon glazen coebergh puur wegdronk.
Tot een moment van "bij gebrek aan beter" er alleen maar bier was en dat toch wel begon te smaken.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Het lopen an sich zal er ook niet minder door worden, dat bedoel ik ook niet. Als ik zou stoppen met biertjes voor hardlopen, dan wordt het me gewoon allemaal veel te serieus en als dingen te serieus worden, worden ze vaak minder leuk. Ik leef lekker m'n leven en daar zit hardlopen in. En bier ook. Normaal gesproken geniet ik van beiden - recreatief dus. Ik ben gerust ook wel wat fanatiek, maar ook niet zo fanatiek. Winnen doe ik toch niet. Om te laten zien dat ik discipline heb zou voor mij wel echt de allerlaatste reden zijn om te stoppen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:15 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik heb het ook gedaan voor mijn HM, geen alcohol drinken. Maar dat faalde wel hard nadat ik na 12 jaar dienstverband wegging samen met tig andere collega's en een vaarwelfeestje had. Maar eigenlijk viel het niet drinken erg mee, het lopen wordt er niet minder leuk door, het is vooral een mentaal dingetje dat je discipline kan hebben en besluit om x weken lang niet te drinken. Denk dat ik het voor een HM misschien niet meer zou doen, maar voor m'n eerste marathon wel.![]()
ah vroegah...quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:25 schreef Daywalk3r het volgende:
Vroeger.. toen ik bier nog niet lustte, en gewoon glazen coebergh puur wegdronk.
Tot een moment van "bij gebrek aan beter" er alleen maar bier was en dat toch wel begon te smaken.
toen ik zoveel Blue Curaçao dronk dat ik de volgende ochtend blauw piste...
Vroeger.. toen mijn nicht een keer zoveel Blue Curacao had gedronken en later ook eruit had genekt, en waar ik bijna in uit gleed.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:31 schreef Guard het volgende:
[..]
ah vroegah...
toen ik zoveel Blue Curaçao dronk dat ik de volgende ochtend blauw piste...![]()
Goede reclame voor haar, niet voor de sportquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 08:17 schreef hatsaflats het volgende:
Bij echt goede sport zit de top zo dicht bij elkaar dat je niet meer hoort te kunnen winnen als je zo'n achterstand oploopt..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik heb Chiazaad gekocht op de boerenmarkt, nu ga ik vast duizend harder hardlopen!
Wel duur dat spulen de marskramer vroeg nog of het voor mij of voor mijn kanarie was
Ga je daar ook beter van zingen?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:50 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb Chiazaad gekocht op de boerenmarkt, nu ga ik vast duizend harder hardlopen!
Wel duur dat spulen de marskramer vroeg nog of het voor mij of voor mijn kanarie was
![]()
Ongetwijfeld. Het is SUPERfood!quote:Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
super spul LT,als je de verhalen mag geloven,thuis gaat het volgens mij ook door heel wat heen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Net mijn Garmin binnen gehad :-) (groupon aanbieding)
Nog een bestelling, nieuwe oortjes, te ontvangen.
Heerlijk snelle levering trouwens, zou eigenlijk pas na 12-08 zijn geloof ik. Extra reden om morgen een rondje te lopen. Ben benieuwd, nu eerst opladen!
Iemand nog tips/tricks voor de Garmin.All management is Strategic Management.![]()
Je bent veilig aangekomen?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:08 schreef rechtsedirecte het volgende:
super spul LT,als je de verhalen mag geloven,thuis gaat het volgens mij ook door heel wat heen
Ja doei.![]()
Gevaren van Chiazaad
Het nuttigen van Chiazaden is gevaarlijker dan veel mensen denken. Chiazaden bezitten een bloedverdunnende werking. Zeker personen die bloedverdunners gebruiken dienen zeer voorzichtig te zijn met het gebruik van Chiazaad. De combinatie van beiden kan namelijk tot ernstige bloedingen leiden. Een andere vervelende eigenschap van Chiazaden is dat langdurige dagelijkse inname van Chiazaden in redelijk grote hoeveelheden kan leiden tot verslaving. Chiazaad bevat immers veel stimulerende stoffen. Sommige van deze stoffen stimuleren de gezondheid, maar ze kunnen ook een licht verslavende werking hebben.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik zal er rekening mee houden
Alles heeft natuurlijk een soort van tegenpool. Maar qua voedingsstoffen enzo lijken ze me goed!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Trouwens, hydratatie-vraagje: kan het zijn dat ik gisteren overdag juist teveel heb gedronken en dat ik daar misselijk van werd?
Heb denk ik 4 of 5 pints water op, en een pot thee gedurende de dag, voor het lopen.Ja doei.![]()
Het is sowieso beter om ook wat limonade of isotoon te drinken als je ook gaat sporten, anders word je alleen maar slap van zoveel water. Een andere mogelijkheid is om een zakje ORS door een liter water te mixen, dat helpt heel goed bij deze temperaturen. Ik weet niet hoeveel een pint is maar kan best dat je teveel water hebt gedronken.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:20 schreef motorbloempje het volgende:
Trouwens, hydratatie-vraagje: kan het zijn dat ik gisteren overdag juist teveel heb gedronken en dat ik daar misselijk van werd?
Heb denk ik 4 of 5 pints water op, en een pot thee gedurende de dag, voor het lopen.
Ik doe het zelf trouwens ook te weinig hoor
Ik gooi het dagelijks in m'n groene smoothies. Het kan tussen m'n oren zitten, maar ik het echt het idee dat ik er meer energie van krijg.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:50 schreef La_Tramposa het volgende:
![]()
Ja, we hebben wel aanmaak staan, maar vind water net zo lekker of soms zelfs lekkerder. Pint is halve liter ongeveer (iets meer), en pot thee is anderhalve liter. Volgende keer met deze omstandigheden de aanmaak eens proberenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:22 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Het is sowieso beter om ook wat limonade of isotoon te drinken als je ook gaat sporten, anders word je alleen maar slap van zoveel water. Een andere mogelijkheid is om een zakje ORS door een liter water te mixen, dat helpt heel goed bij deze temperaturen. Ik weet niet hoeveel een pint is maar kan best dat je teveel water hebt gedronken.
Ik doe het zelf trouwens ook te weinig hoor
Ja doei.![]()
MoBlo, ik denk dat het niks met de hydatatie te maken heeft gehad. Ik denk eerlijk gezegd dat het een seintje van je lichaam was, zo van: stop eens even met zoveel lopen![]()
Ik ga het balkon herinrichten. Werken komt maandag wel weer![]()
![]()
Ik snap je wel hoor, het is voor mij een reden om met al die modderrendingen mee te doen en met o.a. de colorrun. Vooral niet te serieus.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:30 schreef hatsaflats het volgende:
Het lopen an sich zal er ook niet minder door worden, dat bedoel ik ook niet. Als ik zou stoppen met biertjes voor hardlopen, dan wordt het me gewoon allemaal veel te serieus en als dingen te serieus worden, worden ze vaak minder leuk. Ik leef lekker m'n leven en daar zit hardlopen in. En bier ook. Normaal gesproken geniet ik van beiden - recreatief dus. Ik ben gerust ook wel wat fanatiek, maar ook niet zo fanatiek. Winnen doe ik toch niet. Om te laten zien dat ik discipline heb zou voor mij wel echt de allerlaatste reden zijn om te stoppen.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:30 schreef hatsaflats het volgende:
Het lopen an sich zal er ook niet minder door worden, dat bedoel ik ook niet. Als ik zou stoppen met biertjes voor hardlopen, dan wordt het me gewoon allemaal veel te serieus en als dingen te serieus worden, worden ze vaak minder leuk. Ik leef lekker m'n leven en daar zit hardlopen in. En bier ook. Normaal gesproken geniet ik van beiden - recreatief dus. Ik ben gerust ook wel wat fanatiek, maar ook niet zo fanatiek. Winnen doe ik toch niet. Om te laten zien dat ik discipline heb zou voor mij wel echt de allerlaatste reden zijn om te stoppen.![]()
Al is het tegenwoordig wel een groot deel van mijn leven geworden.
Ik merk als ik even nergens aan denk dat ik vanzelf weer over hardlopen denk. Maar zolang ik er veel plezier aan beleef, vind ik dat geen probleem.![]()
Vind ik ook.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:55 schreef streamnl het volgende:
[..]![]()
Ik merk als ik even nergens aan denk dat ik vanzelf weer over hardlopen denk. Maar zolang ik er veel plezier aan beleef, vind ik dat geen probleem.
Het afgelopen jaar is het inderdaad gewoon onderdeel geworden van de vaste wekelijkse dingen. Het is niet dat ik moet ofzo, doe het omdat het leuk is.
Voel me er goed bij![]()
![]()
En had jij dat 2 jaar geleden gedacht?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:58 schreef Arquero het volgende:
Vind ik ook.
Het afgelopen jaar is het inderdaad gewoon onderdeel geworden van de vaste wekelijkse dingen. Het is niet dat ik moet ofzo, doe het omdat het leuk is.
Voel me er goed bij
Ik in ieder geval niet.SPOILER: offtopicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eh, ben ik er even niet, heb ik meteen een heel gesprek over bier gemist.
@streamnl, Ah vervelend een wespensteek. Maar al ben je er niet allergisch voor dan zal dat toch behoorlijk dik worden en pijnlijk zijn.
Ben eens in mijn wang gestoken. Was ik niet de Elephant Man, heel dik gezicht aan een kant, mijn oog zat zelfs dicht....
Sterkte er mee!![]()
Dit inderdaad! Voor mij ook. Soms heb ik ook niet heel veel zin omdat het druk op mijn werk is bijvoorbeeld, maar dan weet ik gewoon dat ik me daarna weer veel beter voel dus ga ik gewoon wel.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:58 schreef Arquero het volgende:
[..]
Vind ik ook.
Voel me er goed bij
Bier drinken doe ik wel veel minder, vooral in de week voor een voor mij belangrijke wedstrijd. Maar vind ik niet erg, jaartje voor dat ik ging rennen had ik mezelf ook al een alcoholvrij half jaar opgelegd, dit omdat het nogal vaak wat teveel werd. En ik word er de laatste tijd redelijk snel brak van dus vind het niet erg.
Vandaag realiseerde ik me dat de fantomes al over 2 weken is, toen kreeg ik kriebels in mijn buik. Spanning begint weer lekker vroeg, ben benieuwd of ik voor deze wedstrijd wel weer kan slapen
.
Ook zin in de vooroeverloop! Volgende week alwordt weer gezellig!
![]()
![]()
Ik loop de laatste tijd wel regelmatig omdat het moet, omdat het gewoon even blegh is. Maar dat gaat wel weer over. Ik moet gewoon weer even m'n zin terugkrijgen. Lopen neemt bij mij ook vrij veel ruimte in m'n leven in hoor, ik heb niet voor niets zoveel schoenenM'n nieuwe zijn nog steeds niet verzonden trouwens
Stom.
![]()
Welnee, 2 jaar geleden had ik het nog te druk met niks doenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:04 schreef streamnl het volgende:
[..]
En had jij dat 2 jaar geleden gedacht?
Ik in ieder geval niet.
Drinken doe ik toch niet veel en heb ik ook nooit veel gedaan, maar heb wel diverse tabaksfabrikanten goed gesponsord zeg maar tot 3 jaar geleden.
En succes met je wespensteek. Vorige week in het bos ook aardig gestoken in m'n nek door een of ander beest. Begint nu pas beetje weg te trekken.![]()
Ik heb vannacht gedroomd dat ik een marathon liep! :pquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:55 schreef streamnl het volgende:
[..]![]()
Ik merk als ik even nergens aan denk dat ik vanzelf weer over hardlopen denk. Maar zolang ik er veel plezier aan beleef, vind ik dat geen probleem.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
@Jero. Ja! 2 mooie loopjes in een vrij korte tijdbestek!!
Heb er veel zin in!Ghehe. Blijkbaar reageer ik op een wespensteek hetzelfde op als bij een muggensteek. Ik voel het wel maar heb er eigenlijk geen last van.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:17 schreef Arquero het volgende:
Welnee, 2 jaar geleden had ik het nog te druk met niks doen
Drinken doe ik toch niet veel en heb ik ook nooit veel gedaan, maar heb wel diverse tabaksfabrikanten goed gesponsord zeg maar tot 3 jaar geleden.
En succes met je wespensteek. Vorige week in het bos ook aardig gestoken in m'n nek door een of ander beest. Begint nu pas beetje weg te trekken.![]()
Ik drink tegenwoordig ook erg weinig bier. Ik drink liever Oban e.d. En daar pak ik dan maar een paar glaasjes van.
Roken is nu 2 jaar geleden dat ik dat fanatiek deed.
Mijn probleem is eten. Ik snoep weinig maar ik ga vaak uit eten en heb bodem drift. Geen goede combinatie als je beseft hoe groot de porties zijn die zie op je bord leggen.En welke liep je? En wat voor tijd had je?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:33 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd dat ik een marathon liep! :p![]()
(Ik vergeet mijn dromen altijd..)![]()
Gelukkig. Bij mijn maat op het werk moest laatst de ambulance komen omdat er een chauffeur gestrekt ging na een steek. Die was helemaal weg.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:35 schreef streamnl het volgende:
@Jero. Ja! 2 mooie loopjes in een vrij korte tijdbestek!!
Heb er veel zin in!
[..]
Ghehe. Blijkbaar reageer ik op een wespensteek hetzelfde op als bij een muggensteek. Ik voel het wel maar heb er eigenlijk geen last van.![]()
Ik drink tegenwoordig ook erg weinig bier. Ik drink liever Oban e.d. En daar pak ik dan maar een paar glaasjes van.
Roken is nu 2 jaar geleden dat ik dat fanatiek deed.
Mijn probleem is eten. Ik snoep weinig maar ik ga vaak uit eten en heb bodem drift. Geen goede combinatie als je beseft hoe groot de porties zijn die zie op je bord leggen.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Wij hebben sowieso zo'n spuit bij. Want mijn vrouw reageert ook heftig op wespen. Haar muggenbulten zijn groter dan mijn wespensteek nuquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:36 schreef Daywalk3r het volgende:
Gelukkig. Bij mijn maat op het werk moest laatst de ambulance komen omdat er een chauffeur gestrekt ging na een steek. Die was helemaal weg.Ik vind souvenirs vaak niets aan. Maar ik wil niet voor niets naar Oban als ik Schotland ben.quote:![]()
![]()
obanaanvraagquote:
Ga je nu op het E3 strand een beetje fok!ken, stream?Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ja je hebt gelijk....quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:43 schreef Guard het volgende:
Ga je nu op het E3 strand een beetje fok!ken, stream?
Ga weer verder met mijn boek
![]()
![]()
50 shades of greyquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:46 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk....
Ga weer verder met mijn boek
nog een dik uurtje en wordt weer losgelaten voor het weekend![]()
Eindelijk weer lopen in het weekend
Ik ga morgenochtend lopen.. maar beetje op tijd opstaan, moet rond 10 uur de gehuurde mountainbike voor zondag al ophalen. En dan zondag voor de eerste keer op een mountainbike de Loonse en Drunense duinen in.. zal ook wel zwaar gaan worden vrees ik... Wel sportief weekend zo![]()
![]()
Zondag prima weertje om daar door de bossen en het zand te crossen, al denk ik wel dat het ongeveer filerijden wordt op de MTB trackMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
oh en je moet trouwens een sticker (cq vergunning) hebben om daar te crossen, en ik denk dat de kans best aanwezig is dat ze in de vakantie daarop controleren. Die dingen kun je in de horeca rondom de LDD kopen (Bosch & Duin, Rustende Jager etc).Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik wil je niet bang maken, maar de keren dat ik door een wesp ben gestoken (vijf keer of zo) begon de zwelling pas iets van 8 uur laterquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:39 schreef streamnl het volgende:
[..]
Wij hebben sowieso zo'n spuit bij. Want mijn vrouw reageert ook heftig op wespen. Haar muggenbulten zijn groter dan mijn wespensteek nu
[..]
Ik vind souvenirs vaak niets aan. Maar ik wil niet voor niets naar Oban als ik Schotland ben.![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: